Turkulaisia etsiskelen..

Tämä alue sisältää Turun Animeseura ry:n (TAS) toimintaan liittyvää keskustelua.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, TAS / Hallitus

Nannaho
Viesti:

Turkulaisia etsiskelen..

ViestiKirjoittaja Nannaho » La Tammi 21, 2006 13:00

Eli siis etsiskelen uusia tuttavia/ystäviä Turusta anime/manga/Japani-fanien keskuudesta. :roll:

En ole törmännyt vielä muihin täällä, joten olisi mukavaa jos olisi ihmisiä joiden kanssa jutustella ja miittailla yms. ^^

Olen siis 21v tyttönen, punapäinen ja pienikokoinen outous. :wink:
J-rock, gosurorit, manga ym. lähellä sydäntäni.

*kaivautuu viltin alle kipeänä kirsikkatikkaria mutustaen*

Sdf-1

ViestiKirjoittaja Sdf-1 » La Tammi 21, 2006 21:20

Kaipa täällä on paljonkin moista porukkaa, enpä kyllä itsekään henk.koht. ketään tunne nyt kun ajattelen :?

FoxJones

ViestiKirjoittaja FoxJones » Su Tammi 22, 2006 11:19

Älkää toki ottako täysin kettuiluna mutta minusta on varsin huvittavaa nähdä tällaista keskustelua Turun Animeseuran viestialueella :D

...ja ihan siltä varalta että ette näe metsää puilta: http://org.utu.fi/tyyala/tas/index.php
Videoiltoja lähes viikottain, TAS:n toimistolla ylioppilastalolla päivystystä (ja niitä kaivattuja alan harrastajia) kahdesti viikossa, saunailtoja ja sekalaista toimintaa.

EDIT: Lueskelin sitten itekin tuota sivua ja kertokaa toki joku joka tietää että missä mennään tuon "DDR-lauantain" kanssa? Ei oo oikeen päässy pelaamaan viime aikoin :(
[22:27:47] <@Kyuu> Sivis: sun tarvii kuvailla yleisölle amv:iden poikkitaiteellisuuden merkitystä
[22:29:18] <@Sivis> "amv:n teko on vähä ku ois .. taiteellista.. poikittain.. siellä"

Sdf-1

ViestiKirjoittaja Sdf-1 » Su Tammi 22, 2006 12:44

Niin no MINÄ en kyllä varsinaisesti mitään kysellytkään, kunhan vaan kommentoin... Joten älä puhu monikossa.

Edit: Ainiin, Kettu hyvä, olin muuten TAS:in jäsen jo neljä-viisi vuotta sitten vuoden-pari...
Viimeksi muokannut Sdf-1, Ma Tammi 23, 2006 03:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

whispering

ViestiKirjoittaja whispering » Su Tammi 22, 2006 12:58

Turku 10 :) Tosin ite en laiskana käy noissa TASin tapahtumissa.
Your just jealous because the voices talk to me.

Darth Mauno
Wannabe

ViestiKirjoittaja Darth Mauno » Su Tammi 22, 2006 19:30

FoxJones kirjoitti:Lueskelin sitten itekin tuota sivua ja kertokaa toki joku joka tietää että missä mennään tuon "DDR-lauantain" kanssa?

Tilanne vaikuttaisi olevan melko lailla samalla tavoin kuin erinäisillä muillakin tuolla sivulla mainituilla suunnitteilla olevilla aktiviteeteilla, elikkä toistaiseksi jäissä. Kun Seelen nykykokoonpanon aktiivisin foorumien nuohooja on tällä hetkellä vailla nettiä, kannattanee pistää suoraa vihjettä suoraan heidän suuntaansa, jos haluaa asian edistyvän.
"Do not underestimate the power of the Dork Side"

masentaa

ViestiKirjoittaja masentaa » Ke Tammi 25, 2006 22:00

DDR-lauantait, kokkaussunnuntait, peli-illat ja kuukausitapaamiset eivät tosiaankaan ole vielä alkaneet. Kuukausitapaamisten "korvaajaksi" on tosin tullut Epäviralliset Torstaivideoillat, joita järjestettiin pitkin syksyä ja joiden olisi tarkoitus jatkua taas huomenna (26.1.).

DDR:stä, muusta pelailusta ja kokkailusta kiinnostuneiden kannattaa nykiä hallituslaisia hihasta (joko fyysisesti tapahtumissa tai virtuaalisesti sähköpostin välityksellä tms.), niin asialle tapahtuu varmemmin jotain. Eihän noiden järjestäminen vaadi kuin yhden aktiivisen hallituslaisen joka ottaa asiakseen pyörittää moista toimintaa.

Henkilökohtaisesti TASsille varaamani aika ja energia on tuntunut ylittyvän moninkertaisesti jo perustoiminnan (päivystykset, kokoukset, wepisivut yms), lehden (pitäkää silmät auki viimeistään kuun vaihteessa, ehkä jo ensi perjantaina!) ja torstaivideoiltojen kanssa, joten en ole lupautumassa pyörittämään enää mitään uutta aktiviteettia. Toisaalta vielä löytyy yhdeksän muuta hallituslaista joita nakittaa :). Yritän muistaa ensi kokouksessa selvitellä muiden Seeleläisten innokkuutta noiden pyörittämiseen.

Lopuksi vastaan vielä alkuperäiseen kysymykseen. Kannattaa tulla tutustumaan TAS:n toimintaan. Seuraava jäsenille tarkoitettu videoilta on perjantaina 27.1. jossa siis katsotaan muutama tunti animesarjan alkua (tällä kertaa ohjelmistossa on toimintakomediaa). Lisäksi toimistollemme Terrakodille voi tulla käymään koska tahansa, mutta päivystysaikoihin (ja videoillan jälkeen) siellä on varmimmin joku paikalla ja ovi auki :). Lisätietoa toiminnasta sekä Terrakodin osoite (ja karttalinkki) löytyy TASn sivuilta osoitteesta http://org.utu.fi/tyyala/tas/index.php.
--
Miikka

rithrin
Viesti:

ViestiKirjoittaja rithrin » To Tammi 26, 2006 16:31

Tervetuloa myös minunkin puolestani, gosurori-harrasta olen minäkin ja DDR-intoilu myös on alkanut kiinnostaa. Muuta lisättävää minulla ei juuri nyt ole, mutta Nannaho,nähdään videoilloissa tai Terrakodilla. (Pannaanpa se danketus korvan taakse.)

masentaa

ViestiKirjoittaja masentaa » La Helmi 11, 2006 14:42

Ajattelin ilmoitella tännekin uusista kuulumisista sekalaisen toiminnan saralta:

Torstaivideoillat jatkuivat kuten suunniteltiinkin. Rose of Versaillesia on vielä noin viidelle torstaille ja Prinsessa Tutua jonkin verran (ts. siitä mulla ei ole tietoa). Nyt olisi siis hyvä tilaisuus ehdottaa jotain sarjoja tai elokuvia mistä saattaisin (tai joku toinen hallituslainen) saattaisi innostua ja näyttää torstaisin.

Vakituista pelailupäivää ei näillä näkymin (joka siis kattaa ainakin seuraavat pari viikkoa tms ;)) ole tulossa, mutta edellisessä kokouksessa puhuttiin yksittäisten pelailutapahtumien järjestämisestä. Esille tuli DDR:n lisäksi ainakin Princess Maker (2) -teemailta. Kannattaa seurata TAS:n sähköpostilistaa tai www-sivuja tarkempien tietojen varalta.
--

Miikka

Darth Mauno
Wannabe

ViestiKirjoittaja Darth Mauno » Ti Helmi 14, 2006 15:10

Puheenjohtajalle ehdotinkin jo aiemmin toimistolla katsottavaksi Tetsuoita (I & II), jotka kumpainenkin löytyvät allekirjoittaneelta.

Miltä muuten kuulostaisi ajatus toimisto-allnightereista? Itsellä on mielessä parikin sarjaa, joita voisi moisessa tapahtumassa katsella läpi.
"Do not underestimate the power of the Dork Side"

Soeur Odeline

ViestiKirjoittaja Soeur Odeline » Ti Helmi 21, 2006 13:16

Kuulostaa epäterveelliseltä, mutta kivalta. Allnigter siis.

Tervetuloa uusi outous munkin puolesta. Mä olen jonkinlainen mopey-gootti, joka soluttautui animeseuraan nähdäkseen Rose of Versaillesia (koska se liittyy Ranskan vallankumoukseen) ja innostui ihan vahingossa.
Extreme? Me?

Odete
Viesti:

ViestiKirjoittaja Odete » Ke Elo 30, 2006 13:40

Jooh kyllähän sitä välillä näitä anime&manga friikkejä kaupungilla vastaan kävelee mutta kun ei uskalla sanoa mitään ja menee vaan lyhtytolpan taakse vakoilemaan. >< Itse taidan olla yksi nuorimpian turkulaisia täällä. Ikä on siis 14. Vaikeaa se on turkulaisia saman ikäisiä kavereita löytää jotka pitäisivät animesta. Mutta ystävyydessä ei ole iällä periaatteessa väliä...

Mel T.
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mel T. » Ke Huhti 04, 2007 15:52

heyy ^^ vaik oonki sauvost käyn turus melkee jok päivä (kouluu ja muutenki ^^) jaa noo ikää löytyy se 16 jaa mua ei ny voi olla bongaamast vaikeest vink vink outo tyyppi oon xDDD et näin ja no mä en ny hirveest tunne myöskää turust päi samoist asioist kinnostuseit .. mut mite toho turu animeseuraa pääsee ja mitäs siit hyötyy taik jotai ..??^^

vink. kyllä mua voi tulla repii kädest jos joku vaa jaksaa 8D.. tunnusmerkkei o aina oudosti laitetut punaset hiukset + valkone maski ^^ ja kuulokkeet ain pääs xD
masochist... so, I like it
CLICK ME YOU BASTARD :3

Ishida
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ishida » Ke Huhti 04, 2007 21:26

Mel T. kirjoitti:mut mite toho turu animeseuraa pääsee ja mitäs siit hyötyy taik jotai ..??^^

Kaikenlaista tietoa - kuten liittymisohjeet - löytyy osoitteesta http://tas.animeunioni.org. Tervetuloa mukaan! Ja jäsenyydestähän hyötyy useilla eri tavoilla. Jäsenkortilla saa muun muassa alennusta monista turkulaisista liikkeistä ja jäsenillä on pääsy animeseuran jo varsin mittavaksi paisuneeseen DVD- VHS- ja mangakirjastoon. Ja tietty pääsee myös katsomaan animea valkokankaalta, mikä sinällään on jo ihan kivaa ^^

Wandall
Viesti:

ViestiKirjoittaja Wandall » To Elo 09, 2007 12:51

turustahan minäkin.......
It keeps going and going and going and going and going... ON STEROIDS! >8D

Palaa sivulle “Turun Animeseura ry”