Esittele itsesi

Keskustelua aiheen vierestä

Valvoja: Offtopic-aktiivit

Kissansilmä

Re: Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Kissansilmä » Pe Helmi 04, 2011 16:55

EDIT (Toukokuu 2016): Alkuperäinen esittelyni oli vanha kuin mikä ja halusin nyt päivittää sen kirjoittamalla koko homman uusiksi:

Olen siis Kouvolasta kotoisin oleva ja siellä vieläkin asusteleva 22-vuotias naishenkilö. Opiskelen tällä hetkellä amiksessa kulttuuripuolella ja syksyllä alkaa kolmas vuosi. Lukiokin on tullut käytyä, sieltä valmistuin keväällä 2012.

Olen luonteeltani aika perusrauhallinen, mutta tarvittaessa äänekäs ja hyvinkin nauravaista ja iloista sorttia. Harrastan vapaa-ajalla piirtämistä, videopelien pelaamista ja tietenkin cosplayta. Cosplayn aloitin lukion ensimmäisellä ja ensimmäinen conini oli Desucon 2010. Tällä hetkellä on takana 6 cossia ja seuraava on itselleni astetta haastavampi, mutta haluan kehittyä eteenpäin tässä harrastuksessa. Hyvä sen kannalta siis :D
Anime ja manga on aktiivisemmin kuulunut elämääni myöskin sieltä lukion ekalta asti, eli melkein 7 vuotta tullut animea katseltua ja mangaa luettua. Tosin en ole ikinä ollut mikään suurkuluttaja ja harvoista sarjoista olen faniksi innostunut, mutta näistä sarjoista muun muassa pidän:

Hellsing
Black Lagoon
Elfen Lied
Higurashi no Naku Koro ni
Azumanga Daioh
School Rumble
Fruits Basket
Highschool of the Dead
Full Metal Panic!

Lapsuuteen myös kuuluivat nämä perus Pokemon, Digimon, Hopeanuoli sekä Muumit. Subtv:ltä myös katselin jo lapsena Sailor Moonia ja Magic Knight Rayearthia/Taikasotureita, joten anime oli tuttua jo ennen tätä hieman aktiivisempaa kulutusta.

Musiikista kuuntelen vähän kaikkea, mikä omaan korvaan kuulostaa hyvältä, myös peli- ja leffamusiikkeja. Pääosin tykkään kuitenkin rockmusiikista, lempiartisteja ja -bändejä olen listannut musiikkikeskusteluun. Leffakeskusteluunkin olen jotain leffoja listaillut (tosin se lista on aika vanha ja jotkut lempileffat muuttuneet), mutta tärkeimmät voisin mainita, eli Disneyn klassikot ja Quentin Tarantinon leffat.

Minut löytää dA:sta nimimerkillä KisuFairy, tässä vielä linkki: http://kisufairy.deviantart.com/
Viimeksi muokannut Kissansilmä, Ma Touko 30, 2016 21:27. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
He takes on the world all in a stride, and your wounds will be his scars
So won't you remember when the night comes
He will need your open arms
For to be invincible, he needs your love

Mansikka

ViestiKirjoittaja Mansikka » Su Maalis 20, 2011 00:00

En hirveän tarkkaan halua itsestäni netissä kertoa, mutta tässä nyt jotain:

Nimeäni en halua kertoa, mutta olen 21-vuotias nainen ja asun Etelä-Suomessa.
Minulla on pari lävistystä ja hiukseni ovat milloin minkäkin väriset.
Luonteeltani olen ujo ja hiljainen, empaattinen ja nauran helposti.
Olen valmistunut vajaat kaksi vuotta sitten ammattikoulusta keittiöpuolelta.

Katsoin pienenä Hopeanuolta, Muumeja ja Pikku naisia, mutta en tiennyt niiden olevan animea. En ollut edes kuullut koko sanaa. Pokémonin ja Digimonin ja lopullisesti Sailor Moonin myötä tutustuin animeen ja mangaan.
Animen ja mangan lisäksi Japani ja sen kieli ja kulttuuri, elokuvat, lukeminen, kirjoittaminen, musiikin kuuntelu, psykologia, historia kuuluvat harrastuksiini. Pidän myös kovasti teatterista.
Suosikki näyttelijöitä minulla on lähinnä Suomesta, mutta muutama ulkomaalainenkin on. Suosikki näyttelijöitäni ovat siis (nämä eivät ole missään paremmuusjärjestyksessä) Antti Pääkkönen, Saara Lehtonen, Jon-Jon Geitel, Samuel Harjanne, Paavo Kerosuo, Johnny Depp, Daniel Radcliffe ja Hilary Duff. On muitakin, mutta nämä tulivat ensin mieleen.
Suosikki kirjojani ovat esim. Harry Potterit.
Yhtä ainoaa suosikki elokuvaa on mahdotonta sanoa, mutta esim. Henkien kätkemä, Liikkuva linna, Disneyn elokuvat, Ice Agesit, Fragile - Pahuuden ovi, Ju-on (se ihan elokuva).
Tv-sarjoista suosikkejani ovat Hovimäki, Bones, Kyllä isä osaa, Poliisit, Lainvalvojat, Pelastajat, Pokka pitää, animesta Pokémon, Digimon, Hopeanuoli, Weed ja Sailor Moon.
Kuuntelen rockia, hard rockia, metallia, elokuva-musiikkia, anime-musiikkia, J-poppia ja jonkin verran muuta poppia. Myös sinfoninen ja klassinen menevät.

En voi sietää kiusaamista ja sitä että pidetään omaa ajattelutapaa ainoana oikeana.

Kioko_

ViestiKirjoittaja Kioko_ » Ma Maalis 21, 2011 15:35

Jospa minäkin viimein pistäisin itsestäni esittelyä kehiin (näin viiden vuoden anikissa olon jälkeen XD )

Etunimeäni en halua kertoa(jotkut tietää kyllä :P ) mutta tämmönen 21v. tyyppi siis kyseessä. Asustelen etelä-Suomessa ja vanhempieni luona vieläkin. Varmaan pitäis alkaa muuttamaan :,D
Hiukset on yleensä vaaleanruskeat mutta värjään ne yleensä punertavaksi, silmät jotain ihme harmaa-vihree sekotusta :P
Luonteeltani olen aika rauhallinen mutta kavereiden seurassa ylienerginen ja puhelias... minut voi myöskin nähdä hyperinä kaiken yhteydessä mikä liittyy suosikkiryhmääni(musiikki).
Ihan peruskoulu loppui joskus vuonna nakki ja perunasota, lukionkin ehdin jo käydä ja viime joulukuussa valmistuin ammatillisesta koulutuksesta matkailuvirkailijaksi. Oma alani on vähän niin ja näin eli työmahdollisuuksia ei ole paljon. Tällä hetkellä olen kuitenkin töissä lentokentällä mutta en oman alani hommissa. Enpäs kerro enempää :P

Anime/Manga harrastus alkoi yläasteen seiskan lopussa muistaakseni kun kaverini oli juuri löytänyt mangan ihanuuden ja toi kirjastosta lainaamansa enkunkielisen Inuyashapokkarin kouluun. Siinä sitten itsellänikin kiinnostus heräsi ja niin sitten vain päädyin lopulta katsomaan animea kyseisellä kaverillani ja jäin koukkuun. (miksi en silloin katsonut kotona oli että koneella kesti miljoona vuotta ladata yksi jakso). Ihan ensimmäiset näkemäni animet olivat Hopeanuoli ja Rose of Versailles jotka näin joskus viisi-kuusi vuotiaana ennenkuin edes tiesin mitä sana anime tarkoittaa.
Kun uudelleen sitten kaverini johdosta löysin animen, niin silloin eka näkemäni sarja oli Prince of Tennis ja D.N. Angel. Olihan tuossa välissä sitten se Pokemon ja Digimon mutta en silloin edelleenkään tiennyt että ovat animea.

Harrastuksena tällä hetkellä on korealainen pop. Olen toki jo kuunnellut k-popia vuodesta 2007 mutta vain muutamia artisteja. Viime heinäkuussa tylsyyden vuoksi eksyin katsomaan k-pop MV:tä ja siitä se fanitus lähti. Myöskin siitä asti olen ollut ELF. ELF=Everlasting Friends joka on Super Juniorin faniklubi. Viime heinäkuussa eksyttyäni katsomaan näitä MV:itä oli ensimmäinen katsomani MV Super Junior M:n Super Girl ja siitä hetkestä olin myyty XD Ja kyllä, minä siis tiedän kaikki 15 jäsentä, heidän albuminsa, elämäntarinat ja vaikka mitä muuta (ehei, ei fanitus vielä yli ole mennyt X,D )

Sitten taas muuhun lemppariosastoon. Lempinäyttelijöitä on vaikka kuinka, enimmäkseen aasialaisia. Voisi esimerkkinä antaa Lee Minho, Shirota Yu, Lee Donghae, Cheng Joe, Choi Jin Hyuk, Jang Geun Suk.
Sitten lempileffoja on Pirates of the Caribbeanit, A-Team, Battle Royale ja the last samurai muun muassa.
Lemppari tv-sarjoja löytyy monia; Super Junior EHB, Secret Garden, You're Beautiful, My Princess, We got married (Khuntoria), The Vampire Diaries ja Frendit.

Nyt päästään mun lempparianimeihin. Jotka on Prince of Tennis, Skip Beat!, Mobile suit gundam seed, Slayers ja 07-Ghost. Näistä Prince of Tennis ehdoton lemppari vieläkin vaikka oli tyyliin ensimmäinen anime jonka näin animefanituksen alettua. Ehkä se vaan on niin rakas siksi<3
Lempparimangat puolestaan on Red River, Fruits Basket, Hanazakari no kimitachi e, W-Juliet, Hana yori dango, Kare Kano ja Fushigi Yugi. Joo sanokaa vaan shoujo friikiksi XD

Lopuksi lemppareista...tietysti musiikki. Noh, ryhmiä joita kuuntelen on hirmu paljon mutta listaan nyt ainakin ne joilta tykkään enemmän kuin jostain parista biisistä: Super Junior, SHINee, Morning Musume, SNSD, MBLAQ, ZE:A, DBSK, Big Bang, U-KISS, 2PM, SS501, 2NE1, BoA, B2ST, F(x), Girl's Day, KAT-TUN, Berryz Kobou, C-ute ja S/mileage.

Jaa ja miten sitten päädyin tänne? No silloin joskus lukion ekalla olisko ollu...niin oli jollain välkällä pikkasen tylsää ja olin jo kuullut aiemmin tästä sivustosta niin päätin sitten liittyä. Kun silloin kuitenkin olin ihan älytön a/m fani. Oon kyllä vieläkin mutta ei ne nyt enää entiseen malliin kiinnosta.

Juu, tässä mun romaani mikäli joku jaksoi lukea. Ja anteeksi k-popin liika fanittaminen XDD

otapunk

ViestiKirjoittaja otapunk » Ma Huhti 18, 2011 18:39

Hiphei, 21-v parisuhteileva vegaanimies-örvelö, blogi signaturessa. Tän lisäks harrastelen musaa ja keikoilla pyörimistä, hyviä leffoja, oluita, ruokia, ja elukoitakin on siunaantunut arkeamme piristämään. Että näin.

Korpisusi

ViestiKirjoittaja Korpisusi » La Touko 07, 2011 23:21

Tämän Korpisutena itsensä esittelevän otuksen voi bongata netistä myös nimellä Susikettu (meitä tosin taitaa olla liikkellä parikin, riippuu siis mistä etsii) ja Normalius. Oikeaa nimeä on ehkä turha alkaa sen enempää paljastamaan...

Pituutta löytyy 160 senttiä, eli olen kaiketi suht keskimittainen naaraspuolinen ihmislajin edustaja. Hiuksista en nyt tiedä... Niitä on värjätty vähän turhan monesti ja jostain syystä punertava väri ei tunnu lähtevän tai peittyvän millään, joten nykyinen väri on tällainen sekava punaruskea. En sitten tiedä, koitanko värjäillä vielä vähän lisää kesän kunniaksi, vai yritänkö kasvattaa oman kullanruskeani takaisin. Silmistäkään en nyt tiedä, ne kun ovat jotain sinisen, harmaan ja vihreän väliltä. Silmälaseja yritän käyttää. Vaatetus on sekalaista ja pukeudunkin vähän mielialan mukaan. Enemmän kallistun kuitenkin "gootti & hevi" -puolelle kuin massamuotiin tai kovin erikoisiin ratkaisuihin. Erityisen tyttömäiset tai pastellisävyiset (saati pinkit) vaatteet eivät yleensä kuulu varustukseen.

Tunnustan olevani pessimistinen ja "vähän synkkä". Tietenkin olen hetkittäin iloisella päällä ja jopa hysteerisen hilpeä, mutta sillä ei nyt ole mitään tekemistä varsinaisen luonteen kanssa. Mielipiteitä löytyy ja esitän niitä yleensä oikein mielelläni - silloinkin, kun niitä ei välttämättä kysellä. Vieraiden ihmisten seurassa tuppaan aluksi olemaan hiljainen ja vähän syrjäänvetäytyvä, ehkä hermostunutkin, mutta se nyt johtuu lähinnä lievästä ujoudesta. Alkukankeuden jälkeen olenkin sitten oma hurmaava itseni.

Opiskelen tällä hetkellä lukiossa, enkä tiedä kirjoitanko. Tavoitteena on saada nyt kolmas vuosi käytyä ja katsoa sitten, mikä on fiilis neljännen vuoden suhteen. Voi hyvinkin olla, että keksin jotain muuta. Saa nyt nähdä. Tulevaisuudesta en siis osaa sanoa mitään varmaa. Mitä todennäköisimmin päädyn ikuiseen opiskelukierteeseen, pätkätöihin ja pöytälaatikkokirjailijaksi. Viimeisin on tosin se, mihin tähtään.

Tutustuin mangaan ja j-rockiin ystäväni kautta joitakin vuosia sitten. En ole ehkä koskaan "harrastanut" näitä juttuja vakavasti, mutta niillä on ollut kuitenkin jonkinlainen sija elämässäni. Alkuaikoina luin suunnilleen kaikkea mitä käsiini vain sain, en todellakaan ollut kovin nirso. Alkuinnostuksen hälvettyä olen keskittynyt keräämään itselleni muutamaa tarkoin valikoitua sarjaa (Deathnote, Hellsing, Blue Lagoon...). Japaninkielisen musiikin puolelta sydäntä lähellä on Dir en Grey.
Muihin harrastuksiin kuuluu tuo aiemmin mainittu kirjoittaminen, lukeminen (lähinnä fantasia ja kauhu/jännitys), satunnainen piirtäminen, musiikin kuuntelu ja viikinki-/keskiaika. Ruoanlaitto, muinaisuskonnot ja kielet ovat myös lähellä sydäntä.

Suosikkikirjailijoita ovat mm. J.R.R. Tolkien, David Eddings ja Stephen King. Elokuvia tulee katseltua aina toisinaan ja tiedän sen verran monta hyvää leffaa, että niiden listaamiseen menisi tuntikaupalla aikaa. Disney -leffat, Sormusten herrat ja Panttivanki ovat kuitenkin aina lähellä sydäntä. Tv-sarjoja seuraan vain vähän, tällä hetkellä ainoana on NCIS. Musiikkimakuani voisi kuvailla laajasti valikoivaksi; soittimessa pyörii metallin koko kirjo, rokki, tekno, elokuvamusiikki ja satunnaiset folk-artistien ja -bändien levyt (Värttinä, Hedningarna, Patrask, Sofia Jannok...).

Vampyyrit kaikissa muodoissaan kuuluvat "Ei näitä, kiitos" -listaani, samoin rap-, pop- ja iskelmämusiikki. Yltiöromanttiset elokuvat ja sotaleffat saavat aikaan vain kylmiä väreitä ja myötähäpeän tunteita, enkä suostu seuraamaan Idolsia, Big Brotheria tai vastaavia 'äänestä suosikkiasi!' -ohjelmia. En myöskään tule toimeen liikunnan/urheilun kanssa kovinkaan usein. Säännön vahvistava poikkeus on perinnejousiammunta, se on mukavaa.

Kuten aluksi mainitsinkin, pyörin vähän pitkin poikin tätä internetin ihmeellistä maailmaa. Suomi24:ssa liikun ilman varsinaisia tunnuksia (usein jollain susiaiheisella nimellä, kuten tämä Korpisusi). Sen lisäksi tämän otuksen voi löytää deviantArtista, Kopsista, Facebookista (kyllä, sorruin) ja blogistani.

Tuli nyt tällainen romaani, mutta tuskin tuo nyt mikään suuri rike on. Elikkä tällainen hyyppä istuu tämän ruudun takana - tai edessä, miten sen nyt ajattelee.
Finns ingen plats att gömma sig
Vart du än går skogen hittar dig

~ Finntroll - Skogens Hämnd

Reitsutsuki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Reitsutsuki » To Kesä 09, 2011 20:34

Noh, jospa sitä nyt tulis ittestään jotain sanomaan. :3

Elikkäs, mie olen Reitsutsuki, lyhyesti vaan Rei. Ja tämmönen 16 kesänen tyttönen Kouvolasta. Hiusten väri vaihtuu aikas tiuhaankin, mutta tällä hetkellä ovat mustat, joita korostaa punanen raita keskellä ja toinen pienempi sivussa. Öö... silmät, no ne on jonku väriset. Vähän sellaset sinertävät mut ei selkeesti minkään tietyn väriset.

Luonnetta, sitä miulta löytyy ja asennetta kanssa. Olen melko monipuolinen persoona. Välillä hiljainen ja välillä hyvinkin äänekäs ja kaikkea siltä väliltä. Ja seuran perusteella aina sivistyneestä ja aikuismaisesta mahdottomaan pikku pervoon. Todellisuudessa olen melko sekava ihminen, mutta kyllä tästäkin olennosta se herkkä puoli löytyy.

Nyt kesäloman jälkeen olis sitten tarkotus lähteä Lukioon opiskelemaan, jos vain satuin pääsemään, eli tuloksia odotellaan vielä...

Tämä niin sanottu japaniharrastus taisi alkaa siinä viitisen vuotta sitten kun törmäsin ensimmäiseen japanin kulttuuria käsittelevään lehteen ja innostuin lehden j-rock esittelystä.

Tämän lisäksi harrastelen kuvaamataitoa ihan koulupohjaisesti (jo 8 vuotta huhhuh), kitaran rämppäilyä, kirjoittamista, cosplay harrastuskin aloiteltu, liiallista dataamista, blogausta, roolipelausta jne.

J-rockista mainitsinkin jo tosiaan vähän, mutta tarkemmin sitten. Se on suuri rakkauteni ja paljon enää muuta musiikkia kuuntelekkaan. Tällä hetkellä suurinta ihailuani nauttii the Gazette ja D, jonka keikallakin olin tässä viime kuussa. Kuuntelen kyllä myös paljon muitakin mm. MUCC, Vistlip, girugamesh, Miyavi ja sata muuta ^^".

Animea on tullut katseltua aikoinaan hyvinkin paljon mm. Naruton, Rozen Maidenin, Kuroshitsujin, D.Gray manin ja monien muiden muodossa. Tällä hetkellä en paljoa animea katsele, koska ei ole pahemmin siihen ollut aikaa. Mangaakin tulee lueskeltua aina silloin tällöin. Harrastuksen alkuvaiheessa paljonkin ja siitä onkin kertynyt sellainen reilun neljänkymmenen pokkarin varasto tuohon hyllylle.

Myös doramaa on tullut katsottua ahkerasti ja yksi suosikeista on Hana Yori Dango. Myös japanilaiset ja muut Aasialaiset kauhuleffat vetoavat minuun.

Niin... No anikiin päädyin kai lopulta, kun jotain animeen/mangaan/muuten japanin kulttuuriin liittyvää foorumia olin etsimässä. Aluksi selailin muuten vain ja sitten huomasinkin jo luoneeni käyttäjän.

Netissä pyörin useimmiten tällä samalla nimimerkillä eli Reitsutsuki tai toinen on sitten Rei the dead kid, mutta sen kirjoitus asu vaihtelee aina vähän... Minut löytää mm. Lafista nimim. Reitsutsuki, galleriasta, da:sta, blogikin löytyy täältä ja no, en kait minä muualla sitten pyörikkään.

Että sellain immeinen tämän nikin takana hyörii.
What are people searching for?
Where are they going?
They get used to hurting each other.
What should they believe?
Who should they LOVE?
D - Sleeper

BLOGI

pontsi

ViestiKirjoittaja pontsi » La Kesä 11, 2011 00:24

Elikkä siis, olen 18 vuotias opiskelia ja minulla on kamala ikäkriiseily päällä, pitäisi olla jo aikuinen mukamas? Tässä sitä vaan nörtätään aamun koittoon ja sen yli kummiskin.
Opiskelen tosiaan Kouvolan amiksessa vaatetusalalla. Vähän aikaa sielläkin pitäisi vielä kärvistellä, mutta suurin osa on jo ohi. Onneksi.
Koulusta sen verran että oon kyllä väärällä alalla vaikka pikkunäpertämisestä ja luovuudesta pidänkin. Nyt jos jaksaisin, vaihtaisin kyl alaa jollekin matemaattiselle, sähkölle tai sellaselle mist pääsis jatkaa arkkitehtuurii. Mut opiskelu ei kiinnosta, harmi sinänsä.

Joittenkin mielestä hiljanen, kiltti ja avarakatseinen kun taas toisten mielestä idiootti joka ei pidä suutaan hetkeäkään tukossa ja dissaa jokasta vastaan tulijaa. Täsmää aika täydellisesti jokainen ja noita kun vielä miksailee päivän mukaan. Yleisesti oon omasta mielestä aika rento ja rauhallinen tyyppi. Elelen kivasti oman pienen kuplan sisällä, enkä suuremmin välitä siitä mitä missäkään tai kellekään tapahtuu. Myönnettäköön että olen aika välinpitämätön tyyppi. En osaa olla huolissani tai stressaantunu vaikka välillä pitäisikin ja oon pahin lusmuaja mitä tiiän. Opettajat ja porukat tykkää tästä piirteestä tosi paljon ku jätän kaiken viime tippaa tai myöhemmäksi hehes.
Olen myöskin todella mukavuuden haluinen ja pukeudun mielellään tosi löysiin mukaviin paitoihin. Olen melkein mestari välttelemään epämiellyttäviä tilainteita ja hommia.

Aika pienestä pitäen itämaiset jutut on kiehtonu, mutta mangaan sekaannuin jotakin 8 vuotta sitten kun aloin lukemaan kaverin manga pokkareita, ja siitä se kaikki japani hömpötys sitte lähti. Lukemista, animea, doramaa, musiikkia, pikkukrääsää.. Kiinnostuksen loppua ei näy.
Animessa en siedä yleensä naishahmoja päähenkilöinä ollenkaan, enkä mistään lässynlää romantiikmasta ja suhteista. Suosikkisarjat yleensä sisältävätkin verta, silvontaa, ninjoja, samuraita, mätkintää ja kivannäköisiä miespuolisia hahmoja.

Nörttäilen paljon. Vietän koneella parikin päivää vahingossa helposti kahvin ja herkkujen avuin. Ja pleikkarin mättö- ja autopelit on parhautta kanssa.

Musiikkia kuuntelen aika paljon, ja musiikkimakukin on aika laidasta laitaan maasta maahan. Jos suosikkeja pitäisi kertoa niin ne vaihtelevat aika paljon kausittain, mutta kestosuosikkina jo melkei viitisen vuotta on pysynyt gazette.

Anikis oon pyöriny anonyyminä ain silloin tällöi mut nyt vast löyty jaksamista rekata. Saa nähdä tuleeko minust aktiivikäyttäjä vai satunnainen pörrääjä.
I laughed at myself.

rororonoa
Viesti:

ViestiKirjoittaja rororonoa » Ti Kesä 21, 2011 23:58

Huomasinpa vasta nyt, että tälläinen esittelytopiccikin on olemassa.

Eli siis. Nimi on Laura ja syntymäpäivä on 26. toukokuuta, ja nyt ihan hävettää mennä kertomaan ikäni, mutta kyllä, viime kuussa tuli 14 vuotta täyteen, eli syntymävuosi olisi sitten '97. En nuoresta iästäni huolimatta ole mikään kawaiinekosugoidesuwannabeotaku. Ja kaipa nimestä pitäisi käydä selväksi, että tyttö olen. Korven korvessa asun, eli Porin olemattomaan keskustaankin on sellainen 20+ minuutin ajomatka. Sinkku olen, eikä suunnitelmissa olekkaan mitään muuta ainakaan muutamaan vuoteen.
Olen kaksosista vanhempi, mutta nuorempaa osapuolta reilusti lyhyempi. Olen myös horoskoopiltani kaksonen. DA-tiliä ja animeblogia olen kovasti suunnittelemassa, mutta varmaan kuukausi on kulunut pelkän nikin keksimisessä. Eri nimi on vähän joka paikassa.

Omistan pitkät, tummanruskeat (värjätyt) otsahiuksilla varustetut hiukset (ovat muuten perhanan raivostuttavat, kun yrittää etsiä cossattavaa hahmoa, jolla olisi samanlaiset hiukset~), AINA ponnarilla kiinni. Ulkonäköpaineita kulmakarvoista, aknesta ja nenästä. On myös todellinen haaste saada minusta edes siedettävä valokuva.
Luonteeltani olen laiska ja harvinaisen tyhmä. Koulussa olen ahkera ja yritän parhaani (ja olen luokkani toinen hikari), mutta kotona pelkkä laiska mitään aikaan saamaton puupää. Olen aika ujo, herkkä ja hiljainen, mutta hyvien ystävien joukossa jopa äänekäs. Omasta mielestäni olen kuitenkin kiltti ja huomaavainen, mutta kyllä tarpeen tullen haistattelen takaisin. Olen kuitenkin niin pesunkestävä fanityttö, ettei mitään rajaa.
Mietin paljon sanomisiani ja pahoitan usein mieleni jonkun toisen sanomisista, vaikka hän ei ole jotain asiaa pahalla tarkoittanut. Välillä olen aikamoinen angstipallero, mutta asia hoituukin sitten suklaan avulla.
Minua usein kiusaavat päänsäryt (kuten tänäänkin), ja tämä johtuu kai siitä, että unohdan juoda/syödä tarpeeksi. Olin/olen todella nirso ruoan suhteen, mutta yritän kokoajan parantaa tapojani. Juusto, liha, peruna ja hernekeitto ovat kuitenkin täysin vastenmielisiä.

Pukeudun lähinnä harmaaseen, koska se on lempivärini. Ihan normaaleihin vaatteisiin pukeudun, joskus joku animepinssi on kiinni rinnuksessa ja repussa milloin minkäkin sarjan kuva. Vastustan kovasti legginssien käyttöä ilman hametta/mekkoa/tunikaa, ja inhoan suosittuja vaatemerkkejä, kuten esim. PUMA ja Lacoste.
Älkää edes kysykö mitä haluan tulevaisuudessa tehdä, sillä minä en tiedä. Minulla ei ole mitään suunnitelmia tulevaisuudesta, paitsi että ammatti, joka edes jotenkin liittyisi japaniin olisi mukava. Kääntäminen ja tulkkaaminen kiinnostavat jossainmäärin.

Musiikki on tärkeä osa elämääni. En osaa soittaa mitään/laulaa, mutta minne menenkin, on aina kuulokkeet korvissa. Musiikkimaku on laaja, mutta se sulkee pois kaikki räp/hiphopmassapaskat, mitä nykyään kaikki kuuntelee. Kuuntelen silkkaa japanilaista musaa, ja räppikin kuulostaa paremmalta japaniksi. Lempi musaa on rockmusiikki, jossa on pop- ja techno-säväyksiä. Lempibändit/artistit ovat abingdon boys school, T.M.Revolution, An Cafe ja [Lc5]. Vocaloideja tulee myös kuunneltua todella paljon. Tällähetkellä kovassa kulutuksessa kuitenkin on TTGL:llän tunnari Sorairo Days, BUMP of CHICKEN:in Sainou Hito Ouenka ja T.M.R:än Lakers.
Tykkään myös elokuvien katselemisesta, lukemisesta ja piirtämisestä.

Lempi anime/mangasarjoja on monta, mutta ehdoton ykkönen on One Piece. One Pieceä parempaa sarjaa ei ole olemassa. Mikään ei voi voittaa One Piecen aiheuttamaa hyvänolontunnetta, piste. Muita lemppareita on Sengoku BASARA, D.Gray-man, Bleach, Durarara!! ja Hetalia (Ohhoh, olenpas massaa). Toimintasarjat on lähimpänä sydäntä, mutta komedia ja slice of life/draama heti sen jälkeen. Paljon ei animelta vaadita, että tykkäisin siitä. Viimeisin katsomani anime oli Tokyo Magnitude 8.0. Suosittelen sitä kaikille, jotka nauttivat animesta, jonka parissa saa tirauttaa kyyneleen jos toisenkin.

Ohoh, aikamoinen romaani tuli :o

jansan

ViestiKirjoittaja jansan » La Heinä 02, 2011 01:51

Nyt tuli vihdoin ja viimein liityttyä anikiin, mut nyt asiaan.
Moi vaan kaikille anikilaisille oon Grimmjow aka Jani ja oon tämmöne 191cm 20 wee Pohjois-Karjalaine otaku. Anime harrastus alkoi tos ylä-asteel, mut tää harrastus on päässy vauhtiin vast viime vuosina. Mangaa tulee luettua aikapaljon (tällähetkellä Bleach, Vampire knight, K-on ja One piece). Opiskelen japaninkieltä itse, mut en oo edistyny paljoo, ku ei oo ketään kaverii jonka kanssa treenata. :( Musamaku on tosi laidasta laitaan, mut enimmäkseen tulee kuuneltua konemusaa ja J-rockia (Yoji Biomehanika, Dj Sharpnel, Dj Noriken, t-pazolite, rough sketch, Kanji Kinetic, Ozigiri, Akira Death, An Cafe, Alice Nine, Ghost + paljon muuta, mut noi tuli ekana mieleen). Desucon 2011 oli eka coni jos oon käyny ja näyttää siltä et on pakko kiertää lisää coneja. Ainakin must tuli Desuconin vakio kävijä, ku oli nii mukavaa vaik olin yksin siel, mut kavereita tuli ainakin paljon sielt. ^.^ Mua ei kannata pelästyy, koska mulla on yleensä aika pelottava ilme naamalla, mut oon oikeesti tosi puhelias ja mukava tyyppi, joka tutustuu mielellään uusiin ihmisiin. Muita harrastuksia mulla on moottoripyöräily, autot ja rumpujen soitto.
す..す..すき大すき

Tiikerikissa

ViestiKirjoittaja Tiikerikissa » Ma Heinä 18, 2011 20:50

Tulipa tässä mieleen että kun vihdoin ja viimein tännekin liityin, esittäytyminen vois olla ihan paikallaan.

Eli siis. Nimi on Tuuli, ikä on sen 15. Tiedän, olen nuori, tiedän, olet mua vanhempi, mutta ei se mitään, tullaan toimeen. Pituus jotain 168 cm, me thinks. Nikkinä on tämä Tiikerikissa, lähinnä siitä käytännöllisyyssyystä (ruman näköinen sana rgoirjfio) että samalla nimellä löytyy fanfiction.netistä jotain roinaa. Mene toki katsomaan jos Yu-Gi-Oh yaoi englanniksi kiinnostaa (joo as if). Muuten ei kyllä kannata, sillä mitään muuta sieltä et kyllä löydä. Asun täällä Lahden ja Orimattilan välimailla, jos noista jälkimmäinen nyt mitään sanoo.

Kompleksit mulla osunee tuohon tyttömäisen korkeaan ääneeni, ja siihen kuinka usein sekoitetaan (IRL ja netissä) suunnilleen 12-vuotiaaksi. Sitten on tätä koulukiusausta osunut kohdalleni valitettavan paljon, josta seurauksena todella huono itsetunto.

Speakin' of school, koulu on nyt yläasteella (jos et arvannut, menen siis nyt syksyllä ysille) ollut yhtä helvettiä, eikä siitä sen enempää. Olen siellä muuten -apparently- hikke. Kumma juttu kun en paljoa opiskele. Ehkä olen vaan niin fiksu... xD Pidän englannista, ja no kielistä yleensä. Netissä en enää nykyään paljon missään suomenkielisessä pyöri (PKMN.fi'n jälkeen aniki on kai ensimmäinen paikka), ja tästä johtuen ihan supisuomalaiseen puheeseen eksyy sekä netissä että IRL englantia. Ei, en ole britti, en ole edes käynyt siellä päinkään. :'<

Mitäääs. Kirjoitan aika paljon, fanficcei englanniksi ja jotain originaalia joka ei koskaan mihinkään pääse. Kiipeilen puissa, yleensä mangan kera. Piirrän kun piirrän, käyn lenkeillä kun en kestä elämää. Mulla on näitä juttuja joita ei pitäis angstata, mutta angstaan silti, kuten aivoverenvuotoinen isäukko jota pitää olla koko ajan valmiina palvelemaan koska herran vasen jalka tai vasen käsi ei toimi vieläkään (aivoverenvuoto oli siis joulukuun puolivälissä) niin kuin pitäisi.
Cossasin tässä Desucon -11 ja Animecon -11 Maora Ichinomiyaa, koska mun lyhyehköt tylsänruskeat hiukset sopi siihen. Mulla on muuten sinivihreänharmaat silmät.

Luonteeltani tykkään tosissaan (tosissaan siksi että mainitsin tämän jo täällä jossain) auttaa ja miellyttää ihmisiä. Mulla on vaan rasittavan huono temperamentti, mutta jaksan pysyä kiltisti kun sitä vähiten odottais. Päältäpäin olen kyllä vaan tylsä. En uskalla sen huonon itsetunnon takia heti sanoa mitä ajattelen, jolloin tyypit olettaa ettei mulla ole mielipiteitä vaikka voisin selittää niistä tuntikaupalla jos vaan uskaltaisin.

Mangaa olen tän viisi vuotta lukenut, ja kun olen niin rikas (koita nyt ottaa selvää olenko sarkastinen), niitä on joka paikassa. Lempisarja vaihteli jossain vaiheessa välillä Fullmetal Alchemist - Full Moon wo Sagashite - Mamotte! Lollipop - Fullmetal Alchemist. Tässä viime vuoden puolella se sitten vaihtui Yu-Gi-Oh'iksi ja sitä olen siitä asti tätä fangirlittany. En enää muista mitä oikein tein sinä aikana ennen Yu-Gi-Ohia.... *shrugs* Musiikkimakuun kuuluu sekalaista roinaa räpistä hip hoppiin ja poppiin ja j-rockiin ja Vocaloideihin ja rockiin ja muuhun mukavaan. Lemppareita on nyt kuitenkin My Chemical Romance(!) ja Eminem. Koittakaa toki kestää.

Konsolipelit. Ai hitto, melkein unohdin mainita konsolipelit!
Mulla on isoveikkojen vanha Nintendo 64, ja siinä muiden helmien seurana vanha kunnon Ocarina of Time, jonka hakkasin muutama vuosi sitten hitaasti ja rakkaudella läpi. Ja ei, en ala motkottamaan 3D-remakesta, ei sekään huono ole. Omistan, Water Temple vaan tökkii jälleen, niin rasittava... Mulla on siis tämä 64, Nintendo DS Lite (vaaleanpunainen, aika rikki), Nintendo DS Lite Dialga & Palkia Limited Edition, Wii ja Nintendo 3DS (Cosmos Black, en jaksa enää ragee miksi en pidä Aqua Bluesta ;__;). DS:lle eniten pelejä, parisenkymmentä, joista suosikkeina mainittakoon The World Ends With You (<3<3<3) ja Pokémon Mystery Dungeon: Explorers of Time (on mulla Skykin mut...)

Rippileirin jäljiltä olen suht. kristinuskoinen. En nyt ihan ensimmäisenä ole marttyyrikuolemaa suunnitellut, mutta uskon kuitenkin Jumalaan. Ei siitä(kään) sen enempää, en siedä kovin hyvin suvaitsemattomuutta. Missään asiassa, oli nyt sitten kyse uskonnoista, rasismista, homoista tai vaikka "ryssistä". Pidän itsekin vaikka kuinka monista jutuista jotka ei tee ihmisestä siistiä. Kuten Pokémonit, Yu-Gi-Oh, yaoi (no netissä se on ok, mutta livenä harvemmin...) manga, anime ja niin edes päin. Enkä ole Facebookissa. Se on periaatekysymys ja that's that. Eikä häiritse myöntää tätäkään, koska ilman näitä en olisi se ihminen joka olen. Jos ei hyväksy sitä, että joku pitää eri jutuista kun jotkut muut, tavallaan sulkee osan sen ihmisen koko olemuksesta pois. Not good.

Tulevaisuudessa 1) Desucon Frostbite 2) cossin Yami Bakuraa 3) hankin piilarit, sillä oli aika surkuhupaisaa etten Desuconissa tahi Animeconissa nähnyt puolia siitä, mitä olisi pitänyt nähdä ja 4) Lahden Yhteiskouluun lukioon

Kiva tavata! Toivottavasti voidaan olla ystäviä~ ^-^

....Voi eiiii. Tuli selitettyä ihan liikaa... Anteeksiiiih.... *menee nurkkaan häpeämään* >.>
Have you heard the news that you're dead?

Sandy
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sandy » Ma Heinä 18, 2011 22:13

Pitäis varmaan esittäytyä, jos kerran rupean nyt sitten olemaan hieman aktiivisempi. ;)

Elikkäs. Liityin foorumille jo joskus 2008, mutta viestin määrästä voi ehkä päätellä, etten ole ollut kovin aktiivinen jäsen. Lähinnä piileskelen ja lueskelen kiinnostavia aiheita.

Nimeäni en näin suoraan kerro, mutta olen 23-vuotias ja asun pääkaupunkiseudulla,
opiskellen siellä kokopäiväisesti paikallisessa Ammattikorkeakoulussa Digitaalista viestintää.

Varsinainen anime-ja manga-innostus minulla oli yläasteella ja lukion alkuvuosina, mutta nykyään se on vähän jo laantunut. Nautin kuitenkin hyvän animen katsomisesta silloin tällöin ja olen ollut neljässä viimeisimmässä Animeconissa. Coneissa nautin eniten ihmisten kanssa juttelemisesta ja kuvaamisesta. Varsinaiseen cossaukseen olisi innostusta, mutta ei tarvittavia taitoja. Tämänvuotisessa conissa olin sitten Sims-hahmo, jos joku sieltä sattui bongaamaan.

Suosikki-animejani? Hmm.. Wolf's Rain, Death Note, yms. Ghiblin animaatiot ovat aarteita. Oikeaa suosikkia on vaikea valita, kun valikoima on niin suuri.

Jutelkaa minulle vapaasti, uudet tuttavuudet ovat aina tervetulleita. ~_^

Mytho

ViestiKirjoittaja Mytho » Ti Heinä 19, 2011 13:38

Hei vaan!

Pitihän sitä päästä kakkubuffettiin vaahtoamaan, kun selkä on vielä kipeänä Animeconissa Ällöilyn jäljiltä ja tummat silmänalusetkin taitaa löytyä omasta takaa...

Nimeäni en paljasta (jokuhan muuten kirjoittaa sen Death Noteensa!), ikää on 20 ja asuinpaikkana Helsinki. Muutin tänne viime syksynä opintojen perässä Keski-Suomesta. Yliopistossa opiskelen humanistisessa tiedekunnassa, loikkasin pääaineesta toiseen viime keväänä ja aloitan japanin kielen opinnot syksyllä. Asun soluasunnossa kahden kämppiksen kanssa. Kissani jäi perheeni luokse.

Cosplay on kiinnostanut siitä asti, kun harrastuksesta joskus muinoin sain tietää. Ompelutaitoja minulla ei juurikaan ole, eikä tällä hetkellä edes ompelukonetta, joten käytännössä cossien toteuttaminen on jäänyt vähiin. Tämän vuoden Animeconiin suuntasin kuitenkin Death Noten L:nä, juuri sitä ompelua kun asun toteuttaminen ei vaatinut, eikä Itiksen UFF:ilta bongattu teekuppikaan ollut opiskelijabudjetilla mahdoton hankinta.

Animea on tullut katsottua toistaiseksi suhteellisen vähän. Death Note kuitenkin oli rakkautta ensisilmäyksellä, tosin tutustuimme vasta tänä kesänä! Ei liene vaikeaa arvata, että suosikkihahmoni on L, voisin vaahdota hahmon nerokkuudesta vaikka kuinka pitkään. Lisäksi Ouran High School Host Clubin läppä iskee. Yleisesti ottaen pidän siis sekä jännittävistä, juoneltaan koukuttavista ja nerokkaista sarjoista että yksinkertaisemmasta huumorista, absurdista tilannekomiikasta ja parodiasta. Romantiikka on sopivina annoksina myös oikein miellyttävää. Mangan puolelta suosikkejani ovat Fruits Basket ja Hana-Kimi.
Luen mielelläni myös romaaneja, lempikirjailijani on Haruki Murakami ja ehdoton suosikkikirjani The Wind-up Bird Chronicle.
En omista TV:tä, joten en seuraa mitään telkkarissa pyöriviä sarjoja. Leffojakin olen harvinaisen laiska katsomaan. Japanilaisia tv-sarjoja on tullut netin välityksellä seurattua hyvinkin paljon, ikisuosikkejani ovat Bloody Monday, The Quiz Show 2 sekä ehdottomasti Buzzer Beat.

Vapaa-ajallani dataan, piirrän, luen, kirjoitan, kuuntelen musiikkia, syön suklaata, joogaan, zumbaan, bodypumppaan, tapaan joskus kavereita, shoppaan silloin kun tunnen oloni rikkaaksi ja haaveilen siitä, että voisin taas aloittaa jonkin tanssilajin, jatkaa aiempaa teatteriharrastustani ja matkustella paljon.

Anikiin päädyin googlaamalla. Hienoa että tällainen foorumi löytyi, olin ehtinyt olla siinä uskossa, ettei ole olemassakaan yhtään aktiivista suomalaista japsiharrastajien foorumia.

Minuun saa ottaa yhteyttä pelkäämättä, niin coneissa kuin netissäkin ^__^ Jälkeenpäin aina harmittelen, kun en ole coneissa itse kovin paljon kehdannut tehdä tuttavuutta mielenkiintoisten ihmisten kanssa. Katsotaan, jos Traconissa jo uskaltautuisin tarjoamaan teetä muillekin.

kawagaze
Viesti:

Uusi jäsen esittäytyy!

ViestiKirjoittaja kawagaze » Ke Heinä 20, 2011 02:20

Jos tässä pikaisesti esittäytyisi.
Minä Santeri...
Elikkä olen kohta (lokakuussa täytän) 16 vuotias poika Turusta. Olen kohtuu uusi mangan/animen harrastaja ja etsinkin täältä foorumilta lisää saman henkistä porukkaa johon voisi tutustua. Tuossa animeconissakin tuli pikaisesti kaverin kanssa piipahdettua sunnuntaina ja tämä pikainen visiitti teki sen verran kovan luokan vaikutuksen, että harkitsen jopa vakvavasti cosplayn aloittamista! :D. Tämä siis harkinnassa jos sitten lukion alettua aikaa löydän/jaksan, kun tuonne IB:lle tuli päästyä...

Anime/manga harrastukseni lyhyehkö historia
Anime/manga harrastukseni voisin sanoa oikeastaan alkaneeksi jo varhain lapsuudestani Pokemonin ja Digimonin, sekä myöhemmin DBZ katselun muodossa (tosin tuolloin en edes tiennyt mitä manga tai anime oli. Tämä ajan jakso sioittuu tuonne 5-9 ikävuoden tienoille). Varsinaisesti voisin sanoa harrastuksen alkaneen, kun aloin netistä kaverin kanssa Bleachia seurata, toisaalta tämä kesti vain sen ensimmäisen sagan ajan (en tiedä miksi, mutta kiinnostus sarjaa kohtaan vain tuntui hiipuneen tuolloin ja se eka filleri oli se viimeinen naula arkuun). Tämän pienehkön innostuksen jälkeen kiinnostukseni aiheeseen hiipui jälleen ja siirryin satunnaiseen salapoliisi Conan manga pokkarien lueskeluun ja saatoin jopa muutaman Dragon ball pokkarinkin ostaa, koska DBZ oli nuorempana niin lähtemättömän vaikutuksen tehnyt (tämä Bleach episodi tapahtui siis n. 11 vuoden iässä). Varsinainen viimeinen ponnahdus mangan mailmaan tapahtui ensimmäisen Naruton suomennoksen ilmestydyttyä, kun ensin meinasin etten opusta ostaisi (aijemman huonon anime kokeilu kokemuksen johdosta). Loppujen lopuksi Naruton ensimmäinen osa löysi tiensä minun kirja hyllyyni ja siihen kovasti tykästyinkin ja sitä aloin kerran kuussa ostamaan. Jossain vaiheessa elämääni törmäsin ehdottomaan lempi mangaani (vaikka en niitä kovin paljoa vielä ole lukenut) Death Noteen. Tämä uskomattoman hyvä manga löytyykin kirja hyllystäni ainoana kokonaisena mangana (Naruton ostaminen tyssäsi kirjaan 33 jostain kumman syystä enkä vieläkään ole uusimpi hommannut vaikka jokaisen Japanissa ilmestyneen chapterin olenkin lukenut) ja olen siitä ylpeä ja samalla ihmettelen miksi näin on... Naruto pokkari 33 ilmestyttyä manga/anime harrastuksen kohdalle ilmestyi noin puoli vuotta kestänyt kuivakausi jolloin en katsonut taikka lukenut yhtään mangaa tai animea. Tämä kuiva kausi kuitenkin yllättäen loppui heinäkuun alussa jolloin päätin yllättäen että luenpas tästä vähän yli 200 Naruto chapteriä netistä... Ja nyt kaipaan erittäin kovasti lisää hyviä mangoja tai animeja luettavaksi/katsottavaksi! Tässä työn alla on joskus ostamani Trinity Bloodin anime boxi jossa kaikki 24 jaksoa ja enismmäisen jakson perusteella jonka juuri tänään katsoin sarja vaikuttaisi oikein mukavalta! Ja tulihan tuossa Blade of the immortalin lukeminenkin netistä aloitettua ja sitä voisin jopa ostaa, koska vaikutta erittäin mielen kiintoiselta.

lopuksi
Se siitä "pikaisesta" esittäytymisestä... Jos tutustumis into minua kohtaan heräsi ja/tai tahdot auttaa N00bia hädässä xD niin lisää mut vaikka mesessä, jos sulla sellanen sattuu olemaan! Osote (mese) löytyy porfiilistani :P. Tuota mese osotetta en sähköpostina sitten enää ole käyttänyt moneen vuoteen. Tulipa nyt kirjoitettua enemmän ku piti...

Ps. Luku/katselu ehdotuksia otetaan vastaan oikein mielellään! Olen myös aika kaikki ruokainen mangan suhteen (tai näin ainakin luulen) niin kaikki ehdotukset ajion ainakin nopeasti läpi checkata! En kyllä luultavasti mistään ihmissuhde mangasta/animesta syty, mutta kun tuossa jo lupasin niin luen ainakin ekan chapterin ja katson ekasta jaksosta ainakin piene pätkän oli mikä oli...

Edit: Voishan tähän vielä lisätä, että olen n.175cm pitkä ja mulla on vaaleet kohtuu lyhyet hiukset, sekä vihertävät silmät. Ja vois tähä sen verra luonteesta pistää, että iloine, seuralline, luotettava, helposti naurava ja yleisesti mukava tyyppi olen. Ja tähän loppuun vielä mainittakoon, että olen sinkku...
"Dattebayo!"

Rime
Viesti:

ViestiKirjoittaja Rime » Ke Heinä 20, 2011 17:08

Harmi, minä kun niin pidän kaavakkeista joita saa täytellä. No ei voi mitään.

Kaipa sitä pitää kuitenkin itsensä esitellä kun olen alkanut tätä foorumia spämmiä.

Nimeni on siis Solja, netissä Rime tai joku sen variaatioista. Vastailen myös epämääräisiin lempinimiin kuten Soljamies, hei sinä siellä, toiseen nimeeni, hei mitä kello on, ai sä olet se ja niin edespäin. Ikää on seitsemäntoista vuotta ja asuinpaikka Jyväskylä. Jos tuntomerkkejä kaipaatte, niin punaiset hiukset (luonnollinen värini muuten) ja pituutta 153cm (eli lyhyt, koska jostain syystä tuttavani ovat aina minua pidempiä.)

Opiskelen tällä hetkellä lukion IB- eli kansainvälisellä, englanninkielisellä linjalla, toinen vuosi (siis ensimmäinen varsinainen IB-vuosi, ne menee silleen oudosti) alkaa nyt syksyllä ja mitä olen kuullut niin todennäköisesti kuolen työmäärään. Tulevaisuudesta en vielä tiedä, ajattelin päästä lukion läpi ensin, mutta graafisen suunnittelijan/kuvittajan ammatti kiinnostaa.
Luonteeltani olen temperamenttinen, oikeasti optimisti vaikka väitän muuta, innostun asioista helposti mutta vaihdan myös kiinnostuksenkohdetta nopeaan ja minua on erittäin vaikea saada olemaan hiljaa kun pääsen vauhtiin. Olen semi-sosiaalinen, eli vaikka tykkään viettää aikaa yksinänikin, kaipaan seuraa. Suuret porukat eivät kuitenkaan ole mieleeni, vaan viihdyn parhaiten noin 2~5 hengen porukoissa. Huumorintajuni on aivan omaa luokkaansa.

Animesta ja mangasta... millonkohan se alkoi. Sellainen mielikuva on, että ensimmäisen animeni olisin nähnyt kun ikää oli kahdeksan, eli se tekisi jo yhdeksän vuotta (no huh), mukaan lukematta Digimoneja ja Pokemoneja. Japanin populaarikulttuurille minut esitteli vanhempi kahdesta isosiskostani ja se on siitä lähtien pysynyt jotenkin mukana aina kaikessa mitä teen, vaikka nykyään en enää niin paljon välitä ainakaan pelkästään siitä vaan olen melko lailla kaikkiruokainen. Tällä hetkellä seurailen siis sekalaisesti kaikennäköisiä sarjoja, mangoista voisin mainitta vaikkapa selaiset nimikkeet kuin Pandora Hearts ja One Piece. Minulta löytyy MyAnimeList, josta saa jonkinlaista osviittaa anime/mangamustani ja joka päivittyy harvoin mutta ainakin joskus.
Harrastuksiani ovat siis tosiaan fanittaminen ja tietokoneella istuksiminen. Pidän myös paljon piirtämisestä ja videopeleistä (joissa tärkeintä minulle ovat 1. ääninäyttelijät, 2. tarina, 3. hahmot.) Omistan myös tällä hetkellä kaksi BJD-nukkea.
Pelkään kaikenlaisia hyönteisiä ja hyönteisentapaisia, kuten hämähäkkejä ja toukkia.

Internetistä tosiaan löytää nimellä Rime tai sen variaatiot jos kiinnostaa, omistan muun muassa deviantartin ja livejournalin (linkit allekirjoituksessa) ja... siinä taitavatkin olla tärkeimmät.

Tämä olen siis minä. Suurinpiirtein. Omaan myös crazy stalker ja rabid fangirl -taipumuksia, olen varmaan aika rasittava ihminen ja minulla on pysyvästi syvällä päässäni vaaleanpunaiset shipping gogglesit (eli toisin sanoen, paritan kaikkia hahmoja ilman syytä).
Lempitv-sarjojani ovat Doctor Who, Sherlock (2010 BBC) ja Criminal Minds.
TVTropes syö elämänne, mutta se on sen arvoista.

Rime kuittaa.
Luodinkestävää sydäntä ei oo vielä keksitykään.

Petura

ViestiKirjoittaja Petura » Pe Elo 05, 2011 18:31

Heippa. Minäkin nyt esittäydyn. (:
Nimi on siis Petra = Petura. Netissä liikun aika monella taholla omaa nimeäni muistuttavalla nickillä.
Iästäni sen verran että käyn yhä peruskoulua yläasteen puolella. Asustelen Kajaanissa.

Haha, oon tosi huono kertomaan itsestäni. No, kavereiden kesken olen aika iloinen ja energinen ja tykkään höpöttää insidejutuista heidän kanssaan. Kavereita mulla vaan ei hirveästi kylläkään ole... Ja oikeita ystäviä ei oikeastaan yhtään. Serkut on mulle melko läheisiä, että heidän kanssaan on kyllä mukava viettää aikaa jos täällä päin sattuvat kulkemaan, vaikka eivät mitään "japanifaneja" olekaan. (; Muuten oon aika "angsti"tyyppi koko ajan.

Mulla on vaaleat puolipitkät hiukset. Olen aina halunnut värjätä hiukseni, mutta en oikein tiedä sopisiko mulle mikään muu väri, ja haluisin kyllä myös säilyttää alkuperäisen värinkin. : D
Käytän vähän sekalaisia vaatteita. Koulussa vaatteeni tuppaavat olemaan tummia ja synkkiä, mutta muuten pidän kyllä vaatteita laidasta laitaan. <:

Harrastan kitaran soittoa, piirtämistä, valokuvausta, sekä myös Pullip- ja BJD-nukkejen keräilyä. ^____^ Olen myös ajatellut aloittaa cossaamisen, mutta en ole sitä sen enempää suunnitellut.

Kuuntelen enimmäkseen japanilaista (ja korealaista) musiikkia. Suosikkibändejä ovat SuG, LM.C, An Cafe, Miyavi ja jos korealaisista ehkä Big Bang tai The Boss/Daikoku Danji.
En muista yhtään, mistä innostus Japaniin, animeen, mangaan ja j-rockiin alkoi, ehkä kun sain serkulta ensimmäisen mangapokkarin joululahjaksi. Sitä ennen olin kuitenkin katsonut TV:stä näitä tyypillisiä Pokemoneja ja muita. :''D

Liityin foorumille pääosin siksi että voisin saada uusia kavereita. ^^
No, jos tässä nyt ois jotain tietoa. (: Anteeksi, jos ketään ei kiinnostanut. ;__;
I miss my old friends.

Palaa sivulle “Kakkubuffetti”