Riihimäellä anime & manga - miitti 28.3

Animeuutisia, tiedotteita ja ajankohtaista Suomesta ja maailmalta. Tuoreimmat otsikot löydät myös Animeunionin kotisivulta osoitteesta http://www.animeunioni.org

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Rakume

Re: Riihimäellä anime & manga - miitti 28.3

ViestiKirjoittaja Rakume » Su Huhti 01, 2012 10:23

Voi harmi, nyt vasta huomasin, että tällainenkin oli! :( Toivottavasti järjestätte vielä toisenkin tapaamisen.

Kumagoro

ViestiKirjoittaja Kumagoro » Su Huhti 01, 2012 13:12

Voin selvittää mahdollisuuksia järjestämisen osalta, ja ilmoittelen tänne asiasta sitten!

Kumagoro

ViestiKirjoittaja Kumagoro » La Huhti 14, 2012 15:23

En ole saanut minkäänlaista vastausta siihen, onnistuisiko teidän saada vielä toinen miitti ennen kesää. Mutta tulkaa tänne ainakin isommalla porukalla: hypeCon

Mr.Purjoman
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mr.Purjoman » La Huhti 14, 2012 18:33

Mut son Hyvinkäällä D: (Perus Rixulainen joka dissaa Hyvingeä)

Chryseis-taichoo
Viesti:

ViestiKirjoittaja Chryseis-taichoo » La Huhti 14, 2012 19:45

Mr.Purjoman kirjoitti:Mut son Hyvinkäällä D: (Perus Rixulainen joka dissaa Hyvingeä)

Ja sit ihmetellään miks hyvinkääläiset dissaa riksulaisia... :''3

Kumagoro

ViestiKirjoittaja Kumagoro » La Huhti 14, 2012 20:35

Mr.Purjoman kirjoitti:Mut son Hyvinkäällä D: (Perus Rixulainen joka dissaa Hyvingeä)

Jep, se on Hyvinkäällä ja sille asialle ei voi mitään. :)
Kannattaa silti uskaltaa ylittää omat ennakkoluulot ja tulla tapahtumaan, koska siitä tulee mahtava!

Mr.Purjoman
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mr.Purjoman » Su Huhti 15, 2012 21:31

Chryseis-taichoo kirjoitti:

Ja sit ihmetellään miks hyvinkääläiset dissaa riksulaisia... :''3

Riihimäki ja Hyvinkää, ikuisesti sodassa keskenään~<3

Onneks mullei kuitenkaan oo mitään näitä ennakkoluuloja paitsi Hyvinkään slummeista aka Paavolasta (I've been there, scary as hell~)[Älkää ottako itteenne immeiset D: ] Mutta kuitenki xDD olen jo ilmoittanut tulevani ja kutsunu kaikki kaveritki mukaan xDDD koska lähellä ja junalla pääsee helposti pummilla Hyvinkäälle :DD

Mika-setä

ViestiKirjoittaja Mika-setä » Ma Huhti 16, 2012 00:04

Jup jup! Ihan varmana tulen hypeconiin, jos en ole reissaamassa(mitä luultavasti olen)! Vielä tuolloin en varmaan ole lähtenyt Yhdysvaltoihin, mutta kyllä sitä Suomessakin paikkoja riittää!
Ja Purjonen, eipäs dissata Hyvinkäätä u.u Löysinhän sentään tämän foorumin avulla Hyvinkääläisen kaverin itselleni, ja menenkin kyseistä kamua tiistaina moikkaamaan taas :3

Mr.Purjoman
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mr.Purjoman » Ma Huhti 16, 2012 06:47

SalmiakkiSankari kirjoitti:Jup jup! Ihan varmana tulen hypeconiin, jos en ole reissaamassa(mitä luultavasti olen)! Vielä tuolloin en varmaan ole lähtenyt Yhdysvaltoihin, mutta kyllä sitä Suomessakin paikkoja riittää!
Ja Purjonen, eipäs dissata Hyvinkäätä u.u Löysinhän sentään tämän foorumin avulla Hyvinkääläisen kaverin itselleni, ja menenkin kyseistä kamua tiistaina moikkaamaan taas :3

Kuuleppas pieni ystäväiseni~<3 Mä saan dissaa Hyvinkäätä, jos mää haluan >:D Kaiken kaameuden lisäks molen viel alunperin kotosinki sieltä D: (mun kelakortissaki lukee viel asuinpaikkana Hyvinkää, vaik olin kyll tosi pieni ku muutettiin pois sieltä D: ) Nii ja sä vaan moikkailet sun Hyvinge kamujas muttet mua >>>: parei tulla Narniaan perjantaina D:< Tai puren, murr~

Mika-setä

ViestiKirjoittaja Mika-setä » Ma Huhti 16, 2012 07:33

Mr.Purjoman kirjoitti:
SalmiakkiSankari kirjoitti:Jup jup! Ihan varmana tulen hypeconiin, jos en ole reissaamassa(mitä luultavasti olen)! Vielä tuolloin en varmaan ole lähtenyt Yhdysvaltoihin, mutta kyllä sitä Suomessakin paikkoja riittää!

Kuuleppas pieni ystäväiseni~<3 Mä saan dissaa Hyvinkäätä, jos mää haluan >:D Kaiken kaameuden lisäks molen viel alunperin kotosinki sieltä D: (mun kelakortissaki lukee viel asuinpaikkana Hyvinkää, vaik olin kyll tosi pieni ku muutettiin pois sieltä D: ) Nii ja sä vaan moikkailet sun Hyvinge kamujas muttet mua >>>: parei tulla Narniaan perjantaina D:< Tai puren, murr~

Me lllaan siskon kanssa Tervakoskelta... Mutta meki muutettiin tänne pieninä~
Ja kyllä, mä moikkailen koska senon miun kanssa saman ikäine :) Te ootte jotai pelottavia isoja tyttöjä! :D (...kuulostipas toi oudolta xD)

BrokenBloodyWings

ViestiKirjoittaja BrokenBloodyWings » Ma Huhti 16, 2012 18:27

Olisikos Riihimäkeen siis tulossa toista miittiä ennen kesää? Itse olisin ainakin innokas tulemaan~ :3

Mr.Purjoman
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mr.Purjoman » Ti Huhti 17, 2012 07:05

SalmiakkiSankari kirjoitti:
Mr.Purjoman kirjoitti:

Me lllaan siskon kanssa Tervakoskelta... Mutta meki muutettiin tänne pieninä~
Ja kyllä, mä moikkailen koska senon miun kanssa saman ikäine :) Te ootte jotai pelottavia isoja tyttöjä! :D (...kuulostipas toi oudolta xD)

Tervakoski = Puuhamaa xDD
Molen hinkisesti/järjellisesti miltein samanikänen sun kaa ehkä vielä jopa nuorempi xDD
Miten toi sai mut kuulostaa jotenki tosi isolta xDD

Kumagoro

ViestiKirjoittaja Kumagoro » Pe Kesä 15, 2012 11:00

Huomenna hypeCon!!

Otteita ohjelmistosta:

Jenlayn esiintyy klo 18.30–19.30

Lautapelilainaamo ja Pelikaverit
klo 10–19:
Infotiskiltä löytyvästä lautapelilainaamosta voit lainata pelattavaksi erilaisia lauta- ja korttipelejä. Tarjolla mm. Carcassonne, Munchkin ja paljon muuta. Tarkempi lista peleistä löytyy tiskiltä.
Lautapelilainaamosta voi lainata pelien lisäksi myös Pelikavereita. Pelikaverit ovat vapaaehtoisia lautapeliharrastajia, jotka voivat joko osallistua mukaan peleihin riittävän pelaajamäärän saamiseksi, tai opettaa miten säännöt toimivat jos peli ei ole tuttu.

Warhammer 40.000 Apocalypse klo 10–20

Street Fighter 4 -turnaus klo 11.30–13

Pokemon-turnaus klo 11 alkaen

Jos et pääse paikalle niin seuraa netistä:

hypeCon Live! klo 12–17:
Osa hypeConin ohjelmasta lähetetään suorana nettilähetyksenä (=streamataan) Verkkonuorisotyön valtakunnallisen kehittämiskeskuksen (Verke) avustuksella. Lähetys on katsottavissa IRC-Gallerian Nuorten toimintakeskus Hubin kautta osoitteessa http://www.irc.fi/hubi.

Lisätietoa: http://www.hyvinkaa.fi/hypecon
FB-tapahtuma

Palaa sivulle “Uutiset”