Taistelupelit

Keskustelua japanilaisista peleistä, kattaen esimerkiksi konsoli-, tietokone-, kortti- ja lautapelit.

Valvoja: Pelit-aktiivit

Zack Fair

Re: Taistelupelit

ViestiKirjoittaja Zack Fair » Pe Kesä 25, 2010 23:23

No, jos sinulla on PSN-tunnus ja haluat pelata joskus, niin lähetä minulle PM. En tosin voi pelata varmaan pariin viikkoon, kiitos muutto-rumban, mutta kaipa sitten ensi viikon jälkeisellä viikolla ehdin jo pelata.
"Those wings... I want them too."

Taikasieni
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taikasieni » Ke Kesä 30, 2010 16:11

Soul Calibur II, III ja IV :sta on tullu pelattua aika paljon. Tykkään kyseisestä sarjasta paljon, vaikkakin III oli pieni pettymys ja nelosessa häiritsee se, ettei Darth Vaderin tai Apprenticen puvun väriä pysty vaihtaa oman maun mukaan niin kuin muilla hahmoilla :CC Tai sitte mä oon vaa niin luuseri etten oo älynny miten se tehään.... Mikä ei yllättäis yhtään.

Ite kans ostin vastikään BlazBlue: Calamity Triggerin PS3:lle. C: Vaikkakin omalta osaltani en ole vielä päässyt kunnolla pelin makuun, kun ensinnäkään en oo kauheesti ehtiny pelata ja toiseks se, kun oon niin tottunu Soul Caliburin tappelumenetelmään, että välillä menee sormi suuhun tappelujen tiimellyksessä. Mutta kaikesta tästä huolimatta peli on ollut positiivinen hankinta ^____^ Hahmot ainakin on mielenkiintoisia ja omalaatuisia.

Kissansilmä

ViestiKirjoittaja Kissansilmä » Ma Helmi 21, 2011 20:54

Taistelupeleistä olen pelannut Tekkeneitä ja Mortal Kombateja, molemmat ovat hyviä pelisarjoja ja niissä on myös ihan mielenkiintoisia hahmojakin. Tykkään myös Soul Calibureista.

Sitten on tullut pelattua Destregan, Street Fighterin ja Bloody Roar 2:n demoversioita.
Viimeksi muokannut Kissansilmä, Su Elo 28, 2016 16:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
He takes on the world all in a stride, and your wounds will be his scars
So won't you remember when the night comes
He will need your open arms
For to be invincible, he needs your love

Hebi

ViestiKirjoittaja Hebi » Su Huhti 10, 2011 15:32

Omistan:
~ Super Street Fighter IV
~ Naruto Shippuuden: Ultimate Ninja Storm 2
~ Naruto: Rise of a Ninja
~ Dead or Alice 4

Ja pelaan kaverilla melkein päivittäin:
~ Super Smash Bros. Melee (Paras taistelupeli mitä olen ikinä pelannut ja suosittelen kaikkia edes kokeilemaan!)

Taistelupelit on yksi parhaimmista peligenreistä RPGn ohella.

Raektis
Viesti:

ViestiKirjoittaja Raektis » Su Kesä 26, 2011 10:38

Ajattelin tännekin pistää viestiä. Taistelupeleistä enemmän tai vähemmän kiinnostuneet, tulkaas ihmeessä Nekoconin (http://nekocon.fi, Kuopiossa 9-10.7.2011) pelihuoneeseen. Siellä pääsee pelailemaan kasuaalisesti useita eri taistelupelejä (Blazblue : CS, Tekken 6, Super Street Fighter 4, SSBB ainakin ja jos hyvin käy Arcane Heart 3 myös). Turnaustakin järkätään tuosta Blazbluesta, ja jos tuo peli enemmänkin kiinnostaa, on siellä porukkaa jotka voivat jotain kertoa ja opettaa itse pelistä.

-Nekoconin pelivastaava
Love like you’ve never been hurt And dance till dawn like you’ve just been born
A perfect toy made by perfect tools Playing Ring 'round Rosie with a crowd of fools

Palaa sivulle “Pelit”