Japanin maanjäristys

Animeuutisia, tiedotteita ja ajankohtaista Suomesta ja maailmalta. Tuoreimmat otsikot löydät myös Animeunionin kotisivulta osoitteesta http://www.animeunioni.org

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Gumimon09

Japanin maanjäristys

ViestiKirjoittaja Gumimon09 » La Maalis 12, 2011 22:23

Voihan VR-Venom! Miten on mahdollista ettei tästä ole vielä puhuttu täällä mitään? Kaikkialla muuaalla tästä jo puhutaan. Perjantai-iltana 8,9 magnitudin maanjäristys vavisutti Japania. Järistys sai alkunsa n. 130 km. päässä Sendaista. Tsunami eteni Tyynenmeren halki. Tuhansia yhä kateissa.

Lukekaa vaikka Aamulehden nettisivuilta: http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Etusivu

P.S. Kovin on hiljaista muutenkin. Missä kaikki ovat?

Hijiri

Re: Japanin maanjäristys

ViestiKirjoittaja Hijiri » La Maalis 12, 2011 22:24

Tämä ajanee saman asian: Jopa 10 metrin tsunamiaalto Japanissa? :|
"Don't sweat it. It'll work out somehow." -Tatara Totsuka
Hijiri @ AnimePlanet
Hijiri @ MyAnimeList

escape_rope

ViestiKirjoittaja escape_rope » Ma Maalis 14, 2011 00:56

Tsekkaan ylen sivut vähän väliä, jotta pysyn ajantasalla.

Ihan hirveäähän tuo on. Kamalasti ihmisiä kuollut ja jälkijäristyksiä sun muita luvassa. Vasta eilen tajusin, että mangakat, seiyuut ja muut ovat voineet saada surmansa myös. Kyllä jokaisen ihmisen elämä on yhtä arvokas, mutta kyllä minua surettaisi ihan hirveästi, jos suosikeilleni tapahtuisi jotain kamalaa. Netistä löytyy monenlaista listaa näistä selviytyneistä, kuuluisista henkilöistä, jotka ovat ilmoittaneet olevansa turvansa.. mutta myös jotain nimiä joita ainakin itse odottelen puuttuu yhä :<

Shiro Samurai
Viesti:

ViestiKirjoittaja Shiro Samurai » Ma Maalis 14, 2011 18:44

Olen seuranut uutisia ja kyllä on kamala tapahtuma... juuri päivä ennen mun syntymäpäivää myös...
Monta tuhatta kuolutta ja nyt olen vielä kuulut että joku tulivuori on heränyt ja sitten vielä se Fukushiman ydinvoimala juttu... huoh, niinku ei muka tsunami ja bigass maanjäristys riittänyt?

Onneksi veljeni ja hänen japanilainen vaimo tulivat jo takaisin Ruotsiin ennen ku tämä tapahtui...
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyuu » Ke Maalis 16, 2011 18:44

Keskustelkaamme laajemmin tuossa linkatussa ketjussa, eli kertauksena...

viewtopic.php?f=80&t=11946

Tosin Uutisiin saa ja kannattaa laittaa ihan erillistä viestiä jos tulee jotain erityistä tapausta, tempausta, projektia tai muuta mieleen josta on hyvä tiedottaa. Minna Padilla on ainakin tällaista koordinoimassa ja ilmoitan siitä kunhan asia hieman etenee. Toinen tapaus lähestyy asiaa cosplayn näkökulmasta ja pistän siitä yleisen cosplay-keskustelun alueelle pian.

Tämä lukkoon, mutta tosiaan, uuden viestin saa aihepiiristä perustaa tälle alueelle jos kokee siihen painavat perusteet. Yleinen keskustelu ei kuitenkaan semmoinen ole, koska sille on jo paikka.

Palaa sivulle “Uutiset”