Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit
- Kuno-san_91
Niin, onko täällä ketään joka on ite piirtäny avatariaan???
<--------------ite piirsin ton toissapäivänä.
Otin kuvan digikameralla seepiana.
<--------------ite piirsin ton toissapäivänä.
Otin kuvan digikameralla seepiana.
Viimeksi muokannut Kuno-san_91, To Heinä 08, 2004 15:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Watashi wa nihon-jin!!!
(melkein)
(melkein)
Eilen piirsin tuon, OC3:lla DevArtin ID-kuvaa varten. Edellinen ava oli itse editoitu, pääosassa tosin Ultrosin l0nker0t.
Inspiroiduinpa nyt omasta piirroksesta avatarin tekemään vaikka olin ajatellut porskutella edellisellä vaikka hamaan hautaan asti jos niikseen tuli. Näin on ihmismieli ailahteleva... Vaikka minä mikään ihminen ole :P Näin siis juhlin ensimmäistä itse piirrettyä avaa, hip hip huraa.
leonichan - Saradan... joku. Se kuka saa nakittaa muut tekemään kaikkea <3
"The Boy's High School Love Situation is Comparatively Often"
"The Boy's High School Love Situation is Comparatively Often"
- Kuno-san_91
-
- Paikkakunta: Helsinki (Ikaalisissakin näkee.. tosin aika harvakseltaan nykyään)
Kunhan olisi taas aikaa, niin tarkoituksena olisi oma avatarkin työstää. Ehkäpä onnistuisi nyt kohtapuoliin, kun kerran jäljellä olevat opintoni sain viime viikon aikana kahteen opintoviikkoon kutistamaan ( Yay!! )
Sarjassamme "fansubien klassikoita":
"Are you aware of the frequent occurrences of the mass naked child events within the country?" (AnimeJunkies / GitS:SAC)
"Are you aware of the frequent occurrences of the mass naked child events within the country?" (AnimeJunkies / GitS:SAC)
Tämän piirtelin jo yli kaksi vuotta sitten erästä foorumia varten, ja samaa olen sittemmin käyttänyt lähes kaikkialla missä olen avataria tarvinnut. Olenkin ehtinyt kiintyä vanhaan tuttuun avaani niin paljon, etten luultavasti vielä pitkään aikaan raaski vaihtaa sitä uuteen. Identiteettikriisihän siitä tulisi. 

- Kuno-san_91
- whispering
Koska en itse osaa piirtää, täytyy tyytyä Nene'en BGC Tokyo 2040'stä. Hakkeri typsy, voiko olla parempaa? 

Your just jealous because the voices talk to me.
Re: Avatarista...
On.Kuno-san_91 kirjoitti:Niin, onko täällä ketään joka on ite piirtäny avatariaan???
Tuo on kyllä vanha. Piirsin omakuvan joskus vuonna kala kun asuin eri kaupungissakin. Siitä sai nyt boardikäyttöön irtopään.
Edit: Kokoversion olisi varmaan voinut linkata. http://remora.dyndns.org/trilkk/gfx/trilkk.png
Viimeksi muokannut Trilkk, Pe Kesä 18, 2004 19:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllähän tuo.
Taisin joskus lukiossa tylsällä kemiantunnilla säheltää ruutupaperille, tuo itseasiassa on aika lähellä originaalin alkuperäistä kokoa.
Isompikin versio löytyy, http://www.cs.helsinki.fi/u/ttuura/htyo/biq.jpg ja ulkonäko on just sellaista että muutama sentti kanttiinsa ruutupaperille 0,5mm tussikynällä sohellettu säätö on skannattu yli-isona...
Taisin joskus lukiossa tylsällä kemiantunnilla säheltää ruutupaperille, tuo itseasiassa on aika lähellä originaalin alkuperäistä kokoa.
Isompikin versio löytyy, http://www.cs.helsinki.fi/u/ttuura/htyo/biq.jpg ja ulkonäko on just sellaista että muutama sentti kanttiinsa ruutupaperille 0,5mm tussikynällä sohellettu säätö on skannattu yli-isona...