Mitä te oikein haluatte maanantaisin tehdä?

Kouvolan uuden manga- ja animeyhdistyksen keskustelualue.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Kouvola / aktiivit

Haluan Kooman maanantaivuoroilla:

Äänestys päättyi Pe Elo 28, 2015 16:48

Hengata ilman sen suunnitellumpaa tekemistä
0
Ei ääniä
Katsoa animea
0
Ei ääniä
Pelata lautapelejä (mitä?)
0
Ei ääniä
Pelata videopelejä (mitä?)
0
Ei ääniä
Osallistua ohjattuihin keskusteluihin animesta/mangasta
0
Ei ääniä
Suunnitella tai tehdä cosplay-asuja
0
Ei ääniä
Kuunnella musiikkia
0
Ei ääniä
Tanssia historiallisia tansseja
0
Ei ääniä
Pitää Halloween-bileet
0
Ei ääniä
Pitää pikkujoulut
0
Ei ääniä
Jotain muuta, mitä?
0
Ei ääniä
Olen valmis ottamaan vastuun jonkun toiminnan järjestämisestä vuonna 2015, kerron lisää kommentissa
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä: 0

hatatra

Mitä te oikein haluatte maanantaisin tehdä?

ViestiKirjoittaja hatatra » Ma Kesä 29, 2015 16:48

Meillä on maanantaisin kaksi tuntia aikaa tehdä aika lailla mitä halutaan. Mediamaja on hyvä ja muuntuva tila, videotykkiin saadaan melkein mitä vaan kiinni, samoin äänentoistoon, pelikonsoleita on kolme ja tietokoneitakin tusinan verran. Lautapelejäkin on, ja vaikka sun mitä. Mutta useimmiten me vain hengaillaan, ja etenkin uudemmilta kävijöiltä tulee hieman turhautunutta viestiä että eikö me tehdä mitään.

Kyllä me tehdään. Jos ja kun joku järjestää. Se joku en voi enkä halua olla aina vain minä. :) Lisäksi mä en tiedä, mitä te oikeasti haluatte tehdä. Olen tätä koittanut kysellä jos ja vaikka millon, samoin vapaaehtoisia järjestämään niitä asioita, mutta mitään ei oikeen tapahdu. Ei, mulla ei ole aikaa potkia ihmisiä järjestämään jotain koko ajan.

Musta hengauksessa ei ole mitään pahaa. Kooman yksi pointti on koota samaan tilaan ihmisiä, jotka on samanmielisiä ja harrastaa samoja asioita. Että voi vaan jutella asioista, joita luokkakaverit ei vaan tajua. Kooma ei myöskään ole vain animenkatsomiskerho: enemmistön mielipide on ymmärtääkseni ollut se, että emme halua katsoa animea koko ajan, ja moni katsoo sitä mieluummin yksin kotona. Mutta olisihan se kiva, ettei me aina vaan löhöttäisi - ja toisaalta, se edellyttää sitä että JOKU järjestää. Joku jonka nimi ei ole Ilona.

Eli ensimmäinen kysymys: mitä te haluatte tehdä. Ja sitä seuraava, mitä olette valmiit järjestämään.

(Nämä kyselyt on laitettu samansisältöisenä FB-ryhmään. Ei tarvii vastata molemmissa.)

Palaa sivulle “Kouvolan manga- ja animeyhdistys”