Conikaveri kadonnut

Yleistä, tiettyihin tapahtumiin liittymätöntä keskustelua kaikille coneissa käymisestä kiinnostuneille.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

FankiKitsune

Re: Conikaveri kadonnut

ViestiKirjoittaja FankiKitsune » Su Kesä 23, 2013 02:04

Desucon 2013 perjantaina Bleachistä Ulquiorraa cossannut, ilmianna itsesi! Kävit tän Hitsugayan kanssa matsaamassa kuvauspisteellä!
Symmetry, that is what I enjoy aesthetically.

Angel Without Wings

ViestiKirjoittaja Angel Without Wings » Ma Heinä 01, 2013 11:55

Löytynyt!
Viimeksi muokannut Angel Without Wings, To Helmi 06, 2014 12:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Leonhart
Viesti:

ViestiKirjoittaja Leonhart » Ti Heinä 16, 2013 15:30

2013 Animeconissa sunnuntaina noin 10.30 aikaan kauniiseen kimonoon pukeutunut conittaja olisi halunnut ottaa kuvan valosapeli kädessään juoksentelevasta jediritarista, joka sanoi, että tulehan FFFightin jälkeen ottamaan kuva.
En sitten FFFightin pitämisen jälkeen enää löytänyt kimononeitosta, olen pahoillani. Tarkoitukseni ei ollut karata kuvasta, minulla oli vain ohjelmanpitäjänä todella kiireinen sunnuntai.

Pahoitteluni, terveisin (kirjaimellisesti) Kadonnut Jedi.
Visual Gay's FFFight Champion 2009
Visual Gay's FFFight Champion 2010
Kotisivuni: Renzokuken Cosplay
Cosplay.com-profiilini: Cosplay.com

I don't want to write just to have some critics analysing my work.
-I just want to tell people stories.

Krisu

ViestiKirjoittaja Krisu » Ma Syys 23, 2013 01:54

Traconissa törmäsin oikein kivaan tyyppiin, jolla oli "Back to the Tardis" -paita päällä ja oli Doctor Who -miitissä. Emilia/Emppu oli nimeltään, suht pienikokoinen ja ilmeisesti hiljainen. Taisi mainita olevansa Nokialta kotoisin ja tykkää Sonicista :) Ois tosi kiva jos pystyisin vielä törmään häneen jotain kautta, keskustelut jäi aivan liian lyhkäseen~
Reality! It's a terrific place to read fiction!
– Ryan North

NemesisBruticusPrime

ViestiKirjoittaja NemesisBruticusPrime » Ti Loka 08, 2013 18:23

Löytyisikö täältä punakravattista Slenderman cossaajaa? ;w;
Olisin tahtonut jutella, mutta ei ollut tarpeeksi rohkeutta jäädä rupattelemaan... :oops:
You can achieve anything, if you just want it hard enough.

bloody-wolf

ViestiKirjoittaja bloody-wolf » Su Tammi 19, 2014 19:55

HUOMIO KAIKKI SNK COSSAAJAT JA HEIDÄN KAVERIT!! Laitan tänne pienen etsintäkuulutuksen;
Ketkä kaikki cossasivat Yukiconissa Jean Kirschteinia lauantaina? Yritän löytää yhtä tiettyä cossaajaa, muistaakseni ei ollut kauhean lyhyt ja eikä ollut pyöreäkasvoinen. Viimeksi näin lauantai-iltana, kun käveli portaita pitkin alas narikoille, silloin ei ollut snk-takkia päällä. En osaa sanoa enempää koska en päässyt puhumaan kertaakaan, mutta olisin halunnut :c En ole varma cossasiko kys. henkilö Jeania myös sunnuntaina mutta en ainakaan löytänyt. Jos cossasitte tai tunnette jonkun joka cossasi, niin ilmiantakaa itsenne tai kaverinne minulle, jooko?

Auttakaa :'c

LÖYTYI!

Zew

ViestiKirjoittaja Zew » Ma Maalis 10, 2014 20:32

Etsintäkuulutus Desucon Frostbitesta 2014!

Sinä Death Noten Ällää cossannut poika, missä olet?
Olit paikalla lauantaina, ja pienen Death Notella pelleilyn jälkeen (cossasin itse Misaa) otettiin yhteiskuvia, jotka tahtoisin nähdä! o/

- Amane Misa from Desu Frostbite 2014

//LÖYTYI
Viimeksi muokannut Zew, Ti Maalis 11, 2014 01:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Hyvin arvattu on jo puoliksi tiedetty -

Arateku

ViestiKirjoittaja Arateku » Ti Maalis 11, 2014 01:11

Zew kirjoitti:Etsintäkuulutus Desucon Frostbitesta 2014!

Olit paikalla lauantaina, ja pienen Death Notella pelleilyn jälkeen (cossasin itse Misaa) otettiin yhteiskuvia, jotka tahtoisin nähdä! o/

Juu tässähän minä, kiitos yhteydenotosta. Voin lähettää kuvat sinulle heti kunhan saadaan jostakin toimiva kaapeli, että kuvat päätyisivät edes koneelle asti. Mihinkäs osoitteeseen lähetän sitten kun pystyy?
Totuus on kolmiteräinen miekka: ensimmäinen on sinun totuutesi, toinen on heidän totuutensa ja kolmas on totuus.

Zew

ViestiKirjoittaja Zew » Ti Maalis 11, 2014 01:14

Arateku kirjoitti:

Juu tässähän minä, kiitos yhteydenotosta. Voin lähettää kuvat sinulle heki kunhan saadaan jostakin toimiva kaapeli, että kuvat päätyisivät edes koneelle asti. Mihinkäs osoitteeseen lähetän sitten kun pystyy?

Hui kamala kun meinasin tipahtaa tuolilta, en uskonut tämän olevan näin helppoa. :D

Sullahan oli DeviantArt? Laita vaikkapa sinne ja hakusanoihin Desucon Frostbite 2014, niin löydän sieltä. (:
- Hyvin arvattu on jo puoliksi tiedetty -

Arateku

ViestiKirjoittaja Arateku » Ti Maalis 11, 2014 01:17

Zew kirjoitti:
Arateku kirjoitti:

Juu tässähän minä, kiitos yhteydenotosta. Voin lähettää kuvat sinulle heki kunhan saadaan jostakin toimiva kaapeli, että kuvat päätyisivät edes koneelle asti. Mihinkäs osoitteeseen lähetän sitten kun pystyy?

Hui kamala kun meinasin tipahtaa tuolilta, en uskonut tämän olevan näin helppoa. :D

Sullahan oli DeviantArt? Laita vaikkapa sinne ja hakusanoihin Desucon Frostbite 2014, niin löydän sieltä. (:

Hehheh, elämä on yllätyksiä täynnä :) hyvä nähä, että tämäkin foorumi on ihan kätevä. DeviantArt tosiaan löytyy, voin täältä foorumilta sinulle laittaa PM-viestiä kun ovat siellä. Nickini kyseisellä sivustolla on 'Bloodhawkin'.
Totuus on kolmiteräinen miekka: ensimmäinen on sinun totuutesi, toinen on heidän totuutensa ja kolmas on totuus.

Voikukka

ViestiKirjoittaja Voikukka » Su Touko 25, 2014 21:59

EDIT; Etsitty ihminen löydetty! :D

ryuknosuke

ViestiKirjoittaja ryuknosuke » Su Syys 14, 2014 21:23

2014 Traconin sunnuntailla oli nähtävästi pienimuotoinen Bleach-miitti. Itse en ollut kuullut tästä mutta osallistuin kuitenkin ryhmäkuvaan Ichimaruna. Jos jollain olisi tästä kuva tai tietäisi missä olisi nähtävissä niin olisin iloinen jos joku kertoisi ;D
en ole ruusuinen mutta kukkii se perunakin
syntyy, elää, kuolee - keskimmäisen voi tehdä miten haluaa, lopputulos on aina sama
SHINICHIRO MIKI kuulostipa se tutulta...

Ewi
Viesti:

Re: Conikirppismyyjä kadonnut

ViestiKirjoittaja Ewi » Ke Syys 17, 2014 03:35

Ostin Traconin (2014) kirppikseltä
saksankielisenä sarjaa nimellä Prinzessin Sakura.
(Alkuperäinen nimi Sakurahime Kaden)
Epähuomiossa ostin vain osat 2 ja 3.
Muistan kuitenkin että myös osa 1 oli myynnissä
ja olisin kiinnostunut sen ostamaan ja postarit maksamaan.

Jos tunnistaudut tai tunnet henkilön jolla manga oli myynnissä niin ota rohkeasti yhteyttä.
Yaoi is my religion.
http://myanimelist.net/profile/Ewi

Ewi-chan the Professional Pervert I'm the King of Perverts and the Queen of Yaoi

Fujoshi Mama the Mother of over 2000 babies. ♥♥♥

EzioTracon2017

ViestiKirjoittaja EzioTracon2017 » Ma Syys 11, 2017 00:52

-

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu tapahtumista”