Guilty Gear

Keskustelua japanilaisista peleistä, kattaen esimerkiksi konsoli-, tietokone-, kortti- ja lautapelit.

Valvoja: Pelit-aktiivit

Raektis
Viesti:

Re: Guilty Gear

ViestiKirjoittaja Raektis » Ti Marras 02, 2010 16:25

Aah, ihana pelisarja. Oma pelailu jäi kylläkin GG:XX R tasolle koska en ole tiennyt/tajunnut että AC on WII:lle julkaistu. Ei kukaan mulle vaan kertonut... Noo, en sit tiedä miten GC/Classic ohjain sopisi omaan käteen tappelupelissä.

Aloitin Millialla pelaamisen, mutta koska olen käsi, en yksinkertaisesti saa tehtyä Launch->SJC->Air combo->Relaunch ketjua tehtyä, lähinnä tuo SJC tökkii eniten. Siirryin siis Testamenttiin joka ei paljoa taitoa tai älyä peruspelaamisessa vaadi, GD loopin oppii ihan jokainen nopeaan ^^. Shonen sitten vahvisti omaa valintaa, jos joku ei tiedä kuka hän on, katsoo kiltisti tämän Youtube videon : http://www.youtube.com/watch?v=n86uAijyf4U .
Love like you’ve never been hurt And dance till dawn like you’ve just been born
A perfect toy made by perfect tools Playing Ring 'round Rosie with a crowd of fools

Mekakiarika

Re: Guilty Gear

ViestiKirjoittaja Mekakiarika » Ke Helmi 16, 2011 15:08

Hahaa, peli jota hakatessa olen yhden PS-ohjaimenkin saanut tuhottua \o/ Jos tuo ensimmäinen GG oli huonompi kuin seuraajansa niin pelottaa kuinka hyviä ne muut mahtavat olla. Pienestä pitäen on tuota ensimmäistä yksilöä tullut pelattua(hohoo, vakoilin wikipediaa ja selvisi että ollaan pelin kanssa saman ikäisiä), alkaa olla jo aika tylsää kun hakkaa konettakin vastaa toista tuntia häviämättä ._. Pitäisi varmaan joskus hankkia uudemmatkin versiot pelistä.

Lempipelihahmojani ovat Millia, Zato ja Sol. Millialla olen opetellut jo kaikki temput, Zatolla ja Solilla vähän vähemmän.

Palaa sivulle “Pelit”