Haetaan piirtäjää tarinalle

Vapaamuotoista keskustelua, sekä mielipiteet ja omat kokemukset taiteeseen ja sen luomiseen liittyen.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Taidenurkkaus / aktiivit

Majaba

Haetaan piirtäjää tarinalle

ViestiKirjoittaja Majaba » La Helmi 27, 2010 18:26

Keskihyvää piirtäjää haetaan.
Olen tässä parin viime kuukauden aikana suunnitellut tarinaa. Aluksi sen oli tarkoitus olla kirja, mutta sitten keksin kuinka paljon enemmän siitä saataisiin irti mangana. Ongelma vaan on, etten ole tarpeeksi hyvä piirtämään... Juoni on suhteellisen pitkä, ja genret ovat action, adventure, super-human yms.
Jos olet kiinnostunut, niin vastaa. Mahdolliset voitot (olettaen että niitä tulee) jaetaan puoliksi.
...Ja anteeksi jos tämä on kirjoitettu liian amatöörimäisesti :?
Viimeksi muokannut Hoothoot, La Helmi 27, 2010 19:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Vaihdoin otsikon vähän osuvammaksi. Kannattanee myös postata tämä viesti taide-alueelle, jos sieltä vaikka löytyisi pystyvä ja osaava piirtäjä.

nukkelapsi

Re: Haetaan piirtäjää tarinalle

ViestiKirjoittaja nukkelapsi » Pe Maalis 05, 2010 19:49

Millainen tarina ja miten sitä sitten julkaistaisiin? Totta vie kiinnostaa :) . Kuvaamataitoni on ollut kymppi jo ala-aste ajoilta, ja olen käynyt muutamilla kursseilla. Sarjakuvaa on tullut silloin tällöin piirrettyä.
Cosplay-ryhmä Rintamasuunnan Youtube-kanava.

Majaba

ViestiKirjoittaja Majaba » La Maalis 06, 2010 11:43

En tässä julkisessa keskustelussa uskalla kertoa yksityiskohtaista juonta, mutta pää-piirteiltään hieman Naruto-mainen. Jos haluat tietää lisää, niin voisitko antaa esim. sähköposti osoitteen, johon lähetän lisää tietoja.

Ja en ole vielä täysin varma miten sitä julkaistaisiin...

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyuu » Su Maalis 07, 2010 13:07

Siirsin viestin taidealueelle.

Kara

ViestiKirjoittaja Kara » Su Maalis 14, 2010 23:25

Minustakin olisi sangen mielekästä piirtää sarjakuvaa.
Se tosin riippunee paljon tarinasta sopiiko minun tyylini aiheeseen. Olen itse huono tarinoija, joten en voi itse tarinaa alkaa piirtämään sarjakuvaa tuosta vain. Mutta olen silti hyvä piirtämään.

Palaa sivulle “Yleinen taidekeskustelu”