Mihin olet addiktoitunut tällähetkellä?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Kioko_

Mihin olet addiktoitunut tällähetkellä?

Viesti Kirjoittaja Kioko_ » Su Elo 30, 2009 15:01

Liittyen Japaniin, mihin tällähetkellä sinulla on addiktio menossa? Ehkäpä anime jota fanitat täysillä? J-pop bändi jota kuuntelet 24/7? Tai vaikka ruoka jota haluaisit joka päivä! Kerro tänne mikä on tämänhetkinen suuri fanituksen kohteesi ja nyt on lupa hehkuttaa. Saa olla aivan mitä tahansa maan ja taivaan väliltä, kunhan liittyy Japaniin.

Aloitanpa sitten: Itselläni on tällähetkellä menossa Morning Musume -vaihe/Hello!Project -vaihe. Eli mp3:sta kuuluu pelkkää Hello!Projectia, Playereistä näkyy Hello!Morningia tai Haromoni@:a. Se on vaan niin..no siihen jää koukkuun! xD

Demmi
Viesti:

Re: Mihin olet addiktoitunut tällähetkellä?

Viesti Kirjoittaja Demmi » Su Elo 30, 2009 15:37

Hetaliaan. Ja nimenomaan animeversioon, mangasta en oikein pahemmin välitä, vaikka kaverini onkin sitä näyttänyt ja vaikutti ihan mielenkiintoiselta (odottelen epätoivoisena jonkun länsikustantajan saavan tätä joskus markkinoille, mikä tuskin tapahtuu ihan lähiaikoina). Olen katsonut jaksot monta kertaa ja nauran samoille jutuille joka kerta. Harvoin mikään animesarja näin kovasti iskee, mutta nyt ollaan kyllä melkoisessa hypessä. Viimeiksi taisi olla Tengen Topan katseluaikana (johtui kyllä lähinnä siitä että oli pakko katsoa se loppuun), mutta sitä ennen harrastuksen alkuaikoina suomenkielisiä Fruits Basket - DVD:itä tuli kyllä puhkikulutettua melkoisesti. Nyt siis Hetaliaa.
Musiikkipuolelta: viime aikoina olen kuunnellut hirveästi Ayumi Hamasakia, tiedä mistä syystä sitten. Varsinkin kiss o' kill - kappaleeseen olen ollut hyvin koukuttunut, samoin Liar- ja HOPE or PAIN- biiseihin ja ne soivatkin päässä koko ajan. Pitäneekin käydä netissä muuten katsomassa noiden sanoituksia, kun en muista mitä niissä lauletaan kun en japania osaa ^^'
DeviantArt -- MyFigureCollection -- Twitter
Wasurenagusa - manga-, peli- ja figuuriharrastajan ihmettelyjä

-Dist

Viesti Kirjoittaja -Dist » Su Elo 30, 2009 17:33

Eiköhän se ole se anime yleisesti ? Kerran päivässä on pakko saada katsottua vähän animea tai muuten ei jaksa seuraavaa päivää.. unikaan ei tahdo tulla :D.

J-Trancea on myös tullut kuunneltua erityisen paljon näinä päivinä.. mutta en tiedä voiko vielä puhua addiktiosta.
The joys of a universe made and unmade, friends across time, shall be your ray of light.

Jagdpanther

Viesti Kirjoittaja Jagdpanther » Su Elo 30, 2009 17:38

Nyt tällä hetkellä on One Piece, animena ja mangana. Pitihän kaikki numerot ostaa, kun on niin hemmetin hauska ja mukaansatempaava sarja, jolle saa nauraa. Hauskimmat clipit tulee sitten jäljestäpäin katsottua youtubesta. :D

Toinen asia (joka on jo jonkun aikaa ollut) on Touhou. (pelit, musiikit, dojinshianime, hahmot jne.) Pelien musiikkeja löytyy ihan kännykästäkin soittarina. :wink:
Nähdyt sarjat

フィンランド人 悪魔

Kyubi

Viesti Kirjoittaja Kyubi » Su Elo 30, 2009 20:49

Tällä hetkellä:One piece manga ja animu,Yuri,Touhou pelit ja siihen liittyvä sälä
Minulla on purkki likaa,minulla on purkki likaa,minulla on purkki likaa,Ja arvaa mitä on sisällä.

Kyubi alias Kaguya Houraisan

Mourumaru
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mourumaru » Su Elo 30, 2009 21:08

Soul Eater mangaan, Abindong boys schoolin Jap ja LOST reason biiseihin ja ihan yleisesti ottaen yaoin metsästämiseen. Ei lukemiseen, mutta sen latailuun ja hakemiseen. Että tälläi. :D

tulilintu

Viesti Kirjoittaja tulilintu » Su Elo 30, 2009 21:23

Tällä hetkellä on menossa Fullmetal Alchemist kausi. Mutta Inuyasha, Oh my goddess, salapoliisi conan sekä Narutoakin seuraan.
"Loppujen lopuksi Hyvä pärjää, paha ei" Yoshihiro Takahashi

SAPULI-DONO
Internetin supersankari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SAPULI-DONO » Su Elo 30, 2009 21:45

Psp:n hatsune miku - project diva koukuttaa iha pirhanasti ^_^;

Kyubi

Viesti Kirjoittaja Kyubi » Ma Elo 31, 2009 15:50

SAPULI-DONO kirjoitti:Psp:n hatsune miku - project diva koukuttaa iha pirhanasti ^_^;

vähän offtopic mutta mistä tuon kyseisen pelin sait hommattua suomeen?
Minulla on purkki likaa,minulla on purkki likaa,minulla on purkki likaa,Ja arvaa mitä on sisällä.

Kyubi alias Kaguya Houraisan

SAPULI-DONO
Internetin supersankari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SAPULI-DONO » Ma Elo 31, 2009 16:19

Kyubi kirjoitti:
SAPULI-DONO kirjoitti:Psp:n hatsune miku - project diva koukuttaa iha pirhanasti ^_^;

vähän offtopic mutta mistä tuon kyseisen pelin sait hommattua suomeen?
isoveli toi japanin matkalta ^__^ kaippa tota löytyy vaik amazonist tms jos haluut oman kopion. ^o^

Rori

Viesti Kirjoittaja Rori » Ti Syys 01, 2009 19:04

Jostain syystä Fullmetal Alchemist-animeen ja mangaan.

Tähän on vaikea keksiä perusteluja.. Se vain on..
" Jos maailmassa olisi vain otakuja, sodat hoidettaisiin Final Fantasy Fighteilla. "

escape_rope

Viesti Kirjoittaja escape_rope » Ma Syys 07, 2009 13:06

Spitz koukuttaa ja pahasti. On koukuttanut siitä lähtien, kun katsoin Honey and Clover animen eli varmaan jo puolenvuoden ajan. Tykkään ihan älyttömästi bändin musiikista, niin uusista kuin vanhoista kipaleista. Parasta on, että Spitz perustettiin jo yli 10 vuotta sitten ja tällöin kappaleita on ehtinyt kertyä lähemmäs 200. Tuosta kahdestasadasta löytää koko ajan ns. uusia hyviä biisejä ja tuntuu siltä, ettei bändin musiikkiin ehdi kyllästyä ainakaan kipaleita kuuntelemalla.

Anime- ja mangasarjoista seuraan niin montaa aina samaan aikaan kerrallaan, etten oikein ehdi addiktoitua yhteen tiettyyn toista pahemmin. Tai no, ainakin joku aika sitten minulla oli kaamea Gintama-fanitus päällä. Nyt en ole seurannut sarjaa pariin viikkoon, niin huuma on tainnut nyt vähän hiipua. Tosin työstän tässä parasta aikaa Gintoki-fanarttia, joten ehkä se fanitus siellä jossain vielä on.

Demmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Demmi » Ti Syys 08, 2009 16:52

Demmi kirjoitti:Hetaliaan. Ja nimenomaan animeversioon, mangasta en oikein pahemmin välitä, vaikka kaverini onkin sitä näyttänyt ja vaikutti ihan mielenkiintoiselta (odottelen epätoivoisena jonkun länsikustantajan saavan tätä joskus markkinoille, mikä tuskin tapahtuu ihan lähiaikoina). Olen katsonut jaksot monta kertaa ja nauran samoille jutuille joka kerta. Harvoin mikään animesarja näin kovasti iskee, mutta nyt ollaan kyllä melkoisessa hypessä.
Aiheeseen liittyen ja kun Hetalia-hypessä vielä ollaan, nyt olen alkanut obsessoitua pahasti tiettyihin Hetalia-parituksiin. Tai ainakin yhteen tiettyyn. Tällä hetkellä Amerikka x Englanti - paritus on juurtunut jonnekin syvälle sydämeen ja aivolohkoihin ja sitä tuskin saa sieltä ihan heti poistettua. Innostus nousi tuossa pari päivää sitten, kun katselin YouTubesta Hetalia AMV:itä ja siellä valtaosa on US x UK - parituksella tehtyjä. Pykäsin sitten oman videoni kasaan ja samalla aivoni päättivät, että Demmistä tulee nyt US x UK - fanityttö. Ja niinhän siinä siis kävi. Suomi x Ruotsi on kanssa aika ihuna ja pidän siitäkin kovasti, mutta nyt on kyllä US x UK - fanitus aika pahasti päällä. Mikä tietysti on sinällään ihan hyvä juttu. Ja söpö parihan ne kaksi ovatkin ^^

EDIT// Täytyy tähän kyllä lisätä, että historian tunnit eivät ole se helpoin paikka Hetalia-fanille. Siellä virnistelen etupenkissä kuin mielipuoli ja yritän olla nauramatta, kun opettaja sattuu mainitsemaan jotakin, minkä voi helposti ajatella Hetalian värittämillä aivoilla. Pahin on ollut tähän mennessä, kun puhuttiin Wienin kongressista ja opettaja sanoi: "Sovittiin että Venäjä saa Suomen ja Ruotsi sai sitten Norjan. Norja annettiin Ruotsille vähän niin kuin lohdutukseksi Suomen menettämisestä." Silloin minulla oli hauskaa. Harmi etteivät kaverini ole samalla kurssilla kanssani.
DeviantArt -- MyFigureCollection -- Twitter
Wasurenagusa - manga-, peli- ja figuuriharrastajan ihmettelyjä

Kioko_

Viesti Kirjoittaja Kioko_ » To Syys 17, 2009 16:42

Pitää nyt hehkuttaa Morning Musumen uusinta singleä Kimagure Princess. Addiktoiduin siihen heti ensikuulemasta (vaikka siinä on niitä ihmemitäliemaaoravaääniä). Ja nyt odottelen, että pv tulisi, jotta näkisi koreografian<3<3 asuista olen jo nähnyt yhden kuvan ja on kyllä niin hienot kanssa! Eli Momusu hehkutus ja fanitus jatkuu edelleen~

editto:koko singleä ei vielä virallisesti ole julkaistu vaan päivämäärä on 28.10. Prewiew -jutun takia(esitettiin kerran Japanin radiossa 16pv.) useimmat momusu fanit ovat siis jo kuitenkin kappaleen kuulleet

saino

Viesti Kirjoittaja saino » To Syys 17, 2009 19:31

aika koukussa animeen saiunkoku monogatari :lol: sarja on aika huono, juoni omituisissa pätkissä, osa henkilöistä vallan raivostuttavia ja koko idea typerä. Ja ihan fiiliksissä katson sitä! Hyvää viihdettä, nätit puvut ja kauniit talot.

(kuka ilkeä foorumilainen vinkkasi tämän sarjan minulle?! :lol: )

Hikaru no go-animeen olin koukussa aika pahasti jossain jaksojen 50-75 aikana... Tuli helposti katsottua neljä jaksoa päivässä, ja se on paljon minulle joka en ole telkkaria katsonut juurikaan moneen vuoteen!
"Kai sä tiedät, että teitä pidetään friikkeinä?"

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”