Conikaveri kadonnut

Yleistä, tiettyihin tapahtumiin liittymätöntä keskustelua kaikille coneissa käymisestä kiinnostuneille.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Therdry

Re: Conikaveri kadonnut

ViestiKirjoittaja Therdry » Ma Heinä 30, 2012 17:27

Hakusessa olisivat nämä ihanat sotilaat, jotka piristivät päiväämme Animecon IX:ssä lauantaina :> Emme ehtineet sunnuntaina etsiä teitä käsiimme, ja olisi ollut hauska tutustua :< Toivottavasti joku nämä henkilöt tietäisi, kaikki vihjeet tervetulleita :D

Peltiruusu

ViestiKirjoittaja Peltiruusu » To Elo 16, 2012 10:22

Sinä pitkä ja erittäin hurmaava mieshenkilö, joka cossit Tiger & Bunnyn Kotetsua Animecon IX:ssä! Se pinkkihiuksinen, kissansilmäinen ja vampyyrinhampainen tissipanssarihirviö etsii sinua. Olin se pieni olento, joka narikalla tuli kuvaa kyselemään ja huomasit minut vasta kaverisi viitottua, koska olit/olet niin pitkä. C:

Tässä nappaamani kuva sinusta:
>> Klik klik <<
Very cat. Much purrs.
Tumblr
MAL
Skypeä saa kysellä.

Sestra

ViestiKirjoittaja Sestra » Su Syys 09, 2012 21:58

Tracon 7:ssa Trinity Bloodin Abel Nightroadia tänään sunnuntaina cossannut henkilö: Kävimme yhdessä kuvauspisteellä aivan tapahtuman lopulla ja tuli muutenkin juteltua Traconin aikana. Vaihdoimme tietoja, mutta en enää muista nickiäsi. Seth Nightroad jäi sinua kaipailemaan, olisi kiva cossata kanssasi joskus myöhemmin TB-hahmoja.

Edit: Löytyi
Viimeksi muokannut Sestra, Ma Syys 10, 2012 20:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Meo-Chan

ViestiKirjoittaja Meo-Chan » Ma Syys 10, 2012 17:47

Hei te kaksi (kilpailunumeroilla 3 & 4) jotka tapasin siskoni kanssa Tracon 7 pukukilpailussa lauantaina ja uudelleen sunnuntaina, voisitteko ottaa yhteyttä yv:llä koska meillä oli mukavaa seurassanne (emmekä tyhminä kysyneet nimiä/yhteystietoja ym.) ja jos sitä vaikka taipaisi taas joskus jossain conissa :D

T. Ririchiyo (kilpailija num. 6) ja Yuuki (7)

Nyt löytyivät nimet ainakin johonkin suuntaan, nyt vaan odotellaan vastauksia :3
Viimeksi muokannut Meo-Chan, Pe Syys 14, 2012 14:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Friado

ViestiKirjoittaja Friado » Ti Syys 11, 2012 22:31

.
Viimeksi muokannut Friado, Ma Maalis 09, 2015 00:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

mviolet
Viesti:

ViestiKirjoittaja mviolet » Ke Syys 12, 2012 08:28

Hei, sinä mukava tyttö, jotka tulit sunnuntaina Traconissa pyytämään kuvaa EQ:n Leetahista Tampere-talon kahviossa ja mainitsit olevasi mahdollisesti kiinnostunut tekemään Clearbrook'n. Olin niin flunssasta ja univelasta sekaisin etten tajunnut ottaa ylös yhteystietojasi! Jos näet tämän viestin ja sinua kinnostuisi liittyä iloiseen EQ-joukkoomme, laitapa minulle yksäriä. : )

Löytyi!

Pamplemousse
Viesti:

ViestiKirjoittaja Pamplemousse » Ma Syys 17, 2012 21:31

Jotenkin tuntuu, etten löydä etsimääni henkilöä täältä, mutta yrittänyttä ei laiteta.

Traconissa lauantaina Kugelmugelia (Hetalia) cossannut henkilö, etsintäkuulutan sinut! Olin se Itävaltacossaaja, joka pysäytti sinut ohi kävellessään proppinarikan läheisyydessä. Kehuin pukuasi ja kerroin, etten ole aiemmin nähnyt kenenkään cossaavan Kugelmugelia, ja sinä totesit sen olevan mukavaa, että joku tunnisti hahmon. Emme ehtineet juuri muuta puhua, mutta olisi kiva jutella lisää.

Jos tunnistit itsesi/joku muu tunnistaa kyseisen henkilön, minulle saa lähettää yksäriä.

Löytyi!

Mimi M

ViestiKirjoittaja Mimi M » La Syys 22, 2012 22:57

Tracon 7:ssa oli Roy Mustangia cossaava tyyppi jota en oo löytäny ja sit se Roy oli myös iltabileis ja käväs halaamas mua 8) kun pitkätukkane tyyppi kävi pyytään :'D.

Jos olet etsimäni Roy tai tunnet kyseisen henkilön nii ilmottasitteko siitä yksäril. :roll:

Blackmoon

ViestiKirjoittaja Blackmoon » Pe Syys 28, 2012 00:53

Etsin sitä yhtä mukavaa tyttöä, johon tutustuin Animecon IX ennen Cosplaydeitin aikana. Muistaakseni hän taisi olla Matryoshka Gumi. Minä olin se Inuyasha, joka niin piti sinun + ryhmän seurasta! :3 Luvattiin nähdä Traconissa, mutta haaveeksi jäi. Ryhmässä oli ainakin Sanji, Ciel Phantomhive, enkä sitten muista muita. Olisi ollut niin kiva saada vaihdettua sähköpostia, mutta olin niin tyhmä, etten ehtinyt sitä antaa. Eli, jos joku tuntee nämä henkilöt, niin olisitteko hyvin kilttejä ja ilmoittaisitte siitä minulle yksityisviestitse?

Kiitän jo näin jälkikäteen.

FankiKitsune

ViestiKirjoittaja FankiKitsune » La Loka 13, 2012 19:56

Hei sinä Tracon 7:ssä, joka cossasit Soul Eaterin Erukaa. Voisitko ilmiantaa itsesi, jotta löytäisin sinut jostain päin sosiaalista mediaa? Olisi eräitä kymysyksiä cossaamiseen liittyen. 8)

Edit: hengailit conissa Medusan, DtK:n (minun) ja Lizin kanssa ja käytiin yhteiskuvassakin! Myös muut tämän henkilön mahd. tietävät voi ottaa yhteyttä.

Löytyi.
Symmetry, that is what I enjoy aesthetically.

YumiKoyuki
Viesti:

ViestiKirjoittaja YumiKoyuki » Su Tammi 13, 2013 19:02

Nyt on ongelma.

Vuosina 2008-2010 tunsin tytön, joka käytti ainakin tuolloin nikkinä nimeä salsacat ja nyt näin yhtenä cossina mainittakoon häneltä Olette Kingdom Hearts II:sta. Tapahtui asioita, joiden seurauksena yhteys tähän ihmiseen katosi tyystin, mutta nyt olisi kova tarve saada yhteys takaisin. Jos kukaan yhtään tietää tämän henkilön nykyisiä tietoja, olinpaikkaa, mitä vaan ikinä, arvostaisin hirveästi vastausta, kiitos!
"I've been having these weird thoughts lately. Like... is any of this for real... or not?"

illusiα
Viesti:

ViestiKirjoittaja illusiα » Su Helmi 17, 2013 15:27

Hakusessa Desucon Frostbite '13ssa ujon ja paniikissa olleen Norjan kanssa pyörinyt, hieman FMA'n Edwardia muistuttanut ei cossissa-ollut tyttö. Tulit adoptoimaan minut mukaasi Tanskan ja Ruotsin kanssa, jonka jälkeen roikun kanssanne. Sittemmin mukaasi liittyivät myös todella pitkä Ruotsi ja Suomineito. Ristit minut myöhemmin isoveljeksesi.

Cosplay-kisan jälkeen minun oli pikaisesti lähdettävä, jolloin en ehtinyt kysyä yhteystietojasi tms. Nimesi sain kyllä selville ( ... en tosin tiedä, onko sitä soveliasta mainita tässä. :'3 ) ja asuinpaikkasikin kerroit ; sen tosin unohdin. *sigh*

Jos joku tietää henkilön, voisiko laittaa viestiä ? Sama pyyntö tietenkin etsintäkuulutetulle. Kiitos etukäteen.

ps. kiitos kaikille, jotka jaksoivat minua ja eritoten ensimmäisinä mainituille Tanskalle ja Ruotsille. :3
Viimeksi muokannut illusiα, Ke Touko 29, 2013 15:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"He's saying 'I'll eat more high class cotton, I don't want to get a cold'."
――Cotton!?
"Meto only eats cotton. He's a doll."

JohGaga
Viesti:

ViestiKirjoittaja JohGaga » Ma Helmi 18, 2013 01:29

kuragemon kirjoitti:Hakusessa Desucon Frostbite '13ssa ujon ja paniikissa olleen Norjan kanssa pyörinyt, hieman FMA'n Edwardia muistuttanut ei cossissa-ollut ihana tyttö. Tulit adoptoimaan minut mukaasi Tanskan ja Ruotsin kanssa ( jotka vaihtoivat jossain vaiheessa kiinalaisnaisiksi (??) ), jonka jälkeen roikun kanssanne. Sittemmin mukaasi liittyivät myös todella pitkä Ruotsi ja Suomineito. Ristit minut myöhemmin isoveljeksesi.

Cosplay-kisan jälkeen minun oli pikaisesti lähdettävä, jolloin en ehtinyt kysyä yhteystietojasi tms. Nimesi sain kyllä selville ( ... en tosin tiedä, onko sitä soveliasta mainita tässä. :'3 ) ja asuinpaikkasikin kerroit ; sen tosin unohdin. *sigh*

Jos joku tietää henkilön, voisiko laittaa viestiä ? Sama pyyntö tietenkin etsintäkuulutetulle. Kiitos etukäteen.

ps. kiitos kaikille, jotka jaksoivat minua ja eritoten ensimmäisinä mainituille Tanskalle ja Ruotsille. ^_^

Ruotsi kiittää ^^ eikä valitettavasti osaa kertoa kuka tämä henkilö oli XD (en itsekkään tuntenut :/)

Convallaria

ViestiKirjoittaja Convallaria » Ma Helmi 18, 2013 14:38

Nonin, nyt siis heti Frostin jälkeen pitää peräänkuuluttaa.

Nyt siis, etsiskelen Frosti '13 sinua Yuna-cossaaja, ja sinua joka olit Shugo Chara koulupuvussa (Te jotka olitte myös Cosplay Gaalassa, kuten varmaan itse tiedättekin) Koska minä urpo unohdin kysyä nimeä tai mitään vaikka lauantain iltabileissä tuli hengailtua ja olisi ihan kiva nähdäkin ja jutella vielä joskus, ja kyllä sinä Shugo Chara tyyppi sanoit myös aniki nimimerkkisi, muttakun unohdin sen jo.... (Go minä, Go!!)

Inuyashan Kikyo (a.k.a. Hell Girl) etsiskelee ihania juttukavereitaan! C=

Löydetty conikaverit, kiitos Desuconin ja minun nimimerkkini muistaneesta Michin :D
Viimeksi muokannut Convallaria, Ti Kesä 18, 2013 21:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Luova Hullu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Luova Hullu » Ti Helmi 19, 2013 15:40

Totta tosiaan.

Animecon 2008 tapasin kivan nuoren naisen nimeltä Niina. Vaikka ikäeroa oli suht paljon, tultiin hyvin juttuun, molemmat kun Inuyashaa fanitettiin. Puhelinnumerotkin vaihdettiin ja joskus soiteltiin ihan niitä näitä, MUTTA kun pari päivää sitten yritin soittaa, vastaus oli vaan että numero ei ole käytössä! Voi kirosana! Tahdon todella tavata kyseisen henkilön uudestaan!
http://iEevee.deviantart.com

Tracon 2013 (hope so) - Amanecer (oma hahmo)
Tracon 2014 (again, Hope So) - Inuyasha

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu tapahtumista”