HKI alueella lävistäjäharjoittelijalle uhri tarjolla

Keskustelua aiheen vierestä

Valvoja: Offtopic-aktiivit

Niuniente
Viesti:

HKI alueella lävistäjäharjoittelijalle uhri tarjolla

ViestiKirjoittaja Niuniente » Ke Huhti 01, 2015 16:22

En tiennyt nyt ihan varmaksi, onko tämä sopiva aihe tai paikka tiedustella asiaa, mutta moderaattori saa heittää tämän ketjun kuuseen, jos niikseen on.

Tiedättekö ketään nuorta aikuista/aikuista lähipiiristänne HKI alueelta, jolla on jo jonkinverran kokemusta lävistyksistä, ja joka haluaisi harjoitella lisää ihan tavan korvalävistysten tekemistä minulla? Korut hoidan itse lävistäjälle, kunhan häneltä löytyisivät oikeat lävistysvermeet ja hygianiatuotteet.

Muutin kolmisen vuotta sitten Helsinkiin ja edellisestä lävistyksestä alkaa olla jo 6-7 vuotta. Käytän aina mieluiten luotettavien harrastajalävistäjien palveluita, lukuunottamatta vaativia lävistyksiä, koska mitenkäs muuten sitä työkokemusta saa kuin tekemällä työtä!

Olen itse reippaaseen aikuisikään ehtinyt nainen, jolla on vuosien kokemusta ja tietoa lävistyksistä, sekä lävistämisestä (myös aiemman työn puolesta), mutta en osaa itse tehdä niitä. Eikä pokka varmaan riittäisikään itsensä piikittelyyn!

Yhteyttä voi ottaa myös YV:llä.

Muistutan nyt vielä, jos joku intoutuu tästä aloituksesta, että "joo, mulle kanssa vois kaveri värkätä korun!" että älkää hyvä jumala otattako lävistystänne ihan kellä tahansa, missä oloissa tahansa ja ihan mitä lävistystä keltä tahansa!
Tulehdusriskit on olemassa, samoin korujen uloskasvaminen, ja pahimmassa tapauksessa sairaalareissu, sillä esimerkiksi kielilävistys amatöörin tekemänä voi aiheuttaa massiivisen valtimoverenvuodon.
Jos et tasan tarkkaan tiedä mitä olet tekemässä, tai lävistäjä ei tiedä mitä on tekemässä, leikki stop ja ammattilaiselle mars.
ε(∈ㅎ.ㅎ)(^ワ^*∋)3

Palaa sivulle “Kakkubuffetti”