Ren-Kun Art-Blog

Esittele omia tuotoksiasi ja kommentoi muiden töitä. Perinteisen taiteen lisäksi tälle alueelle ovat tervetulleet myös teksti- ja valokuvataide.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Taidenurkkaus / aktiivit

Renkku

Ren-Kun Art-Blog

ViestiKirjoittaja Renkku » Ke Touko 07, 2014 21:43

Hei tuota elikkäs köhköh!
Kuka olet ja mitä ihmettä?
Olen pian 19 vuotta täyttävä nuori nainen Oulusta ja piirrän/maalaan ilmaisevaa taidetta angstisesta nuoruudestani... Olen aina tykännyt mangasta paljon ja kun aloitin ihmishahmojen piirtämisen joskus 15-vuotiaana, tarttui mangasta paljon vaikutteita piirtotyyliini. Itse en leimaa tyyliäni varsinaisesti mangaksi tai milläkään muulla termillä, mutta kukin saa tulkita sitä miten tykkää. Urasuunnitelmissani minulla on pelisuunnittelu ja sinne aion pyrkiä visuaalisen/graafisen suunnittelun kautta.
Miksi blogi?
Pääasiassa siksi, että haluan työni näytille ja palautetta muilta. Piirtäminen on aina ollut minulle lähellä sydäntä ja peruskoulussa&lukiossa olen saanut lähinnä pelkkiä kehuja töistäni. Kuitenkin tiedän, että paljon opittavaa on ja mistä muualta saisi rehellisempää kritiikkia, kuin internetistä? Toisena motiivina on piirustuksieni tunteita tulkitseva ja mahdollisesti herättävä puoli. Olisi minusta mahtavaa, jos muutkin löytäisivät näistä itseilmaisevista hahmoista jotakin omaa, kun niistä on minullekin ollut hyötyä vaikeina aikoina.
Okei näähän on aika kivoja.. tai ei
Jos tykkäät tai et tykkää piirustuksistani, kommentoi rohkeasti ja kerro mistä pidät ja missä olisi parannettavaa. Ja jos tunnet jonkun, joka saattaisi tykätä näistä, niin olisin kiitollinen myös linkin levittämisestä eteenpäin :) Kiitos.
Toistaiseksi olen blogissani esitellyt hahmoja ja esimerkeiksi koulutöitäni piirroskäteni jäljestä. Tulevaisuudessa tullaan näkemään varmasti ainakin 1-3 ruudun sarjakuvastripin kaltaisia tuotoksia hahmoista, ehkä pidempääkin sarjakuvaa, jos sellainen teitä miellyttää, sekä lisää vesiliukoisilla värikynillä tehtyjä maalauksia ja tussattuja värikuvia hahmoista. Kerro toki, millaisia töitä haluaisit nähdä. Otan haasteet vastaan!

>>>Tästä blogiin

Palaa sivulle “Erilaisen nykytaiteen museo”