WANTED: cosplayaajiaa pääkirjaston pelipäivään la 15.11.

Kouvolan uuden manga- ja animeyhdistyksen keskustelualue.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Kouvola / aktiivit

hatatra

WANTED: cosplayaajiaa pääkirjaston pelipäivään la 15.11.

ViestiKirjoittaja hatatra » Ke Loka 08, 2014 17:01

Huomio, huomio. Etsitään kouvolalaisia cossaajia ohjelmanumeroksi kirjaston tapahtumaan!

Kuten kenties tiedätte, olen Kouvolan pääkirjastolla kirjastotätinä. Haluaisin Kouvolan pääkirjaston pelipäivään marraskuussa muutamia paikallisia cosplay-harrastajia pelihahmojen asuissa. Nyt olisi aika alkaa vähitellen mainostaa tapahtumaa, joten tarvitsisin SITOVIA ilmoittautumisia. TARKISTA SIIS KALENTERISI ennenkuin lupaudut!

Kansallinen pelipäivä järjestetään la 15.11. neljättä kertaa. Pääkirjastolla on silloin tapahtuma, johon tulee näillä näkymin kokeiltavaksi roolipelejä, figupelejä, lautapelejä, selainpeliturnaus, tanssipeli, ja 8-bit Nintendo. Tapahtuma on suunnattu etupäässä lapsille ja nuorille. Minä emännöin.

MITÄ: Cosplay-harrastajia johonkin peliin perustuvassa asussa hengaamaan, pelaamaan, kertomaan hahmostaan, asustaan ja pelistä tapahtumaan osallistuville ihmisille. Eli olet valmis kertomaan mikä hahmo, miksi, miten teit puvun, mitä cosplay on, jne.

MIHIN: Kouvolan pääkirjastoon ja Mediamajaan lauantaina 15.11. välillä 10-15. Ei tarvitse olla koko päivää, pari tuntia esim 12-14 on hyvä.

MITÄ SIITÄ SAA: kahvin/muun virvokkeen + pullan/sämpylän, sekä hyvän mielen kun promoaa cosplayta, pelejä ja pelaamista.

MUUTA: tutkin mahdollisuutta saada niitä pelejä pelattavaksi, joista hahmonne ovat. Tämä riippuu peleistä. Pukeutumis- ja maskeeraustilat löytyvät kirjastolta.

HALUAISITKO SIIS TULLA? Kaikki cossaajat saavat ehdottomasti osallistua muuhun aktiviteettiin eli saatte pelata kaikkea mitä meillä päivässä on! Jos olet valmis osallistumaan pelipäivään, kerro minulle mikä hahmo ja mistä pelistä sekä mielellään sähköpostiosoitteesi, joko tässä, yksityisviestinä, tai spostilla ilona.lamminen@kouvola.fi. Tätä pyyntöä saa välittää myös kavereille, mutta tähtään noin 3-6 henkilön saamiseen.

Palaa sivulle “Kouvolan manga- ja animeyhdistys”