Pohjoisen mangapäivät!

Keskustelu paikallisista ja alueellisista harrastustapahtumista, larpeista, konserteista ja muista pienimuotoisemmista animeharrastajia kiinnostavista yleisötapahtumista. Huomaathan, että monista paikallisista tapahtumista ilmoitellaan ensisijaisesti animeyhdistysten omilla keskustelualueilla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

PANCAKEBOY

Re: Pohjoisen mangapäivät!

ViestiKirjoittaja PANCAKEBOY » To Tammi 13, 2011 00:30

Kellään tietoo Rovaniemen mangapäivistä 2011?

Ps. Sry tämmöne minikysymysstuff mut häiritteeD::
If it's cute.... eat it!

MAO
Viesti:

ViestiKirjoittaja MAO » To Tammi 13, 2011 13:34

PANCAKEBOY kirjoitti:Kellään tietoo Rovaniemen mangapäivistä 2011?

Ps. Sry tämmöne minikysymysstuff mut häiritteeD::

Ei mitään hajua, mut luulen sen olevan sitten syksyllä. Eiks se viimeksikin ollut? en tiedä, en käynyt. Kannattaa vaikka kysyy tältä sivulta, ku vaikuttas et sinne laitetaan jonkin verran nuorille tapahtumia: http://nuti.rovaniemi.fi/ tai sitten tätä, jossa näkyy koko suomen (melkein) kulttuuritarjonta: http://lanuti.fi/Suomeksi.iw3 Eiköhän nuilla pääse ihan hyvin johonkin. No yks tapa on sitten googlata rovanimen mangapäivät. Mut jos ne pidetään syksyllä, nii siitä tietoo tulee varmaan lähempänä kesää johonkin. Ainakin luulen näin.

BanaaniMiku

ViestiKirjoittaja BanaaniMiku » Pe Tammi 14, 2011 19:47

Noonniii coniin enää alle kuukausi :D Itselläni menee puvun kanssa ihan hyvin, peruukki tuli eilen ja sain puvun laskokset toimimaan. Hihhhi^^ Rovaniemen mangapäivät olivat viimevuonna kyllä helmikuussa joten kaikki odottavat niitä taas alkuvuodelle. Ajatusta ei vielä ole ja lapin kirjastostahan se alunperinkin lähti. Ilmoittelevat sitten kun tulee :)
Mikä se on? Ai, nyt mä tajuun se on tommonen oisit heti sanonu...

MAO
Viesti:

ViestiKirjoittaja MAO » Pe Tammi 14, 2011 20:53

BanaaniMiku kirjoitti:Noonniii coniin enää alle kuukausi :D Itselläni menee puvun kanssa ihan hyvin, peruukki tuli eilen ja sain puvun laskokset toimimaan. Hihhhi^^ Rovaniemen mangapäivät olivat viimevuonna kyllä helmikuussa joten kaikki odottavat niitä taas alkuvuodelle. Ajatusta ei vielä ole ja lapin kirjastostahan se alunperinkin lähti. Ilmoittelevat sitten kun tulee :)

:D Mun puku ei ole edistynyt, vaikka se tuossa onkin. ^^``
aijaa.. no sitten. en katos ollut viime vuonna siellä, nii nähtävästi sit muistin väärin. ^^``
Saa nähä ilmaannunko paikalle tänäkään vuonna, luultavasti en. ^^``

BanaaniMiku

ViestiKirjoittaja BanaaniMiku » Ti Tammi 18, 2011 21:55

No nyt on Hitsugayan puku saatu valmiiksi ja eikun vain conia odottelemaan :) Nämä viimeiset 20-30 päivää ovat tuskaa kun odotetaan sitä conia ;D Muuten tietääkö kukaan, tuleek0o kitaan sésim. Sangatsu manga ja egmont kun sehän on niin pieni con?

Shiro Samurai
Viesti:

ViestiKirjoittaja Shiro Samurai » Ti Tammi 18, 2011 22:14

BanaaniMiku kirjoitti:No nyt on Hitsugayan puku saatu valmiiksi ja eikun vain conia odottelemaan :) Nämä viimeiset 20-30 päivää ovat tuskaa kun odotetaan sitä conia ;D

Ååååh ååh! Onneksi olkoon!~
Ichigo tulee halamaan sinua sitten! :lol:

Niin, vaikka mulla on muita coneja mielessä jotka ovat vielä kauempana... mutta kyllä tietysti Kitaaki odotan innolla, coni mikä coni yeah!
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

MAO
Viesti:

ViestiKirjoittaja MAO » Ke Tammi 19, 2011 00:37

BanaaniMiku kirjoitti:No nyt on Hitsugayan puku saatu valmiiksi ja eikun vain conia odottelemaan :) Nämä viimeiset 20-30 päivää ovat tuskaa kun odotetaan sitä conia ;D Muuten tietääkö kukaan, tuleek0o kitaan sésim. Sangatsu manga ja egmont kun sehän on niin pieni con?

ää.. moo.. nyt jo valmiina. epistä. :D mut onneksi olkaan.
:3 conia kannattaa odottaa. ^^ Mäkin tuun halaamaan sua. Cossissani, jos saan sen täällä etelässä valmiiksi. ^^`` vois tehä sille jotain pientä nyt illalla. hmm.. hattua kai. noo.. jos saan sen valmiiksi niin sitten tulen halaamaan cossissa ja jos en nii sit tulee hitsugaya fani ja glomppaa sut. cossissa ei oikein glomppailla varsinkaan pitkällä tukalla. ^^`` tai ainakaan niin pitkällä + pitkillä vaatteilla. :D Mutta näemme sitten kaikki kitaconissa. hmm.. sangatsu manga.. hmm.. en tiiä. enkä egmontistakaan oo varma. vois kattoo kitaconin nettisivulta. En oikee usko, et tulee tai epäilen. saapi nähä. jos ei ollut edellisinä vuosina, nii ei sit varmaan oo nytkään.

Shiro Samurai
Viesti:

ViestiKirjoittaja Shiro Samurai » Ke Tammi 19, 2011 00:42

Minusta vain Fantasiapelit oli viime vuonna paikalla... =/
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

MAO
Viesti:

ViestiKirjoittaja MAO » Ke Tammi 19, 2011 13:55

Hakama-Neiti kirjoitti:Minusta vain Fantasiapelit oli viime vuonna paikalla... =/

joo.. niin oli + limingan taidekoulu kai, jokin goottikauppa (mikä nimi nyt oli.. joku mustekala, mut englanniksi.) ja sit se outi hyvösen pitämä pöytä täynnä anime/manga kamaa + kaikki taidekujalaiset. Eipä siellä niin paljon niitä myyntipöytiä ole, ku ei oikee mahu.

Shiro Samurai
Viesti:

ViestiKirjoittaja Shiro Samurai » Ke Tammi 19, 2011 14:25

MAO kirjoitti:
Hakama-Neiti kirjoitti:Minusta vain Fantasiapelit oli viime vuonna paikalla... =/

joo.. niin oli + limingan taidekoulu kai, jokin goottikauppa (mikä nimi nyt oli.. joku mustekala, mut englanniksi.) ja sit se outi hyvösen pitämä pöytä täynnä anime/manga kamaa + kaikki taidekujalaiset. Eipä siellä niin paljon niitä myyntipöytiä ole, ku ei oikee mahu.

Octopus tai jotaki, näin sen kaupan Kemin kaupungissa ja oli tuttua kamaa tarjolla...
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

ScarletSister

ViestiKirjoittaja ScarletSister » Ke Tammi 19, 2011 15:30

Sen kaupan nimi on/oli Octopussy... x3
Paint Me Red

MAO
Viesti:

ViestiKirjoittaja MAO » Ke Tammi 19, 2011 18:31

joo.. ootte ihan oikeessa octopus se ompi se kauppa. kato ku ei muista, ku on täällä etelässä kohta kuukauden ollut ja siinä kaupassa käynyt viimeksi ennen kitacon 2:ta. ^^`` fail minä. noo.. minkäs sille voi. Saapa nähä tuleeko tänä vuonnakin octopus-kauppa sinne, varmaankin. onhan mustekala octopus englanniksi? vai onko mulla niin huono englanti? ainakin nähtävästi google-kääntäjän mukaan on. ^^``

BanaaniMiku

ViestiKirjoittaja BanaaniMiku » Ti Tammi 25, 2011 16:36

Heeiii, kitaconiin enää vajaat kolme viikkoa, mutta olisi pieni asia : Saisinko mesejänne tai esim voisi pyytää facessa kaveriksi :D Itse löydätte minut faceta nimellä Aino Airaksinen ja olisi mukavaa tutustua teihin vähän tarkemmin :9

Shiro Samurai
Viesti:

ViestiKirjoittaja Shiro Samurai » Ti Tammi 25, 2011 22:34

BanaaniMiku kirjoitti:Heeiii, kitaconiin enää vajaat kolme viikkoa, mutta olisi pieni asia : Saisinko mesejänne tai esim voisi pyytää facessa kaveriksi :D Itse löydätte minut faceta nimellä Aino Airaksinen ja olisi mukavaa tutustua teihin vähän tarkemmin :9

Mulla ei naamakirjaa ole... mutta msn on tietysti.
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

MAO
Viesti:

ViestiKirjoittaja MAO » Ke Tammi 26, 2011 23:41

BanaaniMiku kirjoitti:Heeiii, kitaconiin enää vajaat kolme viikkoa, mutta olisi pieni asia : Saisinko mesejänne tai esim voisi pyytää facessa kaveriksi :D Itse löydätte minut faceta nimellä Aino Airaksinen ja olisi mukavaa tutustua teihin vähän tarkemmin :9

:3 Nyt enää vajaa öö.. viikko tai vähän päälle. Naamakirjassa kavereita ollaankin jo, et ei kun vaan juttelemaan enemmän. :3 saa toki pyytää meseäkin. ^^ tässä en näin julkisesti sitä viitti antaa, mutta yksityisviestinä kyllä. ^^

Palaa sivulle “Muut harrastustapahtumat”