Frostbiten järjestelyt teillä+kyytiä Turun suunnalta Lahteen

Yleistä, tiettyihin tapahtumiin liittymätöntä keskustelua kaikille coneissa käymisestä kiinnostuneille.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

ryuknosuke

Frostbiten järjestelyt teillä+kyytiä Turun suunnalta Lahteen

ViestiKirjoittaja ryuknosuke » Ma Joulu 10, 2012 20:00

Eli kysäisempä nyt ihmisiltä et mitenkäs ootte matkaamas Lahteen ja misä majotutte? Oon vihdoinki aikasin liikenteessä (tai sit vähän liianki ;)) Siis varaatteko omppuhotellin vai ootatteko et tulee jollekki koululle lattiamajotus mahollisuudet tai ootte nukkumati koko yönä energiadrinksujen voimalla? o.O

14.12
Onkos ketään menossa Turun suunnalta Lahteen autolla ja takasin ja siinä oisi vielä tilaa yhdelle? Maksaisin bensakuluja ja tavaroita oisi aika vähän kuljetettavana. Jos löytyy, niin viitsisikkö laittaa yv:tä :D
Viimeksi muokannut ryuknosuke, Pe Joulu 14, 2012 11:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
en ole ruusuinen mutta kukkii se perunakin
syntyy, elää, kuolee - keskimmäisen voi tehdä miten haluaa, lopputulos on aina sama
SHINICHIRO MIKI kuulostipa se tutulta...

Nitsakia

Re: Frostbiten järjestelyt teillä?

ViestiKirjoittaja Nitsakia » Ti Joulu 11, 2012 00:31

Itsellä matkaa ihankiitettävästi joten matkaamiseen suosin yleensä junaa joten saavumme veljen kanssa jo perjantaina ja majoituskin on varattu jo nyt en vain muista hotellin nimeä... :)

Mietimme myös sitä vaihtoehtoa että tullaan lauantai yönä ja valvomme sitten koko ajan. Mutta kuitenkin veljeni suuntaan jo maanantaina kouluun ja minä töihin joten pitäisi olla virkeänä. Jonka johdosta jätimme kyseisen idean sikseen vaikka se onnistuisikin meiltä. Saattaisi toki sunnuntaina ehkä illasta aivot välillä sumentaa järellistä ajatus kulkua.... Suosittelen hankkimaan yöpymispaikkan on kuitenkin mukavempi niin, ei hihhuloida zombeina. :P

Muistaakseni omenahotellin kannnalta olet myöhässä. Koska se on tietääkseni tungettu täyteen.
Kipeän selän kanssa en lattiamajoitusmahdollisuutta jäänyt odottamaan. Tietääkseni sellainen tulee.
Siipensä polttanut, taivaalta tippunut, maailmaan hukkunut, manalaan palannut
http://myanimelist.net/animelist/Nitsakia

Vile

ViestiKirjoittaja Vile » Ti Joulu 11, 2012 12:19

Junalla tulen Lahteen ja järjestelyt hoituvat niinkin yksinkertaisesti kuin että junalipun osto ja matkaan. Majoitusta ei ole eikä tule, valvon koko yön.

Jos joku muu on majoitussuunitelmia vailla ja vaikka suunnitteleekin valvomista niin tule juttelemaan väsyneitä juttuja niin pysytään molemmat hereillä. Mulla ainakin luistaa väsyneenä kaikenlainen enemmän ja vähemmän mauton juttu. Muutenkin seura kelpaisi kun yksin olen tulossa sinne palloilemaan mitä nyt paria kaveria varmaan näen, mutta niillä on cosplay menoja ja hotellit varattuina.

JohGaga
Viesti:

ViestiKirjoittaja JohGaga » Ti Joulu 11, 2012 13:25

Junalla olen tulossa (luultavasti) ja ajatuksena olisi päästä lattiamajoitukseen. Sen pitäisi tulla, koska olen lukenu asiasta useammassa paikassa, mm. Desuconin Facebook sivulta ^^

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu tapahtumista”