Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Helena Puolikuu
Viesti:

Re: Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

ViestiKirjoittaja Helena Puolikuu » Su Huhti 02, 2017 11:13

Oulusta päin 23 vuotias nainen. Luen kirjoja (myös manga) katson animea (myös onkin verran sarjoja) Elokuvia myös. Kuuntelen myös musikkia. Tykkään myös laulaa karaokea.Haluan tuttustua uusin ihmisiin. Harrastan myös lolitan (Sweet/Classic lolita) Kiinnostunut myäs Japanilaisesta kultturista.

Anime sarjat mitkä on minulle lähellä sydäntä:
Rozen Maiden.
Sailor Moon.
Clampin sarjat.
Studio Ghiblin elokuvat.
Mamoru Hosoda elokuvat.

Pelejä mitä pelaan:
League of legends.
Overwatch.
Final Fantasy Online.
Osu!
ja jotain Playstation 4 pelejä ja Pokemonia nintendo 3dsllä (myös Pokemon Go)

Peli kaveria,juttu seuraa,coni seuraa.

Hezer

ViestiKirjoittaja Hezer » Su Huhti 02, 2017 19:31

Moikka, tässä 28 vuotias Seinäjokinen mies etsii animehenkistä juttuseuraa.

Työskentelen ja harrastan paljon tietotekniikan parissa ja voisi hyvinkin kutsua pesun kestäväksi nörtiksi. Elämäntilanteista johtuen muut harrastukset/kiinnostukset ovat kadonneet ja ainoastaan musiikin kuuntelu ja anime ovat jääneet pysyvinä. Uudempiakin harrastuksia on, mutta niiden aloitus on tapahtunut parin kuukauden sisällä enkä tiedä jääkö kiinnostus pysyväksi, mm. sulkapallo, jousiammunta, kirjojen lukeminen. Tykkään myös paljon näperrellä/askarrella niin fyysisesti kuin diginä, kun sattuu vain sopiva inspiraatio kohdalle. Pelejäkin tulee pelailtua tietokoneella pienen kaveriporukan kanssa, useimmiten pelit vaihtelee viikoittain/kuukausittain ja silloin tällöin tulee itsekseen pelattua jokin yksinpeli läpi.

Musiikissa nautin melkein mistä vain, mutta pääasiassa kuuntelu kohdistuu animeista bongattuihin kappaleisiin, metalliin ja techno/trance kaltaiseen elektroniseen.

Cosplay on aina hieman kiinnostanut, mutta olen luonteeltani niin ujo, etten ole uskaltanut yksin hypätä siihen harrastukseen (ja nykyiset kaverit todennäköisesti katsoisi aika omituisesti jos asia tulisi ilmi :D ). Eikä kyllä coneissakaan ole tullut pyörittyä, osaksi koska asustan etelä-pohjanmaalla, jossa on vähemmän tapahtumaa animeen liittyen, eikä yksin tule lähdettyä kovin kauas.

Animea tulee katseltua aika laidasta laitaan, jonka näkee omista suosikeistakin:
Clannad
Last Exile
Gintama
Ichigo Mashimaro
Azumanga Daioh
Full Moon wo Sagashite
Fate/Zero + Fate/Stay Night
Kara no Kyoukai
Higurashi no Naku Koro ni
K-On!
Psycho-Pass
Black Lagoon

Listaa tietysti voisi vielä jatkaakin, mutta jätetään nyt vaikka siihen.

Haeskelen animesta, mangasta, japanista (kulttuurina/kielenä), tietotekniikasta, peleistä tai musiikista kiinnostuneita ihmisiä, ikään ja sukupuoleen katsomatta, juttu-, peli- ja vaikka coniseuraksikin.

SweetThinker

ViestiKirjoittaja SweetThinker » Ke Huhti 05, 2017 17:59

Hei, olen 15-vuotias poika Hämeenkyröstä (melko lähellä Tamperetta). Etsin hyvää juttuseuraa pääosin animeen liittyen, mutta jos sivuraiteille eksytään, niin ei haittaa :). Harrastuksiini kuuluu kilpapelaaminen, anime, kielet (japani ja venäjä pääosin) sekä välillä piirtämistä, näyttelyä ja luovaa kirjoittamista. Minua kiinnostaa myös japanilainen kulttuuri. Minulle kelpaa seura minkä ikäinen vain, olisimme varmaan enemmän samoilla aallonpituuksilla, jos olisimme suurinpiirtein samaa ikäluokkaa.
Pelaamiini peleihin kuuluu yleensä eri tcg:t/ccg:t, mutta välillä pelaan muitakin pelejä. Olen ahkera ajattelemaan ja nautin strategiasta. Tällä hetkellä pelaamiani ccg-pelejä ovat Hearthstone, Gwent: The Witcher Card Game, Shadowverse sekä Elder Scrolls: Legends.
En osaa kertoa suosikkianimeitani, sillä ne ovat liian vaikeita laittaa järjestykseen :D Ehkäpä saatte tietää maustani enemmän tutustuessanne minuun.
Otathan minuun yhteyttä, jos alkoi kiinnostamaan! Odotan innolla uusiin ihmisiin tutustumista.

Joelmiaz

ViestiKirjoittaja Joelmiaz » Ke Huhti 05, 2017 20:56

Hellou, 20-vuotias poika seinäjoelta etsiskelemässä kavereita joilla olisi samat intressit ja voisi pelata ja keskustella kaikesta porukassa. Pelailen videopelejä, katson animea ja harrastan lenkkeilyä vapaa-ajalla yleensä. Seura kelpaisi myös tuleviin kesän ja syksyn coneihin! :>

Top animet:
Kuroshitsuji
Log Horizon
Miss Kobayashi's Dragon Maid
Code Geass
Parasyte

Pelejä joita pelailen:
League Of Legends
Overwatch
Osu!
Hearthstone
Pokemon pelit

Jos kiinnostuit ota yhteyttä rohkeasti! :>

Prodigy
Viesti:

ViestiKirjoittaja Prodigy » Su Huhti 16, 2017 01:09

Prodigy kirjoitti:Heipä hei!

Koska edellisestä kirjoituksestani on taas ehtinyt vierähtää mukava tovi, lienee aika päivitellä jokavuosinen kaveri-ilmoitus!

Olen ihan kohtapuoliin 22-vuotta täyttävä mies Tampereen seudulta, jonne muutin viime syksyllä alkaneiden yliopisto-opintojeni takia. Alun perin olen kotoisin Lahden (Lahen!) huudseilta, jossa tulee edelleen vietettyä ihan kiitettävästi aikaa lomilla. Luonteeltani olen melkoisen puhelias ja helposti innostuva, joskus mukamas ihan hauskakin.

Vapaa-ajastani leijonanosa kuluu nimenomaan anime- ja peliharrastusteni ympärillä, sen verran mitä sitä koululta sekä yliopiskelijaelämältä ehtii. Minulla on nyt jonkin aikaa ollut tapana seurailla pääosin uusia sarjoja viikonloppuisin, sekä seurata muutamaa vanhempaa sarjaa viikolla, aikataulujen puitteissa. Harrastan suhteellisen ahkerasti myös conittamista, käyn vuosittain läpi ainakin Desuconit sekä Traconit. Muissa käyn lähinnä oman fiilikseni mukaan, joskus ex-temporena.

Suosikkisarjoihini kuuluvat mm. nämä:
-Steins;Gate
-Monogatari-sarja
-Shirobako
-Fairy Tail
-Clannad, sekä muu Keyn tuotanto
-Fatet
-Kiitettävä määrä eri Slice of Lifeja

Sekä paljon muuta läheltä ja kaukaa! Nostalgiasarjoja katselen silloin tällöin aika paljon, mm. Pokémoneja, sekä Digimonien uudet leffat ovat tällä hetkellä sitä hyvää. Linkkaan Animelistani tähän, sieltä saa stalkkailla ihan vapaasti. Ensi kaudelle itselläni on tällä hetkellä kuumotuksena lähinnä Ace Attorneyn animejulkaisu, joten olisin ihan kiitollinen hyvistä sarjaehdotuksista. :D

Tällä hetkellä pelaan eniten Final Fantasyja, resubbasin jälleen FFXIV hiljattain uusien patchien myötä. Niiden lisäksi pelaan jonkin verran Hearthstonea, Osua sekä joskus kavereiden kanssa Heroes of the Stormia. Muita pelejä tulee pelattua vähän epäsäännöllisemmin, lähinnä Steamissa sekä 3DS:llä. Mikäli haluat pelailla jotain edellä mainituista (miksei muitakin!) se onnistunee hyvin.

Iällä tai sukupuolella ei sinänsä ole väliä, mutta helpottanee juttelua jos eroa ei ole vuosikymmenen verran. Mulla löytyy pikaviestiminä mm. Facebook, Skype, Whatsapp sekä Discord, mutta voidaan myös miittailla irl tai coneissa mikäli juttu luistaa ja siltä tuntuu. :)

Mulle voi ihan vapaasti lähettää viestiä mikäli kiinnostaa tutustua paremmin. Käyn myös tällä sivustolle siinä mielessä suhteellisen säännöllisesti kuin ehdin, että sinällään tällä ilmoituksella ei ole mitään "aikarajaa".

o/

Nostoa tähän! Ikää nykyään 23v ja kuumia pelejä tällä hetkellä ovat Final Fantasyjen lisäksi Noituri3, Tales-sarja sekä välillä Overwatch. Muuten aikalailla samaa settiä, mitä tässä jo lukeekin!
Viimeksi muokannut Prodigy, Su Huhti 16, 2017 23:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If the world is full of things we never wanted to know, is our only option to look away? You won't solve anything by looking away.
~Natsume Kyousuke

DatDoughDoe

ViestiKirjoittaja DatDoughDoe » Su Huhti 16, 2017 20:43

Hei kaikki!

Oon 17-vuotias tyttö (18 täytän lokakuussa) Etelä-Savosta, ja etsin otaku kavereita läheltä omaa kaupunkia Pieksämäkeä. (tai yleisesti ottaen Savon ja Keski-Suomen alueelta) Olen ollut animesta kiinnostunut jo nuoresta saakka ja se on todella lähellä sydäntä. Kavereita ei ole vielä tästä aihepiiristä löytynyt niin aattelin tänne vähän kirjoitella jos joku vaikka tuliskin juttelee! :) Etsiskelen kaveriksi tyttöä, poikaa (tai vaikka jopa poikaystävää) joka olisi iältään siinä 16-18 paikkeilla. Olen alussa hieman ujo alkujännityksen takia uusille ihmisille puhuessa, koska olen hyvinkin paljon omissa oloissani, mutta jutun pitäisi alkaa sujumaan hyvin vähän tutustuessa. Olen huumorintajuinen ja sisimmässäni kuitenkin menevä, tarvitsen vain sitä pientä sysäystä alkuun! Cosplay on myös suuri kiinnostuksen ja intohimon aiheeni vaikkakin vasta viime vuonna oli ensimmäinen kertani sitä kokeillessa, tänä vuonna toinen julkinen cosplay-kokemukseni tulee olemaan Animeconissa.

Tässä hieman lempi anime-sarjojani:

Haikyuu!
Free!
Yuri on ice
Ookiku furikabutte
Shingeki no kyojin
Hetalia
Natsume yuujinchou
Sword art online
Noragami

sekä paljon muitakin sarjoja. Luen välillä myös mangaa näihin sarjoihin liittyen, mutta yleensä katson vain animea.
Ehkä pieni rajoittava asia mun kaverihaussa on se että jos sinua haittaa ylivoimaisen paljon yaoista ja shippingistä puhuminen, voi ehkä olla vaikea tutustua tällöin minuun. Saa kuitenkin tulla täysin vapaasti juttelee ja ehkä ystävystymäänkin, en tosiaankaan pure joten ei huolta! ;)

Minut löytää kikistä nimellä: HeidiEveliina_
sekä Demi.fi käyttäjänä: DatDoughDoe

Riivapula

ViestiKirjoittaja Riivapula » La Huhti 22, 2017 13:33

Heissun~

Olen vuosimallia -00 edustava transpoika Oulun seuduilta. Animea katsomaan olen eksynyt ensimmäisiä kertoja jo ihan pentuna, mutta näin "virallisesti" ja itse sen tiedostaen aloin katsomaan sitä aktiivisesti Kuroshitsujin parista itseni löydettyä noin 12 vuotiaana (?) (aivan kuin minä voisin niin pitkälle muistaa). Harrastuksiini kuuluu piirtäminen, cosplay ja roolipelaaminen, kuten myöskin coneissa seikkailu. Pidän myös kauhuleffoista hyvin paljon, joten senkin voisi laskea mukaan. Olen suhteellisen puhelias ja vedän suurinpiirtein kaiken huumorilla - surkeat vitsit, joille ei edes kuuluisi nauraa ovat minun juttuni. Valitettavasti. Katsottuja ja kesken jääneitä (kyllä, olen vätys) sarjoja löytyy jonkin verran, luen varsin paljon mangaa ja roolipelaan aktiivisesti niin wapissa, kuin muuallakin. Pakko vielä mainita, että yaoi kuuluu jokapäiväiseen elämään, joten sniikisti yritän nyt käyttää yaoimagneettia. Jos outo (hämmentävä kenties?) juttuseura kiinnostaa, löydyn luultavasti jostain nimimerkillä Riivapula (mm. Kik, Tumblr) ja täälläkin saa tökkiä - en niele purematta ja yritän olla kiltti ja mukava x) Ananas ei kuulu pizzaan.

Tämän hetken lempianimeihin kuuluu -
» Kuroshitsuji
» Free!
» Haikyuu
» Tokyo Ghoul
» Shingeki no Kyojin
» No.6
» K
» Zankyou no Terror
» Aikalailla kaikki jotka olen nähnyt, höhö

Tikku-ukko

ViestiKirjoittaja Tikku-ukko » Ke Huhti 26, 2017 23:41

Heipsan!

Olen juuri ja juuri täysi-ikäisyyttä hipova pirteä ja kiltti tyttönen Suomen itäisimmältä puoliskolta. Manga- ja animeharrastuksen pariin eksyin alunperin jo varsin pienenä, mutta varsinainen ''palava'' rakkaus sitä kohtaan syttyi vasta myöhemmällä iällä, kun päätin viimein olla hörhökaverilleni mieliksi ja alkaa oikeasti lukemaan mangaa. Ennen kuin edes tutustuin animeharrastukseen syvemmin, olin jo kiinnostunut cosplaysta. Sen tosin aloitin vasta monta vuotta myöhemmin, kun minusta oli ehtinyt syntyä kunnon otaku. En harrasta enää mitään virallista lajia, mutta kirjoittaminen ja piirtäminen ovat cossailun rinnalla suuria intohimojani. Olen myös kiinnostunut historiasta ja sen opiskelusta tulevaisuudesta.

Mangan ja animen suhteen olen kaikkiruokainen, enkä tuomitse ennenkuin kokeilen - sama koskee oikeastaan kaikkea. Olen kuitenkin huomannut fanittavani ''kuumeisesti'' enemmän shonen-sarjoja - siinäkin genressä olen tykännyt enimmäkseen ystävyyteen, unelmiin ja kilpailuun liittyvistä juonikokonaisuuksista. Kaiken tämän vastapainoksi katson myös varsin paljon romanttisia rakkaussarjoja, sillä olen huomannut niiden tuovan mukavaa pehmeyttä ja rauhaa elämään, ja kahdensadan jakson pituisen toimintapläjäyksen jälkeen kahdentoista jakson mittainen söpö lapsuusromanssi kuulostaa helpottavalta. Katson ja luen paljon myös vanhempaa tuotantoa, koska olen rakastunut Rumiko Takahashin, Yoshihiro Togashin ja Kazuki Takahashin kaltaisten mangakoiden piirtotyyleihin. Nostalgiarakkaana ja historianörttinä myös kaikki vanha kiehtoo. MyAnimelist.netin mukaan olen katsonut nyt pyöristettynä 170 animea.

Suosikkimangojani ovat:
x Detective Conan
x Magic Kaito
x Naruto
x Yu-Gi-Oh!
x Inuyasha
x Yu Yu Hakusho
x Ranma 1/2
x Rurouni Kenshin
x Bleach
x Kamisama Hajimemashita
x Candy Candy

Suosikkianimeitani taas:
x Hunter x Hunter
x Naruto Shippuuden
x Fullmetal Alchemist
x Detective Conan
x Yu-Gi-Oh!
x Yu Yu Hakusho
x Magi The Labyrinth of Magic
x Code Geass
x Inuyasha
x D.Gray-man

Ja muitakin on...
Jos minä vaikutan hitusenkaan mielenkiintoiselta, niin otahan toki yhteyttä diressä tai laita sähköpostia: Genarazie@gmail.com
Voin antaa muita yhteistietojani ja chat-palveluiden tunnuksiani sitten, kun ollaan tultu jo juttuun.

Tahmis

ViestiKirjoittaja Tahmis » La Huhti 29, 2017 00:37

Heii,

Elikkäs 25v ukko eteläsuomen/päijät-hämeen suunnilta. Itseäni pidän lähinnä niin sanotusti casualina anime harrastajana. Pari vuotta sitten tuli tutustuttua ensimmäisen kerran animeen, kauheista ennakoluuloista huolimatta. Siitä sitten kehittyi iltaruttiini, jossa tulee katsottua kaksi tai kolme jaksoa animea illassa.

Itseäni voisin kuvata vähän ujoksi ja varautuneeksi ihmiseksi, ennen kuin ehtii tutustumaan toiseen kunnolla. Huumorintajua löytyy, mutta omat vitsit on vähän mustan huumorin puolella, joten vähän vaatii tuntemusta toisesta henkilöstä ennen kuin vapautuneesti voi heittää läppää. Harrastuksina animen katsomisen lisäksi on miniatyyrien kasaus/maalaus ja tarkoituksena olisi aloittaa joko salilla käyminen tai seinäkiipeily. Polkupyörällä ja muuten luonnossa likkuminen on myös jees.

Olisi mukava löytää kaveria, jonka kanssa käyttää viikonloppuja katsoessa anime sarjojen kausia läpi. Jos joku nyt innostuu otamaan yhteyttä pistäkää yksityisviestiä. Katsotaan sitten tarkemmin minkä kautta keskustelua jatketaan.

jennay33

ViestiKirjoittaja jennay33 » Ma Touko 01, 2017 14:17

Heips, päivitetäänpä pitkästä aikaa tännekin.

Elikkäs täällä 21v tyttö p-pohjanmaalta etsii juttuseuraa samanhenkisistä. Ihan mikään hirveä animen/mangan suurkuluttaja en ole, muutama pidempi aikainen suosikkisarja löytyy kylläkin. Animeen olen tutustunut jo nuorena sekä mangaan hieman myöhemmin. Lempisarjani on One Piece ja sitä on tullut seurattua jo noin 11-vuotiaasta lähtien. :)

Mie olen tämmöinen hiukan ujo ja varautunut ihminen aluksi mutta paremmin tutustuttaessa hyvinki sosiaalinen. Huumorintajua löytyy. Vapaa-aikana harrastelen dogien kans lenkkeilyä, lukemista, viulunsoittoa, sekä rakastan kahtua elokuvia ja tv-sarjoja. Tykkään myös samoilla metsissä sekä vaeltaa, kaikki outdoor-sports on just mun mieleen. Joskus olen myös harrastanut cosplayta mut se on valitettavasti jääny.

Jos haluat paremmin tutustella ja jutella niin heitäppä viestillä. :3 En pure.

OniOko

ViestiKirjoittaja OniOko » Su Touko 14, 2017 00:29

Yötä!

Olen 16v poika etelä suomesta joka nauttii animesta ja peleistä
Olen erittäin ujo ja rakastan mustia vaateita
Sarjoja olen katsonut joku 180+
Lempi peleihin kuuluu Fire emblem pelisarja,JRPG,Overwatch
Animesta nauttivia kavereita en omista
Joten jos kiinnostaa tutustua laittakaa yksityisviestiä.

anza

ViestiKirjoittaja anza » Ti Touko 16, 2017 15:23

Juuh elikkäs, 19 vuotias mies Kuopiosta, sosiaalinen, huhujen mukaan fiksu sekä kiinnostunut Japanista ja animesta. Etsin samanhenkistä animen _harrastelijaa_ kuin itse, mieluiten naispuolista ikähaarukassa ~17-21.

Eli olen siinä mielessä animen harrastelija että tykkään katsoa animea, mutten niinkään ole otaku. En harrasta cosplaytä enkä coneissa ole käynyt, mutta jos oikea seura löytyy niin eehkäpä!

Olen itse katsonut kutakuinkin ~70 sarjaa animea, lemppareita ovat tälleen lonkalta heitettynä mm.
- Baccano!
- Code Geass
- Spice and Wolf
- Toradora! (Pelkkää lovee)
- Attack on Titan
- Konosuba

Siinä muutama esimerkki!

Nakatkaa täällä viestiä jos halautte:)
Viimeksi muokannut anza, Ke Touko 24, 2017 13:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

kuutti

ViestiKirjoittaja kuutti » Ma Touko 22, 2017 18:55

Ömm, olen 21 v grilli Turun lähistölt. Opiskelen Briteis peli alaa, mutta tuun aina lomien ajaks Suomeen ja ois kiva jos löytyis kavereita joiden kanssa hengata koska tällä hetkellä on nää lomat hieman tylsiä. :'''D

Tykkään video peleistä (Overwatch, Persona, Bioware pelit, Final Fantsut), roolipeleist (DnD + foorumi), animust (Tokyo Ghoul, BNHA, Baccano!), ja cartoon sarjat kelpaa kanssa, mm. Steven Universe ja Gravity Falls (lasketaaks Voltron cartoon sarjoihin koska I love my space gays).

Osaan olla hieman ujo alus mutta tarpeeks ku hengaa niin mua ei saa enään hiljaiseks. Tykkään myös cosplayst vaikka siihen ny ei oo ollu rahaa lähiaikoina, opiskelu ku vie viimeisetki hilut. Jos haluut tutustua niin täällä voi laittaa viestiä tai vaikka tumblr:ssa (emilykaldwins.tumblr.com). Nii ja tykkään piirtää, et jos se kiinnostaa ja etsit piirtämis seuraa hello, I volunteer. ✨

Painkiller

ViestiKirjoittaja Painkiller » To Touko 25, 2017 01:49

Tervehdys, tämmönen 24-vuotias ukkeli etsii samanhenkistä seuraa Outokummusta.
Pikainen esittely, elikkä olen aikas tuore tapaus Anime rintamalla, vasta muutama anime sarja katsottuna läpi ja pari muuta menossa.
Hunter x Hunter:ista tykkäsin tosi paljon.
Harrastelen tietokonepelejä, pienoismalleja, piirrän jonkin verran ja aina silloin tällöin kahtelen animea.
Mangaa olen aika huono lukemaan, tykkään enempi liikkuvasta kuvasta XD

Saapi laittaa viestiä, olipa sitten syy mikä tahansa :)

- Painkiller

verenhimlinen

ViestiKirjoittaja verenhimlinen » Ti Elo 08, 2017 22:52

Tralalala

Hei vaan kaikille! Näin ekstroverttinä oululaisena -00 syntyisenä likkana kaipailisin uusia tuttavuuksia ja kamuja, joiden kanssa voisi puhua kaikesta yleisestä nörttihömpästä. Animee oon kattonu jonku verran, samoin kuin muutamia sarjojakin. Tietämys kirjoista on kuitenkin suurin, onhan niitä silmillä kulutettukin monta sataa kappaletta. Lukemisen lisäksi harrastuksia on lyhytelokuvien teko sekä cosplay ja roolipelaaminen. Coneille on varattu aina paikka kalenteriin, koska nehän on parasta ikinä!
Luonteeltani oon avoin ja positiivinen sekä äärimmäisen puhelias, tarkoittaen sitä ettei mua saa hiljenemään millään. ENFP:n ja vesimiehen persoonallisuudet elävät mussa vahvoina. Myös tosi huonot vitsit sekä hikkejutut koristavat arkea jatkuvasti.

Lempianimeihin kuuluu:
- No. 6
- Zankyou no terror
- Shingeki no kyojin
- Haikyuu
- Free

Lempikirjoja taasen ovat muunmuassa:
- Kaiken se kestää
- Syntymälahja
- Arra
- Potterit ofc
- Taru sormusten herrasta

Ilmeisesti oot yhtä yksinäinen kuin mäkin jos jaksoit lukee tänne asti, että nykäsehän hihasta jos yhtään alko kiinnostaa! En oikeesti oo nii tylsä ku tää antaa ymmärtää ja pystyn puheleen aiheesta kuin aiheesta. Parhaiten mut saa kiinni Tumblerista tai Kikistä, joissa kummassakin pyörin nimellä verenhimlinen. Koitan kyllä muistaa kattoo täälläki viestit, mutta todennäkösemmin en tuu muistamaan, pahoittelut siitä :D
Hyvää elämää kaikille jotka sattuu tän lukemaan!

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”