Huonolaan?

Tämä alue sisältää Anime- ja Mangayhteisö Hidoi RY:n toimintaan liittyvää keskustelua. Tämä korvaa aiemmin käytetyn HidoiBBS:n.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Tahdon huonolaan

Äänestys päättyi Su Huhti 20, 2003 11:33

Ehdottomasti
7
41%
Todennäköisesti, jos aikatauluni sallii
8
47%
Mahdollisesti
1
6%
Jätän väliin
1
6%

Ääniä yhteensä: 17

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Huonolaan?

Viesti Kirjoittaja kyuu » Su Huhti 13, 2003 11:33

Tässä nyt vielä varmuuden vuoksi pieni kysely aiheesta. Olemme tuossa suunnitelleet josko tänäkin vuonna toteuttaisimme Huonolen reissun.

Niille jotka eivät asiaa tunne, kyseessä on mökkireissu porukalla Heinolaan, noin 190 kilometriä Tampereelta. Saunaa, grillausta, pelaamista, kaikkea kivaa viikonlopun ajan. Autoja lähtee täältä sen verran että mukaan mahtuu aina mutta toki autokuskitkin ovat tervetulleita. Hinta osallistumiselle on luokkaa 5-10 EUR riippuen osallistujamäärästä. Tämä hinta sisältää perustarpeet, eli kertakäyttöastiat yms.

Alustavaa vielä, mutta todennäköistä. Harkitsemme tätä heinäkuun lopulle, ennen elokuun alun tapahtumaruuhkaa(ropecon yms.).

Todennäköisesti tapahtumaan mahtuu muutama ei-Hidoilainenkin eri Animeunionin jäsenyhdistyksistä, jos vain kuljetus järjestyy. Yksi optio on kulkea junalla tai bussilla Lahteen tai Heinolaan ja nappaamme matkalta mukaan. Toivoisin kuitenkin kyselyyn vastaavan vain Hidoilaisten, muut voivat heittää vapaata kommenttia perään.
Kyuu Eturautti - IRC:Kyuu @ irc.b2irc.net
Puheenjohtaja - Säätöyhteisö B2 ry
Varapuheenjohtaja - Tampere Kuplii ry
Valokuvaaja/roudari - Cosplay Finland Tour

Sade

Viesti Kirjoittaja Sade » Su Huhti 13, 2003 14:45

Kylkyl. Tuonne haluan. Ja sen ajan teen sit vaikka kirveellä jos muu ei onnaa. Mut lappiksia en ota kyl enää mukaan :P
Sade aka Sade-chan

""What do you fear the most in the world?" - "The possibility that love is not enough""

Sandi

Viesti Kirjoittaja Sandi » Su Huhti 13, 2003 17:28

Juu tahtoo myös ja etenkin jos ei mene Turskan, Animeconin ja Ropeconin päälle niin olen mukana. Hachi-rokuni on myös käytettävissä jos edellä mainitut ehdot toteutuvat.

- Sandi

Sade

Viesti Kirjoittaja Sade » Su Huhti 13, 2003 17:48

Hachi-mikä? :E

Kepab

Viesti Kirjoittaja Kepab » Ti Huhti 15, 2003 18:56

Tahtoo kokeilla jotain pimeää ja jännää edellämainitulla tavalla, mikäli sen muuhun aikatauluun ja jonkinlaiseen yksityisyyden naamioon saa verhottua.

Katsomma tästä avaimenreiästä tarkemmin, kunhan tulee kesä ja lämmin ja vaatteita on hieman vähemmän.

Sandi

Viesti Kirjoittaja Sandi » Ti Huhti 15, 2003 22:07

Sade: hachi-roku, eli suoraan käännettynä japanista "kasi-kutonen", jolla tarkoitetaan japanilaisia autoja vuosimallia 1986.... katsotaan sitä Initial D'tä perkele ;)

Sade

Viesti Kirjoittaja Sade » Ke Huhti 16, 2003 02:04

wyrmiyu kirjoitti:Sade: hachi-roku, eli suoraan käännettynä japanista "kasi-kutonen", jolla tarkoitetaan japanilaisia autoja vuosimallia 1986.... katsotaan sitä Initial D'tä perkele ;)
Mä yritin kyl. Ei onnistunut. Meinasin kuolla boreennukseen. Varmasti ihan loistoanime monelle, mutta ei mulle :P

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Ke Huhti 16, 2003 09:54

Alustavaa: 25-27. heinäkuuta.

_Tata

Viesti Kirjoittaja _Tata » Pe Huhti 18, 2003 20:07

Hmh, pitäisi katsoa jos nyt uskaltaisi tulla mukaan, pitäisi varmaan muutakin tehdä kesällä kun neljän seinän sisällä istua.

initial-d knoppailu:
eikös toi hachi-roku viitannut AE86:n ? No joo, ei taida olla vieläkään dvd:tä ulkona, prkl, ei voi/jaksa tarkastaa. :D

fixie

Viesti Kirjoittaja fixie » La Huhti 19, 2003 16:30

Juu AE86, eli ei suoranaisesti vuosimalliin viittaa.

Sade

Viesti Kirjoittaja Sade » La Huhti 19, 2003 20:09

kyuu kirjoitti:Alustavaa: 25-27. heinäkuuta.
Tuo on potentiaalisesti ylittämätön ongelma mulle. Mun toinen kesälomapätkä kun alkaa sit elokuun ekasta, niin tuossa kohden voi olla mahdotonta sumplia edes sitä perjantaita vapaaksi. Mut katsotaan. Siihen nyt on aikaa vielä.

K0uhija

Viesti Kirjoittaja K0uhija » La Huhti 19, 2003 20:29

Minulle sopii niin kauan kun se ei mene Tuskan, Ropeconin, Animeconin ja lapinreissun kanssa päällekäin. Voi olla myös, että larppi menee sen päälle, mutta en usko. :wink:
"I've escaped from planes, dungeons, the lady's maze and even from death, but when an opportunity presents itself to gain wealth.. I refuse to escape it." -Cade "God of escaping"

Grandpa Cthulhu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Grandpa Cthulhu » Su Huhti 20, 2003 05:40

Kai minunkin pitää sitten tähän jotain kommentoida kun kuitenkin vastasin tahtovani Huonolaan ehdottomasti. Mutta esteenä ainakin heinäkuun loppupuolella ja em. päivämäärällä lienee se että uniformipukuiset miehet voivat haluta minua liikaa ja eivät päästä leikkimään (eli siis 14.7 eteenpäin on tuo ah-niin-ihana puuhamaa). Toisaalta sieltäkin voi olla mahdollista jotain lomantapaistakin heti saada ehkä kenties eli pitää katsoa josko onnistunee.
"That is not dead which can eternal lie. And with strange aeons even death may die."

Blogi: Lonkeropiirakka

Sade

Viesti Kirjoittaja Sade » Su Huhti 20, 2003 05:46

_Tata kirjoitti:Hmh, pitäisi katsoa jos nyt uskaltaisi tulla mukaan, pitäisi varmaan muutakin tehdä kesällä kun neljän seinän sisällä istua.
Olis kiva kyl suakin joskus jossain jutukkeissa nähdä :)

.. uskalluksesta mun piti sanoa jotain mut sit tuli hetkellinen valon hetki ja jätänkin sen sanomatta 8)

Myze

Viesti Kirjoittaja Myze » Ti Huhti 22, 2003 20:34

örr ..
voishan sitä ehkä tullakin, sikäli mikäli sitä rohkenee :P
Ja tuo iki-ihana valtio ei halua mua sitä ennen (on täs viel 3 viikkoo lykkäyst jäljel..), mut eri asia koska tulee ´määräys´ ;)
Live and die in starlight *~

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Anime- ja Mangayhteisö Hidoi ry, Tampere”