Wildfire kirjoitti:Hei! Olen 14 -vuotias (täytän tänä vuonna 15) henkilö Kempeleestä. Olen kiinnostunut japanilaisesta kulttuurista, vaikkei itselläni ole mitään obsessiota animea/mangaa kohtaan, vaikka sitä olenkin katsonut/lukenut. Pidän enimmäkseen piirrosohjelmista, esim. Adventure Time, Gravity Falls ja Steven Universe (ja minulla onkin obsessiota niitä kohtaan... hups), videopelitkin kuuluvat kiinnostuksenkohteisiini (esim. Pokemon). Olisi mukava saada henkilö(itä), jonka(/-iden) kanssa voisi cossata, mennä coneihin ja olla siellä hänen(/heidän) kanssaan (ompelukone ja yhteiset kangasreissut olisi plussaa :'D).
Hyviä animesarjoja:
- Owari no Seraph
- Sword Art Online (tosin jäi noin yhteen/kahteen jaksoon)
- Attack on Titan
- Karneval
(Olen katsonut enemmänkin, en vain ole nähnyt sarjaa kunnolla tai en ole pitänyt siitä)
Hyviä mangoja:
- Tokyo Ghoul (Olisi kiva nähdä myös animena, mutten tahdo spoilata itseltä :'D)
- Puella Magi Madoka Magica (En omista kaikkia osia ;-; )
(+ Lisää mangoja kotona, läjä Attack on Titaneja, joita en ole lukenut :'D + Aloitan Death Noten lukemisen)
Osaan hieman japania, vaikka on ollut tarkoitus oppia kieltä kunnolla. Sushiakin saatan mennä maistamaan jossain näillä main.
Olen energeettinen henkilö, ehkä hieman outoon päin suuntautuva ja pidän huumorista. Jos kiinnostaa, lähetä vain yksityisviestiä, en pure!
Vähän uudisteluja:
- Olen ehtinyt täyttää 15 (olen -02 lukumallia)
(- Kempele sijaitsee Pohjois-Pohjanmaalla, jos ette tätä tienneet)
- Olen ehtinyt lukea paljon Death Notea ja rakastanut sitä!

- Minut löytää monista muistakin paikoista, joiden kautta minut voi tavoittaa nimimerkillä henname399 (esim. Tumblr)