Samaistutko johonkin animehahmoon?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Valkoinenhai

Samaistutko johonkin animehahmoon?

Viesti Kirjoittaja Valkoinenhai » La Tammi 16, 2010 22:32

Eli yksinkertaisimmillaan; tuntuuko sinusta, että jokin animehahmo muistuttaa sinua (tai sinä jotakuta animehahmoa)? Kuka hahmo, miksi ja miten? Onko tämänkaltainen samastuminen hyvä vai paha asia? Millaisia seurauksia sillä on?

Itse voin tunnustaa olevani jo pitkään samastunut Neon Genesis Evangelionin Shinji Ikariin. Aluksi en edes huomannut samastumistani, vaan se esiintyi vain erittäin vahvana mielenkiintona, suorastaan kiintymyksenä kyseiseen hahmoon. Vasta myöhemmin tajusin, että kyse oli samastumista. Olin "ihastunut" itseeni.
Juttelin kerran kaverini kanssa tästä samastumisesta. Hän ihmetteli, että miten ihmeessä on mahdollista samastua niin säälittävään hahmoon kuin Shinji, joka ei jaksa muuta kuin ruikuttaa nurkassa ja angstata.
Jaa-a, ehkä olen sisimmässäni samanlainen ruikuttaja. Pitemmän päälle minussa ja Shinjissä on hyvin pitkälti samaa. Vaikka emme ulkonäöltämme muistuta yhtään toisiamme, ajatusmaailmamme on sama, ja painimme samanlaisten kysymysten partaalla. Shinji on pessimistinen, ihmiskontaktia pelkäävä, sulkeutunut, heikko itsetunnoltaan sekä satuttaa itsekyydellään, "itsetuhoisuudellaan" ja panettelullaan toisia. Olen itse samanlainen.

Jatkakaa tästä. Sana on vapaa.
Jos jokin voi mennä pieleen, niin se menee pieleen. -Murphyn laki

Korru

Re: Samaistutko johonkin animehahmoon?

Viesti Kirjoittaja Korru » Ke Tammi 20, 2010 01:40

En ole samaistunut ns. nykyiseen minääni vielä yhdessäkään sarjassa, tai ei ainakaan nytten tule mieleen.

Mutta kun Serial Experiments Lainia katsellessani huomasin samaistuvani sinänsä Lainiin, että teini-ikäinen "minäni" muistuttaa häntä sinänsä aika suuresti, vaikka melko varmasti kaikkien tuttujeni mielestä taas ei. Esimerkiksi Lainin yksi personallisuuden osa halusi rakentaa Lainin egon wirediin, eli nettiin, ja paeta todellisuutta sinne, koska siellä kaikki oli mahdollista ja Lain, muuten hiljainen ja suhteellisen syrjäytynyt tyttö, oli siellä tunnettu ja omalla tavallaan pelätty ja kunnioitettu "hahmo". Hyvinkin mahdollista että Lainin asioita on mennyt pahasti ohi, katsoin sen todella väsyneenä yöllä ja vain sen kerran... Tosin silloin se oli varsin mahtava ja suorastaan unohtumaton kokemus.

En kyllä todellakaan ajatellut sitä nuorempana aivan noin, mutta myöhemmin kaikkea sitä vanhaa ajateltuani noinhan se aika paljolti meni omallakin kohdallani, loin itselleni nettipersoonan ja kaikin keinoin koitin hankkia ns. "tunnustusta" netin kautta, vaikka samassa huoneessa saattoi istua oikean elämän kaveri kahdeksaakin tuntia, ja suurimpiirtein sananvaihto jäi siihen että tervehtii ja sanoo hyvästit. Netti tuntui jotenkin voimakkaammalta, aidommalta ja paremmalta kuin oikeassa maailmassa eläminen, jos missä haluaisi oman egonsa olevan niin siellä. Tähän tietenkin sitten liittyy myös se kun Lain oivaltaa mitä on tapahtumassa ja huomaa oman itsensä ja nettipersoonansa eroja ja miettii kumpi oikeastaan onkaan.

EDIT: Sattumoisin avataristasi tuli mieleen, itse samaistuin sinänsä Reihin että joskus se tuntui siltä että Rein tyylinen ihminen ( :wink: ) oli se mitä ihmiset minusta toivoivat, tai lähinnä ehkä vanhemmat... Ehkä siten pientä samaistumista Reihinkin kun siihen aina joskus pyrki.

Jännästi jäänyt tämä miehiin samaistuminen vähiin vaikka mies olenkin.
Reality exists beyond your
sight, the dream exists in
our reality, and the truth
is in our heart.

Demolishor

Viesti Kirjoittaja Demolishor » Ke Tammi 20, 2010 19:26

Valkoinenhai kirjoitti: Itse voin tunnustaa olevani jo pitkään samastunut Neon Genesis Evangelionin Shinji Ikariin. Aluksi en edes huomannut samastumistani, vaan se esiintyi vain erittäin vahvana mielenkiintona, suorastaan kiintymyksenä kyseiseen hahmoon. Vasta myöhemmin tajusin, että kyse oli samastumista. Olin "ihastunut" itseeni.
Eriskummallista, kyse voi olla ilmaisutavasta, mutta en pysty käsittämään miten Shinjiin voisi ihastua, tuollainen valikoima negatiivisiä piirteitä ja luulisi, että ne itsessään huomattuaan yrittäisi pikemminkin muuttua.

Tunsin joskus itsekin jonkinlaista samaistumista Shinjiin, mutta ei sitä kyllä voi ihastumiseksi sanoa. Ymmärrän Shinjin hahmoa ja tunteita (mielestäni) hyvin, mutta enemmänkin tuo samaistuminen tuli esiin jonkinlaisena itseinhona. Pelkäsin ihmiskontaktia ja olen melko sulkeutunut vieläkin. Nähtyäni Shinjin tajusin, että meissä oli jotain samaa. Inhosin pelkuruuttani ja "Shinjiä sisälläni" ja halusin tuhota sen, muuttaa itseni. Lopulta tajusin, että on hyödytöntä yrittää ymmärtää tavallisia ihmisiä ja että on parempi kommunikoida vain yhtä eriskummallisilta vaikuttavien kaverien kanssa. Tai purkaa itseään anonyymistä tähään tapaan, säälittävää minä, säälittävää ja offtopic.

Valkoinenhai

Viesti Kirjoittaja Valkoinenhai » Su Tammi 24, 2010 15:59

Demolishor kirjoitti:
Valkoinenhai kirjoitti: Itse voin tunnustaa olevani jo pitkään samastunut Neon Genesis Evangelionin Shinji Ikariin. Aluksi en edes huomannut samastumistani, vaan se esiintyi vain erittäin vahvana mielenkiintona, suorastaan kiintymyksenä kyseiseen hahmoon. Vasta myöhemmin tajusin, että kyse oli samastumista. Olin "ihastunut" itseeni.
Eriskummallista, kyse voi olla ilmaisutavasta, mutta en pysty käsittämään miten Shinjiin voisi ihastua, tuollainen valikoima negatiivisiä piirteitä ja luulisi, että ne itsessään huomattuaan yrittäisi pikemminkin muuttua.

Tunsin joskus itsekin jonkinlaista samaistumista Shinjiin, mutta ei sitä kyllä voi ihastumiseksi sanoa. Ymmärrän Shinjin hahmoa ja tunteita (mielestäni) hyvin, mutta enemmänkin tuo samaistuminen tuli esiin jonkinlaisena itseinhona. Pelkäsin ihmiskontaktia ja olen melko sulkeutunut vieläkin. Nähtyäni Shinjin tajusin, että meissä oli jotain samaa. Inhosin pelkuruuttani ja "Shinjiä sisälläni" ja halusin tuhota sen, muuttaa itseni. Lopulta tajusin, että on hyödytöntä yrittää ymmärtää tavallisia ihmisiä ja että on parempi kommunikoida vain yhtä eriskummallisilta vaikuttavien kaverien kanssa. Tai purkaa itseään anonyymistä tähään tapaan, säälittävää minä, säälittävää ja offtopic.
Ei suinkaan offtopicia! Tämähän vain todistaa, että ihmiset suhtautuvat samastumisen kohteisiin eri tavoin. Omalla kohdallani se on "ihastumista"; toisin sanoen suorastaan rakastan rypeä samastuttavan hahmon angstissa, ja tutkia omiakin negatiivisia piirteitä kaukaa ja turvallisesti peilin tapaan. Samankaltaiuudet vetävät toisiaan puoleensa, vaikka kyse onkin negatiivisista piirteistä. Siksi puhun ihastumisesta.
Toiset taas haluavat päästä eroon inhottavista piirteistään, ja täten myös ehkä inhoavat samastumisen kohdettaan.

Korrullakin oli varsin mielenkiintoisia esimerkkejä omasta samastumisestaan. Samastuminen ei siis ole (edes omalla kohdallani) sukupuoleen sitoutunut ominaisuus. Muita esimerkkejä ja kokemuksia?
Jos jokin voi mennä pieleen, niin se menee pieleen. -Murphyn laki

Demmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Demmi » Su Tammi 24, 2010 22:51

Tunnen jonkinlaista yhteenkuuluvuutta Hetalia-sarjan Amerikan kanssa. En tosin kaikilta luonteenpiirteiltäni, mutta osittain kyllä. Havaitsin jossain vaiheessa Hetaliaa katsoessani, että "Hetkinen... minähän olen aivan kuin Amerikka!". Minua ja Amerikkaa yhdistävät kova ääni, tientynlainen spontaanius ja positiivisuus. Amerikka tekee myös asiat oman päänsä mukaan seurauksia tai muiden mielipiteitä sen kummemmin ajattelematta, ja tuppaan itse olemaan tässä suhteessa melko samanlainen. Koska Amerikka on miespuolinen hahmo ja itse olen tyttö, ulkonäöllisiä yhteyksiä ei kyllä ole silmälaseja ja paino-ongelmia lukuunottamatta. En ole kauhean pidetty ja minulla ei ole kovin paljon ystäviä, kuten ei ole Amerikallakaan, mutta syyt tähän ovat hieman erilaiset. Amerikka tykkää myös peleistä kuten minäkin eikä pelkää käyttää kovaa ääntään. Eroavaisuuksiakin toki on, en ole kauhea pomottaja niin kuin Amerikka enkä puutu muiden asioihin, mutta päällepäsmäröinti on sen sijaan tutumpi luonteenpiirre, joka myös hahmolta löytyy. Kerran, kun kuuntelin Englannin hahmosinglen Mini Dramaa ja Amerikka pamahti paikalle huutamaan ja elämöimään ja minua ärsytti tämä äkillinen ilmestyminen kovine äänineen, tajusin, että jos se ärsyttää minua, mitenköhän paljon minä ärsytän muita ihmisiä. Kysynkin aina joskus kavereiltani, miten he kestävät minua kun olen niin kauhea >D Amerikka ei nykyään ole se ihan ykkössuosikkini Hetaliassa (tykkäsin hänestä kaikkein eniten kun aloin katsoa sarjaa, mutta suosikit ovat hieman vaihtuneet sen edetessä), mutta pidän hahmosta paljon, koska minussa ja hänessä on hyvin paljon samaa.
DeviantArt -- MyFigureCollection -- Twitter
Wasurenagusa - manga-, peli- ja figuuriharrastajan ihmettelyjä

HulluMel

Viesti Kirjoittaja HulluMel » La Helmi 06, 2010 23:45

Demmi kirjoitti:Tunnen jonkinlaista yhteenkuuluvuutta Hetalia-sarjan Amerikan kanssa. En tosin kaikilta luonteenpiirteiltäni, mutta osittain kyllä........ Amerikka ei nykyään ole se ihan ykkössuosikkini Hetaliassa (tykkäsin hänestä kaikkein eniten kun aloin katsoa sarjaa, mutta suosikit ovat hieman vaihtuneet sen edetessä), mutta pidän hahmosta paljon, koska minussa ja hänessä on hyvin paljon samaa.
Heh sama täällä :'D
Huomasin yhteen kuuluvuuden erään deviantart kyselyn yhteydessä kun kaveri kysyi että ketä hetalia hahmoa tuo muistuttaa ja vastasin ranska. Sitten itse kysyin siihen perään että ketä minä sitten muistutan ja sieltä tuli kaverin vastaus hetkeäkään miettimättä että: Amerikka xD
Ensin pienenmoinen shokki mutta sitten kysyin vielä muultakin läheiseltä kaveri kaartilta ja siellä tuli kaikilta vastauksena Amerikka. Sitten tein kymmeniä ja taas kymmeniä hetalia aiheisia luonnetestejä ja kahta poikkeusta lukuun ottamatta tuli kaikista vastaukseksi tietenkin tuo kaikkien rakastama Alfred F. Jones. (Ne kaksi poikkeusta olivat Italia-veljekset. Toisesta Pohjoinen ja toisesta Etelä)
Sitten aloin itse asiaa tutkailla ja huomasin että yhtenäisyyksiä löytyy enemmän kuin kylliksi. Kummatkin olemme äänekkäitä, vahvatahtoisia ja välillä pomottelevia kovapäitä, jotka eivät paljon muita pysähdy kuuntelemaan. Eikä meikäläinen yleensä ajatelle ennenkuin sanoo ja siitä on joskus harmiakin koitunut. Myös ehkä kaikkein hauskoin yhteinen piirre on tuo kummitusten pelkääminen mikä mikä on omalla kohdallani reaktioita myöten aivan kuin tuolla hahmolla. Ehkä suurin ero minun ja Amerikan välillä on se että minulla taas on ystäviä ihan mukavasti ja niitä helposti saan, vaikka vanhoja niinkuin uusiakin saatan joskus tuohottomasti ärsyttää. Ja laseja en omaa myöskään. Ulkonäöltä olen kavereiden mukaan Kanadan näköinen ainakin joskus, niin kai senkin voi lisätä Amerikan kanssa yhtäläisyyksiin kun nuo kerran miltein identtisiä ovat... ja myös niin minä kuin Amerikka olemme kummatkin hiukan ns.näkymättömän ylipainoisia eli lihavahkoja mutta se ei vain näy päälle (luojan kiitos että ei). Myös ahmiminen on yksi yhteinen piirre.
Tämä nykyinen luonteeni on kehittynyt sillä että olen huomaamattani anime/manga-harrastuksen aikana samaistunut juuri noihin äänekkäisiin happy-go-lucky tyylisiin optimistisiin hahmoihin (joista parhaina esimekkeinä varmaan toimivat Naruton rasavilli nimikko päähenkilö, Azumangan Tomo ja Kamikaze Kaitou Jeannen Miyako) ja ne ovt vuosien varrella johtaneet tähän nykyiseen joskus jopa pelottavaan "lasi on puoli täynnä" elämänasenteeseeni ja räikeän riehakkaaseen käytökseeni joka on suunnilleen melkeimpä prikulleen sama kuin Amerikan.
-pitkä hengen veto-
Valmish~

EDIT: .
Myöskin vielä tähän lisään sen että minäkin Amerikan tavoin unelmoin suuria ja tungen nokkani lähes 100% toisten asioihin ja en ikävä kyllä osaa sitä oikein katuakkaan. Ja amerikan "minä olen sankari" asenteen tavoin minäkin kuvittelen itseni jotenkin elämää suuremmaksi (syynä lienee liiallinen leffojen katsominen meikäläisen kohdalla) Minua ja Amerikkaa yhdistää myös luultavasti sama lempiväri mikä ainakin huhujen mukaan olisi sininen.
Viimeksi muokannut HulluMel, Su Helmi 07, 2010 20:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Hei hei iskä anna viiniä, hei hei äiti hei hei äiti!..... HETAALIAAA!!!" (tossa vähän lyhennetty versio mutta en koko laulua tähän rupea änkemään xD

SAPULI-DONO
Internetin supersankari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SAPULI-DONO » La Helmi 06, 2010 23:50

mä oon ihan ku toi darker than blackin hei oon ihan sikamagee mut cool mut mul on myös loli haaremi 8) 8)

Mecha

Viesti Kirjoittaja Mecha » Ma Helmi 08, 2010 02:01

Välillä samaistun sellaisiin hahmoihin, kuin Alucard (Hellsing), Kenpachi (Bleach) ja Guts (Berserk). Olen välillä vain niin äijä, että heti samaistun noihin.
"When you become a real fighter, we'll settle it"
- Zechs Merquise to Heero Yuy (Gundam Wing)

"Its time to duel!"
- Yami (Yu-Gi-Oh! Duel Monsters)

hippien touhua kyllä tämä hippitouhu
- Kyuu

Wulfy

Viesti Kirjoittaja Wulfy » To Helmi 18, 2010 17:39

Hetalian Kanada ja Liettua. Ulkonäöllisesti muistutan enemmän Liettuaa, ja luonteeltani molempia. Minua harvemmin huomataan, ja pyrin yleensä itsekin olemaan kuin en olisi. Opettajat eivät kolmen vuodenkaan jälkeen muista nimeäni, joten et ole yksin, Kanada. Toisaalta en minäkään heidän kaikkien nimiään muista. Muita asioita ovat se, kuinka Liettua aina myöntyy enemmän tai vähemmän muiden tahtoon, on eräänlainen sietäjä ja kestäjä. Samanmoisia piirteitä löytyy minussakin. Olen myös aika taipuvainen toimimaan, kuten muut toimivat, vaikka tietäisin paremman tavan. Yritän yleensä sovittaa mielipiteeni yms. muiden mukaan. Se on sinäänsä melko surullista, sillä haluaisin kovasti oppia avautumaan, olla kuten vaikka Amerikka, mutten vain osaa.
Maailmassa ei ole mitään vapaampaa kuin vapaapudotus.
------
Siirretään tasamaalaisen kokemus kolmiuloitteiseen maailmaan ja kuvitellaan, että neliuloitteinen hyperpallo kulkee maailman läpi.

Natsuki

America~ <3

Viesti Kirjoittaja Natsuki » Ti Kesä 29, 2010 00:27

Demmi kirjoitti:Tunnen jonkinlaista yhteenkuuluvuutta Hetalia-sarjan Amerikan kanssa. Kerran, kun kuuntelin Englannin hahmosinglen Mini Dramaa ja Amerikka pamahti paikalle huutamaan ja elämöimään ja minua ärsytti tämä äkillinen ilmestyminen kovine äänineen, tajusin, että jos se ärsyttää minua, mitenköhän paljon minä ärsytän muita ihmisiä. Kysynkin aina joskus kavereiltani, miten he kestävät minua kun olen niin kauhea >D
HulluMel kirjoitti: Sitten itse kysyin siihen perään että ketä minä sitten muistutan ja sieltä tuli kaverin vastaus hetkeäkään miettimättä että: Amerikka xD Ensin pienenmoinen shokki mutta sitten kysyin vielä muultakin läheiseltä kaveri kaartilta ja siellä tuli kaikilta vastauksena Amerikka. Sitten tein kymmeniä ja taas kymmeniä hetalia aiheisia luonnetestejä ja kahta poikkeusta lukuun ottamatta tuli kaikista vastaukseksi tietenkin tuo kaikkien rakastama Alfred F. Jones.

EDIT: .
Myöskin vielä tähän lisään sen että minäkin Amerikan tavoin unelmoin suuria ja tungen nokkani lähes 100% toisten asioihin ja en ikävä kyllä osaa sitä oikein katuakkaan. Ja amerikan "minä olen sankari" asenteen tavoin minäkin kuvittelen itseni jotenkin elämää suuremmaksi (syynä lienee liiallinen leffojen katsominen meikäläisen kohdalla) Minua ja Amerikkaa yhdistää myös luultavasti sama lempiväri mikä ainakin huhujen mukaan olisi sininen.
Minulla on... sieluntovereita~! *liimaa kiiltelevät tähdet tähän* Sininen on myös minun lempivärini, noh, pinkin kanssa. Kuulemma muistutan kaikilta luonteenpiirteiltäni juuri tätä kaikkien rakastamaa sankaria. Okei, tuo meni vähän yli. x'D Mutta se on karu totuus, lapsoset. (tiedoksi kaikille, että kirjoitin tätäkin viestiä viisi kertaa uudelleen, joka todistaa spontaanisuuden/impulsiivisuuden)

... toivottavasti en karkoita kaikkia tyyppejä viestin alulla. -.__-. *kröhöm* Omistan Amerikan tavoin positiivisen elämänasenteen, josta on hyötyjä että haittoja. Ajattelemattomuus ja "sankarikompleksi" on myös riesana, vaikka se on voimistunut Hetalian jälkeen... Tuttujen mukaan minulla on voimakas ääni, enkä huomaa edes huutavani jossain kohdissa. Meillä kummallakin on ongelmia ystävien hankkimisen, että painon kanssa. Ja kyllä, kerroin tuon äsken tarkoituksella maailmalle. Omistan pienestä ystäväpiiristäni myös Englannin, jonka kanssa tappelemme ja rähisemme koko ajan. Pidän asioiden johtamisesta ja muiden "auttamisesta". Olen kovakalloinen (kirjaimellisesti) ja itsepäinen ihminen, jolle muiden mielipiteet on yleensä yhtä näkymättömiä kuin Kanada (Kanada on kyllä minun toinen minun lempihahmoista, joten ei ole kivaa sanoa noin...). Suurien unelmien hankkiminen kuuluvat myös minun päiväjärjestykseen. Ainoa ongelma on ulkonäkö. Olen väärää sukupuolta, pitäisi leikata pitkät hiukseni, muuttaa silmät sinisiksi ja hankkia lasit. Mutta silmälasien käyttö ei olisi ongelma. :O Se olisi kivaa~
Wulfy kirjoitti:Opettajat eivät kolmen vuodenkaan jälkeen muista nimeäni, joten et ole yksin, Kanada. Toisaalta en minäkään heidän kaikkien nimiään muista. Se on sinäänsä melko surullista, sillä haluaisin kovasti oppia avautumaan, olla kuten vaikka Amerikka, mutten vain osaa.
Aww~. Ka-na-da~. Hetkinen... Amerikalla on ihailija! Otan sen kunniakseni auttaa Amerikkamaisuudessa! Yrität vain olla mahdollisimman ajattelematon, itsekeskeinen ja ärsyttävä!/shot. No ei vaisinkaan. Ei kannata alkaa Alfrediksi. Se on parempi olla sellanen hiljainen Kanada-sama, kunhan vain omistat kavereita. ^^ Minä itse haluaisin muuttua hiljaisemmaksi, mutta enhän minä siinä onnistu.
...jaahas, tämä muuttuu offtopiciksi. :p Lopetan siis tähän foorumin viestitilan viemisen.

Jite
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jite » Su Heinä 04, 2010 11:48

Hmm... Kyl mie olen samaistunut Katekyo Hitman Rebornin Shouichi Irieen. Alkuun se kyl oli vitsi, kun siihen aikaan, kun näin usein hahmoa, mulla oli punainen tukka ja silmälasit, aivan kuin hänelläkin. Yhtäkkiä tajusin, että hän oli muutenkin samanlainen. Samanlaiset hermostumisreaktiot ja ajattelumalli. Oikeastaan, jotkut KHR:ää seuranneet alkoivat mulle vähän vitsailla asiasta. Mutta, ymmärrän kyseistä hahmoa todella hyvin. Joskus näköjään voi myös samaistua liikaakin :?
You came too close to the sun and tried to be the invincible god, new god of your perfect world. Rest in peace, my old friend.

Guardian-Of-Rain

Viesti Kirjoittaja Guardian-Of-Rain » Su Heinä 04, 2010 13:56

Olette nähneet Hetalian Unkarin?
Laittakaa sille lasit päähän ja miinustakaa sen käytöksestä yaoi-fanitus ja "Must Kill Prussia"-jutut (tuttuja animesta) niin saatte tulokseksi minut. :D Tällä hetkellä olen kyllä blondimpi, mutta aito hiusten väri on tuollainen.
Minua löytyy myös paljon Edward Elricistä. Samanlaiset hiukset + satunnainen antenni (minulla satunnainen, Edwardilla pysyvä), kun suutun, käyttäydyn joskus hyvinkin samalla tavalla kuin vihainen Edward, ja pituudestani olen tarkka (minua sanottiin kerran pieneksi ja suloiseksi ja takerruin ensimmäiseksi sanaan "pieni" xD). Ja arvatkaapa sitten potuttaako kun pikkuveljeni on pitempi kuin minä?
En sitten tiedä tästä, mutta Kuroshitsujin Elizabeth Middlefordin voisin myös lisätä. En ole hyper enkä hypi poikaystäväni kaulaan joka kerta kun nään sen jne, mutta taidan olla maailman ainoa ihminen (tai ainakin ainoaksi itseni tunnen) joka pystyy ymmärtämään miksi Lizzy on semmoinen kuin on Cielin lähettyvillä. Kaverini meni ihan sekaisin kun aloin selittämään sille Elizabethin syvimpiä ajatuksia käytöksensä takana. Ehkei samankaltaisuutta mutta samaistumista tai jotain. Jotenkin tuntui että Lizzy voisi olla hyvä mainita tässä.

Peruna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peruna » Su Heinä 04, 2010 17:23

Yleensä samaistun kaikkiin söpöihin tsundere lukiotyttöihin anmimessa!! (ku oon semmone :-*)
MÖRKÖ <-ÄLÄ GLIGGAA

Kumiko90
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumiko90 » Pe Elo 13, 2010 15:58

Mä en tiedä miksi, mutta tunnen välillä suurtakin samaistumista School Rumblen Harimaan... (P.S olen 20.v nainen)
Olen katsonut siis vain animen (jos sillä nyt on merkitystä). En ole kyllä mikään gangsteri tyyppi, olen hyvin rauhallinen luonne, mutta sisimmässäni asuu väkivaltainen pahis Harima :twisted: Luojan lykky etten ole ihastunut tyhjäpäiseen lukiolaistyttöön XDD

Ensimmäisen selkeä samaistumisen Harimaan tunsin siinä jaksossa kun tämä alkoi piirtäjään sarjakuvia. Myös Hariman passiivisuus, vaikea tunteiden ilmaisu ja suhde eläimiin herätti saimaistumista, puhumattakaan huonosta koulu menestyksestä. Jos olisin mies japanissa, niin varmaan olisin Hariman tyylinen ^^
Anime on elämän suola, ja manga elämän sokeri!

Chiharu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Chiharu » Pe Elo 13, 2010 16:57

Omalta osaltani tunnen valtavan paljon sielunsisaruutta Lovely Complexin Risa Koizumin kanssa. Kovin yllättäen, olen myöskin keskipituutta huomattavasti pidempi ja muutenkin vähän samantyylinen. Pituuskompleksi, ajoittainen ylipirteys, outous... Ihan kuin minä. XD

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”