Mitä mieltä olet taiteestasi?

Vapaamuotoista keskustelua, sekä mielipiteet ja omat kokemukset taiteeseen ja sen luomiseen liittyen.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Taidenurkkaus / aktiivit

Oletko tyytyväinen taiteeseesi?

Äänestys päättyi To Maalis 25, 2004 12:58

Aina, tottakai!
1
2%
Useinmiten.
23
40%
Harvoin.
19
33%
En juuri koskaan.
4
7%
En pidä tekeleitäni taiteena.
11
19%

Ääniä yhteensä: 58

Otonashi

ViestiKirjoittaja Otonashi » La Joulu 16, 2006 15:49

En ole yleensä tyytyväinen aikaansaannoksiini enkä pysty piirtämään lainkaan muitten seurassa koska silloin tiedän koko ajan että he piirtävät paremmin ja heitän oman raapustuksen roskiin alle 3 minuutissa 8)

Vanhempieni mielestä olen liian itsekriittinen mutta eipä voi mitään jos muut osaa paremmin x)
Aina ei voi voittaa.

Solid
Viesti:

ViestiKirjoittaja Solid » La Joulu 16, 2006 23:40

Olen yleisesti erittäine tyytyväinen, mutta sitten katson minkälaisia teoksi muut tekevät ja masennun. Mutta ajattelen, että en voi muuta kuin parantua ja piirrosten kauneus on katsojan näkökulmassa.

Kyllä tässä vielä jonnekkin mennään :)

Luffy

ViestiKirjoittaja Luffy » Su Joulu 17, 2006 18:10

Kaikki osaa piirtää joten osaan minäkin piirtää.

^elina
Viesti:

ViestiKirjoittaja ^elina » Su Joulu 17, 2006 20:25

taiteestani? no on se ihan ok, välillä, kun jaksan yrittää oikeasti työni onnistuu. kun katselen muiden ylitaiteellisia luomuksia, menen paniikkiin ja masennun.
enköhän vielä kehity tässäkin jutussa :)

Crimson
Viesti:

ViestiKirjoittaja Crimson » Su Joulu 17, 2006 21:38

Are? Enkö ole vastanut tähän vielä?

Itse olen tyytyväinen tuotoksiini koska tiedän yrittäneeni parhaani sen tekemisessä. Tietenkin voin löytää paljonkin kritisoitavaa mutta silti pidän kaikkea onnistuneena koska tiedän kehittyneeni jollakin tapaa - vaikka se olisi ollut erittäin vähäinen määrä.

Minä en ota mitään ongelmaa minua "paremmista piirtäjistä" [tuonkin haluaisin tietää mikä on "parempi piirtäjä". Itse pystyn pitämään taiteilijaa jonka töitä kunnioitetaan paljon huonona ja päinvastoin] koska tiedän että töitäni kunnioitetaan tarpeeksi että voin häpeilemättä näyttää niitä vaikka eivät olekaan sitä tasoa mitä eräät ihmiset vaativat että heidän mielenkiintonsa herää.
@cosplay.com ° C² cosplay@tumblr °
あ! シチュ〜! シチュ〜!

Crystal

ViestiKirjoittaja Crystal » Ti Joulu 19, 2006 13:30

nyt kun kehittelen omaa mangaa nii se piirrustustaito on ainaki parantunut :D Välillä se ei näytä mielestäni mangalta,mut siitä viis!
Viimeksi muokannut Crystal, Ma Huhti 02, 2007 21:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

palkki

ViestiKirjoittaja palkki » Ti Joulu 19, 2006 18:21

Kyllä sitä yleensä tulee ajatelleeksi, että "ei, muut piirtävät paremmin, voin lopettaa vaikka heti, ei tule mitään." tai "katsotaas nyt... olen aikonut piirtää sen noin ja noin ja tämän näin ja näin. okei, yritetääs nyt... *piirtelyä* EI! EI TULE MITÄÄN!" Ja paperit roskikseen.

Mutta tiedän olevani parempi piirtäjä kuin iso-veljeni, joten se ainakin osittain saa minut tuntemaan itseni kyvykkääksi. Kyllä kai tästä vielä joskus jotain tulee, kunhan sitä harjoittelee.
Niin, ja onhan sitä koulussakin kehuttu. ^__^

Pomdidali

ViestiKirjoittaja Pomdidali » Ke Joulu 20, 2006 01:56

Joskus tykkään ja joskus en. Tällainen itsekriittinen ihminen kun olen, niin töitäni ei nää varsinaisesti kukaan muu, sillä piirtelen aika paljon yksin kotona tai tunneilla etc. enkä koe tarvetta laittaa piirrustuksiani nettiin tai muualle (vaikka kaverini koko ajan hiostaakin). Ainoa poikkeus on ollut taidekoulun kevät- ja syysnäyttelyt, joihin oli pakko laittaa töitä esille. Siskoni vinkuin yhtä työtäni itselleen, joten lopulta annoin sen hänelle rippilahjaksi -pääsin aika lailla halvemmalla kuin jos olisin ostanut oikean lahjan. :wink:

Piirtäminen on mukavaa ihan omaksi ilokseen -lähinnä häkellyn ja menen paniikkiin jos joku tulee kyselemään jotain tai katsomaan selän taakse tekeleen valmistumista. Piirtäminen on parhaassa tapauksessa terapiaa.

Absolutehe

ViestiKirjoittaja Absolutehe » Ke Joulu 20, 2006 10:57

Tämähän on hauska aihe. Joo, olen ehdottoman tyytyväinen työhön, jos olen tehnyt parannusta edelliseen verrrattuna. Harjoitelen koko ajan piirtämään paremmin, jaluonnostelen kaikkea koko ajan, lähes pakonomaisesti, koulukirjoihin erityisen paljon, kun koulu on niin tylsä.
Välillä toivoisin, että minulla olisi parempia väritys-välineitä, ja että saisin hankittua paremman kuvan-muokkaus ohjelman. Mitään en heitä roskiin, koksa vanhoista töistään näkee edistymisensä, ja se on ehkä kaikkein palkitsevinta. Aina en edes muista, kuinka onnistunut jokin hahmotelma on, ennekuin sitä katsoo paljon myöhemmin.
Tykkään lähes aina omista töistäni, en voi sille mitään.
Täytyyhän piirtämisen olla mieleistä, eihän sitä muuten harjoittaisi.

Lunaria

ViestiKirjoittaja Lunaria » Ke Joulu 20, 2006 12:51

Toisinaan pidän ja toisinaan en....se niin kovasti vaihtelee. Mutta nykyisiin töihini alan olla jo useammin tyytyväinen...ehkä sitä jonkin sortin taitoa on sittenkin tässä vuosien varrella karttunu :wink:
~~Kuka antaisi minulle siivet....?~~

Zaya

ViestiKirjoittaja Zaya » Ke Joulu 20, 2006 14:56

Hyvin harvoin en ole tyytyväinen, vaikka luonteeltani olenkin perfektionisti. Mutta täytyy kyllä tunnustaa, että tässä on viime vuosien ainaka pissa noussut välillä kunnollakin päähän. Joskus tartten vähän apua, että pääsen palaamaan takaisin maanpinnalle. Parissa kuvagalleriassa on piirroksiani esillä.
Piirrän myös enimmäkseen puuväreillä sekä lyijykynillä. Vähän karsastan tätä digitaalistataidetta.

Winry

ViestiKirjoittaja Winry » Pe Joulu 22, 2006 17:41

Usein tyytyväinen.Voi olla jos ei tule oikein ideoita mitä piirtäisin ja piirrän sitä sun tätä, niin silloin harvoin olen tyytyväinen :mrgreen:
<Maailmalle olet ehkä joku, mutta jollekkin, olet koko maailma>

Lunary

ViestiKirjoittaja Lunary » La Joulu 23, 2006 14:37

Harvoin olen tyytyväinen.

Koska ihmisen ruumis on todella vaikeaa pirtää. Ja se pilaa usein piirrokseni koska alan heti kriittisesti katsomaan hahmoni vartaloa.

@Bay@
Viesti:

ViestiKirjoittaja @Bay@ » Ma Joulu 25, 2006 16:40

Joskus olen tyytyväinen, joskus en.. Mutta ei sitä saa piirrettyä ellei harjoittele eli piirrä piirrä piirrä ja piirrä lisää... 8D Kyllä se tästä... --'
wwii

Dreamline

ViestiKirjoittaja Dreamline » To Joulu 28, 2006 19:49

Mikä taide :mrgreen: joo on laatikoiden pohjalla jotakin piirrustuksia joista pidän mutta aattelen enemmän silleen etten voi ikinä tulla täydelliseksi piirtäjäksi (aina on jotain korjattavaa). Enkä usko että jos pitäisin itseäni hyvänä, kyhjöttäisin joka ilta kuhmuraisen työpöytäni ääressä varjostamassa, kumittamassa ja tussaamassa (tussaamassa tosin erittäin huonolla menestyksellä) noin kahteen. Minusta on hyvä etten pidä itseäni hyvänä (masokisti..?).

Palaa sivulle “Yleinen taidekeskustelu”