Mihin olet addiktoitunut tällähetkellä?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Lunalina

Re: Mihin olet addiktoitunut tällähetkellä?

Viesti Kirjoittaja Lunalina » Su Joulu 09, 2012 21:28

Manga: Vanhat shoujosarjat ovat taas alkaneet kiehtoa minua enemmän ja olen lukenut niitä hyvien muistojen vuoksi. Niistä älyää myös enemmän vanhempana, varsinkin piiloviestit ovat nyt kristallinkirkkaita. Card Captor Sakuran luin eilen kokonaan ja omnibuspokkarin nro 4 kaksi kertaa putkeen ja Kamichama Karin on tullut myös selattua läpi side storyja myöten.
Shounensarjoilla on edelleen sama tilanne: hyvää viihdettä, kun kyllästyy liika-annoksena siirappiin.

Anime: Sword Art Online on kiinnostanut minua jo kahden kuukauden ajan se tekee niin edelleen. Nyt odotan innoissani jaksoa 23 ja ihmettelen, miksi Crunchyroll julkaisee sen vasta klo yhdeksän kahdeksan sijaan.
Ajattelin aloittaa Magin, Kokoro Connectin ja muutaman muun sarjan lähiaikoina, viimeistään jouluna (joulun aikaan ja sen jälkeen olisi hyvin aikaa katsoa animemaratonina 5 kpl jaksoja).
"The past won't be changed, but we can change the future!"
-Karin, Kamichama Karin Chu

"Bring it on, shorty!"
-Spyro, Spyro 2: Gateway to Glimmer

Vile

Viesti Kirjoittaja Vile » Ti Joulu 11, 2012 11:28

Viimeinenkin koneelta löytyvä visual novel tuli jokin aika sitten päätökseensä, joten nyt oli aika addiktoitua johonkin muuhun. Voi kuinka somasti minut lumosikaan jälleen kerran tämä ihanan rietas genre, jossa tisseillä ja pantsuilla on suurin osa ruutuajasta. Sitten kaverit vielä kuittailevat animemaustani. Ymmärrä nyt heitä. :lol:

Prodigy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Prodigy » La Joulu 29, 2012 02:50

Little Busters!-Visual Novelin sekä Chuunibyuon loppua kohden seurannut masennus on nyt podettu, ja kovalla innolla odotetaan ensi kauden sarjoja. Olen nyt psyykannut itseäni tulevaan kauteen katsomalla Boku wa Tomodachi ga Sukunain ensimmäistä kautta uudestaan, sekä popittamalla anime-musiikkia lähes epäterveellisen suuria annoksia. :D

Lisäksi Osu! on jälleen pitänyt otteessaan näin loman myötä.

Leffat ovat myös koukuttaneet. Kuluneen kuukauden aikana on kulunut jo kolme leffalippua, ja ensi viikolla pitäisi taas mennä valkokankaan ääreen.
If the world is full of things we never wanted to know, is our only option to look away? You won't solve anything by looking away.
~Natsume Kyousuke

Zaya

Viesti Kirjoittaja Zaya » Ti Tammi 08, 2013 22:35

Bleachiin olen tällä hetkellä koukussa. Mangaan enemmän, mutta pahimpina hetkinä tulee myös animesta katottua parhaimpia jaksoja. Uudelleen rakastuin Bleachiin muutama kuukausi sitten ja piti sitten tilaisuuden tullen hommata saatavilla olevat art bookit yms. Pahin hetki kuitenkin taisi olla se, kun ostin Bleach Soul Resurrección -pelin PS3:lle ja ongelma oli sillä hetkellä se, etten omistanut kyseistä konsolia. Seuraavana päivänä marssin Anttilaan ja ostin PS3:sen. Maksoin siis 250e siitä hyvästä, että saan pelata sitä yhtä ja ainoaa peliä, jonka omistan. Hakkaan sitä peliä edelleen innoissani vaikka sen läpäisinki aikoja sitten.
Seuraavaksi haluisin ostaa kaikki ilmestyneet tankoubonit (57 tällä hetkellä), mutta niin kauan kun asun mun pienessä yksiössä yli 300 jpop/kpop -levyn kanssa, niin tilaa ei vaan ole.

Chewwy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Chewwy » Ma Tammi 14, 2013 21:03

Tällä hetkellä olen addiktoitunut Hopeanuoleen, Weediin ja muihin Yoshihiro Takahashin tuotoksiin, sekä Soul Eateriin ja Bleachiin.
Musiikin saralla olen täysin addiktoitunut An Cafeeseen, D:hen, Versaillesiin, sekä Morning Musumeen. Muita addiktoitumisia ei taida olla.
Blogi: Plastic♫Smile

Nimimerkki vaihtunut AmieZerosta Chewwy:ksi!

jormungandr

Viesti Kirjoittaja jormungandr » Pe Tammi 18, 2013 11:29

Hopeanuoli on kyl taas pitkästä aikaan kovassa iskussa. Ei siitä vaan pääse millään irti. :D

Kioko_

Viesti Kirjoittaja Kioko_ » Ti Tammi 22, 2013 01:58

Syystä tai toisesta löysin Bleachin uudelleen :,DD aloin kattomaan jaksosta 284 johon jäin joskus kaksi vuotta sitten? Enivei, viimeksi kun katsoin niin mentiin tuossa jaksossa...hups, aika menee yllättävän nopeasti xD Nyt on parissa päivässä hurahtanut jo 30 jakson verran eteenpäin ja vielä jaksaa. En todellakaan tiedä mistä addiktio tuli, yhtäkkiä vaan putkahti ajatus "hmm, olis ihan kiva nähä mihinkä lopputulokseen ne päätyi bleachissa...rupeanpas katsomaan".

Toinen mihin syntyi addiktio on Touhoun Bad Apple!! biisiin... se on soinut mulla päässä koko ajan kun kerran vahingossa kuulin ja nyt sitä tulee popitettua joka päivä xD
Nyt mennään ehkä vähän asian ohitse mutta kova addiktio running man jaksoihin syntyi äskettäin nähtyäni tämän jakson: http://youtu.be/S8jPQhSSgpg viihdettä parhaimmillaan!

TinGa

Viesti Kirjoittaja TinGa » Ti Tammi 22, 2013 14:53

Tällä hetkellä olen addiktoitunut Pokémon elokuviin, joista olen katsonut jo kahdeksan. Amnesia on myös koukuttanut minut ja olin eilen täpinöissäni siksi että uusi jakso ilmestyi nettiin, mutta samalla kirosin sitä ettei sitä ole vielä tekstitetty.

edit. Fairy Tailista tuli uusi addiktoitumisen kohde heti ensimmäisen jakson jälkeen!

mellorine~~

Viesti Kirjoittaja mellorine~~ » Su Helmi 03, 2013 05:43

One piece, sushi ja nuudelit <3 Omnom
If you are pirates, then deside for yourselves what to believe - Edward Newgate

Pullasuttu

Viesti Kirjoittaja Pullasuttu » Ma Helmi 04, 2013 09:14

Tähän voisin vastata, että Black Rock Shooter. Animen katsoin ja OVA:n toistamiseen, myös aloitin uudestaan lukemaan BRS: Innocent Soulia ja Black Rock-chania.
Toinen on cossaaminen ja ylipäätään ompelu, pakko saada lisää kankaita. *^*
When I grasp roses they bloom madly and die

Sadmik

Viesti Kirjoittaja Sadmik » Ke Helmi 20, 2013 14:17

One Piecessä olin jäänyt ehkä vuosi sitten jonnekin jakson 140 paikkeille. Tuossa tammikuun edetessä päätin kuitenkin vihdoin ottaa itseäni niskasta kiinni ja jatkaa - koukutuin todella pahasti. Nyt helmikuussa olen menossa jo jossain 480 paikkeilla. Ihan hyvä saavutus ainakin omalla kohdallani.

Muuten olen tällä hetkellä erittäin koukuttunut juoksemaan nettikauppojen erilaisten manga-alekampanjoiden perässä. CMX:n vanhat shojo-julkaisut kiinnostavat myös.

Fazi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fazi » Ke Helmi 20, 2013 16:00

Animepuolelta voisi sanoa Gurren Lagannin, näin vähän jälkimainingeissa conista. Yritän kasvatella myös vähän manganlukuintoa, jotta saisin House of Five Leavesin viimeisen pokkarin luettua.

Länsimaiselta puolelta on kovassa huudossa Team Fortress 2, hyvänä kakkosena Skyrim.
Tracon 8: Team Fortress 2 - Pyro // Ruttotohtori

Vannoutunut Gurren Lagann -elitisti.
Haters make me famous~

~ MyAnimeList deviantART Tumblr Blogi

Luova Hullu

Viesti Kirjoittaja Luova Hullu » Ke Helmi 20, 2013 16:41

Inuyasha. Fullmetal Alchemist. Naruto (Rock Lee!!!) Japanilainen ruoka näin yleensä, erityisesti sushi ja ramen. Itse japanin kieli. Ja ennen kaikkea COSPLAY! Nih.
Viimeksi muokannut Luova Hullu, To Helmi 21, 2013 11:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://iEevee.deviantart.com

Tracon 2013 (hope so) - Amanecer (oma hahmo)
Tracon 2014 (again, Hope So) - Inuyasha

momelus

Viesti Kirjoittaja momelus » Ke Helmi 20, 2013 19:11

Cossaaminen iski kybällä Frostin aikana, ja nyt on pakko päästä tekemään uutta cossia ja jee. Mut mistä rahat. D: Naruto-addiktio vaan pahenee, samoin hyvin yllättävä pakkomielle perinteiseen japanilaiseen musiikkiin.

Sekä ikuisuusprojektina pakkomielle saada Pokémon SoulSilverin dragon-sali läpi.

Prodigy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Prodigy » La Helmi 23, 2013 00:08

Tällä hetkellä addiktion kohteena ovat hiljattain ostamani Angel Beats!-sarja, sekä enkkupatchit vihdoin saanut Visual Novel Rewrite.
If the world is full of things we never wanted to know, is our only option to look away? You won't solve anything by looking away.
~Natsume Kyousuke

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”