Originaalitaidetta joka lähtöön!!

Esittele omia tuotoksiasi ja kommentoi muiden töitä. Perinteisen taiteen lisäksi tälle alueelle ovat tervetulleet myös teksti- ja valokuvataide.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Taidenurkkaus / aktiivit

escape_rope

Re: Originaalitaidetta joka lähtöön!!

ViestiKirjoittaja escape_rope » Pe Huhti 10, 2009 21:09

Heij taasen, ja kiitos niille, jotka jaksoivat kommentoida viimeksi postaamaani työhön! Sleepy Dancer, Hopeanuoli oli tosiaan se sysäys koirien piirtoon minun kohdallani. Tuosta on tosin jo yli kymmenen vuotta aikaa, ikää on itsellenikin tullut, mutta näyttää silti siltä, ettei minulla ole aikomuksenakaan irroittautua noista koiruuksista. Koiraelukoita tullaan siis näkemään töissäni jatkossakin ja varmaankin vielä hyvin usein :wink:

Ja niin, Sleepy Dancer. Tosi kiva idea kerätä talteen kouluraapustukset. Itsellänikin oli ollut varmasti MUUTAMA mutta ne taisivat muuton yhteydessä lentää lähinnä päin roskista. Sinun raapustuksiasi selatessani silmiini sattui erityisesti sivun 11 keskellä ole piikkikaulapantainen poikuus. Voi elämä, rakastui siihen täysin<3 Saanen napata sen koneelleni ja tulostaa omaksi ilokseni? Pidin myös kovasti Aallokkovalssista. Kyllä minäkin olisin sen seinälle ripustanut, jos olisin saanut jotain tuollaista rykäistyä ulos itsestäni!!

Ze Shoopuf, sinun töistäsi minun silmääni mieluisimpia ovat tuo sarjakuvasivu sekä Roskat. Sarjissivussa viehättää sen yksityiskohtaisuus ja Roskat on vain niin upea. On haastavaa saada työ näyttämään kokonaisuudessa hyvältä tuossa kulmassa ja etenkin kun tölkki on tuollai vähän rytyssä.

joniina, Golden Gate:isi on rakkaus. Ehdottomasti kehystä se ja laita seinälle - tämä on käsky! Vesivärienkäyttö on sinulla kyllä hallussa samoin erilaisen perspektiivit ja rakennukset. Dreaming-työssäkin katukuva on todella onnistunut.

Absoluttehen mies ja apina ovat ihastuttava kaksikko n__n Etenkin apinan kasvot ovat niin hellyyttävät. Mutta mistä apina pilkottaa? Paidan/ko sisältä 8DD ??

Riinapuri ensimmäinen linkkisi, jonka postasit, on youtubevideoon o__o Laitoitko kenties väärän linkin?

Tässä parin viikon aika olen lähinnä piirrellyt vain luonnoksia. Suunnitelmissa oli nääs muutama oma ihmishahmo ja raapusteltua tulikin muutama iso A3:nen. Nämä luonnokset ovat kuitenkin aika kämäisiä, joten en satuta silmiänne esittelemällä niitä teille ^^"
Tuossa eilen sitten löin lukkoon hahmosuunnitelmani ja päätin kokeilla, josko saisin piirrettyä hahmoistani edes jonkilaista yhteyskuvaa. Ajattelin ensin vain miettiä hahmojen asennot ja teinkin luonnoksen alle A5-kokoiseksi. Tarkoituksenani oli tehdä työ kokonaan käsin, eli piirtää kuva kokonaan uusiksi isommalle paperille, mutta sitten sainkin inspiksen skannata luonnos koneelle ja aloittaa työstäminen piirtolaudan ja Photoshopin kanssa. Eilinen ilta ja tämä aamu tulikin sitten vietettyä kyseisen työn kanssa.
Työ on vähän laimea nimeltään, mutta kelpuuttanen sen kuitenkin: Friends (tarjoan myös sitä kämäistä luonnosta)
Eli siinä 3 omaa hahmoani. Vasemmalta lähtien ensimmäisenä poikuus Skye, joka polveutuu tästä aiemmin postaamastani työstä. Kysessä siis oletettavasti sama henkilö. Keskellä hymyilevä vihreähiuksinen tyttönen on taas nimeltään Plu, ja oikean puolen raitapaitainen nuorimies Elian. Olin aikoinaan nimettynyt kaksi ihmishahmoani Skyeksi ja Elianiksi, mutta koska ne eivät ole olleet kuvioissa enää aikoihin, niin päätin ottaa nimet uudestaan käyttöön. Ulkonäöllisesti pidin kuitenkin jotain yhteyttä vanhoihin hahmoihin, eli Skye oli alunperinkin ruskeahiuksinen ja nuorempi, ja Elianilla taas violetin sävyä hiuksissa ja se oli Skyeta vanhempi. Plu taas on täysin uusi tulokas. Halusin ehdottomasti luoda poikien kaveriksi pitkähiuksisen tytön, jolle saa keksittyä kivoja kampauksia ja söpöjä asusteita<3
Itse kuvasta voisi tietysti sanoa pari sanaa. Tarkoituksenani oli luoda hauska kuva, jossa hahmojen luonteet tulisivat hyvin esille. Näin sain samalla harjoitella vähän eri ilmeitäkin (uskokaa, niissä olen huono). Vaatteita tehdessäsi pälkähti mieleeni ajatus koulupuvuista, joten kolmikolla on nyt päällä eri versioita heidän kouluasuistaan. Ja jos joku mahtoi jo huomata, on kolmikolla sama hiustyyli :''D Jotenkin tuntuu, että Plu on ollut asialla. Oikeastaan tästä hiustyylistä sainkin ensimmäisen inspiksen koko kuvaan, tahdoin vetää kaikkien otsahiukset silmiltä tai jotain. Tyyppien anatomia saattaa paikoin tökkiä, mutta minä tosiaan vasta harjoittelen - ja kovasti harjoittelenkin. Taustaan minulla ei ollut mitään ideaa ennen kuin hahmot oli tehty loppuun asti, mutta loppujen lopuksi ei tuosta niin huonokaan tullut. Pilvet ainakin miellyttävät silmää, ellei sitten mikään muu.

Jeij, eli kolmikkoa lisää luvassa joskus lähitulevaisuudessa. Hibine kuittaa ja kiittää niitä, jotka jaksoivat lukea tekstini alusta loppuun.

Absolutehe

ViestiKirjoittaja Absolutehe » La Huhti 11, 2009 21:47

Hibine kirjoitti:Mutta mistä apina pilkottaa? Paidan/ko sisältä 8DD ??

..Eläinten on niin helppo päästä vaatteiden sisään, melkein epäereilua..

Chiame
Viesti:

ViestiKirjoittaja Chiame » Su Huhti 12, 2009 13:03

Oi kyllä, laitoin viimeisimpään viestiini vahingossa väärän linkin Traconin pukuloistoon :D onneksi ei ollut Sledgehammer. Noo nyt on homma korjattu ja linkki johtaa oikeaan paikkaan. :lol:
Never push the "Big Red"-button!! Never!!
http://riinapuri.deviantart.com

Dashi
Viesti:

ViestiKirjoittaja Dashi » Ti Huhti 14, 2009 11:47

Chiamen airbrush/tussi/vesivärityöskentely ei ole pettänyt allekirjoittanutta vielä kertakaan; kovin on komeaa jälkeä jälleen tarjolla "Under the Rainin" ja "No Timen" muodossa. Ei voi kuin ihailla sitä, kuinka joku voi hallita noinkin läpikotaisin tiettyjä traditionaalisten väritysmetodien osa-alueita. Itse epäilisin omakohtaista suoritustani, jos minulle iskettäisiin äkkiarvaamatta pensseli käteen. :,D Erityisesti tuossa "Under the Rain"-kuvassa on viehätyksensä, joka syntynee kyseisessä kuvassa karehtivistä ruskean ja harmaan eri sävyistä. Vaikka kyseessä on värimaailmaan melko apeaa tavoitteleva kuva, Chiamen hempeä tyyli jotenkin nostaa kuvan tunnelmaa ja tekee siitä hauskasti pehmeän. Surullisen ja apean sijaan kyseinen kuva on jotenkin "odottava" - ikään kuin sen sisällä seisoskeleva hahmo fundeeraisi, notta jotain positiivista saattaa tapahtua kyseisellä hetkellä vallitsevan sateen jälkeen.

Hibinen "Friends"-kuvakin sattui tuossa selatessa silmään. Kesäinen kuva on kyseessä ja se näyttää olevan melkolailla hahmovetoinen, kuten ovat myös monet allekirjoittaneen kuvat - hahmojahan on hauska piirtää, eikö totta? X3 Mutta siis, pitemmittä jorinoitta sanottakoon, että hahmojen ilmeikkyys ja väritys tekevät kuvan! Erityisesti pidän vasemmassalaidassa seisovan jantterin, Skyen, vihreistä silmistä, joissa on sellainen viaton, hieman yllättynyt katse. Hepun kampaus muistuttaa minua etäisesti, joskin hyvällä tavalla, Phoenix Wright-pelien hahmosuunnittelusta. Oikein oivallista.^^~

Omasta tuotannostani sanottakoon sen verran, että olen lähinnä harjoiellut digimaalausta tässä hiljan, johtuen siitä, että olen saanut siihen samaa koulua käyvältä osaajalta hieman buustia. Lähinnä vaatteita, naamoja, käsiä ja kinttuja olen maalaillut - osiltaan myös siksi, että olen taas alkanut pelaamaan foorumiroolia suomenkielellä ensimmäistä kertaa kuukausiin. Katsotaan, kuinka muijan käy.

http://img.photobucket.com/albums/v613/ ... ylan_f.jpg
- Kaverille nassutaulukuva tämän pappishahmosta.

http://dashiana.deviantart.com/art/Yeoh ... -117853523
- Oma Yeohini. <3 Digimaalausharjoitus, kuten edellinenkin.
dashiana.net - piirustuksia ja kirjoituksia.
my anime list - se lyhyt lista.

zany

ViestiKirjoittaja zany » To Huhti 16, 2009 21:11

Hibine: Friends on oikein hieno kuva :) Ainoastaan minua vaivaa tuo vihreä paitainen poika joka näyttää että sillä olisi tosi lyhyt kaula D: Vai jännittääkö tuo poika hartioitaan?

hmmm.. omista kuvista sen verran.. että tämä tyttö http://z-any.deviantart.com/art/I-can-t-draw-a-girl-119240232 on sit surkea ilmestys D: En osaa piirtää photarilla kunnolla :< Pitäis opetella juu.. Huulet on ainoat mitkä mun mielestä onnistu kunnolla xD

Ja ja ja... aloin piirtelee taas kissoja D: niitä on on jo dA:han tullu laitettua rutkasti ja niillä on siellä oma pikku "kansio" mikälie.. mutta tässäpä nämä uudet kissat :) http://z-any.deviantart.com/art/Cat-With-Red-Ribbon-119462662 ja http://z-any.deviantart.com/art/Hi-Cat-119365975 .. Ensimmäinen nimeltään Cat With Red Ribbon ja toinen on Hi cat ( oikeesti Hi! Cat mut dA: ei hyväksyny huutomerkkiä nimeen :<)

A lonely Star:in http://z-any.deviantart.com/art/A-Lonely-Star-117684476 piirtelin tylsyyttäni kymmenessä minuutissa.. eli aika nopea sutasu : D

viimeisenä Mountains http://z-any.deviantart.com/art/Mountains-117559174 joka on seiskaluokan alussa (eli vuonna 2007 syksyllä/talvella) öljyupastelleilla tehty aika yksinkertanen työ. Koulussahan tämä tehtiin yhessä tunnissa ku ei muutakaan tekemistä ollu : D

ja niin.. eipähän tässä sitte enää mitään muuta asiaakaan ollu tälläkertaa ^^
Forever love, Forever dream
afureru omoi dake ga
hageshiku setsunaku jikan wo umetsukusu
Oh! Tell me why
All I see is blue in my heart

DA || Animewatcher

ReiRei

ViestiKirjoittaja ReiRei » Ti Huhti 28, 2009 19:46

No tässä yksi oma töherrökseni...
Eli hiilikynällä A4lle tehty työ portfolioon, ruusuja siinä pitäis olla... :oops:

http://i31.photobucket.com/albums/c391/Nanuski/02_22_0.jpg?t=1227528246
Anteeksi pieni koko.
Viimeksi muokannut escape_rope, Ma Syys 07, 2009 14:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Kuva muutettu linkiksi (kts. alueen säännöt)
Bring it on, punk!

MIK
Viesti:

ViestiKirjoittaja MIK » La Touko 09, 2009 22:34

http://www.aaltoliike.net

Käväiskääpä siellä katsomassa! :wink:

Scifi-, fantasia-, kauhu- ja luontoaiheista laatutaidetta. Skannaus, vesileimat ja hieman vielä vaiheessa oleva koodaus syövät nautintoa, mutta... Eikö kuulostakin lupaavalta?

Omaa taidettani löytyy Milarcha-nikcin alta.
http://aaltoliike.net/milarcha.php

En ole varsinaisesti mangataiteilija, mutta sitäkin osaan tehdä.
Mangan vaikutukset sitäpaitsi näkyvät auttamatta taiteessani, mutta no can do.

Omalta osaltani tuossa sivustossa häiritsee se, etten ole saanut aikoihin valmiiksi julkaisukelpoisia maalauksia tai ylipäätään mitään valmiita töitä. Joten olen siellä aika heikosti edustettuna... Lähinnä sieltä löytyy meikäläiseltä pelkkiä luonnoksia tai vanhoja suttuja.
Viimeksi muokannut MIK, Ma Kesä 08, 2009 18:44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
http://www.aaltoliike.net ~ Laatutaidetta hörhöille

zany

ViestiKirjoittaja zany » Su Touko 10, 2009 14:22

ReiRei: ui ihana ku tooi kuva mis on ruusuja on ihana :) Ois mukavaa ihailla sitä suuremmassa koossa ^^

Yritin täs väsäillä jotain ihmistä mil on aukko päässä mutta päädyinkin tekemään jotain nukenomaista... Siel kolossa piti oikeasti olla aivot D: mutta eipähän mun taidolla saatu aivoja nii tein sinne noi rattaat. :'D
Värillisenä kuva näkyy tässä. Miun huonoilla photarin käyttö taidoilla ei parempaa saanu luotua xD Mutta kaippa tuokin nyt ihan siedettävä on ^^'

Sit vaihteeks taas Lolita tyttö, jonka tekemisessä sormet kärsivät D: En enää taas vähään aikaan taida värittää mitään mustalla tosi ohutkärkisellä kynällä :< Toinen käsi sukkaa ja pahasti, toinen taas on tikkusuora. Tyttö on jähmettynyt paikoilleen. Mut hei, täl kertaa tein sormet vaikka ei ne kovin hyvin onnistunutkaan : D

Ja vielä yksi asia.. Kamera pilaa nää kuvat tiedän :< Muttaku ei oo sitä skanneria ja kukaan ei osta sitä mulle.. :<
Forever love, Forever dream
afureru omoi dake ga
hageshiku setsunaku jikan wo umetsukusu
Oh! Tell me why
All I see is blue in my heart

DA || Animewatcher

Jope-san

ViestiKirjoittaja Jope-san » Ma Touko 18, 2009 19:16

http://jope-san.deviantart.com/art/Styl ... -122913298

Testailinpa tuossa uutta tyyliä (jota kutsun moemoe-tyyliksi :d ) ja samalla taas testasin noita Letrasetin tusseja.
Alunperin tuosta piti tulla sivun mittainen sarjis (lähinnä testisivu eli ei juonta) mutta väsymys voitti ja päädyin tuohon.

EDIT: http://jope-san.deviantart.com/art/High ... -123125489 (skannattu versio upattu)
Hahmosuunnittelua tulevalle sarjalle :> Tarkoitus on värittää tuo koneella (tänään aloitan)

Jope-san: Jotenkin tykkään tuosta High Jump-kuvan hahmosta ja sen ilmeestä. Hahmon asento on vain jotenkin outo, aivan kuin se jännittäisi olkapäitään tai rintakehäänsä. Olkapäät ovat myös ehkä hiukkasen liian kapeat, tai sitten minua vain hämää hahmon päällä oleva asu.

Tuosta joku jo mainittikin, mutta enemmänkin johtuu tuosta asusta meinaan materiaali olisi jotain lateksin tapaista jolloin aine on jäykkää tj. Tosin voisi silti vielä koneella "madaltaa" tuota ennenkuin aloitan värittämisen.
Hartioiden kapeus johtuu osittain anatomia virheestä ja osittain tyylistä sillä mun mielestä liian leveet hartiat on turhan miehekkäitä ja tälle hahmolle ei sopinu miehekkyys :p
Viimeksi muokannut Jope-san, Ke Touko 20, 2009 23:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Aura

ViestiKirjoittaja Aura » Ke Touko 20, 2009 22:03

Jope-san: Jotenkin tykkään tuosta High Jump-kuvan hahmosta ja sen ilmeestä. Hahmon asento on vain jotenkin outo, aivan kuin se jännittäisi olkapäitään tai rintakehäänsä. Olkapäät ovat myös ehkä hiukkasen liian kapeat, tai sitten minua vain hämää hahmon päällä oleva asu.

Zany: Lolita-kuvassa hahmon asento näyttää silmiini ihan luontevalta, vain nuo kädet ovat pielessä kuten sanoit. Vasen käsi voisi olla rennompi ja ehkä aavistuksen pitempi, ehkä hieman koukussa tai osoittaisi selkeämmin sivulle (eikä alaspäin) jos sen on tarkoitus olla suorana? Oikea käsi on kyllä suurempi ongelma, se näyttää olevan väärin päin. Muuten oikean käden asento mielestäni toimii. (Ja aivan totta, isot mustat alueet kannattaa tehdä jollain muulla kuin ohuella tussilla.) Nuo nuket ja tytöt kaipaisivat hieman kontrastia, jäävät hieman haaleiksi.

Äyriäinen: Jättäkää ihmeessä kuvista vesileimat pois! Niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä, varsinkin silloin kun kuvasta ei tahdo saada tekstin takaa selvää. (Ja saahan sen tekstin editoitua pois jos tarpeeksi jaksaa nähdä vaivaa.) Itse kuvista, tuolla oli joitakin todella hienoja ilmeitä, esim kuvassa Lola Mansikka oli tehokas ilme, ja kuvassa tuntui myös liikettä aivan kuin nainen olisi kääntymässä. Muutenkin niissä oli tunnelmaa, sääli että kuvat olivat niin pieniä.

ReiRei: Kuva voisi tosiaan olla isompi, se menee nyt vähän tukkoon. Voi kyllä olla että se kaipaisi muutenkin hiukan kontrastia. Nätti, kyllä.

Dashi: Tuo alempi kuva omasta hahmostasi on enemmän mieleeni, siinä on luonnetta. Ja hyvät värit! Muutenkin kuvissasi on tyylikkäät sävyt. Se toinen (pappi) on vaan hieman hailakka (hyvä ilme, muuten :D ).

Ja sitten jotain uudehkoa omaa. On kyllä tullut itse piirreltyä niin vähän omia juttuja että ihan hävettää.

Miron - Tämä on nopeahko kuva, jonka piirsin harjoitellakseni kyseisen hahmon piirtämistä. Niille jotka eivät tiedä, Miron on siis Narulla-sarjakuvasta, joka ilmestyy Japan Popissa. Hahmo on näkynyt lähinnä takaumissa, mutta suunnittelen pitemmän sarjakuvan tekemistä, jossa hän on pääosassa. Ehkä haluan tehdä sen vain siksi että tutustuisin hahmoon paremmin.

Zacharias ja Miron - Yhteiskuva jonka piirsin luonnoskirjaan. Zachariaan kädet ovat täysin pielessä, en ikinä osaa piirtää käsiä jos en keskity niihin koko ajan. Kaiken lisäksi tussaus on muutenkin pielessä niin kuin se usein tekee. Tässä tapauksessa asiaa auttoi vielä paperi, johon terä tarrasi kiinni. Olen kuitenkin tyytyväinen siitä, että hahmot ovat viimein suunnilleen valmiita ja alkavat olla selvästi erilaisia. (Vaikka en aina osaakaan piirtää Mironia aina itsensä näköiseksi ja mietin josko nämä kaksi ovat yhä liian samannäköisiä.) Vertailun vuoksi: ensimmäinen luonnos. Kehitystä on tapahtunut.

Jope-san

ViestiKirjoittaja Jope-san » To Touko 21, 2009 21:50

http://jope-san.deviantart.com/art/High ... -123238918

Sain valmiiks tuon kuvan.
Väritin sittenkin tusseilla joten en saanut muokattua noita olkapäitä enkä tuota oikeata rintaa :/
Hahmo on tulevasta sarjastani Highjumpista (saas nähdä millon tämänkin aloitan) ja hahmon nimi on Riz.

Solid
Viesti:

ViestiKirjoittaja Solid » Ma Touko 25, 2009 13:52

Archmage Arugal

Viimeisen kuukauden aikana työstämäni väritystyö! Vei 20 tuntia tehdä siinä kaiken muun ohella. Pieniä anatomisia virheitä ja muuta, mutta valmis on.

Aura

ViestiKirjoittaja Aura » Ma Kesä 08, 2009 21:55

Jope-san: Tykkään väreistä, mutta ehkä kuvassa voisi olla vahvempaa varjostusta?

Solid: Tykkään väreistä tässäkin, joskin mietin sitä että onko tarkoitus että hahmo näyttää hehkuvan jonkinlaista sisäistä valoa? Vai pitäisikö valon heijastua sauvasta?

Ja jotain uutta: Kokeilin Mironille uutta hiustyyliä, tiedä sitten näyttääkö paremmalta vai huonommalta kuin se taaksekammattu. Millä ne hiukset ylipäätään pysyvät niin? Geeliä vai hiukset kiinni nauhalla, kenties? Tussaukseen en ole taaskaan tyytyväinen, en varmaan ikinä opi tussaamaan ammattimaisesti.

Chiame
Viesti:

ViestiKirjoittaja Chiame » Ti Kesä 09, 2009 02:28

Uutta matskua jälleen (olenkin pitänyt pidemmän tauon tänne kirjoittamisesta!)

http://riinapuri.deviantart.com/art/Tangent-123919672
Tekemäni sarjakuvasivu impro-sarjakuvaamme jota julkaisen muutaman kaverini kanssa netissä.*

http://riinapuri.deviantart.com/art/Syl ... -124310321
Nettisivujemme** ulkoasuun kuuluva piirustus yhdestä sarjakuvamme hahmosta nimeltään Sylvesteri.

http://riinapuri.deviantart.com/art/Dow ... -125205543
BACK TO BUSINESS!! Tämä onkin sitten taas isompi tsibale. Kerrankin tunnen saaneeni aikaan jotakin parempaa kuin päälle puoli vuotta sitten tehdyn "Playing the Melodyn" (häpeän etten ole tätä ennen yltänyt samaan).

* **NONIIN JA NYT SIITÄ IMPROSTA! Kyllä, olemme ystävieni kanssa aloittaneet oman impro-sarjakuvamme, josta puolet on vahvasti manga-vaikutteista, neljännes on semi-manga-vaikutteista sekä neljännes ei ole mangaa nähnytkään. Kuulostaa sekavalta. Ryhmämme nimi on Tangentti-ilmiö, ja sarjakuva tunnetaan tällä hetkellä nimellä "Gramofoni". Improlle luontaisella tavalla emme ole päättäneet juonta etukäteen, olemme sopineet vain että muutama sivu per henkilö kerrallaan, ja piirustusjärjestys valittiin kivi-paperi-sakset-menetelmällä. Tällä hetkellä sarjakuvassa nuori tyttö nimeltään Annette matkaa vanhalla autolla muinaisen egyptiläisen takajaloillaan seisovan "koiran" kanssa Grand Canyonia muistuttavalla aavikolla joka on selkeästi toisella planeetalla. Viimeisimmillä (tätä kirjoittaessani viimeisimmillä) sivuilla mukaan astuu Sylvesteri niminen hahmo joka selkeästi on innoissaan löytäessään Annetten. Itse kaavailen jotakin romantiikantapaista siihen, mutta Venla ja Kati aikovat sabotoida sen joten näkee sitten mihin tämä päätyy...

:!: :!: :!: Sarjakuvaa, sen taustoja sekä tekijöistä voit lukea sivuilla http://www.tangentti.urli.net !! :!: :!: :!: , ja muistakaa jättää viestiä vieraskirjaan joka löytyy yhteys-linkistä.

Kuittaan. Nakki.
Never push the "Big Red"-button!! Never!!

http://riinapuri.deviantart.com

Kitayama
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kitayama » To Kesä 18, 2009 01:09

http://aurasama.deviantart.com/art/Lifestream-120329686
Tämä oli työ erääseen kilpailuun deviantART:ssa ja voitti jopa kunniamaininnan kategoriassaan - olin siitä todella mielissäni, sillä koko kisaan osallistui yli 300 työtä! Yksi omista suosikkitöistäni vähään aikaan. :)
http://aurasama.deviantart.com/art/Allure-120902279
Hahmoni Noora esittelee sievän läpikuultavaa yukataansa, mikäs sen mukavampaa kesäkuumalla(ko).
http://aurasama.deviantart.com/art/SAMU ... -120795765
Sarjakuvani päähahmo Samuel. Tämä oli pikamaalauskokeilu, heitin suoraan luonnostelun roskakoriin ja katsoin mitä syntyy. Olen tyytyväinen.
http://aurasama.deviantart.com/art/Soulful-124095079
Soulia ja pioneja, mikä yhdistelmä! Myös pientä kohovärien testailua samassa.

Kaikki pääasiassa vesiväreillä, suosikkivälineeni. -rakastaa-
今は涙に濡れたままで
深い祈りのように

Palaa sivulle “Erilaisen nykytaiteen museo”