Babymetal-mekon osto

Alue cosplay-asujen ja niiden tarvikkeiden kaupankäynnille.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

iukkuviukku

Babymetal-mekon osto

ViestiKirjoittaja iukkuviukku » Ke Syys 14, 2016 10:25

No niin.. Päädyin sitten tänne palstalle kyselemään mekonvalmistajaa. Saatanpa jäädä muutenkin keskustelemaan palstalle jostain mielenkiintoisesta (yaoista......

Eli ihana tyttäreni haluaisi samanlaisen mekon kuin Babymetalin tytöillä on Gimme Chocolate- musavideolla. Olisi ihan mahtava joululahja! Itse olen ompelijan tytär, mutta omena on pudonnut kauas puusta.. En jaksa uskoa, että yli kuusikymppinen äitini osaisi oikeasti tehdä tuollaisen hörhelömekon juuri sellaisena kuin sen pitäisi olla. Ja ompelimoliikkeetkään eivät ehkä osaa tehdä sellaista kuin tyttö haluaisi.. Joten luottaisin tässä tapauksessa taitavaan cosplayaajaan, joka ymmärtää yksityiskohtien ja hörhelöiden ja sellaisen blingblingin merkityksen :) Itse en tiedä vaatteiden valmistuksesta juuri mitään, muuta kuin että se vaatii aikaa ja taitoja, enkä tiedä, onnistuisiko edes tuon mekon valmistaminen.. Mutta jos uskot, että sinä onnistuisit valmistamaan tuollaisen mekon jouluksi 120cm mitoilla ja haluat ilahduttaa 6-vuotiasta tyttöä, kenties herättää tulevan harrastuksen cosplayn parissa, laita yksäriä. Maksan tietenkin hyvin hyvästä työstä. Miehelleni on tulossa hyvät veronpalautukset. :D

Palaa sivulle “Cosplay osto- ja myyntipalsta”