Pohjoisen mangapäivät!

Keskustelu paikallisista ja alueellisista harrastustapahtumista, larpeista, konserteista ja muista pienimuotoisemmista animeharrastajia kiinnostavista yleisötapahtumista. Huomaathan, että monista paikallisista tapahtumista ilmoitellaan ensisijaisesti animeyhdistysten omilla keskustelualueilla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

MAO
Viesti:

Re: Pohjoisen mangapäivät!

ViestiKirjoittaja MAO » Ke Tammi 05, 2011 23:51

Hakama-Neit kirjoitti:Oh, silmälappu? :'D
Onks kuvia?
WUHUUU, MIEKKAFANIT UNITE! <3

Siis tarkoitan sellasta silmälappua, joka pistetään yöksi silmille, et saa nukkuu pimeemmässä. ^^`` valitettavasti nyt ei ole kuvia, mutta jos saan otettu voin ottaa. vaikka ei ne niin erikoisia ole.
Joo.. miekat ovat ihania, vaikka en yhtään omistakkaan. Jos sitä joskus semmoinen mini japanilaisen miekan sais hommattuu. Ehkä sit jos joskus pääsee japaniin. ^^ <3

Vilukissa

ViestiKirjoittaja Vilukissa » To Tammi 06, 2011 00:38

Oho keskustelu hieman mennyt eteenpäin!

OO se on varmasti hieno miekka! Olisi kiva nähdä. (Ei kannata tuoda lähelleni mieheni varastaa sen!) : D

Minäkin olin reipas ja ompelin tänään pukuani eteenpäin, ehkäpä saankin sen valmiiksi ajoissa. Pakkohan se on saada! Millaiset tilat sielä Kitacon paikalla on? Onko sisällä ihan tilavaa? Kun mietin, että tuolla puvulla ei kyllä ulkona oleilla. Laitoin muuten kuvia siitä vaikkei se vielä valmis ole tuonne Cosplay.comiin. Käykää katsomassa jos kiinnostaa. Ja vielä kun tuo miehekäs tulee töistä niin pitää yrittää pakottaa tuo Syoran puku sen päälle, että saisi vihdoinkin siitä puvuta kuvan valmiina! Kurjaa kun se ei suostu pitämään sitä vaikka tein sen sille.

BanaaniMiku

ViestiKirjoittaja BanaaniMiku » To Tammi 06, 2011 02:41

Tilat ovat ovat ihan tilavat, mutta pahoinpelkään, että kävijämäärä kasvaa tänä vuonna joten tilat saattavat muuttua yllättävän pieniksi. -Toivottavasti ei. Ja nyt kun on kylmä talvi, eikä ulkona kauhean moni varmaan oleskele, niin saattaa kyll tulla hieman ahdasta xd

Milläs aiotte tulla coniin? Itse tulen joko junalla tai kavereitten autokyydillä. Aiomme yöpyä hotellissa la-su välisen yön ja lähteä sunnuntaina sitten ajelemaan takaisin, sillä emme halua missata iltabileitä ^^
Mikä se on? Ai, nyt mä tajuun se on tommonen oisit heti sanonu...

ScarletSister

ViestiKirjoittaja ScarletSister » To Tammi 06, 2011 03:37

Tuli mieleen noista iltabileistä, että mitä siellä on siis ohjelmaa?~ Toivottavasti sinne tulee taas DDR matot sun muut :3 AMV dance tulee kyllä aivan varmasti~
Paint Me Red

Shiro Samurai
Viesti:

ViestiKirjoittaja Shiro Samurai » To Tammi 06, 2011 05:44

MAO kirjoitti:
Hakama-Neit kirjoitti:Oh, silmälappu? :'D
Onks kuvia?
WUHUUU, MIEKKAFANIT UNITE! <3

Siis tarkoitan sellasta silmälappua, joka pistetään yöksi silmille, et saa nukkuu pimeemmässä. ^^`` valitettavasti nyt ei ole kuvia, mutta jos saan otettu voin ottaa. vaikka ei ne niin erikoisia ole.
Joo.. miekat ovat ihania, vaikka en yhtään omistakkaan. Jos sitä joskus semmoinen mini japanilaisen miekan sais hommattuu. Ehkä sit jos joskus pääsee japaniin. ^^ <3

Jahapps, minä luulin että se oli joku semmoinen cooli piraatti-silmälappu. Phail. XD

BanaaniMiku kirjoitti:Tilat ovat ovat ihan tilavat, mutta pahoinpelkään, että kävijämäärä kasvaa tänä vuonna joten tilat saattavat muuttua yllättävän pieniksi. -Toivottavasti ei. Ja nyt kun on kylmä talvi, eikä ulkona kauhean moni varmaan oleskele, niin saattaa kyll tulla hieman ahdasta xd

Milläs aiotte tulla coniin? Itse tulen joko junalla tai kavereitten autokyydillä. Aiomme yöpyä hotellissa la-su välisen yön ja lähteä sunnuntaina sitten ajelemaan takaisin, sillä emme halua missata iltabileitä ^^

Minä tulen autolla ku asun sen verran lähellä. ^^
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

Vilukissa

ViestiKirjoittaja Vilukissa » To Tammi 06, 2011 13:33

Autolla tulen, juna kun tulee kahdelle paljon kalliimmaksi. Sitten luultavasti lähdemme jo conin loputtua ajamaan kotia, kun ei ole varaa hotelliin : (

Olen aina lahjakkaasti skipannut iltabileet kun ei olla jaksettu lähteä, niin mitä sielä yleensä on ohjelmana, ja onko porukka cosseissa?

BanaaniMiku

ViestiKirjoittaja BanaaniMiku » To Tammi 06, 2011 16:09

Lyhyesti ottaen näistä iltabileistä:

Tarkkaa ohjelmaa iltabileille ei vielä tiedetä, johtuen siitä että ne kitaconin järjestäjät eivät nyt millään meinaa saada niitä nettisivuja valmiiksi. Mikä minua ottaa päähän ihan maan peevelisti.

Mutta yleisesti ottaen: Ne joilla on cosplay puvu tulevat niillä. Siellä soi erilaista musiikkia luultavasti caramelldancenistä katy perryyn ja iskelmään. Tai sitten siellä soi vain japanilaista musiikkia. Luultavasti siellä on tanssi matto ja karaoke. Siellä voi myös olla jotakin esiintyjiä, mutta mikään ei voi olla vielä varmaa.

MAO
Viesti:

ViestiKirjoittaja MAO » Pe Tammi 07, 2011 00:04

aaa... jäin jo jälkeen tässää taas vaihteeksi. (ei pitäisi mennä hesaan shoppailemaan ja tallinnan risteilylle peräkkäisinä päivinä. ^^``)

Hakama-Neiti: mm.. ei ole piraatti-silmälappu valitettavasti. ^^`` noi on vaan semmoinen yö silmälaput.

BanaaniMiku: Turhaa sä kismittelet ja odottelet niitä nettisivuja, ku ei ne kumminkaa saa niitä valmiiksi. (tietäen tämän aningan porukan ja outi hyvösen ynnä muun poppoon. ^^`` ne on niiiiiiiiiin pirun hitaita, paitsi jos joku mun koulusta ei oo sinne mennyt työssä oppimaan ja saanut sitä hommaa. ja tiedän, että sinne on menty, mut en tiiä saiko nettisivuja tehtäväkseen. jos ei nii sit ne kestää yli kuukausi, ku meillä kestää noin kuukausi. ^^```eli ei kannata odottaa. varsinkin jos ne ihan alusta alkaen tehään.)

ana: himputin miehes, ku ei suostu pitään sitä, ku sä oot varta vasten tehnyt sen. murr..
hhmm.. kitacon pidetään luultavasti/oletettavasti tänäkin vuonna siellä kulttuurikeskuksessa (minulle tuttavammin kirjasto. ^^``) siellä heillä olisi käytössään se alakerta. jotenka lasketaampas: aula, liikuntasali + ehkä 1-3 muuta salia. saa nähä saako ne vuokrattuu samat tilat kuin viime vuonna vaiko ei. jos ei saa nii sit sinne saattaa tulla vielä ahtaampaa sen jo valmiiksi ahtaan keskelle, ku on talvi nii kaikki on sisällä. toivotaan, et kävijä määrä ei roimasti kasva.

HOX HOX!! Kitacon on yksipäivänen!!! olkaapa tarkkoja!! tänä vuonna yksipäiväinen. Vain 12.2.2011. Että se on VAIN lauantain, ei sunnuntaita. Jos en nyt väärin muista.

Shiro Samurai
Viesti:

ViestiKirjoittaja Shiro Samurai » La Tammi 08, 2011 15:16

Minua kyllä vähän mietityttää että miksi Kitacon on tänä vuona ainoastaan yksipäiväinen ku Kita I ja II olivat kummatkin kaksipäiväisiä, neh?
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

MAO
Viesti:

ViestiKirjoittaja MAO » La Tammi 08, 2011 17:46

Hakama-Neiti kirjoitti:Minua kyllä vähän mietityttää että miksi Kitacon on tänä vuona ainoastaan yksipäiväinen ku Kita I ja II olivat kummatkin kaksipäiväisiä, neh?

Jaa-a.. en tiiä miksi ne nyt helmikuussa on yksipäiväiset, mut ehkä siksi että JOS toukokuussakin järjestetään, mut tuosta en mene takuuseen. Joten tuo saattan olla väärässä. Mutta se jää nähtäväksi. Muuta selitystä en oikein näe, paitsi jokin rahapula tai jotain. en tiedä. En kuulu aningaan tai siihen järjestäjä porukkaan, niin en tiedä + en ole juuri alueella päin. ^^``

BanaaniMiku

ViestiKirjoittaja BanaaniMiku » Ke Tammi 12, 2011 17:12

Noniiih asiaaa :) Nyt ne kitaconin järjestäjät on saanu kaikki tiedot sinne nettisivuille ja kitacon on klo 12-20.00 Ei valitettavasti ooo iltabileitä mutta ohjelmassa on sen yilalla AMV-Dance. Sitte on cosplay deitti ja cosplay kilpailu ja muita luentoja, pokemon elokuva ja muuta. Sinne vaan kattomaan jos kiinnostaa.

Shiro Samurai
Viesti:

ViestiKirjoittaja Shiro Samurai » Ke Tammi 12, 2011 18:06

BanaaniMiku kirjoitti:Noniiih asiaaa :) Nyt ne kitaconin järjestäjät on saanu kaikki tiedot sinne nettisivuille ja kitacon on klo 12-20.00 Ei valitettavasti ooo iltabileitä mutta ohjelmassa on sen yilalla AMV-Dance. Sitte on cosplay deitti ja cosplay kilpailu ja muita luentoja, pokemon elokuva ja muuta. Sinne vaan kattomaan jos kiinnostaa.

Åååh, Pokémon elokuva. <3 lol
Onks tietoa mikä Poké-elokuva? Niitä on aika monta...
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

Demoniruhtinas

ViestiKirjoittaja Demoniruhtinas » Ke Tammi 12, 2011 19:51

Se on yksipäiväinen varmaan sen takia, kun helmikuussa on niin kylmä ja sunnuntaisin ei tule niin paljon porukkaa. Kenties?
Toinen nimeni on Forever Alone

MAO
Viesti:

ViestiKirjoittaja MAO » Ke Tammi 12, 2011 22:49

Vocaloid-fan kirjoitti:Se on yksipäiväinen varmaan sen takia, kun helmikuussa on niin kylmä ja sunnuntaisin ei tule niin paljon porukkaa. Kenties?

hmm.. tuossa on kyllä ponttia. sunnuntai on kyllä ollut niin hiljainen aina.

MAO
Viesti:

ViestiKirjoittaja MAO » Ke Tammi 12, 2011 22:59

BanaaniMiku kirjoitti:Noniiih asiaaa :) Nyt ne kitaconin järjestäjät on saanu kaikki tiedot sinne nettisivuille ja kitacon on klo 12-20.00 Ei valitettavasti ooo iltabileitä mutta ohjelmassa on sen yilalla AMV-Dance. Sitte on cosplay deitti ja cosplay kilpailu ja muita luentoja, pokemon elokuva ja muuta. Sinne vaan kattomaan jos kiinnostaa.

:) jepa. nyt ne on saaneet sen tehtyä. ^^ vain kuukausi ennen kitaconia. :)
kitacon on 12-20.30 sanotaan etusivulta, vaikka aijemmin aika oli 12-20.00. No se AMV-dance on se iltabile, tai näin minä sen ajattelen. Cossi deitti ja kisa täytyy käyä kattomassa. :) hmm.. mitäköhän luentoja tulee? ei ollut vielä kerrottu. nooh.. empä mä niillä varmaan käy. saa nähä käynkö katoon maija mehiläis- ja pokemon leffoja. xD en varmaan. Sinne menen tottumuksesta, vaikka ei niin paljon mitään kiinnostavaa ohjelmaa olisikaan. :) saa nähä kuinka viihdyn siellä tänä vuonna. viime vuonna olin koko ajan, koska olin myyjänä ja sarjakuvani oli käytävässä näyttillä, muiden kaverieni sarjakuvien kanssa. toivottavasti kukaan ei enää muista sitä. xD

Palaa sivulle “Muut harrastustapahtumat”