Väsynyt kisajuontaja avautuu.
Oli siis todella hauska tapahtuma jälleen kerran. Ihmisiä oli kiitettävä määrä ja tilanpuutetta ei ollut. Mikä on mukavaa.
Yaoi paneeli tosiaan ansaitsi isot isot miinukset. Itse en ollut edes nakitettu koko paneelia vetämään ja luentohan sen pitikin olla.
Itse kuulin vasta kymmenen minuuttia ennen cosplay kisojen loppumista lavalla seistessäni että koko luennon vetäjä ei ole edes paikalla.
Paneelihan oli vain jokin tilapäisratkaisu ja toivottasti edes saappaan arvoinen. Kolme tyttöä halusivat välttämättä päästä puhumaan aiheesta ja satuin vain olemaan vapaana sillä hetkellä.
Lupaan että ensivuonna on taas asiat paremmin.
Perjantai meni alkuunsa pöytien rakentelussa sekä yleisessä säädössä, sinä päivänä ei juuri muuta tullut tehtyä.
Lauantaina suunnistin lähes suoraan Finnkinolle cosplayn vuoksi ja sielä sainkin aikani kulutettua aina Yaoi paneeliin saakka.
(minäkö muka en tarpeeksi anime juontajaksi)
Lauantaina tuli myös vedettyä "Minä cosplayaaja" - paneeli, joka taisi saada ihan positiivistakin palautetta. Kiitos vielä ihanille panelisteillemme Mertille, Iirikselle ja Miralle. Olitte mahtavia!
Sunnuntai menikin melkein vain yleisön vahtimisessa sekä keltaiset liivit päällä kulkien. Käyhän se näinkin.
Mutta, ensivuonna on aika uus, ja Tampere Kuplii silloin taas! Pidetäänhän lippu korkealla sitä katsoen. :]
PS. Onnea vielä Millalle ensimmäisen sarjakuva Finlandian voitosta, meni kyllä oikeaan osoitteeseen!
Mikko "Mansikki" Lintula kuittaa