Tracon II kimppakyydit

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Ree
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ree » Ke Loka 25, 2006 21:30

Yatsura-sama kirjoitti:Mutta joo, ei sitten muuta kysymyksiä.. Kai mää sieltä aina yhden... sopiiko tähän sanoa.. Otaku ryhmän bongaan xD

Aivan varmasti. Odotamme sinua sen ison taulun alla (sisällä) jossa lukee lähtevät ja saapuvat junat. Ilmaannumme paikalle klo. 6.00 tai vähän ennen sitä. Ko porukan tunnistat siitä, että allekirjoittaneella on varmasti Cosplay Finland-badge takissaan kiinni sekä ISO vihreä matkalaukku mukanaan johon on läntätty teksti, joka alkaa sanoilla HELSINKI - TAMPERE.

Loppu on salaisuus.

Hoothoot kirjoitti:Tapaaminen asemalla viimeistään kello 6.10

Tosi on. Tästä ei kannata myöhästyä, koska juna ei odota, joten mielummin ajoissa kuin myöhässä.

Hootti sanoikin kaiken tarpeellisen.

Ja tahtoisin tietää, millaista henkilöä odottaa, joten jos jonkinlaista kuvausta saisi (sukupuoli jne.), niin kivaa olisi.

Tervetuloa vain minunkin puolestani!
Pörrölonkero.

Durahan7777

ViestiKirjoittaja Durahan7777 » Ke Loka 25, 2006 22:06

Tuli tässä mieleen, koska tulen vasta puolivälissä mukaan...
Voisiko joku antaa numeronsa, jotta löydän "otakuvaunun", en viitsisi koluta koko junaa läpi.

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyuu » To Loka 26, 2006 13:17

Minulle toimitettiin varsin pätevä vinkki niille, jotka eivät tunne Tampereen Kaupungin Liikennelaitoksen bussiliikennettä.

Ensimmäinen homma on toki etsiä oikea bussipysäkki, mutta pysäkkikartat ovat TKL:n sivuilla hyvät, myös Tampereen Kaupungin karttapalvelu pelastaa. Rautatieaseman ohi ajaa linjat 13 (kohdesuunta Hermia) ja 20 (kohdesuunta Hikivuori), linjuriaseman ohi linja 30 (kohdesuunta Etelä-Hervanta).

Kun nousette bussiin, pyytäkää kuljettakaa kuuluttamaan kun olette saapumassa TTY:n = Teknillisen Yliopiston pysäkille (linja 13) tai Ahvenisjärven pysäkille (linjat 20,30). Kuski mieluusti auttaa tämän verran.

Linkit
Kaupungin kartta
Tampereen Kaupungin Liikennelaitos

Yatsura-sama
Viesti:

ViestiKirjoittaja Yatsura-sama » To Loka 26, 2006 18:05

ReeRee-chan kirjoitti:Ja tahtoisin tietää, millaista henkilöä odottaa, joten jos jonkinlaista kuvausta saisi (sukupuoli jne.), niin kivaa olisi.

Mi-mitä.. ö.ö joo tota noin.. Minulla on musta hattu päässä, nahkatakki, laukku jossa lukee "Yatsura-sama" sekä minulla on silmälasit.. Hiusten väri saattaa olla aika outo, blondi jossa on liilaa seassa ja turha ettiä sitten minun kohdallani mitään hujoppia.. Koska olen kieltämättä aika lyhyt ^^" Jos sen sukupuolijutunjaikäsekämuut sydeemit vois jättää mainitsematta.
Viimeksi muokannut Yatsura-sama, To Loka 26, 2006 21:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

Shin'ai
Viesti:

ViestiKirjoittaja Shin'ai » To Loka 26, 2006 19:40

ReeRee-chan kirjoitti:Ja tahtoisin tietää, millaista henkilöä odottaa, joten jos jonkinlaista kuvausta saisi (sukupuoli jne.), niin kivaa olisi.

Katsoin juuri että bussini saapuu Elielinaukiolle kuudelta, eli taidan olla siellä siitä lähtien. Päällä minulla taitanee olla hametta ja semmoinen kiva pikkutakki jossa on kivoja pinssejä etc. Ehkä en ihan vielä Helsingissä pistä päälleni korvia, mutta valkoinen pörröhäntä varmaan erottaa muusta joukosta. Ja sitten kanniskelen kylttiä (eikä siitä sitten yhtään enempää ^^').

Yatsura-sama kirjoitti:...ja turha ettiä sitten minun kohdallani mitään hujoppia.. Koska olen kieltämättä aika lyhyt ^^"

Sama kirous on langennut minunkin ylleni, eli kun näet lyhyen pienen kirpun niin se olen minä. :D

Toisaalta, ei tuohon aikaan varmaan kovin monta ihmistä ole liikeellä, joten eiköhän aika nopeasti ihmiset löydä toisensa.
Epätoivoisten Lonkeroiden Aliylilonkero o7

Lumilintu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Lumilintu » To Loka 26, 2006 22:17

Pakko yrittää vielä viime hetkellä kysellä että onko kukaan lähdössä jo huomenna junalla Tampereelle? Itse menen kai 17.21 lähijunalla kun se on halpa. Ja niin siis Helsingistä oon lähdössä.

Vanhus

ViestiKirjoittaja Vanhus » Pe Loka 27, 2006 11:41

Hoothoot kirjoitti:Yhteislähtö Helsingistä Rautatieasemalta: Tapaaminen asemalla viimeistään kello 6.10, josta siirrytään junaan (R-juna, suoraan Tampereelle, olen tainnut siitä jo mainita). Juna lähtee 6.20 (noin) Helsingistä. Liput jokainen ostaa itse, joko ennen matkaa tai sitten lippuja myyvästä vaunusta.

Tervetuloa seuraan!

Onko kellään mitä sitä vastaan että tampereen asemalla on tälläinen vanha peikonäköinen otus ohjaamassa eteenpäin. Olen jo ikämies kuten ehkä viesteistäni olette nähneet. harmaa tukka ja pitkä myös harmaa parta. Ikää on kerääntynyt jo 62 vvuotta ja olen täysin vaaraton peikko. Mustat housut ja vihreä ulkoilupusakka.

Vanhus

Hoothoot
Viesti:

ViestiKirjoittaja Hoothoot » Pe Loka 27, 2006 13:32

Vanhus kirjoitti:
Onko kellään mitä sitä vastaan että tampereen asemalla on tälläinen vanha peikonäköinen otus ohjaamassa eteenpäin. Olen jo ikämies kuten ehkä viesteistäni olette nähneet. harmaa tukka ja pitkä myös harmaa parta. Ikää on kerääntynyt jo 62 vvuotta ja olen täysin vaaraton peikko. Mustat housut ja vihreä ulkoilupusakka.

Vanhus

En halua loukata tai tarkoittaa tätä mitenkään pahasti, mutta uskon että pääsemme turvallisesti perille ilman teitäkin Vanhus. Olemme olleet ennenkin Traconissa, joten eiköhän oikea paikka löydy varsin helposti.

Tunnen kuitenkin tietyn vastuun ja tiedän myös sen, että monet porukassamme olevista ovat varsin nuoria, joten näillä perusteilla kieltäydymme tarjouksestanne. Se oli kuitenkin hyvin ystävällinen :)
Cosplay on tapa elää, koska ilman sitä ei ole elämää.

Orange and fuzzy is FOE!

Durahan7777

ViestiKirjoittaja Durahan7777 » Pe Loka 27, 2006 16:43

Kuinkas monta siihen aamuiseen lähijuna R:ään on yhteensä tulossa?
Ja jos näette disorientoituneen mörön reppu selässä siellä junassa niin huikatkaa....

Vanhus

ViestiKirjoittaja Vanhus » Pe Loka 27, 2006 17:44

Hoothoot kirjoitti:Tunnen kuitenkin tietyn vastuun ja tiedän myös sen, että monet porukassamme olevista ovat varsin nuoria, joten näillä perusteilla kieltäydymme tarjouksestanne. Se oli kuitenkin hyvin ystävällinen :)

Kiitos vastauksesta. Aavistin kyllä asian, mutta toivottavasti ette vierasta itse traconissa tälläistä vanhusta. vaikka ikää on kertynytkin ei se estä harrastamasta animea ja mangaa. Minä taidan olla melkoinen kummajainen siellä. Tiedän hyvin miten nuorten on alkuun vaikea suhtautua tuntemattomaan ihmiseen ja vielä iäkkäänpään. Toivotaan että kaikki sujuu hyvin. Olen kyllä valmistautunut tiettyyn vierastamiseen.

Vanhus.

BakaNeko
Viesti:

ViestiKirjoittaja BakaNeko » Pe Loka 27, 2006 19:11

Olisiko kukaan tampereella n. klo 8.50? Minä ja pari ystävääni tulemme porista junalla, emmekä oikein osaa kulkea bussilla rautatieasemalta itse tapahtumapaikalle, joten olisi kiva jos pääsisimme turvallisesti muiden mukana perille... :)
The last love song on this little planet ❤

accolade

ViestiKirjoittaja accolade » Pe Loka 27, 2006 19:26

BakaNeko kirjoitti:Olisiko kukaan tampereella n. klo 8.50? Minä ja pari ystävääni tulemme porista junalla, emmekä oikein osaa kulkea bussilla rautatieasemalta itse tapahtumapaikalle, joten olisi kiva jos pääsisimme turvallisesti muiden mukana perille... :)

Itse olisin samalla junalla tulossa, ihan mukava jos muita Traconiin menijöitä bongaisi, ehkä saattaisi päästä paikalle ennen sulkemista. :>

BakaNeko
Viesti:

ViestiKirjoittaja BakaNeko » Pe Loka 27, 2006 19:31

Mahtavaa! Ehkä tapaamme jo junassa. :) Jos bongaat kolmen tytön ryhmän, jolla yhdellä luultavasti on ketun korvat ja ketun häntä, tule moikkaamaan. Mennään sitten yhdessä bussilla tapahtumapaikalle! :)
The last love song on this little planet ❤

Vanhus

ViestiKirjoittaja Vanhus » Pe Loka 27, 2006 19:48

BakaNeko kirjoitti:Olisiko kukaan tampereella n. klo 8.50? Minä ja pari ystävääni tulemme porista junalla, emmekä oikein osaa kulkea bussilla rautatieasemalta itse tapahtumapaikalle, joten olisi kiva jos pääsisimme turvallisesti muiden mukana perille... :)

Tässä voisin auttaa sanallisesti. Kun olette tampereen rautatieasemalla ja tulette pääovista ulos aukeaa eteenne seuraavanlainen näkymä. Suoraan edessänne avautuu hämeenkatu ja aseman edestä kulkee rautatienkatu poikittain. Rautatienkadun yli liikennevaloista ja sen jälkeen tulee bussipysäkkejä. Yhdessä on numero kolmetoista ja määränpää Hermia. Mutta muistakaa että asemalta katsoen olette hämeenkadun vasemmassa reunassa. vastapäätä oikealla on stocmann tavaratalo jonka edessä on myös pysäkkejä. Keskustorilta lähtee bussi numero 13 kohti hermiaa kello yhdeksän jälkeen 06 ja seuraava 36. Numero 20 lähtee torilta vasta 9.20. Bussi numero 30 lähtee keskustorilta kello 09.05 mutta ei aja aseman kautta vaan kääntyy jo aikaisemmin hatampään valtatielle ja luullakseni on paras odottaa kolmeatoista koska se ajaa lähimmäksi TTY:tä. ja muistaakaa pyytää kuljettajaa jättämään teidät TTK:n pysäkillä. Siitä on noin parinsadan metrin matka tietotalolle jossa con pidetään. Luulisin että bussiin tulee muitakin mukaantulijoita. Itse aion lähteä täältä ikurista kolmellatoista kello 08.35. Joten tervetuloa traconiin.

vanhus.

Vanhus

ViestiKirjoittaja Vanhus » Pe Loka 27, 2006 23:12

Hoothoot kirjoitti:Tunnen kuitenkin tietyn vastuun ja tiedän myös sen, että monet porukassamme olevista ovat varsin nuoria, joten näillä perusteilla kieltäydymme tarjouksestanne. Se oli kuitenkin hyvin ystävällinen :)

Olen tässä illan mittaan miettinyt viestiäne ja tullut hiukan toisiin ajatuksiin. Pelkästään ensimmäinen kappale vastauksestanne olisi riittänyt. Mutta kun tarjouduin vain ohjaamaan asemalta eteenpäin ja mainitsitte vastuunne nuorimmista tulijoista se loukkasi todella. Se oli kuin isku vasten kasvoja ja sai minut miettimään tuloani coniin perinpohjin. Jos yleinen suhtautuminen iäkkäisiin asian harrastajiin on yleistä on se valitettavaa. Minulla on kyllä varattuna neuvottelukosketus eräisiin muihin joten en jätä conia väliin.

Vanhus.

Palaa sivulle “Conit ja festarit”