tervehdys olisiko turussa anime/cosplay harrastajia??

Tämä alue sisältää Turun Animeseura ry:n (TAS) toimintaan liittyvää keskustelua.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, TAS / Hallitus

iancredible

tervehdys olisiko turussa anime/cosplay harrastajia??

ViestiKirjoittaja iancredible » La Touko 19, 2007 22:25

yo etsiskelen anime ja coslay kavereita animesta ja cosplaysta olisi kiva keskustella ilman että toisen henkilön ilme on lähinnä sama kun oli syönyt kilon sitruunoita heh ikää meikällä on 21v ja olen ollut coneissa vash the stampidinä saiyonara
ianisha

Bayli
Viesti:

Kyllähän niitä..

ViestiKirjoittaja Bayli » Ti Kesä 12, 2007 13:38

Aika varmasti Turku on niitä pullollaan. Yksi hyvä keino on mennä seuraavaan coniin ison kyltin kanssa jossa lukee "Ootsä Turust? Nyi hihast." tjsp. :)

Itse en ole kovinkaan aktiivinen cossari vaikka siskon kanssa aihe on monta kertaa noussut ilmaan. Animea on tullut katsottua enemmän, joskin viimeaikoina jäänyt vähän vähille (mitä nyt School Rumblea (1-4) vilassut, sääli Suomennoksen laatua)

Crimson
Viesti:

ViestiKirjoittaja Crimson » Su Kesä 17, 2007 02:22

Kyllähän meitä löytyy, eri asia on että millaista ihmistä etsit seuraksi. Itse kun olen sellainen joka pystyy puhumaan ummet ja lammet eri hahmojen POV'sta tai fangirlata itseni kuoliaaksi.
Jos Turussa haluat kavereita niin mene vain fantsuun, venaa että sinne tulee populaa ja sano "moi, ole mun kaveri". Sillä pääsee aika pitkälle, riippuen siitä että onko heille opetettu olla puhumatta tuntemattomien kanssa.
@cosplay.com ° C² cosplay@tumblr °
あ! シチュ〜! シチュ〜!

Threebuu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Threebuu » Su Maalis 09, 2008 10:59

Haha, jos mun kanssa juttusille eksyis, niin kyllä sitä puhetta riittäis! On vaan muutaman potentiaalinen kaveri, jonka kanssa pystyy puhumaan edes hieman cossauksesta ja muustakin, mikä liittyy mangaan ja animeen. Olen ehtinyt vasta kahteen manga- ja anime- tapahtumaan, mutta molemmissa cossinut! Tracon lll:ssa sain paljon positiivista palautetta, kun olin pukeutunut isoksi sieneksi...
I'm not gay I'm just British -Bakura

Yagami_Raito
Viesti:

Re: tervehdys olisiko turussa anime/cosplay harrastajia??

ViestiKirjoittaja Yagami_Raito » Ti Heinä 29, 2008 05:15

Miten ois pääseekö raumalaisia turun animeseuraa? koska raumalla on kaiba shuudan ja sen jäsenistöön kuuluu exä joka ei oikeen pidä meikäläisestä joten etsikelen anime seuraa johon voin liittyä olin 21v vielä elokuus 22v auto on jolla pääsen turkuu hyvin jokaiseen tilaisuutten en ehkä pääsis mutta koitan päästä mahdollisimman moneen ilmoitelkaa mulle jos on jotain tietoja pitäis pistää sinne päin jne.

Vastausta odotellassa taidan katsoa
hmm.. narutoa lisäää :lol:

Koodi: Valitse kaikki

Live everyday and i live 4ever because i am KAMI

Jakoavain
Turun keisari
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jakoavain » Ti Heinä 29, 2008 11:46

Yagami_Raito kirjoitti:Miten ois pääseekö raumalaisia turun animeseuraa? koska raumalla on kaiba shuudan ja sen jäsenistöön kuuluu exä joka ei oikeen pidä meikäläisestä joten etsikelen anime seuraa johon voin liittyä olin 21v vielä elokuus 22v auto on jolla pääsen turkuu hyvin jokaiseen tilaisuutten en ehkä pääsis mutta koitan päästä mahdollisimman moneen ilmoitelkaa mulle jos on jotain tietoja pitäis pistää sinne päin jne.

No kyllähän Raumalaisetkin voi liittyä TASiin. Mukava saada aina uutta jäsenistöä, ja miksei nyt vähän kauempaakin. On meillä jäseniä Sipoossa ja Tuusulassakin..

Tällä hetkellä toiminta on valitettavasti kesätauolla, mutta elokuun lopussa pitäisi taas alkaa tapahtua.
Desupropagandan äänitorvi. Twitter

Zarander

ViestiKirjoittaja Zarander » Ti Heinä 29, 2008 17:45

Minä liityn tähän samaan etsijälistaan. Alotan uuden elämän kolmen viikon päästä Turussa opiskellen biokemiaa ja joitain alan harrastajia olis itsekin kiva löytää ^_^ Ikää 19, sukupuoli mies ja neljä ommeltua pukua takana...

Jakoavain
Turun keisari
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jakoavain » Ke Heinä 30, 2008 10:43

Zarander kirjoitti:Minä liityn tähän samaan etsijälistaan. Alotan uuden elämän kolmen viikon päästä Turussa opiskellen biokemiaa ja joitain alan harrastajia olis itsekin kiva löytää ^_^ Ikää 19, sukupuoli mies ja neljä ommeltua pukua takana...

Siinä samoihin aikoihin TAS järkkää ensimmäisiä tutustumisiltojaan! Kannattaa ihmeessä seurata tiedoitusta ja tulla mukaan!
Desupropagandan äänitorvi. Twitter

Black Sheep

ViestiKirjoittaja Black Sheep » Ke Syys 03, 2008 23:09

Kyllä harrastajia varmasti on, jos muutaman vuoden ikäero ei ole pahasta. =)
Itse olin ekaa kertaa kaverin kans animeconis tänä vuon ja olin kyl aika hämmentyny (Sen on täytyny johtuu väen paljoudest). Nyt suunnitellaa parhaillaa ryhmä cosplay esityst animecon 2009. Tarttis esiintymis halusii henkilöit (Jotka eivät näytä siltä kuin olisivat syöneet sitruunan), jotka ei pelkää liikkuu ja on hyvii näyttelee. Suositeltu ikä olis jotain 15-19 vuoden väliltä. ^^
''Don't try live so wise,
Don't cry cos you're so right,
Don't dry with fakes or fears cos you will hate yourself in the end''

Palaa sivulle “Turun Animeseura ry”