Risuja ja ruusuja Fantasiapeleille

Fantasiapelien virallinen keskustelualue. Lisätietoja sivuilla www.fantasiapelit.com

Valvojat: Lönkka, Animeunionin Foorumiaktiivit

nukkelapsi

Re: Risuja ja ruusuja Fantasiapeleille

ViestiKirjoittaja nukkelapsi » Pe Joulu 19, 2008 21:47

En bongannut vielä kommentteja koskien Turun toimipistettä, mutta nyt meikä heittää ruusuja sinne päin.
Todella mukava ilmapiiri, saa rauhassa kulkea eestaas mangahyllyn edessä, helppo kulkea liikkeessä, ja todella ystävällistä henkilökuntaa! Muistan senkin kerran kun ostin Cloud- figuurin, niin myyjä huokaisi surullisena: "Nyt vietiin Cloud pois". Erityistä plussaa on se, että myyjä (oli se kuka tahansa) moikkaa joka (ainakin melkein) kerta kun tulen tai lähden liikkeestä.
Tilasin pari kuukautta sitten yhden figuurin (Zidane) Helsingistä Turkuun, ja se tuli ajallaan ja hyväkuntoisena. Itse en valitettavasti päässyt sitä liikkeestä itse hakemaan, vaan isäni haki. Hän vain näytti tulostamaani sähköposti-ilmoitusta jonka olin saanut koskien figuurin saapumista liikkeeseen, ja oli sitten saanut sen ilman kummempia kommelluksia.
Olen kerran käynyt Tampereen liikkeessä, ja sielläkin palvelu pelasi. Taisi tosin myyjä vähän närkästyä kun yritti selittää että mangat on asetettu aakkosjärjestykseen.
Cosplay-ryhmä Rintamasuunnan Youtube-kanava.

Demmi
Viesti:

ViestiKirjoittaja Demmi » Ma Tammi 05, 2009 13:11

Vaikka käynkin Lappeenrannan liikkeessä täältä Imatralta aina Lappeenrannassa käydessäni, olen aina yhtä tyytyväinen palvelun tasoon. Myyjät ovat tosi mukavia ja ystävällisiä, neuvovat kun tarve vaatii. Moikkaavatkin yleensä kun liikkeessä käyn - iso plussa! Ainut asia, mistä "valitan" on tuo liikkeeseen tilaaminen, olen nimittäin ryssinyt omat tilaukseni jo kolmasti, kun pidän puhelinta melkein koko päivän äänettömällä, enkä ole kuullut, kun liikkeestä on soitettu että mangat ovat tulleet, joten he ovat pistäneet kirjat myyntiin, jolloin ne ovat menneet ja olen jäänyt nuolemaan näppejäni. Enkä sitten ikinä uskalla soittaa takaisin, kun ei voi tietää, mikä numero on soittanut (voisi olla vaikka lehtimyyjä...). Olisipa tekstiviesteillä ilmoittaminen mahdollista, ne ainakin tulee luettua iltaisin.
DeviantArt -- MyFigureCollection -- Twitter
Wasurenagusa - manga-, peli- ja figuuriharrastajan ihmettelyjä

Lönkka
Fantasiapelit
Viesti:

ViestiKirjoittaja Lönkka » Ma Tammi 05, 2009 13:41

Demmi kirjoitti:Enkä sitten ikinä uskalla soittaa takaisin, kun ei voi tietää, mikä numero on soittanut (voisi olla vaikka lehtimyyjä...). Olisipa tekstiviesteillä ilmoittaminen mahdollista, ne ainakin tulee luettua iltaisin.
Tavallisella lankapuhelimella kun on vaan kovin vaikea lähettää tekstareita :(

Nuo ilmoitukset saapuneista tuotteista voi myös saada emailina.
Jos puhelut aiheuttavat ongelmia voit pyytää Lappeenrannan Fanzuagentteja poistamaan puhlintietosi ja lisäämään emailisi jolloin ainoa ilmoitusmahdollisuus on emailitse.

Toisena vaihtoehtona olisi että syötät puhelimeesi Lappeenrannan Fanzun puhelinnumeron (05 541 1375). Eli silloinhan seuraavan kerran kun saan ilmoitussoiton niin näet mistä on soitettu ja uskallat soittaa takaisin kun kyseessä ei ole jonninjoutava puhelinmyyjä. Ja kyllähän nyt vähintään paikallisen Fanzun numero pitää alan harrastajan luurista löytyä!

(Lönkallekin soitteli juuri äsken kiva puhelinmyyjä joka koetti saada liittymään miesten sukkakerhoon -tutustumispaketin olisi kuulemma saanut vain postikulujen hinnalla. Joopa joo...)

Demmi
Viesti:

ViestiKirjoittaja Demmi » Ti Tammi 06, 2009 15:31

Ah! Arigato gozaimasu ^^ *tallettaa heti numeron kännykkään* Tästä oli minulle iloa, kiitoksia paljon! *alkaa suunnitella, kuinka raahata kaverit mahdollisimman pian Lappeenrantaan shoppailemaan*

Kiitos vielä kerran suuresti *kumarrus*
DeviantArt -- MyFigureCollection -- Twitter
Wasurenagusa - manga-, peli- ja figuuriharrastajan ihmettelyjä

romance

ViestiKirjoittaja romance » Ke Tammi 21, 2009 22:23

No en nyt tiedä onko tämä edes sanomisen arvoista mutta juuh,
Jokusen kerran olen tilannut Fantasiapeleistä pokkareita ja yleensä kaupat ovat sujuneet paremminkin kuin hyvin, siitä aluksikin iso kiitos~
Mutta nyt viimeisin tilaukseni meni hieman lepikkoon.. Sillä postiosoite oli kirjoitettu väärin minkä johdosta paketti ei meinannut löytää perille. Mutta loppu hyvin kaikki hyvin, sain pakettini pienoisen mutkan kautta.
Toivoisin siis hieman huolellisuutta osoitetietojen kirjoittamiseen jotta näiltä turhilta mutkilta vältyttäisiin.(-:

Jadekami
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jadekami » Ke Touko 25, 2016 19:31

Hei,
kävin tosiaan hetki sitten kyselemässä Helsingin liikkeestä suomenkielistä Yotsuba-mangaa lahjaksi nuorelle, mutta suomenkielistä mangaa oli todella vähän sekä se oli aika yksipuolista. Yotsubaa ei ollut ollenkaan. Osa lukijoista sattaa olla niin nuoria ettei osaa vielä englantia joten jonkinlaista pientä helppolukuista bufferia olisi ehkä hyvä pitää. Esimerkiksi sarjoja joita nuoret(ala-asteikäiset) lukevat kirjastossa ja saattavat sitten toivoa lahjaksi kuten Yotsuba, DN.Angel, Di Gi Charat ja niin edelleen. Siinä risaisia ruusuja :). kiitos.

Palaa sivulle “Fantasiapelit”