Kysymyksiä Fantasiapeleille

Fantasiapelien virallinen keskustelualue. Lisätietoja sivuilla www.fantasiapelit.com

Valvojat: Lönkka, Animeunionin Foorumiaktiivit

Lönkka
Fantasiapelit
Viesti:

Re: Kysymyksiä Fantasiapeleille

ViestiKirjoittaja Lönkka » Su Kesä 30, 2013 20:37

Gintoki kirjoitti:Taas tämä ennen useampaa tapahtumaa jostain kolosta ilmestyvä kyssäri: Olettekos tulossa Finnconiin nyt 5.-7.7? Ja jos satutte tietämään, niin ketä näytteillepanijoita saapuu paikalle näin niinkun näistä japanilaiseen sarjiskulttuuriin erikoistuvista liikkeistä mahdollisesti teidän lisäksenne?
Ei olla eikä tiedetä :/

escape_rope

ViestiKirjoittaja escape_rope » Ma Elo 26, 2013 00:01

Olen tehnyt noutotilauksen ja mietenkin nyt, kuinka kauan tilaukseni tulee odottamaan minua liikkeessä eli miten monen päivän sisään minun tulisi se noutaa?
Tein tilauksen viime viikolla eikä sen yhteydessä tai nettisivuilla taidettu muutenkaan mainita, miten kauan noutotilaus on noudettavissa valitsemastani liikkeestä.

Lönkka
Fantasiapelit
Viesti:

ViestiKirjoittaja Lönkka » Ma Elo 26, 2013 13:59

escape_rope kirjoitti:Olen tehnyt noutotilauksen ja mietenkin nyt, kuinka kauan tilaukseni tulee odottamaan minua liikkeessä eli miten monen päivän sisään minun tulisi se noutaa?
Tein tilauksen viime viikolla eikä sen yhteydessä tai nettisivuilla taidettu muutenkaan mainita, miten kauan noutotilaus on noudettavissa valitsemastani liikkeestä.

Viikon verran noita on makuuteltu odottamassa noutoa sen jälkeen kun saat ilmoituksen että tuote on saapunut kaipaamaasi liikkeeseen ja on sieltä noudettavissa.

escape_rope

ViestiKirjoittaja escape_rope » Ma Elo 26, 2013 17:13

Lönkka kirjoitti:
escape_rope kirjoitti:Olen tehnyt noutotilauksen ja mietenkin nyt, kuinka kauan tilaukseni tulee odottamaan minua liikkeessä eli miten monen päivän sisään minun tulisi se noutaa?

Viikon verran noita on makuuteltu odottamassa noutoa sen jälkeen kun saat ilmoituksen että tuote on saapunut kaipaamaasi liikkeeseen ja on sieltä noudettavissa.

Kiitos vastauksesta! Viikko riittää minulle oikein hyvin.

escape_rope

ViestiKirjoittaja escape_rope » To Elo 29, 2013 10:14

Toinen kysymys, sillä huomasin tehneeni noutotilauksen jo 19. päivä enkä ole vieläkään saanut ilmoitusta, että voisin sen noutaa. Onko normaalia? Kyseinen kirja on teillä sivuilla saatavuudella "heti", niin vähän alkaa ihmetyttää näin 10 päivän odotuksen jälkeen. Tarkisin myös että olen antanut oikein puhelinnumeron yhteydenottoa varten.

Lönkka
Fantasiapelit
Viesti:

ViestiKirjoittaja Lönkka » To Elo 29, 2013 11:35

escape_rope kirjoitti:Toinen kysymys, sillä huomasin tehneeni noutotilauksen jo 19. päivä enkä ole vieläkään saanut ilmoitusta, että voisin sen noutaa. Onko normaalia? Kyseinen kirja on teillä sivuilla saatavuudella "heti", niin vähän alkaa ihmetyttää näin 10 päivän odotuksen jälkeen. Tarkisin myös että olen antanut oikein puhelinnumeron yhteydenottoa varten.
Suosittelen että otat yhteyttä paikkalliseen liikkeeseen (kaiketi sinulla tämä on Joensuu -maili sinne on joensuu@fantasiapelit.com ja puhelin 013-284 314) selvittääksesi asian. Saatavilla olevilla tiedoilla on minun täysin mahdotonta selvitellä asiaa millään lailla eikä tämöisten asioiden selvittely foorumeilla ehkä kuitenkaan se kaikkein toimivin ja nopein ratkaisu.

Mitään asiasta tietämättä epäilen että kyseessä voisi vaikkapa olla tuote joka ei kuulu meidän hyllyvalikoimaan (= se pitää ensin tilata vaikkapa ulkomailta) tai sitten se on vain tilapäisesti lopussa. Lisäksi asiakasnoudot lähtevät keskusvarastoltamme sivuliikkeisiin viikottaisen täydennyksen myötä joten jos on juuri missannut edellisen lähetyksen tuleee toimitusaikaan pitkä tovi lisää.

Moonrabbit

ViestiKirjoittaja Moonrabbit » Su Heinä 20, 2014 13:01

Oletteko tulossa Tracon 9??

Lönkka
Fantasiapelit
Viesti:

ViestiKirjoittaja Lönkka » Ti Heinä 22, 2014 10:49

Moonrabbit kirjoitti:Oletteko tulossa Tracon 9??

Tietenkin olemme tulossa Traconiin :)

Palaa sivulle “Fantasiapelit”