Okami

Keskustelua japanilaisista peleistä, kattaen esimerkiksi konsoli-, tietokone-, kortti- ja lautapelit.

Valvoja: Pelit-aktiivit

Leeca

Re: Okami

ViestiKirjoittaja Leeca » Ma Joulu 28, 2015 10:51

Shiro Samurai kirjoitti:Åååh Ōkami. <3
(mulla on PS2 versio btw)

Minun lempipelini. Siis ihan mahtava se on!
Mikä onkaan parempaa ku peli mikä perustuu Japanin mytologiaan, missä ohjataan ihanaa valkoista susia (lempparieläimeni!) ja piiretään, taistellaan ja ollaan jumalaksi!
Siis ihan huippupeli, niin saakelin hieno ja musiikkikin on niin huippu ja kaunis kuten kaikki muutkin pelissä. Hahmot ovat ihania!

Just tää! Ja varsinkin hahmojen pälpätys on oikeasti ihanaa pälätystä.

Ite vasta aloitin pelaamisen syksyllä, 22h takana ja oisinko puolessa välin, ehkä, en tiiä yhtään. Tai kaukana siitä vielä, ehkä todennäköisempää. Tällä hetkellä jumissa ja piti siksi luovuttaa ja kahtoo netistä, että miten tuo eräs kohta pelataan kun en vaan tajunnu, mutta walkthrougissa tapahtuu sellasta mitä mulla ei ja siksi oonkin ihan että häh. --- no kannatti kirjottaa ääneen ja kattoa ihan ajan kanssa, nythän mä vasta hokasin että oon höpöttäny ihan väärälle jannulle koko ajan, selittääkin kaiken mun paikallaan junnaamisen :roll: -> loppuillaks löyty tekemistä.
Behind this mask is.. Another mask! Pretty cool, huh?

Palaa sivulle “Pelit”