Mihin olet addiktoitunut tällähetkellä?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

rororonoa
Viesti:

Re: Mihin olet addiktoitunut tällähetkellä?

Viesti Kirjoittaja rororonoa » Ke Touko 09, 2012 14:57

Minullakin ovat nuo kauden animet aikamoisen fanituksen kohteena. Kauden parhaat on ehdottomasti Sakamichi no Apollon, tsuritama ja Kuroko no Basket (kaikki noi on niiiiin gayyy :DD ♥).[/size] Uchuu Kyoudai on myös kiva, vaikkakin hieman hidastempoinen.
Tykkään myös tosi paljon Code Geassista, jota aloin katsomaan vähän aikaa sitten.

Horaaneko

Viesti Kirjoittaja Horaaneko » Ke Touko 09, 2012 15:25

Nyt puree Naruto taas pitkästä aikaa mikä on kivaa, ajattelin ettei enää tällaiset shounenmassasarjat jaksaisi innostaa. :>
There is no spoon.

R.reino822

Viesti Kirjoittaja R.reino822 » Ma Touko 21, 2012 09:31

Pakko myöntää, mutta katselin uudestaan kaikki vanhat pokemon sarjat :)

Shoe

Viesti Kirjoittaja Shoe » Ma Touko 21, 2012 19:52

Devil May Cryhin. Herran jestas.

bottlemiku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja bottlemiku » Ma Kesä 04, 2012 16:55

Varmaankin Animeiden musiikkeihin, joita siskoni kanssa kuunnellaan joka sekunti. Hetaliaan, Madoka Magicaan ja Full Moon Wo Sagashiteen. Vocaloidit ja Rozen Maidenit on jääneet vähemmälle ;w;

ryuknosuke

Viesti Kirjoittaja ryuknosuke » Ti Kesä 12, 2012 17:28

Ittellä kans tollane yleinen addikti eli joka päivä on PAKKO katsoa ainakin 2 jaksoa animea ja/tai lukee vähintään tunti mangaa. Kun oon ollu joillain leireillä apuohjaajana niin itku siin on meinannu tulla ku ei viikkoon oo kattonu tai lukenu mitään ja sinä aikana tullut kaikenmaailman uusia jaksoja ja osia.
en ole ruusuinen mutta kukkii se perunakin
syntyy, elää, kuolee - keskimmäisen voi tehdä miten haluaa, lopputulos on aina sama
SHINICHIRO MIKI kuulostipa se tutulta...

TomatoPizza

Viesti Kirjoittaja TomatoPizza » To Kesä 21, 2012 14:37

Hetaliaan. Pakko katsoa jakso jakson perään, ja sarjan ensimmäinen ED pyörii päässä kokoajan. Ostin pari päivää sitten Kuopiossa käydessäni Fantasiapeleistä mangan ensimmäisen osan, ihme kyllä että olen malttanut olla lukematta sitä vielä.

Fainttos
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fainttos » Pe Kesä 22, 2012 01:27

Mirai Nikkiin: katsoin sarjan alle neljässä päivässä loppuun. Ja se kertoo jo jotain että olen tällainen keskiverto animenkatsojaa laiskempi tapaus, joten 26 jaksoa neljässä päivässä on minulle jo melkein ennätys : D Nyt tekee vaan mieli piirtää sarjasta kaikenlaista fanartia sun muuta, ja ryhmäcossi-ideatkin ovat jo mielessä!
Kurkatkaas minun peliblogiani jos vain kaikenlainen pelihömppä kiinnostaa! http://gamekerho.blogspot.fi/
Lisäksi bloggaan cosplayn saralla täällä: http://miecosplay.blogspot.fi/
Ja voit minut DeviantArtistakin löytää: http://fainttos.deviantart.com/

escape_rope

Viesti Kirjoittaja escape_rope » Pe Kesä 22, 2012 04:45

Minusta on viime viikkojen aika tullut kamala Kuroko no Basket -fani ja nyt kun pääsin vielä kuuntelemaan character song -levyjä, niin olen vielä enemmän myyty *__* Viikko on kyllä ihan liian pitkä aika odottaa seuraavaa jaksoa! Urheiluanimut on ah niin koukuttavia.

Jatkan myös UtaPrin fanitusta, musiikin puolelta lähinnä tätä + jotenkin olen saanut kahmittua ja tilattua kaikenlaista pientä kivaa roinaa kokoelmani täytteeksi.
Durarara!! ja Working!! ovat tällä hetkellä kans aika in kun näitä molempia nyt re-watchannut. Ja uusintakierrokset pistin käyntiin vähän siksikin, kun figuureja tilailin ko. sarjoista ja niitä tässä lähiaikoina on tähän osoitteeseen saapunut ja tulee vielä saapumaan.

Shoe

Viesti Kirjoittaja Shoe » La Heinä 07, 2012 17:30

Versaillesiin, taas vaihteeksi, oikeastaan Kamijoon.

Prodigy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Prodigy » La Heinä 07, 2012 17:58

Umineko no naku koro ni, visual novel. Koukuttavaa kamaa kaltaiselleni pohdiskelijatyypille. :D
If the world is full of things we never wanted to know, is our only option to look away? You won't solve anything by looking away.
~Natsume Kyousuke

Ameno Sagiri

Viesti Kirjoittaja Ameno Sagiri » To Heinä 12, 2012 23:06

Nyt on pakko sanoa, että tuommoiset sarjat joissa dialogi aina löytää tiensä filosofiseen mietintään ja itse animaatio mitä näytetään, on välillä jopa nerokasta. Hyvänä esimerkkinä Bake ja Nisemonogatari, jotka johdattivat minut suoraan Sayonara Zetsubou-senseihin. Varsinkin jälkimmäinen on niin miellyttävää katseltavaa, ettei mikään muu tusinasarja pysty samaiseen efektiin. Vaikka katsomislistalla olikin kyseisten sarjojen edessä jotain ihan muuta, niin aivoja ei nyt jaksa kiinnostaa planeettojen tutkiminen junalla, vaan juuri tuommoista joissain määrin pessimisten teksti.

Sleepy Dancer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sleepy Dancer » Pe Heinä 13, 2012 09:49

Manga: Devilman Aluksi piirrostyyli tuntui makuuni hieman liian karikatyyriseltä näin vakavaan tarinaan, vaikka manga onkin vanha, mutta se parani loppua päin. Sarjan Loppu oli muuten tosi kaunis! Go Nagain alkuperäissarjan lisäksi olen lukenut myös joitain jatko-osia, mutta osa niistä tuntui hieman kummallisilta. Dat unexpected kiss... O__O

Anime: Avaruusveljekset, Miekkataide verkossa ja muita kauden sarjoja.
Lisäksi yleisesti hentai. Suurin osa kuraa, kuten kaikesta muustakin, mutta olen minä joistakin tekeleistä pitänyt. Kokonaisuudessaan paras tähän asti näkemäni: APPP:n tuottama Kage/Shadow. Animaation puolesta taas: Kangoku Senkan/Prison Battleship. Kameran jatkuva pyörittely meni tosin jo mauttomaksi, varsinkin jos katsoi kaikki neljä jaksoa putkeen. Ärsytti vähän, kun mieshahmoista yksi oli nimetty ja loput olivat lihavia ja irstaita sikoja. Mutta kuka mitään persoonallisempaa kaipaisikaan, kun valokeilassa on kaksi aivopestyä, hottista naissotilasta? Jeps.

Pelit: Megaman (Ne ihan ensimmäiset). Ykkönen on tosi vaikea, mutta kierolla tavalla hauska peli. Jäljellä vielä loppuvastuskenttä ja sitten voin siirtyä kakkoseen.

Musiikki: Megaman-musiikkia, vanhaa Buck-Tickiä, Spitziä ja kaikkea muuta, josta tulee nostalginen fiilis.
"Jättäkää minun Slaine rauhaan!
t: ruma läski akka"

kirino

Viesti Kirjoittaja kirino » Pe Heinä 13, 2012 19:25

AKB0048 . Jos tykkäätte animeista jossa on 1. söpöjä tyttöjä. 2. söpöä ystävyyttä 3. söpöä laulamista ja tanssimista ja 4. söpöä huumoria. Oon aivan koukussa, joka sunnuntai/maanantaina kykitän koneella ja odotan innokkaana seuraavaa jaksoa. En tiedä mikä tässä animessa nappaa mutta koukussa olen.
Pelimuotoinen addiktio. Monster girl quest, peli on melko hentaita, mutta tarina on hyvä ja niin ovat hahmotkin(omasta mielestäni)
Tällä hetkellä on kyllä liian vähän mihin olen addiktoitunut joten lisätkää lisätkää posteja!

Demmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Demmi » La Elo 04, 2012 11:18

Super Juniorin musiikkiin. Voi herranjestas. Montahan kertaa olen jo kuunnellut tuon uusimman sinkun Youtubesta?

Harvest Moon: Tale of Two Towns. Viime syksynä hankittu silloin uunituore jenkkijulkaisu, jota aloin pelaamaan tässä pari viikkoa sitten. Eihän siihen mennytkään kuin... melkein vuosi että sain pelin aloitettua. Kesäisin on mukava pelailla Harvest Mooneja, pelit ovat niin ihanan rentoja ja niiden kanssa saa aikaa kulutettua todella tehokkaasti.
DeviantArt -- MyFigureCollection -- Twitter
Wasurenagusa - manga-, peli- ja figuuriharrastajan ihmettelyjä

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”