Japanin alkeiskurssi

Tämä alue sisältää Turun Animeseura ry:n (TAS) toimintaan liittyvää keskustelua.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, TAS / Hallitus

Seleno

Japanin alkeiskurssi

ViestiKirjoittaja Seleno » Ke Heinä 04, 2007 22:50

Tietääkö joku, järjestetäänkö elokuussa Japanin alkeiskursseja Turun alueella/lähistöllä? Opetuskielenä olisi mukavaa olla suomi, sillä vaikka englanti taipuukin en usko hallitsevani sitä niin hyvin että saisin kurssista kaiken irti, mikäli se siis pidettäisiin englanniksi. Itse tiedän ainakin yhden järjestettävän, mutta eipä senkään opetuskielenä ole (Murphyn lakien mukaan) suomi. :?

Naantalissa vissiin kai joskus on järjestetty, mutta huhupuheiden mukaan k.o. pulju olisi suljettu tässä lähiaikoina..?

MAYUChan
Viesti:

ViestiKirjoittaja MAYUChan » Ma Elo 06, 2007 18:31

Oon kuullu et tuoll klassikon koulus on jotain japaninkielen kurssei ja tällee. en oo varma .
Elää elämääsi!
Älä muitten. . .

mistmistmist
Viesti:

ViestiKirjoittaja mistmistmist » Ti Elo 07, 2007 17:18

Turun työväenopistolta kannattaa tarkistaa. Opiston sivustoja on kylläkin päivitetty viimeksi joulun paikkeilla ja tiedot saattavat olla vääriä. Minäkin olin innoissani asiasta, mutta harmittaa vain että se on vain aikuisille tarkoitettua. Opetus olisi englanniksi ja kyllähän se mulle sopisi, mutta ikää vain on liian vähän. Tiedustelen vielä, miten tämmöinen kakru päästettäis sinne :D
If I sit the way other people do, my reasoning ability drops by 40%

Odete
Viesti:

ViestiKirjoittaja Odete » Pe Elo 24, 2007 14:54

1. kurssia ei tule tänä syksynä ;___; itsekkin olisin sinne halunnut... tulee vaan 2. kurssi jo 1. kurssin käyneille... kamuni on käynyt sen ja kysyi opettajaltaan joka sanoi että ei tule... mutta 2. kurssiin pääsee jos osaa hiraganat ja katakanat jos oikein muistan jostain lukeneeni...

ai nii ja tän ikäiset pääsee kyllä... (siis olen 15v...) eli ei ole aikuisten hommaa pelkästään!^-^

pakkkun

ViestiKirjoittaja pakkkun » La Helmi 23, 2008 18:41

Turun kesäyliopistossa on japanin alkeiskurssi 26.5.-17.6.2008.
Opetuskielenä on englanti ja suomi, ei vaadi aikaisempaa tietämystä kielestä.

lisätietoja

Palaa sivulle “Turun Animeseura ry”