Piirrättekö yksittäisiä kuvia vai ihan tarinoita?

Vapaamuotoista keskustelua, sekä mielipiteet ja omat kokemukset taiteeseen ja sen luomiseen liittyen.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Taidenurkkaus / aktiivit

UnholyGhost
Viesti:

ViestiKirjoittaja UnholyGhost » Ke Joulu 27, 2006 15:34

Jaa-a. Yksittäisiä kuvia. Ei taidot riitä vielä tarinoihin asti. Aluks mie vasta yritän päästä jyvälle siitä harjottelemalla silleen et mie katon jonku kuvan netist ja teen sen. Sit vaan uudelle paperille sama kuva uudestaan. Niin kauan et mie oon tyytyväinen siihen kuvaan. Ja sitte kun olen, ni seuraavaa kuvaa. Kohta vois alkaa kehittelee jotai ilman mallia. Tai semmonenki on jo... Mie ainaki aion hakata päätäni seinään niin kauan, kunnes se seinä menee rikki :lol:
Black Wing Metamorphosis.

Marsipaani
Viesti:

ViestiKirjoittaja Marsipaani » Ke Joulu 27, 2006 20:34

Voisin muuten alkaa tekemään tarinoita, mutta tarina voi olla ihan jotain muuta kuin pitäisi, enkä esim. osaa piirtää mitään autoa tai edes taloa kunnolla. :D Muuten ehkäpä voisinkin... Täytyy tsempata :roll:
Muff'n~

Iridal
Viesti:

ViestiKirjoittaja Iridal » To Joulu 28, 2006 16:24

Enimmäkseen yksittäisiä kuvia, mutta nykyään olen kokeillut piirrellä vähän omia doujisnheja tuttujen iloksi. Mitään muutamaa sivua pitempää en ole saanut ikinä tehtyä, mutta hauskaahan sitä on piirrellä omiakin juttuja. Aika köykäisiä niistä tekeleistä on tullut ja tussata kun en osaa niin kaikki on lyijykynäversiona. :cry: Jos sitä joskus oppisin.

Sleepy Dancer
Viesti:

maaa!

ViestiKirjoittaja Sleepy Dancer » To Joulu 28, 2006 17:35

yleensä kuvia omista sarjakuvahahmoistani. siten ne pysyvät elossa. tapasin Dik-chanin jö kakkosluokalla ja silti hänet on vieläkin yhtä vaikea piirtää. keho on tosin ajan kuluessa muuttunut aika lailla. (ainoastaan "ears of whore" -korvat ovat säilyneet ja niin on säilyttäväkin) hahahahaah! en minä mitään nekomimejä piirrä, paitsi yaoimaisille kissapojille. hahahaahah! :D miauuuu!
okei tarinaa: olipa kerran ihmisiä, jotka halusivat rakentaa eläviä seksileluja, jota muistuttivat silti ihmisiä. nämä olennot kykenivät elämään vain 30-vuotiaiksi ja olivat myös hyvin tyhmiä. heidät kaikki oli pakotettu homoseksuaaleiksi, ettei lapsia syntyisi. sitten yksi heistä on tietenkin rakennettu väärin. "sinä olet niin ruma, että elantosi keräämisestä tulee yhtä helvettiä! hähhähähähäh!" sitten se joutuu ajattelemaan ja siitä tulee fiksumpi mitä muut kaltaisensa ja se keksii lopulta, miten lapsia hankitaan... ja niin edes päin.^___^ eikös olekin söpöä?
tämän verran tällä kertaa...
"Jättäkää minun Slaine rauhaan!
t: ruma läski akka"

Nana.O

ViestiKirjoittaja Nana.O » Ke Tammi 03, 2007 21:14

Yksittäisiä kuvia lähinnä piirtelen, mutta välillä iskee hinku ja piirrän sitten sarjakuvaa 2-5 sivua...
Joskus tein kolmisen osaa yhtä sarjakuvaa (hyvä minä!), mutta se jäi kesken, kun tajusin miten paljon se olikaan ottanut vaikutteita muista sarjoista...Silti piirtelen sen toista päähenkilöä vähän joka paikkaan ^^
Joskus sitten piirtelen kuvia, joihin laitan runoa yms. mukaan ikäänkuin kertomaan kuvasta vähän lisää ^^

Sleepy Dancer: Kyllä, aivan upea tarina ^^ (oli vain ihan pakko kommentoida tuotakin)

ichigokisu

ViestiKirjoittaja ichigokisu » Ke Helmi 21, 2007 20:59

Olen piirrellyt paljon yksittäisiä kuvia mutta nyt olen aloittanut sarjakuvaa. :) Uusien hahmojen keksiminen on hauskinta :D

Michi-chan

ViestiKirjoittaja Michi-chan » Ke Helmi 21, 2007 22:27

Suttaan useimmiten vaan ruutupaperille joitain suosikkihahmojani, en pahemmin sarjakuvia tai mitään sen pidempää. Fanartia minä rustailen eniten. Seuraavaksi tulloo angstisuttaukset.
We can all have individual holes!
Much like we have individual rooms in the castle,
we would have our individual holes in the ground.

Kokonhoray

ViestiKirjoittaja Kokonhoray » Ke Helmi 21, 2007 23:13

Piirrän yksittäisiä hahmoja, kaksittaisia hahmoja jne. Olen yrittänyt tehdä sarjakuvatuksiakin, mutta en koskaan saa tarpeeksi inspiraatiota semmoisen toteuttamiseen. Varsinkaan, kun en koskaan keksi, mitä hahmot sanoisivat.. <_<
Don't get worked up. Chill out and help me find a time machine.
- Gintoki

Crystal

ViestiKirjoittaja Crystal » To Helmi 22, 2007 16:13

nyt oon väsännyt jo jonkin aikaa omaa mangaa,välillä näyttää siltä et ne ei näytä mangahahmoilta,mut kyl tää piirtotaito kehittyy aikanaan.. :)

Maveric
Viesti:

ViestiKirjoittaja Maveric » To Helmi 22, 2007 17:14

Yleensä teen yksittäisiä kuvia. Oikeita sarjakuvia alan tekemään vasta sitten, kun taitoni ovat paremmat (tai sitten kun keksin tarinan).
I'm so friggin' lonely...
Tryin' to do a comeback!!
*hates winter sunlight*

NarakuLover
Viesti:

ViestiKirjoittaja NarakuLover » Ma Kesä 11, 2007 16:49

Piirrän yleensä vähintään 5 tuntia päivässä.. yleensä piirrän päivällä, illalla ja melkeen koko yön XDD
Teen paljon ihan vaa jotai kuvia tai piirrän paperin täyteen hahmoja XD
Mut teen myös paljon pitkiä sarjakuvia..
Viikko sitten sain valmiiks 182 sivusen tarinan ja nyt oon jo tekemässä jatkoa :P

Absolutehe

ViestiKirjoittaja Absolutehe » Ma Kesä 11, 2007 17:14

NarakuLover kirjoitti:Piirrän yleensä vähintään 5 tuntia päivässä.. yleensä piirrän päivällä, illalla ja melkeen koko yön XDD
Teen paljon ihan vaa jotai kuvia tai piirrän paperin täyteen hahmoja XD
Mut teen myös paljon pitkiä sarjakuvia..
Viikko sitten sain valmiiks 182 sivusen tarinan ja nyt oon jo tekemässä jatkoa :P

äksdee,äksdee...

Mitä, 182?!?

Vau, vähänkö pitkä.
Jos saat sen julkaistua jossain, sehän on kuin manga.
Jos saat sen julkistua, se on pisin suomalainen pseudomanga mitä on julkaistu.
Tuleeko tuo johonkin joskus näkyville? Täältä löytyy ainakin yksi joka haluaa joskus lukea sen.
Mihin genreeseen se kuuluu?

Itse olen tehnyt kumpiakin jatkuvalla syötöllä. Mutta en koskaan öisin
Ja kiireisimpinä aikoinakin vain 10h eikä silloinkaan putkeen.
Piirtäminen vaati hieman omistautumista.
Yleensä piirrän alle 6 tuntia päivässä, riippuu siitä, onko sarjista tekeillä ja kuinka pitkää.

Puri-chan

ViestiKirjoittaja Puri-chan » Ma Kesä 11, 2007 18:49

Sekä että. Olen aloittanut paria sarjakuvaa, toinen vähän angstisempaa ja toinen enemmän sellasta söpöilyä. Ja toista siis teen kaverin kanssa.
Piirrän aika paljon. En kumminkaan mitään tyyliin kuus tuntia päivässä, mutta jos oikein keskityn johonkin kuvaan, niin saattaa siinä parikin tuntia vierähtää. Piirtäminen on tosi hauskaa, ja kehityn koko ajan. Piirrän välillä mallista, mutta useimmiten jotain ihan itsekeksimiäni hahmoja. Aika usein niille jossain vaiheessa ilmaantuu siivet.. :b
Na no da. [/url]

Aimeara
Viesti:

ViestiKirjoittaja Aimeara » Ma Kesä 11, 2007 22:25

Pääasiassa piirtelen yksittäisiä hahmoja, sillä olen kauhean laiska piirtämisen suhteen (ei siis ihme, etten myöskään ole siinä erityisemmin edistynyt). Joskus saatan piirtää enemmänkin kuin yhden hahmon samaan kuvaan, mutta tätä tapahtuu hyvin harvoin.
Kaverin kanssa olemme piirtäneet vähän yli vuoden ajan omaa improsarjista, joka onkin ainoa sarjakuva, jonka tekemisessä olen ollut mukana. Sekin on pahaa ja likaista poikarakkautta, jossa päähahmoilla on KISSANKORVIA. Tai, no, on siellä muitakin eläinkorvia, mutta kissankorvat ovat tiettävästi kaikkein pahimpia. Voih, aih. Hämmästyttävän mukavaa puuhaa.

Päätin tässä kuitenkin eräänä päivänä, että opettelen piirtämään kunnolla. Ja usein. Ihan vain voidakseni piirtää fanartia sellaisista sarjoista, joista ei muuten ole fanartia juurikaan olemassa - ja niitähän riittää.
となり の おたくさん でござる。

smiigol
Viesti:

ViestiKirjoittaja smiigol » To Kesä 21, 2007 11:43

Koska edellinen viestini poistettiin niin kerron siis: piirrän paljon ykittäis kuvia ynnä muuta, tähän asti on tultu tehty muutama tarina jotka ovat kyllä jääneet kesken, mutta olen suunnittelemassa uutta tarinaa, katsotaan mitä siitä tulee :P

ps. ideoita otetaan vastaan...
DeviantART DandelionMonkey

Palaa sivulle “Yleinen taidekeskustelu”