Esittelyssä: Omat hahmot

Esittele omia tuotoksiasi ja kommentoi muiden töitä. Perinteisen taiteen lisäksi tälle alueelle ovat tervetulleet myös teksti- ja valokuvataide.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Taidenurkkaus / aktiivit

sihneeay
Viesti:

Esittelyssä: Omat hahmot

ViestiKirjoittaja sihneeay » Ma Kesä 04, 2007 19:23

Hibine kirjoitti:Piirtämisestä, roolipelaamisesta tai muuten vain luovasta suunnittelusta tykkäävät ovat varmasti kehitelleet päässään milloin minkälaisia hahmoja ihmisistä eläimiin ja kaikenlaisiin otuksiin. Tämän otsakkeen alle olisikin tarkoitus kerätä esittelypätkiä näistä hahmoista. Kertokaa siis, mihin tarpeeseen hahmo luotiin, minkälainen tämä hahmo on luonteeltaan, millainen historia sillä on, ja miltä se näyttää. Kuvat eivät tietenkään ole pahitteeksi, itse asiassa piirrokset olisivat varsin suositeltavia. Voit myös esitellä kerrallaan useamman hahmon, totta kai.

Itse olen rakentanut yhden hahmon pitkälti oman elämäni taakse. Nimensä hän sai mukaani; Sihneeay ( :!: ), ja hän on haavoittuva tai oikeastaan HAAVOITETTU, ketä ei pahemmin elämä suojele. Siksi hänet olen piirtänyt usein (paitsi henkilökuvaan) verisenä (haha) ja kauhia masis päällä. Puran vihani piirtämiseen, josta tämänlainen suuntaus sitten on lähtenytkin. Tulevan kesän aikaan koitan rakentaa Sihneeayn ympärille jonkinlaisen kasan muita hahmoja, vaikka kaveripiiriä apuna käyttäen.
Toisena hahmona on itse asiassa valmistumassa Jotsperu, kenestä käytän lempinimeä "Sihneeayn poikaystävä", eli oma unelmani, köh. :roll:
Shouldn't have let you torture me so sweetly.
Now I can't let go of this dream..
so..
Am I good enough for you to love me too?

_Shadow_
Viesti:

ViestiKirjoittaja _Shadow_ » Ma Kesä 04, 2007 20:18

Mukava aihe.
Itselläni on pari keksimääni hahmoa, mutta kaikkein rakkain on "Sokea tytär" niminen hahmo.
Kuten nimikin jo ilmaisee, hän on sokea, mutta myöskin kuuro. Sokea tytär tulee 1000 ekr Rooman ajasta.
Luonne on aika kiltti. Mutta vaikka hän ei kuule eikä näe, hän osaa kuitenkin pitää huolen siitä, ettei kukaan, eiii kukaan (matkin Star Wreckistä :mrgreen: ) pääse koskemaan häntä sormen päälläkään, omilla "ribbon" kepeillään.
Minulla ei ole hänestä nyt kuvaa, mutta yritän parhaani mukaan selittää ulkonäön.
Elikkä, ovat noin perseeseen asti ulottuvat kultaiset ja häikäsevät hiukset. Etuhiukset hieman sivulla niin, ettei toista silmää edes näkisikään.
Koska hän on sokea, piirsin hänelle aurinkolasien ( yleensä ovat kai sokeilla?) sijasta eräänlaisen sinisen huivin (no ei tientekään 1000 ekr ollut aurinkolaseja, of course! 8) )
Puku on aika roomalainen. Kaulus on aika avonainen, mutta sitä ympäröi samasta sinisestä olevasta hiuvista reunus, kaksinkerroin.
En halunut hihoja, koska ovat liian ankean näköiset minusta, mutta halusin kuitenkin käsiin jotain, päätin siis, että vähän olkapäiden alta lähtee valkoinen kangas joka ulottuu yli käsien. Kangas pysyy käsivarressa siten, että päätin pujottaa siniset "renkulat" valkoisen kankaan päälle jonottain.
Puku on myös valkoista kangasta, joka on aika "roikkuvaa" mallia, joten päätin lisätä kaksi samaa sinistä vyötä vyötärölle, ihan vain koristeena.
Kenkiä en halunut, koska silloin se ei näyttäisi niin "villiltä", joten päätin, että Sokea tytär saa pärjätä ilman kenkiä. Mutta, jälleen kerran, samasta valkoisesta kangaasta tein sääriin eräänlaisen pitkävartisen kengän, mutta ilman kenkää (olipa hyvin taas selitetty -_-`)
Kangas pysyy kiinni säärissä samanlailla kuin käsivarressa, mutta riittäneen yhden renkulan verran.
Siinäs se nyt oli. Nimi "Sokea tytär" saattaa kuulostaa oudolta, tai jopa ehkä lapselliseltakin, mutta se nimi sopii täydellisesti hänelle^^
Anteeksi, että en osannut paremmin selittää, mutta yritän saada kuvan, niin pian kuin mahdollista, niin eiköhän sitten valkene jo vähän
:roll:
Viimeksi muokannut _Shadow_, Pe Kesä 08, 2007 20:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Nadine

ViestiKirjoittaja Nadine » Ke Kesä 06, 2007 10:31

Hömhöm. Mulla on useita omia hahmoja, joista yksi on nyt esiteltävä Shiei. (nimi on pölläisty yhdeltä piirtäjältä) Shiei on oikeastaan kuin peilikuvani: piirsin häneen mahdollisimman paljon omia piirteitäni ja hahmo muuttuu samaa rataa kuin minä. Shieille olen kehitellyt myös joukon kavereita (omista kavereista mallia ottaen)) sekä "ihastuksen", Tamakin (nimi on taas pölläisty), joka taas muistuttaa minun mielessäni olevaa tyyppiä. (hassu yhteensattuma xD) Shiei & kumppanit ovat kaikki yläasteikäisiä ja samassa koulussa.

Shiei on luonteeltaan ailahtelevainen, kuten aika monet murrosikäiset. (kirjoittaja mukaanlukien) Hän on kuitenkin yleensä ärsyttävä, joka asiaa kommentoiva hölöttäjä. Normaalisti Shiei ei näytä tunteitaan, vaan esittää mieluummin kovaa. Tamaki kuitenkin onnistuu aina saamaan hänet hämilleen ja kaivamaan hänestä herkän puolen esiin.

Shiein kuvia:
http://i86.photobucket.com/albums/k113/ ... Shiei2.jpg
http://i86.photobucket.com/albums/k113/ ... Shiei5.jpg
(tiedän, että anatomia ei ole vahvin puoleni, ja että varsinkin ensimmäinen kuva on sotkuinen, mutta pistinpä kuitenkin linkit) Kuten olen jo sanonut, Shiei muistuttaa minua, ja siksi hän on sellainen kuin on. Kun piirrän Shiein kuvia, saan purettua omia ajatuksiani päiväkirjan tapaan. Yleensä henkilökohtaisimmat piirrokset ovat pöydänlaatikossa piilossa. Neidin ja Tamakin ja kavereiden toilailuista on tullut piirrettyä myös muutamia lyhyitä strippejä, ehkä joskus niitäkin saattaa päästä esille.

Siinä nyt oli jotakin, en ole paras mahdollinen selittämään. :mrgreen:

simpukka
Viesti:

ViestiKirjoittaja simpukka » Pe Kesä 08, 2007 15:57

Itse olen luonut tokyo mew mewiä luettuani Mew Mew- tyypisen hahmon, Lennien.
Se on juuri sellainen ärsyttävä "super tyttö" jolla on vaaleat kiharaiset hiukset, ja joka käyttäytyy ärsyttävästi.
Tein hahmosta vähän aikaa sarjakuvaa, mutta kellästyin koska koko juttu oli idioottimainen.
se joka toiselle kuoppaa kaivaa, on ite lapio!

kabukizm382

ViestiKirjoittaja kabukizm382 » La Kesä 09, 2007 20:18

http://www.ii2.org/user.php?nick=Jaaanu ... g=16927571 no ii2 ja web kamera kyl raiskaa tän kuvan totaalisesti! :evil: ihan ok kuva. Tosi iloisen nähönen mun tekemäks.. (sil on perhonenki kädes.. ku yleensä teen mun tyypeille vaa miekkoja!) :D

Ai nii ja oon koira hullu! Joten on niitäkin ihana piirrellä! ^__^ http://www.ii2.org/user.php?nick=Jaaanu ... g=16733968 (ANTEEKS TAAS KUVAN LAATU :cry: )

Moderointi-ilmoitus: Tuplapostaus yhdistetty. Jos jotain unohtuu, niin sen voi ihan muokata vanhaan viestiin painamalla kohtaa "Muokkaa".
雅 - 素晴らしきかな、この世界 <3

Marsipaani
Viesti:

ViestiKirjoittaja Marsipaani » Su Kesä 10, 2007 11:21

Hohooh... Hahmoja on tullut luotua ja paljon. Yume, Kiwya, Mera, Nana, Michael, Michas ja Milk. He ovat siis 'suosikkihahmoni' mitä olen luonut.

Yume
Tytöllä on pinkit hiukset ja siniset silmät. Omaa koiran korvat ja hännän. Luonnetta en ole keksinyt. Kai hän on joku pirteän iloinen tyttö. En aio laittaa mihinkään sarjakuvaan.

Kiwya
Randomisti keksitty hahmo. Kaverini sanoi kerran, että voisin antaa jonkun hahmoni nimeksi Kiwya, joten siitä se lähti. Pitkät mustat hiukset, jotka peittävät oikean silmän. Silmät ovat punaiset. Aika hiljainen ja angstinen tyttö. Pukeutuu aina mustaan. En pistä tätäkään mihinkään sarjakuvaan.

Mera
Tästä tykkään eniten! :3 Pitkät mustat hiukset ja punaiset silmät. Omaa kissan korvat. Pukeutuu pääosin mustaan ja punaiseen. Hän on sellainen pirteä tyttö, joka uteliaisuudellaan hurmaa kaikki! :D Hänelle on keksitty tarina(sellainen aika lyhyt), mutta en ole piirtänyt sitä vielä sarjakuvana.

Nana
Pitkät ruskeat hiukset ja ruskeat silmät. Omaa koiran korvat. 15 vuotias, pääosin pirteä ja kirouksen alla oleva tyttö. Tarina keksitty, mutta sarjakuvaa ei ole piirretty. Tavallaan unohdettu tarina... :?

Michael
Vaaleat hiukset ja keltaiset silmät(kai). Omaa suipot korvat ja on n. 16 vuotias. Hän pitää hiuksiaan ponnarilla. Vakavan oloinen nuori mies, joka pitää paljon nuudeleista! :lol: Kuuluu samaan tarinaan kuin Nana.

Michas
Tumman ruskeat lyhyet hiukset ja punaiset silmät. Omaa koiran korvat ja hännän. Vakava poika ja taistelu henkinen. Sarjakuva suunnitteilla.

Milk
Valkoiset lyhyet hiukset ja siniset silmät. Omaa koiran korvat ja hännän. Aluksi aina hiljainen tyttö, mutta kun hän tutustuu paremmin niin hänestä tulee pirteä tyttönen. Kuuluu samaan sarjakuvaan kuin Michas...

Eli siinä kaikki 'päähahmoni'. Hahah! :)
Muff'n~

sihneeay
Viesti:

ViestiKirjoittaja sihneeay » Ma Kesä 11, 2007 14:03

Parasta on just piirtää niitä omia hahmoja, kun niistä saa tulla ihan niin hömelön näköisiä, kuin itse osaa tehdä. Ja jos varsinkin on sen verran nähnyt minkälaista elämää kaikki viettävät, niin niistä on helppo tehdä tarinat hahmoille.
Shouldn't have let you torture me so sweetly.

Now I can't let go of this dream..

so..

Am I good enough for you to love me too?

Kirby91

ViestiKirjoittaja Kirby91 » Ti Kesä 12, 2007 17:26

Itse olen luonut vain (nimetömmän) jääsoturin,se sailor moonin tapaan muuttuu tavallisesta koulutyttöstä jääsoturiksi!!! Sen voimat ovat vain jäätä,eli se voi jäädyttää ja sen semmoista. Ja tietenkin joku jääsoturi poikakin pitäisi kehittää (mutta en tiedä mikä/kuka se voisi olla!!!!).
Ja sitten niitä minun omia keksimiäni pokemonia (joskus vuonna käpy ja keppi). Eli en muista niiten nimiä enään!!!! :(
Niin ja olenhan suunnitellut myöskin pesukarhu pojan,jolla on Inuyashan tapaan, pesukarhun korvat ja häntä!!! Plus muut Pesukarhun ominaisuudet!!! :)
Viimeksi muokannut Kirby91, To Kesä 21, 2007 12:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olen 100% otaku :D
Blippo rulettaa! Omoi ja Urumi rulettaa vielä enemmän 8D
OU yeah!!

smiigol
Viesti:

ViestiKirjoittaja smiigol » To Kesä 21, 2007 11:06

Itse olen luonut 4 itselleni "rakasta" hahmoa. :p Oikeastaan keräsin ne vahoista sarjakuvista joita olen tehnyt ja liitin heidät yhteen ^^
Nyt siis hahmoihin:

Jim: Lentäjälasipäinen ja hupparipaitainen henkilö, joka on luonteeltaan äkkipikainen ja hieman agressiivinen, hän on mekaanikko.

Markus: Pitkähiuksinen poika jota luullaan useasti tytöksi, hän joukon herkin henkilö, hän ei ole hyvä oikein missään.

Tom: mustahiuksinen poika joka on poikajoukon fiksuin mutta ei vedä vertoja Jennalle. Hän on rauhallisin kaikista.

Jenna: Joukon ainoa naishenkilö, Hän pitää pojat kurissa, vaikka hän välillä suuttuu ja käyttää väkivaltaa hän on mukava persoona.

Kuvan tästä porukasta löydätte täältä. ^^

http://s26.photobucket.com/albums/c131/ ... ent=uv.jpg
DeviantART DandelionMonkey

Nana.O

ViestiKirjoittaja Nana.O » To Kesä 21, 2007 11:15

Jaa-a...
Piirsin viime vuonna viitisentoista sivua tarinaa kahdella hahmolla, joista oikeastaan pidin paljonkin.
Pistetäänpä esittelyyn

Oula
Kissapoika, joka sinkoutui sattumalta toisesta maailmasta toiseen.
Lapsellinen, hiukan ukemainen, tykkää olla ihmisille mieliksi.
Hauskaa pukea kyseinen hahmo tytön vaatteisiin.

Folke
Oulan "pelastaja".
Erakkoluonne, joka kuitenkin kaipaa ihmistä seurakseen.
Saa päänsärkyä sekä Oulasta että monesta muustakin ihmisestä.
Pidän oikeastaan enemmän Folkesta kuin Oulasta vaikka Oula on hauskempi piirtää.

Oikeastaan molemmilla piti olla "traaginen" menneisyys takanaan, mutta enpä koskaan päässyt sarjakuvassa asti sitä kertomaan.
Pitää katsoa jos joskus jaksaisin lisää heistä kehittää
Romanchikku

Coman
Viesti:

ViestiKirjoittaja Coman » To Kesä 21, 2007 22:52

Mie oon näitä hömppiä jotka on poikarakkauden perään eli heti poikapariskuntaa pukkaa:
Mille aikakaudelle tahansa pistän seikkailemaan, iät on samoja elikkäs. . .
Zack, 23 (saattaa vaihdella +/-2 vuotta) seme, orpo (isä kuoli ammuskelussa, äiti kuoli suruun kun Zackin isoveikka, Mark, kuoli auto-onnettomuudessa -> joitain traumoja Zackilla siitä koska oli itse kyydissä mutta selvisi hengissä)<- Nuo faktat on alkuperäisestä tarinan poikasestani, Team Diablosta, mutta jos heitän porukat seikkailemaan johonin muuhun aiheeseen, ovat perheen jäsenet elossa =D
Ulkonäöllisesti Zack on omituinen: sininen tukka (luonnollinen), siniset pupillittomat silmät ja saakelin huononäkö. Tästä johtuen sinisiksi aurinkolaseiksi naamioidut lasit. Tykkää maasokuvioista ja on oikea unelmien mies, sopusuhtainen kroppa, ei mikään body äijä x3
Mitch, 21 (heittelee +/-2 myöskin), uke (semenä toimii Zack), isä, äiti, pikku sisko Catie/Katie. Ulkonäöllisesti aika femme kroppa, pitkä takalistoon ylettyvä blondi tukka ja ihana ruskea iho (luonnollinen) ja kunnon suklaanappi silmät, pupilleilla xD.

Näitä kahta pyöritelly tarinasta toiseen jo kohta 6 vuoden ajan =D Nuo on nyt miun favoritteja niin kirjotinpa sitten heistä. Miun galleriasta, devarin puolelta löytyy kuvia heistä kunhan ettii =D Painakkee vain tuota www-napiskaa
Viimeksi muokannut Coman, Ma Tammi 05, 2009 21:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Mucca

Re: Omien hahmojen historiaa

ViestiKirjoittaja Mucca » Pe Syys 05, 2008 21:44

Miulla on yhessä sarjiksessa rikkaan perheen tytär Miyu Saagoshita. Saagoshitalla on tyttökoulusta paljon ystäviä, ja paljon kirjoja ja nukkeja. Miyu on 12 vuotias, hänellä on äiti, isä, pikkuveli ja isosisko. Muu perhe menehtyy tulipalossa, ja Miyu joutuu orpokotiin. 15-vuotiaana hän palaa talon jäämille ja löytää jotain yllättävää...ja elämä ei ikinä palaa ennalleen :mrgreen:

hehheh=) Saagoshita oli typerä väännös Arina Tanemuran mangasta "Fullmoon wo Sagashite". Sarjakuva edistyy jotenkin, vaikka vasta 4 sivua piirretty. Keksin tarinan ehkä n. 1 kuukausi sitten, suunnittelin juonta ja hahmoja. Harjoittelin hahmojen piirtämistä ja lopulta rupesin piirtämään.

Shewon
Viesti:

ViestiKirjoittaja Shewon » La Syys 06, 2008 01:16

Minulla hahmoja on paljon mutta kerron 4 suosikiani

Roko; Ihka ensimmäinen oma hahmoni. Roko on edo kauden Japanissa asuva poika. Roko sai lapsena yookailta kirouksen kun oli vahingossa rikkonut yookain munia (lintu yookai). Rokon luonne on hiukan angstimainen. Rokolla on pitkä ruskea takki ja side harsoja ympäri ylävartaloa. Kantaa mukanaan katanaa. Rokolla on vasemmassa poskessa yookailta saatu haava ja oikealla taas pitkä paksu viiva (XD). Rokolla on pörröinen tukka joka näyttää siltä että hän ei hoida sitä kunnolla... Rokon kanssa seikkailee kaverin keksimä hahmo, Kunochi joka on ninja klaanista.

CC 20; Kaverin kanssa katotiin mitä pystymme piirtämään 10 minuutissa ja CC 20 syntyi. CC 20 on muunneltu poika josta piti tulla ihmisase mutta CC 02 pakeni laboratoriosta CC 20 kanssa. CC 20 on ukemainen poika joka ei tiedä mistään mitään ja on aika suloinen persoona (vähä niin kun Chii). CC 20 pukeutuu mihin vaan, mutta alku tarinassa hän piti pelkää isoa t-paitaa ja silmä-lappu. CC 20 on oranssi pehko jota CC 02 kampaa ja muotoilee joskus. CC 20 on ketun korvat ja ketun häntä. CC 20 on nopea ja osaa käyttää eräänlaisia sauvoja aseenaan. Tarina on keksitty mutta ei vielä piirretty.

CC 02; CC 02 on toinen laboratoriossa muunneltu ihminen jolla on yli inhimilliset voimat ja on eritän fiksu, muttei lainkaan nopea. CC 02 on myös ukemainen henkilö mutta kiltti ja ymmärtäväinen. CC 20 on ensimäinen henkilö johon hän tunsi myötätuntoa nähtyään mitä hänelle tehtiin laboratoriosta. CC 02 näyttää norm. ihmiseltä, ruskeat hiukset joka pitää normaaleita vaateita päällä. CC 02 on kämppä jossa hän elelee CC 20 kanssa. CC 02 käyttää aseenaan katanaa.

Ou-sama; No tää on ihan random hahmo mutta tykkään hänestä silti. Ou-sama on aluksi tyttö mutta tavattuaan palkinto metsästäjä Shiron hän alkaa pikku hiljaan muuttua takaisin pojaksi. Ou-samalla ei ole nimeä (vielä) mutta häntä kutsuttiin tyttönä Airiksi. Ou-sama on hiukan angsti ihminen, taas kun Airi oli cosplayta harrastava otaku emo. Ou-samalla on valkoiset hiukset ja pitää valkoista kaulus paitaa ja nahka housuja mielellään (joissa on paljon remmejä). Tarina on hiukan suunnittelu vaiheissa mutta näyttää hyvältä :wink: .

iakun

ViestiKirjoittaja iakun » La Syys 06, 2008 19:53

Itselläni olisi aika liuta hahmoja (voitte arvata että haluaisin piirtää oman websarjiksen), mutta suosikiksi on mainittava Bastian.

Bastian on luonteeltaan ilkikurinen kiusankappale (kyseessä on eräänlainen suosikkihahmotyyppi... :roll: ). Luonteen mukaan tulin antaneeksi hänelle muutamia... no sanotaanko stereotyypisiä piirteitä, eli punertavat hiukset (oli alunperin aika tummanpunaiset mutta sitten tutustuin D. Gray-Maniin ja huomasin sattumanvaraisen häiritsevän yhdennäköisyyden Laviin) ja sellaiset alaspäinkääntyneet silmät... /.\ <-tuollaiset. väriltään muuten hieman meripihkaan vivahtavat.

Bastianilla on paha tapa uhkapelata nopilla, ja torkahtaa milloin mihinkin. Hän myös heittelee pieniä asioita päin ihmisiä. :lol: Tykkää leikkiä lasten kanssa. Ikää on 18 vuotta. Eräänlainen velho... Paremman termin vielä puuttuessa.

Kummallisiin tapoihini kuuluu kerätä nimiä (pitkiä listoja sekä naisten että miesten nimiä kaikkialta maailmasta) ja Sebastian on suosikkini miesten nimistä. Tarpeetonta triviaa, mutta tiedättepähän mistä nimi tulee.
Procrastinating to the point of no return.

Prinsessa Edward Elric. Pahemman luokan painajainen?

suigintouh

ViestiKirjoittaja suigintouh » Su Syys 07, 2008 22:33

No, hahmoja oon keksinyt kyllä aika monta, mutta suurimman osan olen unohtanut... Tässä nyt pari:

Chiro- Hiljainen mutta hyvin utelias. Omaa pitkät, takkuiset, "kiehkuraiset" hiukset, jotka näyttävät siltä että niitä ei ole koskaan harjattu. Nimeä saatan vielä muokata, sillä en oikein pidä siitä.

Chu ja Rien- Erään pienen kahvilan tarjoilija kaksikko, jonka elämäntehtävä on tarjota ihmisille maukasta kakkua^^ ( Rien on poika ja Chu tyttö). Kummallakin on kissankorvat ja häntä. Chun päällä on lolita- tyylinen mekko kaikkine yksityiskohtineen, ja pääväreinä ovat tietysti pinkki, valkoinen ja viininpunainen. Rein värit ovat melko tummat, lukuun ottamatta valkoista kauluspaitaa. He päätyvät kahvilastaan aina mitä oudoimpiin seikkailuihin, mm. eräässä tarinassa lähtevät mesästämään kadonnutta kissaa ja päätyvät ihmemaahan.

Hikari- Sateenvarjolla lentelevä tyttö, jolla on aina jotain ongelmia. Hän on hyvin lyhyt, kovaääninen ja joskus ilkeä.

eipäs enempää!
Onpas! Yksi vielä:

Rain- Matkustelee sateenkaarella ympäri maailmaa seuranaan sateenkaaren aarretta vahtiva peikko. Rakastaa italialaista ruokaa ja Venetsiaa. Nimi tulee sanasta "rainbow". Pienenä hän karkasi orpokodista etsimään satenkaaren aarretta, ja päätyi "asumaan" sateenkaareen.
Aliproject- god diva. <3

Palaa sivulle “Erilaisen nykytaiteen museo”