Mihin animeen haluaisit mukaan

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Chobit

Viesti Kirjoittaja Chobit » La Tammi 29, 2005 22:04

Hellsing voisi olla aika pelottava ^_^`.. Juu, ehdottomasta Hellsing :D !

Jataru

Haluan olla...

Viesti Kirjoittaja Jataru » Su Tammi 30, 2005 17:33

Ehottomasti haluaisin olla Berserkissä, Hellsingissä, DBZ:ssa, Green greenissä ja DeasRsissä.

Miksikö? Koska kaikki nuo sarjat ovat loistavia(Mätön, pantsun ja ecchin ystävä kun oon) ja siinähän sitä syytä jo olikin. Jos vielä pitäis luonnehtia hahmoo, jollainenehaluaisin olla, niin olisin mustaan pukeutuva pitkätukkainen ns."Dark stalker" heppu. Sellanen joka vaa yks kaks ilmestyy jostain tyhjästä ja omaa mystisen ja salaperäisen menneisyyden ja on nii bad ass ettei mitää järkee.

.star

Viesti Kirjoittaja .star » Ke Helmi 09, 2005 00:31

En tiedä miksi, mutta DBZ on aina vedonnut minuun. Jos en lue mangaa tai katso animea niin silloin elän pienessä DBZ maailmassani yrittäen keksiä mitä moninaisimpia tapoja miten erinäiset taistelut olisivat voineet päättyä jos asiat eivät olisi menneet kuten menivät, ja miten se olisi vaikuttanut asioihin suuremassa mittakaavassa. Dragonball oli ensimmäinen anime jonka näin. Olin silloin tosin 4 vuotias enkä ymmärtänyt siitä paljoakaan. Sitten hieman vanhempana törmäsin uudestaan samaan sarjaan, se oli tosin täysin ranskaksi ja kehittymätön kielitaitoni oli paha este ja asia jäi kaivelemaan. Joten syytän osaksi nostalgiaa ja mielipahaa kaikista niistä vuosista kun en voinut kyseistä sarjaa seurata. Toinen intohimoni on aina ollut samurai-elokuvat ja nykyään DBZ fantasioideni rinnalle on noussut Samurai Champloo.
Tosin yhdestäkään sarjasta en haluaisi olla yksikään hahmoista vaan joku aivan oma mielikuvituksen tuote. Sivuhahmona.

Jakuchu

Viesti Kirjoittaja Jakuchu » Ke Helmi 09, 2005 13:51

Initial D:hen ajamaan Datsun 100 A:lla, ja päihittäisin kaikki :lol:

Hopeanuolessa tahtoisin olla jokin pieni mutta ketterä koira, sivuhahmona tosin :P

street

Viesti Kirjoittaja street » To Helmi 10, 2005 06:51

Sellainen perverssi vanha ukko, mistä sarjasta tahansa (kunhan siinä on nättejä tyttöjä). Mielellään ei niin kauhean ryppyinen (tai sit tosi kamalan), niin kuin humm...yllätys yllätys, Jiraiya-sama Narutosta.

Itse asiassa eräs kaverini joskus sanoi, että olen ihan Jiraiya 8) Tosin hän käytti nimikettä pervert sennin, mutta sama tyyppi kuitenkin, riiiight?
Thousand years of pain!
Close the world . txen eht nepO

nalle

Viesti Kirjoittaja nalle » La Helmi 12, 2005 18:49

Henkien kätkemään! Siitä lähtien kun näin sen mä oisin halunnu asuu siellä oudossa maassa. Se on tosi mahtava paikka. Tää varmaan kuullostaa vähän oudolta. Mut ei se mitään. =)
"Rakkaus on ikuista vain valkokankaalla, totta vai tarua sen itse näät, rakkaus on ikuista vain valkokankaalla, lopputeksteissä ei lue nimeäsi..."

postman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja postman » Su Helmi 13, 2005 23:34

Eniten haluasin olla Neon Genesis Evangelionissa. Olisi mielenkiintoista tutustua kaikkiin hahmoihin, koska kaikilla on omaperäinen luonne ja useimmilla myös mielenkiintoinen :)
"God is in his heaven, all is right in the world."

Efinkartlu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Efinkartlu » Ma Helmi 14, 2005 10:31

Nyt kun on tullut katsottua FMP:ta hitusen lisää ja fumoffuakin, niin tahtoisin ehkä olla mukana FMP:ssä ja fumoffussa, koska olisi kivaa kokeilla niitä mechoja millä ne siinä liikkuu, ja saisin vähän tutustua Sagaraan ja Kanameen.

Toinen syy on se, että kun olen pikku ase "fani", kun aseet jotenkin kiehtoo minnuu, niin jos se Sagara jotenkin vois hieman opettaa taikka kertoa aseista jotain :D
Mutta no joo heh...heh...joo
Vattumainen Hyperaktiivinen Nettihamsteri (VHN)

wice

Viesti Kirjoittaja wice » Ma Helmi 14, 2005 11:38

Efinkartlu kirjoitti:Toinen syy on se, että kun olen pikku ase "fani", kun aseet jotenkin kiehtoo minnuu, niin jos se Sagara jotenkin vois hieman opettaa taikka kertoa aseista jotain :D
Mutta no joo heh...heh...joo
Kyllä siellä intissä sitten... :wink:

Enpä noista animeista tiiä, mutta mangapuolelta LEVIATHANin maailmaan tahtoisin lujaa. Kyseessä on vuosituhannen vaihteen jälkeinen Tokio, jossa tapahtuu kummia. Voodoota, spirituaalista kirurgiaa, lapsia jotka luovat nahkansa, kloonausta, miehen pään sisällä asustava mörrikkä ja poppatohtori, joka herättää uudelleen henkiin nekin, jotka haluaisivat kuolla... ai ai, huuhaan paratiisi.

_Quilla_

Viesti Kirjoittaja _Quilla_ » To Helmi 17, 2005 11:06

Mädi oot paras mäkin tykkään dragon ballista :wink: Mä oon 15 vuotias tyttö ja luulin et kukaan muu ei tykkää dragonballista!" :razz:

Hyvä postman Neon Genevis Evangelions on ihan para :!: paras hahmo on
Sinji :wink:

mä tahtoisin NGE:hen, Dragon ball:liin ja Sailor Mooniin. ne on ihan sika hyvii niin on kyl ihmemies Locet kin: :wink: TERKUT TEILLE :!:

<Viestit yhdisti Darth Mauno>

Mecha

Viesti Kirjoittaja Mecha » To Helmi 17, 2005 11:21

Olisin jossain Gundamissa se pakollinen mysteerinen MS pilotti joka ottelee päähenkilöä vastaan. Melko minun kaltainen hahmoni siis 8) . Ajattelin tehdä moisen jopa cosplay asuksi.
"When you become a real fighter, we'll settle it"
- Zechs Merquise to Heero Yuy (Gundam Wing)

"Its time to duel!"
- Yami (Yu-Gi-Oh! Duel Monsters)

hippien touhua kyllä tämä hippitouhu
- Kyuu

crimson_wolf

Viesti Kirjoittaja crimson_wolf » La Helmi 19, 2005 21:08

Lista vain pitenee aina kun katson jotain uutta animea.... Esim. Hellsing:ssä voisin olla mukana hurmaavaa Celes Victoriaa liehittelemässä. Myös Elfen Lied kiehtoo yllättävän paljon. Varsinkin sarjan hahmojen luonteiden puolesta. Jos vähemmän raaoista sarjoista puhutaan, niin Kimi Ga Nozomu Eien ja Love Hina olisivat sarjoja joihin elämäni voisin sijoittaa, lähinnä niiden 'oikeaan' maailmaan sijoittuvien tapahtumien takia (ja nättien tyttöjen tietenkin).

Sarja johon ehkä mieluiten elämänkaareni tahtoisin sisällyttää lienee Rurouni Kenshin. Olen ensimmäisistä kouluvuosistani lähtien tuntenut läheisyyttä Japanilaiseen kulttuuriin ja historiaan, enkä mieluummin haluaisi elää elämääni missään muualla kuin Japanissa juuri vallankumouksen aikoihin 1700-luvun loppupuolella.
A man stands on the edge of a cliff.... A saint falls from the sky.... A warrior walks towards his doom.... Destiny is held by one....

Kensuke

Viesti Kirjoittaja Kensuke » La Helmi 19, 2005 23:01

Pakko on historia-fanina korjata että se oli 1800-luvun lopulla.
[/offtopic]

Elfen Lied? Henkiin jäämisen todennäköisyys taitaa olla vain kovin pieni, vaikka tytöt ovatkin söpöjä. En ole vielä nähnyt, mutta kovin sitä on kehuttu, kuvakaappauksia katsomalla ja arvosteluja lukemalla (ja samalla koittaa parhaimman mukaan olla spoilaamatta itseään) taitaa olla pakkohankinta edessä. Julkaisukin sattuu samoihin aikoihin Gunslinger Girlin kanssa.
Siihenkin voisi olla vänskä päästä mukaan...

crimson_wolf

Viesti Kirjoittaja crimson_wolf » La Helmi 19, 2005 23:18

1800-luvun lopulla tosiaan! On se niin ihmeellistä että kun on ajatustensa saloihin syventynyt niin menee vuosiluvutkin sekaisin.

Elfen Lied:stä sen verran että siinä kyllä voisi olla hengenmenokin lähellä, mutta siitäkin huolimatta päässä vain pyörii se pieni ideaalinen maailma jossa itselle ei ikinä käy mitään... ^-^ Ja vaikka sarja onkin suht raakaa tavaraa, niin on siinä väkivalta suuremman osan ajasta sivussa, eli ei pelkkää veren ja ruuminosien lentoa (joskaan sitä osaa ei ole sarjassa todellakaan unohdettu.....). Minä suosittelen!

(Ja Elfen Lied:hän on tosiaan K-18.)
A man stands on the edge of a cliff.... A saint falls from the sky.... A warrior walks towards his doom.... Destiny is held by one....

mazzeneko

Viesti Kirjoittaja mazzeneko » Ke Helmi 23, 2005 14:41

Hmm, olishan näitä..

Hajime no Ippo, tahtoisin olla nyrkkeilijä Kamogawan salilla. Outboxer, pitkät hiukset, vähän samanlainen tyyli kun Miyatalla. Ehkä vähän agressiivisempi. Samassa sarjassa Makunouchin kanssa, eli Höyhensarjassa. Ratkaisulyönteihin kuuluisi Counterit, nopeat iskut heikkoihin kohtiin sekä Short Upper joka tuhoaisi inboxerit >:)
CAUNTAAAA!!!

Toinen voisi olla geneerinen bishierooli jossain fantasia-animessa. Kissankorvat päässä ja taistelee kahdella miekalla.
Toinen miekoista olisi maaginen jolla voisi tehdä loitsunomaisia hyökkäyksiä ja toinen kirottu jolla olisi mutkikas menneisyys ja antaisi syvyyttä ja synkkyyttä hahmoon. Taistelisi hyviksien puolella vaikka ei ensin siltä näyttäisi (oikeastaan olisi ensin pahiksien puolella, mutta tulee järkiinsä jossain vaiheessa tarinaa). Omistaa lemmikin. Joku pieni pehmoleluainesta oleva karvakasa, joka ei näkönsä perusteella kuuluisi kyseiseen sarjaan. Karvakasa voi muuttua isoksi pedoksi, joka auttaa taisteluissa sekä jotain muuta pientä kivaa siinä sivussa. Suhde olisi päänaishenkilön kanssa oleva viha/rakkaus (olihan se entinen pahis). Oikeasti pääpahis olisi tämän hahmon isäpuoli, antoi pojalleen miekan joka kirosi hänet ja tuo lisää doramaa mukaan tarinan edetessä.

Puuh, tulipas vuodatettua vähän.
- KAMY:n sihteeri
- KKL:n jäsen

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”