Parhaat baarit

Keskustelua aiheen vierestä

Valvoja: Offtopic-aktiivit

Satori

Re: Parhaat baarit

ViestiKirjoittaja Satori » To Helmi 17, 2011 22:00

Kuopion baareista omia suosikkejani ovat Gloria ja Pannuhuone: Pätevä erikoisolut- ja viskivalikoima yhdistettynä leppoisaan tunnelmaan ja asiakaskuntaan. Pannuhuoneella kiva tietovisa ainakin joskus keskiviikkoiltaisin kun olen käynyt.
"Voit antaa ajatusten tulla mieleesi – kunhan et pyydä niitä jäämään teelle."
―Shunryu Suzuki Roshi

otapunk

ViestiKirjoittaja otapunk » Ti Huhti 19, 2011 04:09

Dog's Home, Monttu ja Alanya on sijainnista riippuen ihan jees kaverien kanssa baarissa ryyppäämiseen, Gastropubit ja Plevna sitten jos haluaa maistella parempia oluita siinä ympäristössä, mutta alkosta nuo tulee metsästettyä ja rauhallisemmassa paikassa nautittua.

Vastavirralla tulee tietty aika usein käytyä keikkoja katsomassa, mutta ryyppäystouhuun pispala on vähän kaukana.

pontsi

ViestiKirjoittaja pontsi » La Kesä 11, 2011 01:05

Itse olen niin paljon enemmän pubi tyyppiä että perseen ketkutus baarit saa jäädä, ellei jotkut kaverit sellaseen raahaa.
Kouvolaan jos eksyy kannattaa mennä Rytmi kattiin kaljottelee! iltasin edulliset häppärit ja hyvää musiikkia.
ps. pussikaljat kunniaan.
I laughed at myself.

Yugata Kyoshi
Viesti:

ViestiKirjoittaja Yugata Kyoshi » To Elo 11, 2011 17:38

Tulipa käytyä ahkerasti Rovaniemellä Doris Night: ssa. Huhtikuun jälkeen tosin en ole siellä edes voinut käydä, koska menin liian vahvoilla pohjilla sinne ja oksensin sitten lattialle ja loppuillasta en muista mitään muutakuin että portsarit sanoi mun olevan kyseiselle kuppilalle velkaa 50€ oksennuksen siivoamisesta. Exäni (jonka kanssa siellä olin) auttoi minut sitten kämpilleni. Siinäkin 2km matkassa meni kuulemma 2 tuntia, koska pysähdyin välillä tienposkeen "nukkumaan" eikä minua kuulemma saanut häiritä...
~Yugata Kyoshi~

jansan

ViestiKirjoittaja jansan » To Loka 27, 2011 20:24

Baareja Joensuussa joissa minuun voi törmätä ja jotka ovat minun mielestäni hyviä baareja.

* Palaveri(K-20) Mukava olutravintola jossa valikoimaa riittää. Vähän kaiken ikäistä porukkaa.
*Fever Silloin kun olen iltalomilla intistä niin täällä tulee käytyä (halpa bisse). Siisti peruspubi jossa voi käydä alottelemassa tai viikolla ottamassa parit. Pitää antaa suuri plussa palvelusta, koska siellä palvelu on erittäin ystävällistä.
*Muru Täällä voi lähteä olut maailman matkalle (valikoimaa riittää). Murussa on myös erillaisia teemailtoja (reggae, Dance...).
*Pub Mikko Kunnon rokkimesta jossa tulee kanssa käytyä usein.
*Night, Be Pop jos haluan yö-kerho meininkiä nii menen näihin mestoihin, mutta näissä yleensä musa on aika yksipuolista ja rähinöitä tuntuu olevan aika usein.

Kristiina Hyvönen

ViestiKirjoittaja Kristiina Hyvönen » Ke Marras 18, 2015 12:57

Turussa suosikkini on ehdottomasti Dynamo.

Kreivi

ViestiKirjoittaja Kreivi » La Marras 21, 2015 05:54

No yleensä en käy baarissa koska kaikki on pidemmän päälle nihkeitä stadissa siedettävä paikka on: Prkl Club. Wäiski on ihan hyvä kans jos siellä on joku kiva tapahtuma.
Turussa: Edison. (Varissuolla Basso)

Ööh, niin no yleensä niihin muihin kannattaa mennä vasta jos siellä on keikkaa tai jotain - mä oon vaan jo niin kyllästynyt, sellaset hyviä käydä päivällä tosin mistä saa jotain ruokaakin.

Täällä Järvenpäässä ei yksinkertaisesti kannata mennä mihinkään, mutta jos on pakko päästä yöaikaan johonin kaljalle itse valitsisin "Uunon" koska miljöö on viehättävä ja rauhallinen muihin verrattuna.

Edison ja Prkl ovat siis miljööltään viehättäviä "rock-baareja" Prkl löytyy Helsingin rautatieaseman läheisyydestä kun taas Edison on Turun kirjastoa vastapäätä. Uuno on vähän sellanen hipsteripaikka eikä niinkään omaan tyyliini, mutta Järvenpäässä huomaat että baareja kyllä riittää mutta taso on toinen toistaan nihkeämpi.

Huomaa tosin että makuja on erilaisia jos minua aijemmin vastanneen suosikki Turussa oli Dynamo :D jos moiset tusinadiskot kiinnostaa niin suosittelen siinä tapauksessa Järvenpäässä RT:tä. Helsingin vastaavat kaikki varmasti tietääkin. Järvenpään Blackpoolissa on joskus myös keikkoja, mutta muuten paikka on miljööltään häiritsevän suuri biljardisali jossa norkoilee nurkissa vaihtelevaa porukkaa - en todellakaan suosittelisi ilman että on keikkaa tarjolla... Kaikki muutkin voi kiertää suosiolla, Zapatasta saa tosin päiväsaikaan ihan hyvää ruokaa myöhemmin meno on räkäinen disko - eli toisaalta jos haluat kokeilla pöydällä tanssimista ja kuulla kun lasit putoilevat niin antaa mennä.

Ahh ja vielä Helsingissä "Backstage" on asemalta vähän kauempana oleva viihtyisä rock-baari myös. On the rocks on myös näiden tapainen mutta astetta tai muutamaa masentavampi paikka yleensä sekä meiningiltään että miljööltään.

Palaa sivulle “Kakkubuffetti”