Viikon plussat ja miinukset

Keskustelua aiheen vierestä

Valvoja: Offtopic-aktiivit

Demmi
Viesti:

Re: Viikon plussat ja miinukset

ViestiKirjoittaja Demmi » La Joulu 27, 2014 15:31

+ LOMA
+ Pokémon Alpha Sapphire <3 Olen odottanut kolmosgeneraation remakeja siitä saakka, kun kakkosgeneraation remaket julkaistiin
+ Muut uudet pelit, jotka olen viime aikoina ostanut tai saanut
+ Poikaystävä tulee kanssani lomanviettoon jo ylihuomenna
+ Sain ostettua hyvään hintaan uuden, ihanan nuken
+ Sain kivoja joululahjoja ja paljon suklaata

- Osa joululahjoista ei ehtinyt tulla ajoissa : ( Siellä ne taitavat kämpän postiluukussa olla.

+ Mutta poikaystävä lupasi tuoda ne, mikäli ne tosiaan ovat tulleet

- Rahatilanne on surkea
- Opiskelut ahdistavat jo nyt
DeviantArt -- MyFigureCollection -- Twitter
Wasurenagusa - manga-, peli- ja figuuriharrastajan ihmettelyjä

Sleepy Dancer
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sleepy Dancer » Pe Touko 01, 2015 05:45

- Ihmisten tapaaminen ja opinnäytetyö ovat syöneet kaiken aikani viime aikoina.
- Olen onnistunut etääntymään luokkalaisistani supertehokkaasti ja hengaan ihan muitten tyyppien kanssa.
- Asuntolan väki on kauheen meluisaa sakkia. Kämppikseni kutsuvat tänne kavereitaan ulisemaan ihan joka päivä, soittavat paskaa musiikkia ja sitten vielä jäävät jumittamaan keittiöön tuntikausiksi. Tekis oikeesti vaan mieli sanoa: "Just eat your shit and leave."
- Roolipelin pelaaminen on ollut vähän ankeeta viime aikoina, kun jotkut rikkoo koko ajan sääntöjä...
- Räjähdän aina silloin tällöin ja alan huutaa erilaisia tapoja, joilla tapan kaikki, mut tää johtuu varmaan stressistä.

+ Vasta muiden ihmisten seurassa huomaan, kuinka yksinäinen ja masentunut olenkaan, mut onneks olen harjoitellut puhumista.
+ Lopputyöni on ihan kohta valmis ja oon ihan tyytyväinen siihen. Saa nähdä miten saan sen ens viikolla ripustettua.
+ Minulla on nyt poikaystävä ja tää on kai vähän vakavampi juttu, koska hän haluaa pariutua ja lisääntyä kanssani. "Siis miten mä selviin tästä?" Epätasaisesta hormonitoiminnastani johtuen, en ole koskaan kykenyt tuntemaan rakkautta, mutta pidän läheisyydestä ja yhdessä nukkumisesta. Hän on ihan loistotyyppi. Tosi kiltti ja hellä minua kohtaan ja kuuntelee oikeasti, mitä sanon ja sitten hän vielä nauraa vitseilleni! Meillä on vähän samanlainen pimeä huumorintaju. :D
+ Olen nyt ystävystynyt tosi hyvin yhden tytön kanssa. Me kummatkin ollaan sosiaalisesti yhtä vammaisia ja siksi tullaan loistavasti juttuun keskenämme. Hän haluaa tehdä kanssani kaikenlaisia tyttömäisiä juttuja, jotka tuntus yksin tosi nololta, niinku vaateostoksilla käynti.
"Jättäkää minun Slaine rauhaan!
t: ruma läski akka"

Horaaneko

ViestiKirjoittaja Horaaneko » Su Touko 24, 2015 19:21

- Vielä viikko pitäisi jaksaa painaa täyttä päivää, että saan ammattikoulusta todistuksen kouraan. Kohta loppuu mielenterveys! (tai se, mitä siitä on jäljellä)
- Kämppäni on kasa sotkua
- En ole nähnyt yhtä parhaista kavereistani varmaan moneen kuukauteen koulukiireiden takia, ja siitä on tietenkin kaiken tän stressin päälle huono omatunto
- Ammattikorkean pääsykokeet viikon päästä. Sisko sanoo, että olen käytännössä jo sisällä, mutta itseäni vaan ahdistaa. Tuntuu että kaikki muut on vähintään kymmenen kertaa mua parempia, ja vähintäänkin teen siellä jonkun emämunauksen kun en vaan osaa. En voi edes valittaa tästä kenellekään, koska kaikki kaverit pitää mua jonain Hyvänä, ja tuntuu sitten että yritän valittamalla pönkittää omaa itsetuntoani ja nostaa itseäni korokkeelle. Joskus tuntuukin että osaan jotain, mutta usein taas ei ja nyt oikeasti ahdistaa. :( Ei tekisi yhtään mieli pitää välivuotta!
- En ole tän kaiken takia ehtinyt katsoa animea melkein ollenkaan. Kaipaan eristäytymistä.
- Euroviisut oli ihan skeidaa (miinus Conchita). No kopio parempi ku Venäjä
// anteeksi ranttaus, sen piti päästä ulos //

+ Kesä!
+ Tulevat conit ja Ilosaarirock~
+ Uudet tuttavuudet
+ Youtuberit, jotka on pelastanut mut täydelliseltä romahtamiselta tän kevään aikana
+ Huomenna eka käynti transpolilla! :)
+ Hankin itselleni Wiin valmistujaislahjaksi ja pääsen VIHDOINKIN pelaamaan Fragile Dreamsin. Eihän tässä olekaan odotettu kuin mitä, neljä vuotta?
+ Mahtavat ystävät, jotka on jaksanut meikän oikkuilua tämän kevään. Tollasista ihmisistä pitää vaan kiittää.
+ Uusia levyjä tulossa/tullut hienoilta artisteilta! (Adam Lambert, Muse, Imagine Dragons, Bring Me The Horizon... Lista on pitkä!)
+ Vaihdoin vihdoinkin nimeni Facebookissa vanhasta pois. Tuntu kyllä hyvältä, vaikka järkytinkin varmaan joitain sukulaisiani/vanhoja kavereita, joille en ole tullut ulos kaapista.
+ Cosplayblogaajat/vlogaajat, jotka jaksaa pitää mun cosplayinnostuksen yllä tän kaiken pyörityksenkin keskellä. Vaikka ens kesän Oikeasta cossista tuunautuikin katumuotiversio, tulevaisuudensuunnitelmat on isoja ja hienoja, ja seuraavaan coniin aion inspiroitua myös kuvaamaan oman pienen (huonolaatuisen) vlogin. Jei.
There is no spoon.

Sleepy Dancer
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sleepy Dancer » Su Loka 18, 2015 18:46

+ Sain asunnon Bordellista! Oujee! Iso huone, pieni vuokra, talo metsän keskellä ja siihen päälle vielä sauna. Tää on täydellistä.
+ Kohta saan kaikki kouluhommat tehtyä loppuun ja sitten valmistun...
+ Minun pitäis olla kohta ihan oikea taiteilija. ...Ei! Oon silti ihan retardi! :D
+ Sain serkultani lainaan Pokemon Platinumin ja yllättävän monista tämän sukupolven pokemoneista pidän. Lopunny, Weavile, Froslass... Tässä on välillä jopa tunteisiin vetoavia kohtauksia, joista saattaa tulla surullinen tai hieman ahdistunut olo, mutta samaan aikaan niitä pitää tosi nerokkaina. Pitää mainita kohta, jossa Team Galactic tyhjentää järven ja jättää Magikarpit kuolemaan kuivalle maalle. :cry:
+ Tuntuu kuin olisin vahvistunut fyysisesti. Johtuu varmaan siitä, että leikkitappelen poikaystäväni kanssa jatkuvasti.

- Muutto ja siivoaminen ihan kohta.
- Hieman stressiä viimeisistä esseistä.
- Suvakit vs huolestunut kantaväestö on joka puolella, ja joissain porukoissa keskustelut menee siihen AINA. Sitten on myös ihmisiä joiden kanssa keskusteltaessa pitää muistaa, ettei koko asiasta saisi mainita mitään.
- Haluaisin koiran. Sellasen siperianhuskyn, joka suojelisi minua pimeinä iltoina. Olen kuullut järkyttäviä juttuja ulkona liikkumisesta pimeän aikaan.
- Poikaystävä haukkuu välillä autistiksi.

Kristiina Hyvönen

ViestiKirjoittaja Kristiina Hyvönen » Ke Marras 18, 2015 12:44

+ eilinen saikkupäivä
+ sain siivottua vanhoja paperipinoja
+ sain katsottua rästiin jääneitä sarjoja
+ uusi verkkokauppa löytö http://www.rosawilly.fi/
+ pyykit pesty ja laskotettu kaappiin

- eilinen saikkupäivä
- ärsyttävät tinder-miehet
- en osaa päättää, lähteäkö Poriin vai ei
- huimaus ja päänsärky
- koulujuttuja rästissä

Sleepy Dancer
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sleepy Dancer » Pe Marras 20, 2015 14:09

+ Nyt olen ollut jo kaksi viikkoa asiakaspalvelussa ja kassatätinä. Rahaa.
+ Vanhempani toivat kuusivuotiaan kissani uuteen asuntooni ja se on kotiutunut hyvin.
+ Pidän lauantaina tuparit. Pitää siivota, leipoa omenapiirakka, tehdä booli ja lämmittää ulkosauna.
+ Olen ollut viimeaikoina aika kiireinen. Tuntuu, ettei aika riitä oikein mihinkään, mutta olen kuitenkin suhteellisen onnellinen.

- Suunnittelin osallistuvani tänä vuonna NaNoWriMoon, mutta sitten ei ollutkaan aikaa kirjoittaa.
- Pitkät työpäivät. Istun kaikki valoisat tunnit sisällä.
- Yhtenä päivänä sattui pikku haaveri. Pyörryin ajaessani pyörällä. Tuli paljon mustelmia ja vasenpaan käteen sattui niin paljon, että melkein oksensin. Se on onneksi jo melkein parantunut.

Horaaneko

ViestiKirjoittaja Horaaneko » Su Marras 22, 2015 21:36

+ ihminen johon olen hyvin, hyvin rakastunut
+ koulu pitää mukavan kiireisen elämänrytmin
+ oon lähiaikoina oppinut hyväksymään paremmin ulkonäköni. Tai siis tajunnut ettei siinä ole mitään vikaa, loppujen lopuksi.
+ ollut mahtavia iltoja lähiaikoina tässä erään ihmisen kanssa. Rentoa illanviettoa ja välillä spontaaneja/ehkä vähän tyhmiäkin ideoita, mutta silleen hyvällä tavalla.
+ tein tänään hyvää salaattia ja katoin koko päivän supernaturalia. ah.
+ oon nyt eno <3

- en jaksais tehä frostin cossia
- en oo kattonu animea kohta kuukauteen ;_;
- oon ruvennut polttaa enemmän, 4-5 röökiä päivässä ko ennen vaan 1-3 päivässä.
- ^ tuntuu että on vaikuttanut nyt myös kuntoon, hengästyn helpommin. Paha pyöräilyharrastuksen kannalta.
- vielä kuukaus ennen ko pääsen kotipaikkakunnalle seuraavan kerran.
There is no spoon.

Sleepy Dancer
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sleepy Dancer » Ma Kesä 13, 2016 18:46

+ Kesä ja kaikki kivat kasvit. <3
+ Saa herätä melkein joka aamu kahden kissan vierestä.
+ Perunat lähti itämään ja kasvavat kauniisti!
+ Myös kurpitsat itää.

- Minulle tulee usein syyllinen olo, jos käytän vapaa-aikani johonkin joutavaan, enkä luovaan tekemiseen. Aloin esim. katsoa L-koodin ekaa kautta. Vähän sekalaiset fiilikset. Sarjan nimi pitäisi olla Skinny, beautiful and fashionable women with perfect makeup and hair doing fellation. On tää sarja omalla tavallaan ihan viihdyttävä. Varsinkin jos pitää mielessä, että kaikki voisi samantien tapahtua jossain ihme keijumaassa.
- Yleinen apatia ja ihmispelko aina silloin tällöin. Ja mökkihöperyys. Välillä tuntuu siltä, että poikaystäväni on ainut ystäväni. Pitäisi vain uskaltaa lähteä jonnekin...

Sleepy Dancer
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sleepy Dancer » Ke Joulu 06, 2017 17:16

Mistäs sitä aloittais...

+ Oon raskaana.
+ Suomalaiset okkultistilehdet lämmittävät sydäntä.

- Joka päivä saamarin paha olo fyysisesti. Ne päivät on luksusta, joina ei tarvitse oksentaa.
- Ei jaksa tehdä oikein mitään.
- Suomi 100:a on hehkutettu melkein koko vuoden, mutta sitten tärkeimpänä päivänä kaupasta ei löydy edes itsenäisyyspäiväkynttilöitä! Saamarin saamari! Oli sitten pakko ostaa sellanen valtava 9 euroa maksava kynttilä, koska se oli ainoa, mitä oli ja haluan kuinniottaa sotaveteraani-ukkiani ja perinteitä!
- ani.mu on kuollut. Sivu päivitettiin viimeksi toukokuussa. Tää tekee suomalaisten animeblogejen seuraamisesta niin paljon vaikeampaa, uskokaa pois. Unohdin jopa kaikkien mahdolliset joulukalenterit.
- Myös aniki on melkein kuollut keskustelupaikka.

Palaa sivulle “Kakkubuffetti”