Kämppäkaverin metsästystä

Tämä alue sisältää Turun Animeseura ry:n (TAS) toimintaan liittyvää keskustelua.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, TAS / Hallitus

Truthdel
Viesti:

Kämppäkaverin metsästystä

ViestiKirjoittaja Truthdel » Ti Heinä 01, 2014 19:45

Moikkamoi!

Olen muuttamassa Turkuun nyt syksyllä.
Kaipailisin kaltaistani animuhenkistä kämppis seuraa jakamaan talouskustannuksia
ja hauskoja hetkiä harrastuksen parissa. Ajattelin että tätä kautta saattaisin tavoittaa kohteeni 8)

Itsestäni:
Valmistun juuri Kuvataide artesaaniksi Pohjois-Karjalassa.
Kulutan jonkinverran kaikenlaista geekyä populäärikulttuuria, sekä varsinkin sitä Japanilaista. Olen rauhallinen, hieman luonteeltani muumimamma enkä juurikaan melua. Tykkään myös kokata kovasti ja seikkailla kirpputoreilla. Cosplay, taidekujailu ja tapahtumat ovat lähellä sydäntä. Pyrkimys on hakea 2015 keväällä Turun Taideakatemiaan ja se minut Turkuun tuokin. Siihen asti juoksen työpaikkojen perässä opiskelupaikka napsahtaa kohdille. En juurikaan juo ja jos juon niin lähinnä seurassa. Minulla on kaksi leikattua poikakissaa, enkä ole varma miten nämä tulevat toimeen muiden eläinten kanssa, lyhyemmillä tapaamiskerroilla ovat suhtautuneen muihin eläimiin uteliaasti ja varovaisesti. Ovat aikamoisia seurakissoja ja leikkiin vaativia otuksia. Nämä juttelevat ja saattavat saada kissahepuleita eli rallituokioita mutta eipä näistä pitäisi olla haitaksi. Ikää on 28, olen lyhyt ja menen kuulemma 16-18 vuotiaasta (kiitti kaverit).

Tulevalle kämppikselleni:
En kaihda itseäni nuorempaa seuraa mutta toivon että kämppisehdokkaani olisi kuitenkin ylittänyt 18 rajapyykin ja kokee itsensä vastuulliseksi aikuiseksi :) Ethän ole allerginen kissoille ja muutenkin siedät eläimiä. Etsin ensisijaisesti kämppikseksi naispuolista henkilöä.

Yhteydenotot sähköpostilla kiitos: sanelmatuominen (at) gmail.com

PS. Puskaradio saa toimia jos tiedätte jonkun potentiaalisen kämppiskaverin!
( ^ ,^) <( truthdel.deviantart.com)

Palaa sivulle “Turun Animeseura ry”