Fanitaiteilut :D

Esittele omia tuotoksiasi ja kommentoi muiden töitä. Perinteisen taiteen lisäksi tälle alueelle ovat tervetulleet myös teksti- ja valokuvataide.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Taidenurkkaus / aktiivit

escape_rope

Fanitaiteilut :D

ViestiKirjoittaja escape_rope » Ma Helmi 16, 2009 17:28

Fanitaiteeksi luokiteltava taide kuuluu tänne näin n__n Eli työt, jotka sisältävät hahmoja etenkin anime- ja mangasajoista sekä peleistä tulee postata tähän aiheiseen. Kun on taas kyse esim. nettitoverille tehdystä synttärikortista hänen sarjakuvahahmollaan höystettynä, voi käyttäjä oman harkintansa mukaan sijoittaa työn joko tänne tai Originaalin taiteen puolelle. Valinta on vapaa.

Muistathan myös lukaista ohjeet ennen kuin lähetät viestin?
Kuvat siis linkkeinä ja mieluiten vähän tekstiä sen perään jne. Mainitsethan kuvan yhteydessä myös sen alkuperän, eli hahmon nimen (tai hahmojen) sekä sarjan/pelin tai vastaavan.

-----------------------------------------------

//EDIT: 2102'09

En ole pitään aikaan piirtänyt mitään fanitaiteeksi luokiteltavaa, mutta sitten eräs kaunis ilta koitin luonnostella jotain Code Geassia. No, luonnokseni meni tietenkin päin metsiä ja heti kättelyssä ja siirryin uuden paperin pariin. Pari päivää myöhemmin yöllä sain inspiksen ja kaivoin kämäisen luonnokseni esille. Ihme, ettei se ollut jo lentänyt roskiin! Otin siinä sitten mustan copicin käsiini ja vedin pikaisesti paksut linet ja aloin värittämään.
Oujee, ja seuraavana aamuna peukaloni oli kipeänä copicien liikakäytöstä. Ilmeisesti olin väritellyt pari tuntia putkeen ja oikein raivolla. Joka tapauksessa, siinä oli piirros. Ei mikään turhan kiva, vähän outo ja silmistä en sitten millään ollut saanut normaalin näköisiä.. vaikka mitä olisin tehnyt!
Taustaa en jaksanut alkaa käsin tekemään, joten kamera esiin, kuva koneelle ja photoshop kehiin. Pienen tuskastelun jälkeen näytöllä oli valmis fanart, tadaa! Eli siinäpä Lelouch Code Geassista. Pakko myöntää, etten hirveästi tykkää työstäni. En ole ikinä osannut piirtää fanarttia sillai kunnolla, piirtämäni hahmot eivät oikein ota näyttääkseen itseltään. Mutta on tässä työssä sentään yksi juttu, josta tykkään: Se on tuo hehkeä kauluriröyhelömikälie 8DD No okei, on sen nokkakin ihan jees.

//EDIT: 2003'09 Lulun silmäongelma korjailtu, eli päivitettyä kuvaa kehiin (vanha linkki -> korjattu kuva). Nyt tätäkin työtä pystyy jopa katsomaan :''D

Sleepy Dancer
Viesti:

Onigiri FLASH!

ViestiKirjoittaja Sleepy Dancer » La Helmi 21, 2009 16:10

Kiitos, Hibine, kun avasit tämän ketjun! *^__^*

Sarja: Ookiku Furikabutte
Lähteet: manga ,anime ja fanihärpäkkeet

Seuraavat työt tosiaan ovat fanitustaidetta, enkä suosittele katsomaan niitä tai lukemaan tekstejä, taustoja tai niiden kommentteja, jos pelkäät Oofuria, häiriintyneitä tai vaikkapa minua.
Ensimmäiset kuusi työtä ovat sarjakuvamuodossa, mutta koska hahmot eivät ole minun, työt kuuluvat tänne. Tekstit ovat taas enkuksi, jotta häiriintyneet ystäväni ymmärtäisivät, mutta ei ole vaikeaa sanastoa. Kuvanlaatu on ihan surkea, mutta siitä pitäisi saada selvää. Laatu johtuu siitä, että pienensin ensin kuvan (koska skannerini tekee aina niin isoja kuvia), tässä vaiheessa näytti vielä ihan välttävältä, mutta sitten tekstitin puhekuplat MS Paintilla ja jpg:ksi tallentaessa kuvan laatu huononee entisestään. En ole vielä kokeillut tekstittää muilla ohjelmilla, vaikka varmasti kannattaisi. Olisinhan voinut kirjoittaa tekstit vaikka käsin, mutta käsialani on tosi sotkuinen.
Mitä tekisin eri tavalla: KAIKEN!
Piirtovaiheet olivat: Ensin piirsin sivujen nopeat luonnokset mustekynällä, mikä oli hahmottelu ja määräsi, mitä sivuilla suunnilleen tapahtuu. Sitten piirsin toiset luonnokset lyijykynällä, jolloin itse ruutusommittelut ja kuvat määräytyivät. Toisessa luonnksessa oli se varsinainen työ. Silloin piti piirtää valmiiksi kakki, hahmojen asennoista ilmeiseisiin, jotta ne voisi sitten napsia siitä seuraavaan vaiheeseen.
Seuraavaksi piirsin kuvat uudestaan lyijykynällä (suurimman osan läpi) vähän paremmalle paperille ja tussasin ääriviivat, ruudut ja puhekuplat. Jos olisin tehnyt mustavalkean sarjakuvan (mikä olisi varmasti toiminut paremmin), olisin käyttänyt mustaa tussia monimuotoisemmin. Jostain syystä halusin kuitenkin väritää copic-tusseilla. Jotkut jutut, joihin minulla ei ollut sopivan väristä tussia, väritin puuväreillä. Paperilla hiukset olivat vielä aika normaalin väriset, mutta skanneri muutti ne pirunpunaisiksi. Taustoihin en jaksanut nähdä vaivaa ja ne ovat oikeasti ihan hirveitä. :D

sivu 1 Eikös ole ihana äiti?
sivu 2 Nyt se muuttui kakkutarinaksi...
sivu 3 ...Auts.
sivu 4 Miksi aina käy näin...
sivu 5 Kyllä minulle kelpaisi...
sivu 6 Heteroparitukset kunniaan!

Taustaselityksiä ja muita höpinöitä. Sisätää ainakin muutaman spoilerin!:
Spoiler:
Tämän jälkeen minua varmasti pidetään entistä häiriintyneempänä, mutta pitäähän ne taustat selittää...Tutkin Mizua ja hänen suhdettaan muihin hahmoihin. Kaikki hahmoja en tietenkään jaksanut piirtää, mutta heihin tuskin on sen kummempaa yhteyttäkään. Huom! Kun puhun parituksista, en välttämättä tarkoita sen olevan mitään seksuaalista. Lähinnä sitä, että hahmot ovat samassa kuvassa ja viihtyvät keskenään.

Mizusta yleensä:
Fumiki Mizutani on 16-vuotias poika, joka pelaa Nishiuran lukion baseball-joukkueessa. Mizu on varmasti Nishiuran huonoin pelaaja, ellei Nishihiroa (harjoittelevaa vaihtopelaajaa) lasketa. Hän on huono lyöjä, ei saa joskus koppia ja juokseminenkaan ei suju sen paremmin. Persoonallisuudesta vai sanoa sen verran, että Mizu on lapsellinen, ailahteleva ja kevytmielinen. Hänesätä on myös aika hankala löytää "söpöä" kuvaa, sillä Asa Higushi varmasti tahallaan piirtää Mizun näyttämään aina tyhmältä, mutta minusta se on jotenkin viehättävää. Söpöys on enemmän psyykkistä. Mizu saa helposti muut ärsyyntymään, mutta hän loukkaantuu, jos hänelle sanotaan "Turpa kiinni!" Rakastan häntä kaikkine vikoineen!

Sivusta 1:
Olisin mielelläni piirtänyt tähän alkuun koko Mizutanien perheen, mutta sarjassa on tähän asti näytetty vain Fumiki ja hänen äitinsä, Kiyoe, enkä lähde arvailemaan minkä näköisiä muut perheen jäsenet voisivat olla. Haluaisin erityisesti nähdä isosiskon! Se tyttö/nainen on varmasti söpö... Mizu kääntyilee paljon nukkuessaan ja aamut ovat hänelle vaikeita, mutta tuo on jo pikkuisen liioittelua. Ainakin minun mielestäni Kiyoe näyttää kevytmieliseltä ja huolettomalta tyypiltä ja kaiken lisäksi todella nuorelta. Ehkä hän on tässä vain unohtanut pestä pyykkiä. Paidan lainaamista äidiltä en keksinyt ihan omasta päästäni. Mangassa on piilotarina, jossa pienenä yksityiskohtana Mizu pitää äitinsä paitaa.

Sivusta 2:
Koska harjoitukset ovat talvella, peliasujen aluspaidat ovat varmasti lämpimämmät kuin kesämalleissa. Eikä tässä varmaan ole kyse niin rankoista harjoituksista kuin kesällä, ehkä tiimihenkeä lisäävä miitti, kopittelua tai muuta yksinkertaista. Joka tapauksessa se on jo ohi tällä sivulla ja Mizu ajattelee jo kakkua ja kakku yhdistää hänet Sakaeguchiin. Olen varmaan jo joskus kirjoittanut, miten mangan piilotarina Mihashin syntymäpäiväkakusta menee, joten en laita sitä enää tähän. MizuSaka (tai mzsk) on oikeastaan aika yleinen paritus ja minäkin tykkään tästä dorkaparista. (En nyt tarkoita mitään yaoi-juttuja vaan minusta on hauska katsoa, kun he tekevät jotain tyhmää yhdessä. Onneksi sellaisiakin doujinsheja löytyy!)
Toinen jonka kanssa Saka paritetaan usein on Suyama. Kun katsoo tarkemmin, huomaa että he ovat hyvin usein yhdessä. Siispä...nyt kävi näin.

Sivusta 3:
Abe ja Mizu. Tämä on paritus joka ei todellakaan toimi. Lähes kaikissa Oofuri-doujinsheissa ja fanihärpäkkeissä, joita olen lukenut tai katsonut heillä on joko huonot välit tai sitten Mizu suututtaa Aben ja saa turpaan (pahimmassa tapauksessa jopa kuolee). Tämä ei tietenkään johdu pelkästään persoonallisuuksien ristiriidoista. Kaiken juurihan on tietenkin "kusore"-kohtaus. (Nishiuran ensimmäisessä ja ehkä tärkeimmässä pelissä Abe yrittää parantaa Mihashin luottamusta ja itsetuntoa. Kaikki menee paremmin kuin hyvin, mutta sitten pallo lentää kauas vasemmalle kentälle. Mizu ei saa koppia ja Abe kiroaa mielessään "Hemmetin vasenkenttäläinen!") Sinänsä hyvin yksinkertainen ja normaali tilanne, mutta häiriintyneiden keskuudessa tuosta on tullut aika eeppinen epäonnistuminen. Kohtaus oli "erikoinen" jo Orera no Natsu wa Owaranai:n tekemisaikoihin, sillä se dubattiin huvin vuoksi uudestaan livenä (ja myös toisin päin: tämä varmasti myös vaikutti sen "erikoistumiseen"). Mangassa se näyttää tältä ja animessa kohtausta on korostettu sen verran, että Mizu vielä kaiken lisäksi hyppää ja kaatuu.

Sivusta 4:
Mihashi! Hänellä pitäisi olla ihan hyvät välit Mizun kanssa. He kummatkin ovat huonoja lyöjiä ja vähän tyhmiä. Tykkään tosi paljon myös sarjasta löytyvästä kohtauksesta, jossa Mizu on lyöntivuorossa ja Mihashi yrittää kannustaa häntä. Vaikka Mizu ja Miha juttelevat toisilleen aika tuttavallisesti, Mihashi änkyttää silti. Parituksena tämä on hyvin harvinainen. (Ainoa lukemani doujinshi, jossa käsitellään jonkinlaista läheisyyttä heidän välillään on "Mizu no naka", mutta se jää lähinnä keskusteluksi.) Minä fanitan tätä paritusta, mutta salaa...

Sivusta 5:
Tämän sarjiksen "yllätysvieras", Shun Abe on Abe Takayan (vammainen) pikkuveli, joka on tähän mennessä näytetty vain mangassa. Hänestä on muutenkin kerrottu hyvin vähän, mutta on kuitenkin olemassa. Shun esiintyy myös monissa doujinsheissa, joissa kuvataan Aben kotia.
Izumi! Vaikka hanellä onkin suuret silmät ja söpöt pisamaposket, hänessä on myös outoa särmää ja monet häiriintyneet sanovat häntä tsundere-pojaksi. Izumi on myös fiksu, nopea, hyvä lyöjä, "switch hitter" eli pystyy lyömään kummalta puolelta vain haluaa, mutta tulee silti juttuun Mizun kanssa. Ihmettelin silti IzuMizu paritusta, koska se ei ole niin harvinainen ja tuntui minusta aika tuulesta temmatulta. He eivät istu samassa luokassa, animessa vaihtavat keskenään pari sanaa ja neuvoa ja Mizu käy hakemassa Izumin hanskat. Mutta sitten kun näin mitä Izumi teki Mizulle mangan chapterissa x... nauroin, vaikka olin oikeasti järkyttynyt.
Izumi on tavallista kylmempi Hamadaa kohtaan, koska Hamada lopetti aikoinaan besiksen pelaamisen kyynärpäävammansa takia ja "petti" hänet. He olivat varmaan tosi läheisiä ja heidän välillään tuntuu edelleen olevan jonkinlainen "yhteys". (Sen ymmärtää, kun sen näkee!) Tuo mekkojuttu taas on hyvin tyypillinen HamaIzu-vitsi. Hamada osaa ommella aika hyvin pojaksi, vaikka ei hän ihan tuollaisia pukuja varmaan tee. Tästä häiriintyneet ovat kuitenkin soveltaneet, että Hamada voisi ommella Izumille jotain söpöä.

Sivusta 6:
Chiyo Shinooka! Nishiuran manageri, pelaa softista, stalkkaa poikia oopperakiikareiden kanssa, söpö ja aito, pienet rinnat, tekee työnsä, äärimmäisen kiltti...häntä ei pysty vihaamaan! MizuChiyo on tämän sarjan heteroparituksista oma suosikkini, enkä ole onneksi ainoa joka pitää siitä. He näyttävät ihan sisaruksilta, ja sarjassa on kohtaus jossa he pitävät toisiaan kädestä (ja siinä Mizu nukahtaa.) Chiyo myös muistaa poikien syntymäpäivät ja onnittelee heitä suloisesti.

Sitten tässä on vielä pari yksittäistä työtä.
Lyijykynäpiirros Chiyosta. Halusin piirtää hänetkin peliasuun!

Ja tässä puuväreillä väritetty piirros Rurista ja Kanousta Piirsin tämän oikeastaan Saigolle, koska hän pitää erityisesti tästä parituksesta, mutta voivathan muutkin kissapojista pitää! ^__^

Tämän piirsin eilen. Se on myös ihan tavallinen lyijykynäpiirros. Kuvassa Chiyo ja Mizu katsovat elokuvaa...tai no Chiyo katsoo ja Mizu on nukahtanut. Chiyo näyttää ihan koiralta. Varmasti tosi mielenkiintoinen elokuva. :D
"Jättäkää minun Slaine rauhaan!
t: ruma läski akka"

escape_rope

Re: Fanitaiteilut :D

ViestiKirjoittaja escape_rope » Pe Helmi 27, 2009 01:20

Aaaargh, piirrät niin kivasti Sleepy Dancer. Todella Oofurimaista, mutta kuitenkin jotain ihan omaa! Tykkäsin sarjakuvassivuistasi todella paljon ja jäin vain hämmästelemään, miten hyvin nuo ilmeet ja asennot, (etenkin nuo kätöset sormineen) sinulta luonnistuvat. Itselläni kun on niin paljon harjoiteltavaa noiden kaikkien kanssa u__u" Ihanhan tässä herää kateus.
Sarjiksen ohella tykkään ihan pirusti tuosta Chiyosta haalarit päällä ja paletti kädessä. Peliasukin on kiva --> jälleen kerran onnistunut asento ja ihana ilme! Oikein tekisi mieli alkaa itsekin piirtämään jotain, taidat olla joku inspiraation lähde tai jotakin. Eli jatka samaan malliin!!
Pakko myöntää, etten ehtinyt lukea "Spoilereitasi", koska aika ajaa kintuilleni tällä hetkellä. Lukaisen ne kuitenkin läpi heti kun ehdin.

Aiemmin postaamani Lelouch-fanart on sitä uusinta, mitä olen piirrellyt eikä minulla periaatteessa ole mitään "uutta" näytettävää. Huomasin kuitenkin, etten koskaan vanhassa Art Cornerissa postannut valmista versiota Bontenistäni. Myös eräs vuoden vanha Renji-työ pääsi koneelleni vasta pari päivää sitten, vaikka työ valmistui jo vuosi sitten. Näitä kumpaakaan en siis ole aikaisemmin laittanut minnekään esille.

Tässä siis Bonten Amatsuki-sarjasta, yksi lempparihahmoistani. Työ on taustaton, sillä hahmon anatomia meni pilalle ja se pilasi fiilikseni tehdä työlle enää mitään. Bontenin jaloista tuli liian lyhyet, joten en nähnyt syytä tehdä kuvaa ns. loppuun. Tuli sellainen olo, että näkisin vain turhaa vaivaa. Otin työstä valokuvan tuollaisesta kuvakulmasta ihan sen takia, että jalkojen lyhyys ei näkyisi niin selvästi. Lähikuvaa kaipaileville on kuitenkin tällaista versiota tarjolla. Kuva on väritetty suurimmaksi osin copiceilla, vaatteissa tosin on myös vihreää peiteväriä ja joitakin kohtia olen korostanut Derwentin soft coloreilla .. vai mitkä ne nyt oli.

Renji, sarjasta Bleach, on taas tässä. Kuva on oikeasti vuoden vanha, se vain unohtui kaiken muun rojun alle. Copiceilla pääosin väritetty. Tuo valkoinen ihmeellisyys pitkin kuvaa, etenkin ihossa, on valkoista korjauskynää, jota levitin sormillani. Oli muuten varsin valkeat kädet parin tunnin vaivannäön jälkeen.

zany

ViestiKirjoittaja zany » Ti Maalis 10, 2009 19:44

Tällä kertaa luvassa fanitaiteilua Chi's sweet homesta :)

Lyijykynä työ: http://z-any.deviantart.com/art/Chi-115359452

Värillinen: http://z-any.deviantart.com/art/Chi-II-115359403

Kommentteja otan vastaan :)
Forever love, Forever dream
afureru omoi dake ga
hageshiku setsunaku jikan wo umetsukusu
Oh! Tell me why
All I see is blue in my heart

DA || Animewatcher

joniina

ViestiKirjoittaja joniina » Ke Maalis 11, 2009 01:05

Morjens. o/ Viime aikoina ei ole ollut niin paljon aikaa piirtää kun olisi toivonut /_\ mutta oon sitä minäkin jotain saanut aikaan.

Pari uutta KHR-fanitaiteilua ainakin. n_n (mitenniintaas??)

Colonnello - Niinkuin työn nimestä voi päätellä, kuvassa on Katekyo Hitman Reborn -sarjan Colonnello (melkein) aikuisena. Tyypin tussaus vei jostain syystä pari tuntia. x_x Väritin Copiceilla. Tausta on vähän kökkö juu, hyvät taustat eivät ole koskaan olleet oikein minun alaa.. :D Voisihan niihin joskus hiukan enempi tsempata, mutta kun on saanut sen "tärkeimmän" tehtyä, niin ei sitten enää kärsivällisyys riitä tuhertaa taustoja. u_u''

Keep your paws off - Tässä Hibari Kyoya ja lintunsa Hibird kohtaavat kissan.. :'D Ihan nopea työ, mutta tykkään tästä itse.. :D

Ja pystyn mä muitakin piirtämään..! :D

Flying by - Tässä Porco Rosso -aiheinen vesivärityö. Siskoni mielestä (joka ei ole mikään mangan/animen suuri ystävä.. : D) oli hirveän hauskaa kun porsas kuljettaa lentokonetta.. :'D Kuvittelin alunperin työn päässäni melko lailla eri näköiseksi, mutta olen kumminkin tyytyväinen tulokseen. :)

Tämmösiä tänään. :D

rama
Viesti:

ViestiKirjoittaja rama » Ke Maalis 11, 2009 14:27

Ei ole nyt aikaa kommentoida enempää, mutta Colonnello oli todella hienosti toteutettu. Lisäpisteet myös hyvännäköisestä kuvanrajauksesta ja perspektiivistä!

escape_rope

ViestiKirjoittaja escape_rope » La Maalis 21, 2009 19:22

Muistuttaisin, että toisten töitä on lupa kommentoida!
Eli, jos sinulta vain löytyy aikaa, niin olisi mukavaa, että uusimpia töitä postatessasi sanoisit muutaman sanan myös muiden töistä.

Kiitos!

-----------

Jope-san: Linkkisi ei toimi, korjaisitko sen.

joniina: Colonello on tosiaan hieno! Asento ja kuvakulma eivät ole mistään helpoimmasta päästä ja olet silti onnistunut hyvin. Huomasin myös, että saat copiceilla aikaan aika jännää jälkeä verrattuna vaikkapa omiin copictöihini verrattuna. Jännää, kuinka samoilla välineillä saa tehtyä niin erilaista jälkeä n__n Ja sitten vielä työn taustasta, joka on tainnut jäädä vähän toissijaiseksi, kuten itsekin myönsit. Tausta olisi nääs mielestäni saanut olla tummempi, jollain vahvemmalla värillä, eikä suinkaan vaaleavoittoinen. Täysin musta taustakaan ei olisi ollut lainkaan paha, kun miettii hahmossa käytettyjä melko kirkkaita värisävyjä.
Myös Porco-työsi miellyttää silmiäni. Vesivärityöt kun ovat aina niin kivoja, ihan tekisi mieli itsekin etsiä penssilit käsiin ja alkaa maalaamaan!

Itse olen viime aikoina saanut hyvään tahtiin pois alta monta fanitaidetta. Siksi annoinkin itseni innostua uusista jutuista, mikä minun tapauksessa tarkoittaa "hetken mielijohde" -fanitaiteilua. Nooh, tämän hetken uusin innostukseni on Vocaloid, ja näiden hahmojen ihanaisia biisejä kuunnellessani sainkin inspiraation Hatsune Mikuun.
Aluksi minulla oli hirveä inspis alkaa tekemään tätä perinteisillä menetelmillä, mutta sitten homma meni vain kumittamiseksi ja paperin tuhoamiseksi. Päätinkin siirtää ääriviivat koneelle ja tehdä työn loppuun Photoshopilla ja piirtolaudallani, johon en ollut _kunnolla_ koskenut varmaan noin ½ vuoteen (koska oli sellainen olo, etten osaisi janiinedelleen).
Ääriviivojen piirtäminen koneella on ehkä tuskaisin osa jokaista piirtämisprosessiani. Koska en ole niin rutinoitunut piirtolaudan käyttöön kesti tälläkin kertaa pari tuntia ennen kuin sain Mikun ääriviivat tehtyä. Huomaa, tuo kuva on näpsäisty koneen ruudulta hieman ennen kuin työ valmistui, eli olen vain laittanut piiloon väriä sisältävät tasot.
Seuraavaksi vuorossa oli hahmon värittäminen. Aloitin ihosta, sitten siirryin silmiin, siitä hiuksiin, ja sitten vaatteisiin värialue kerrallaan. Taustan tein viimeisenä ja sen kanssa vierähti myös oma aikansa, sillä minulla ei ollut valmiiksi mietittynä minkäänlaista ideaa. Eli taustan tekeminen oli lähinnä sellaista kokeilua ja tasojen luontia ja niiden poistamista.
Kun työ sitten viimeinkin valmistui, eli kun en enää halunnut tunkea siihen mitään härpäkkeitä, piti sille keksiä nimi. Hyvällä lykyllä minulla on sopiva nimi tiedossani jo ennen väritysvaihetta, mutta tällä kertaa kävi toisin. Minun täytyikin työn valmistuttua töllötellä sitä vähän väliä ja miettiä mielessäni millaisia sanoja tai tuntemuksia kuva itsessäni herättää. Lopulta olin suht tyytyväinen sanaleikkeihini, ja työn nimeksi annoin tämän:
a Hideout in my Heart
Olen lopulliseen työhön melkoisen tyytyväinen. Käytin siihen sopivasti eri tekniikoita, anatomia ei pahemmin kuse ja värimaailma on minun makuuni. Jos jotain häiritsee, ettei hahmo näytä itseltään, tai että asuste on jostaan kohtaan vääränlainen tai hiukset oudot, niin siihen minun täytyy sanoa, että tämä on minun versioni Mikusta. En todellakaan pyrkinyt, enkä ole koskaan aiemminkaan pyrkinyt siihen, että fanitaiteiluni kohteet näyttäisivät 100% alkuperäisteoksen kopioilta.

Että sillai. 2 päivää Mikun ja piirtolaudan kanssa tuli vietettyä, joten eiköhän nyt ole aika siirtyä taas perinteisempien välineiden pariin hetkeksi :wink:

Jope-san

ViestiKirjoittaja Jope-san » Su Maalis 22, 2009 17:46

Jope-san kirjoitti:http://jope-san.deviantart.com/art/Claymore-Clare-Bookmark-1of4-115178214
Clare sarjasta Claymore. tarkoitus on värittää tuo ja tehdä vielä kolme lisää (Deneve, Helen, Miria)

Hibine kirjoitti:Jope-san: Linkkisi ei toimi, korjaisitko sen.

Poistin ton työn koska oon tekemässä sitä nyt loppuun (eli piirtämällä 3 lisää (Deneve, Miria, Helen) ja värittämällä ne)
Loppu yo-kokeet niin ehtii piirtämäänkin :>
Viimeksi muokannut escape_rope, Su Maalis 22, 2009 21:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Edellinen viesti yhdistetty tähän uudempaan viestiin.

zany

ViestiKirjoittaja zany » Su Maalis 22, 2009 18:45

Vähän aikaa, paljon tehtävää joten valitettavasti en kerkeä muiden kuvia kommentoimaan. SItten myöhemmin ajan kanssa yritän :)

Tänään onkin siis luvassa Princess Ai Fan Art:ia kolmen kuvan verran

http://z-any.deviantart.com/art/Princess-Ai-Fan-Art-COLORED-116728238 ja http://z-any.deviantart.com/art/Princess-Ai-Fan-Art-116728109 : sama kuva värillisenä ja värittömänä lyijykynätyönä :) Hetken mielijohteesta tein koska käsikään ei ollut kovin kipeä ^^'

http://z-any.deviantart.com/art/Princess-Ai-116727643 tää on ihka eka Ai fan art kuva ja eipä oikeen kummonen oo.. anatomia sukkaa ja naama kummallinen :<
afureru omoi dake ga
Oh! Tell me why

DA || Animewatcher

Jope-san

ViestiKirjoittaja Jope-san » Ke Huhti 08, 2009 23:12

http://jope-san.deviantart.com/art/Clay ... -117796011
Clare sarjasta Claymore
...Mitähän tosta nyt sanois...
Kolmas tusseilla väritetty työ (letrasets). Tarkotus tehdä vastaavia vielä kolme (Helen, Deneve, Miria) ja mahdollisesti muita (Luciela, Rafaela,Teresa, Priscilla, Diethrich jne)

EDIT:

http://jope-san.deviantart.com/art/Clay ... -118560148
Clare sarjasta Claymore... Taas :D
Tällä kertaa kokokuvana, joskin vasen jalka puuttuu :/

Solid
Viesti:

ViestiKirjoittaja Solid » La Huhti 11, 2009 14:07

Tsugumi Kannagista. Eli tuli ihastuttua Tsugumiin hiukan enemmän ja sen takia taiteiltua hänestä kuva, jos toinenkin. En kuitenkaan jaksanut sitten värittää kuin yhden, ja senkin aika laiskasti. Hän on hiukan alamaissa, jossakin satumaailmassa, ilman taustoja, or whatsoever. Ainoa hyvä puoli mitä tästä löydän on asento. Lineart ja väritys, kun menivät persiileen.

Hibine: Pitkä vartaloinen Miku. Missä ovat isot silmät ja loli-keho.. :(
No, siinä ehkä riittävästi valitusta tuosta puolesta. Hyvin tehdyt vektoriviivat, väritys on hyvin tehty, en vain henkilökohtaisesti pidä siitä, milla tavalla... nuo kaksi poninhäntää (...kai tyylille on omakin nimensä?) on väritetty. Se ei luo minulle kuvaa hiuksista, vaan jonkinlaisesta heikkolaatuisesta peruukista. Mutta siis vain niiden kohdalla, muuten hiukset näyttävät hyvältä. Iho on myös väriltään aika kalpea. Vocaloideista lähinnä kuvia nähnyt, mutta lämpimämpi iho olisi saattanut olla paikallaan. Pidän lisäksi paljon vaatteen tekstuurista. Siistiä! Lisäksi Pose on hyvä ja ylipitkiä käsiä lukuunottamatta on anatomialtaakin ilo silmille.

Zany: Joo, nin sinänsä ihan hyvän näköinen. En vain pidä siitä, että viivat ovat niin luonnosmaisia, kuvat otettu kameralla huonossa valossa (ei päivänvalossa? tai sitten kameran asetukset ovat olleet metsään.) Värikuvassa sama asia, eli huono kamerakuva syö kuvaa. Inkkaus on epätasaista ja väritys jättää toivomisen varaa, sillä se näyttää nopsaan tehdyltä ja siltikin luonnosmaiselta. Tykkään kuitenin posesta, söpöstä hahmosta ja-- no, en tiedä näyttääkö Ai:lta, en ole sarjaa lukenut, mutta kuvittelisin hänen tuolta näyttävän.

Jope: Leukava Clare :'D Vaikea sanoa mitään leuan lisäksi, sillä kyseessä on vain tylsä naama kuva, ilman mitään erikoisempaa. Näyttäähän se välillä viivoiltaan ihan hyvältä, mutta heikot viivat, kulmakarvat ja vahva leuka vievät Claremaisuutta. Toinen kuva on parempi, dynaamisempi pose, kivat vauhtiviivat, varsinkin pään takana tulee hyvin vauhdin tunne, miekassa menee överiksi, mutta ei se kuvaa huononna pahemmin. Rittävän pieni kuva, joten inkkauksestakaan en voi sanoa mitään pahaa, tarvitsisi suuremman kuvan. :p

EDIT:
Pitää lisätä vielä tämä Tit's Yoko, joka on kyllä HELVETIN surkea väsäys.
Miria Harvent Lineart ja Isaac Dian Lineart, näitäkin tuli tyytyväisenä joskus katsottua, mutta enää se ei onnistu. Siltikin, ne ovat onnistuneimpia fanarttejani, vaikka käsitehty ovatkin. Parempia kuin ylempänä oleva äklö Yoko. :'D

joniina

ViestiKirjoittaja joniina » Ke Huhti 15, 2009 14:18

Moro moro~ Tulin tänne laittamaan muutaman uutukaisen fanartin näytille, jotenkin olen tuolla fanart-alalla hiukan tuotteliaampi kuin originaalitaiteen kanssa.. Ja muuten, kiitos saamistani kommenteista! (: Voisin jonkun sanasen muittenkin töistä sanoa.

Hibine: Hideout in my heart on oikein hieno, tykkään tuosta ilmeestä ja tytön asennosta. Mutta jotenkin se hukkuu tuohon taustaan, ehkä kuvan olisi voinut rajata pienemmäksi. Mutta muuten oikein hyvä, taitavasti väritetty tietokoneella. En ole sitä itse koskaan kokeillut, mutta veikkaisinpa ettei siitä mitään tulisi.. :'D

Jope-san: Tykkään noista kahdesta työstä enemmän tuosta Claren naamakuvasta. (En pahemmin Claymoresta mitään tiedä joten en tiedä oikein sitäkään miltä tyypin kuuluisi näyttää, mutta onhan sekin hyvä että piirtää omalla tyylillä eikä suoraan kopioi mangan piirustustyyliä.. : D Nojoo.) Tusseilla väritetyksi aika hyvin! Tuo iho on tosi tasainen, vai onko piiros vaan pieni..? : D Ilme on minusta hyvä. o/ Omasta mielestäni ihmisen kasvoja on hankalin piirtää ihan edestäpäin, joten pisteet siitä. (:

Sitten pari omaa työtä..

Give me a reason - Squalo KHR:stä. Halusin piirtää tyypin mustaa taustaa vasten koska valkoisista hiuksista tulee kiva kontrasti. Siinä ainoa syy sille miksi päätin piirustaa tälläisen. :'D Naama olisi voinut onnistua paremminkin.. mutta ei se nyt pahasti lässähtänyt.. n_n'

Lalala-Lavi - Joo.. Nerokas nimi työllä vai mitä? -_-' Krhm. eli tässä on Lavi D.Gray-Manista. Halusin vesiväreillä läträämisen jälkeen taas käyttää Copiceja, ja muutenkin iski hinku piirtää tämä Lavin uusi univormu. Se on ylikiva. 8D Tämä taitaakin olla yksi onnistuneimmista töistä viime aikoina..

Kanda - Ja mielikuvituksen ylistys taas tämänkin työn nimi. n_n' Tällä kertaa Kuvassa on lempihahmoni Yu Kanda lempimangastani D.Gray-Manista. Tykkään hirveästi piirtää pitkiä hiuksia. : D Olin ihan paniikissa tuon miekan tussaamisen kanssa, koska käteni tuppaa aina tutisemaan kun täytyisi tehdä pitkää suoraa viivaa.. u_u' Inhosin aluksi taustaa, se oli jotenkin tylsä. Mutta sitten tajusin lisätä siihen hiukan punaista, ja nyt olen siihen ihan tyytyväinen.

Eipä tässä sitten muuta. Päivänjatkot. o/

Jope-san

ViestiKirjoittaja Jope-san » Ke Huhti 22, 2009 22:47

joniina kirjoitti:Jope-san: Tykkään noista kahdesta työstä enemmän tuosta Claren naamakuvasta. (En pahemmin Claymoresta mitään tiedä joten en tiedä oikein sitäkään miltä tyypin kuuluisi näyttää, mutta onhan sekin hyvä että piirtää omalla tyylillä eikä suoraan kopioi mangan piirustustyyliä.. : D Nojoo.) Tusseilla väritetyksi aika hyvin! Tuo iho on tosi tasainen, vai onko piiros vaan pieni..? : D Ilme on minusta hyvä. o/ Omasta mielestäni ihmisen kasvoja on hankalin piirtää ihan edestäpäin, joten pisteet siitä. (:

Osittain kylläkin koitan piirtää samalla tyylillä kuin alkuperäistyössä johtuen siitä että harjoittelen ennen Claymore Doujinshin tekoa (tosin nyt olen sen aloittanut kuten tässä postauksessa tullaan näkemään). Omaa tyyliä tulee kuitenkin väkisinkin mukaan (kuten tässä postauksessa tullaan näkemään). Värityksen tasaisuus johtunee osittain skannerista, luonnossa katsottuna varjostukset ovat huomattavasti vahvempia.

http://jope-san.deviantart.com/art/Clay ... -120133342
Claymore Doujinshin ensimmäinen sivu W.I.P.
Näin väsyneenä en jaksa kääntää tuota tekstiä suomeksi, lukekaa tuolta englanniksi :/

EDIT: Olisi ilmeisesti kuulunut osioon "W.I.P" :/

zany

ViestiKirjoittaja zany » Su Touko 10, 2009 14:25

Koska teen nykyään niin vähän Fanarttia niin postaan nyt tämän ainoan kuvasen minkä olen saanut väsättyä..
Ja se on Siis Candy Candy Candy:sta. Kamera taas pilas kuvan. Luonnossa se on paremman näkönen D: Tästä ei erota varjostuksia yms. kovinkaan helposti. Mutta täytyy tyytyä tällaiseen .

Joniina: lalala lavi on mahtava :D ihanat värit :)
afureru omoi dake ga
Oh! Tell me why

DA || Animewatcher

Koji
Viesti:

ViestiKirjoittaja Koji » Ti Touko 12, 2009 16:07

Joskus kauan sitten tehty fanitaide kuva Death Noten Lightista. Kummatkin piirretty mallista. Death Noten väritys sukkaa vähän, kun oli huono tussi enkä jaksanun koneella muokata ja Lightin kasvot kanssa tuossa ylemmässä kuvassa...

Kun vielä jaksoin seurata Oh! My Goddesia piirtelin tälläisen kuvan Marasta. Hiusten teko oli pelkkää tuskaa, mutta muuten tykkään (skannasin joo vinoon). Ja tässä kuvis tunnilla tekemäni kaiverrus(musteella pahville ja harpilla kaiverrus) versio kuvasta. Yksinkertaistin hiuksia hieman.

Trinity Blood kakkospokkarissa esiintyy tämä hahmo junassa ja nimeä en muista, ja en ole varma, että mainitaanko sitä edes... Mutta kumminkin tykästyin tähän sivuhahmoon. Sormet meni aika pieleen ja hiukset teinkin ne monta kertaa uudestaan, muttei hienoa sitten tullutkaan.

Joniina: Kuvasi ovat mielestäni todella hienoja, piirrät ja värität kivasti n____n
My Anime List || DeviantArt || Klik
Tracon V: Shun Kazami (Bakugan) & Beyond Birthday (Death Note)

Palaa sivulle “Erilaisen nykytaiteen museo”