Okami

Keskustelua japanilaisista peleistä, kattaen esimerkiksi konsoli-, tietokone-, kortti- ja lautapelit.

Valvoja: Pelit-aktiivit

Seikkailuhattu

Re: Okami

ViestiKirjoittaja Seikkailuhattu » Ti Elo 17, 2010 18:32

.
Viimeksi muokannut Seikkailuhattu, La Elo 03, 2013 17:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Shiro Samurai
Viesti:

ViestiKirjoittaja Shiro Samurai » La Elo 28, 2010 21:24

Åååh Ōkami. <3
(mulla on PS2 versio btw)

Minun lempipelini. Siis ihan mahtava se on!
Mikä onkaan parempaa ku peli mikä perustuu Japanin mytologiaan, missä ohjataan ihanaa valkoista susia (lempparieläimeni!) ja piiretään, taistellaan ja ollaan jumalaksi!
Siis ihan huippupeli, niin saakelin hieno ja musiikkikin on niin huippu ja kaunis kuten kaikki muutkin pelissä. Hahmot ovat ihania!

Ostin Ōkamin joskus pari kolme vuotta sitten Barnens Husista Haaparanalla halvalla (299 kr) ja sitä tullee vieläkin pelattua. En ole vielä peliä läpäissyt vaikka olenkin siellä
Spoiler:
Ark Yamaton ulkopuolella, pitäis vain astua sisään...

Olen pelannut reippaasti yli 100 tuntia ja tehnyt miltei kaikki sivutehtävät, olen kerännyt kaikki Stray Beadsit paitsi se yksi minkä vissin saa siltä
Spoiler:
kolmannelta Block Headiltä Kamuissa, siis sehän on ihan sairaan mahottoman hankala. FFFFFFFFF-

Usein jos minä haluan kuluttaa aikaa niin minä menen kalastamaan jonku ukkelin kanssa, aina yhtä hauskaa. XD
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

Clacier
Viesti:

ViestiKirjoittaja Clacier » La Syys 04, 2010 09:55

Hakama-Neiti kirjoitti:Olen pelannut reippaasti yli 100 tuntia ja tehnyt miltei kaikki sivutehtävät, olen kerännyt kaikki Stray Beadsit paitsi se yksi minkä vissin saa siltä
Spoiler:
kolmannelta Block Headiltä Kamuissa, siis sehän on ihan sairaan mahottoman hankala. FFFFFFFFF-

Itsekin kirosin tuota ihan kunnolla ja lopulta pääsin sen läpi, kun
Spoiler:
katsoin itse vain neljä ensimmäistä pistettä ja puolisoni katsoi toiset neljä. Tosin jos ei ole kaveria tarjolla ja puhelimessa tai kamerassa yms. on tarjolla kuvaamismahdollisuus, niin ota pisteet näytölle ja tarkasta kohdat vaikka piste kerrallaan. ;3
"Don't let your victories go to your head, or your failures go to your heart."
Kotisivuni ~ DA-galleriani

PoisonPineapple
Viesti:

ViestiKirjoittaja PoisonPineapple » To Marras 11, 2010 15:01

OKAMI! Ehdottomasti suosikkipelini... <3

En ollut ikinä oikein pelannut PS pelejä ennen Okamin löytymistä, mitä nyt joitain mättöpelejä ja sen sellaisia.. En vaan pysy tasohyppelypelien, ym. tahdissa ja koska en omistanut omaa laitetta niin en koskaan oikeen kerennyt oppimaankaan. Ennen kuin muutin pois kotoa...

Kämppikseni osti kyseisen pelin ja minä innostuin pelaamaan sitä hänen ansiostaan. Ja tähän menessä 3 kertaa olen pelannut läpi ja neljäs kerta menossa. Kaikki beadsit on saatu ja näin, mutta haluan elää sen aina vain uudestaan... Grafiikat ovat upeita, juoni loistava ja pelattava hahmo fantastinen! Mitä muuta voisi toivoa?

....Paitsi että Issun olisi hiljaa ja Raon tissit puhkeisivat...

En malta odottaa OKAMIDENiä!!! 8D
Poison Pineapple in:
deviantArt
Blog

Tumblr

Shiro Samurai
Viesti:

ViestiKirjoittaja Shiro Samurai » Pe Marras 12, 2010 14:44

Minäkin odotan Ōkamidenia kuin kuuta nousevaa! Tulis jo! D:
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

PoisonPineapple
Viesti:

ViestiKirjoittaja PoisonPineapple » La Marras 13, 2010 06:29

Hakama-Neiti kirjoitti:Minäkin odotan Ōkamidenia kuin kuuta nousevaa! Tulis jo! D:

Nimenomaan! 8O
Poison Pineapple in:
deviantArt
Blog

Tumblr

SMILE2ME
Viesti:

ViestiKirjoittaja SMILE2ME » To Helmi 03, 2011 22:57

Okami on lähes täydellisin peli mitä olen pelannut ! Lukuun ottamatta sitä että olen liian tyhmä päästäkseni siinä eteenpäin = w = '''

*Sasori~
DESUCON 18.06.2011 Cossi : Sasori No Danna

ANIMECON 15.-17.07.2011 Cossi : Eka pv. Hopeanuoli kigurumi , toka pv. lolita , kolmas pv. Sasori No Danna

DESUCON FROSTBITE 14.-15.01.2012 Cossi : Eka pv. Gunji , toka pv. Sasori No Danna

TAMPERE KUPLII 05.05.2012 Cossi : Omana emona itsenäni . :3

Kissansilmä

ViestiKirjoittaja Kissansilmä » Pe Helmi 04, 2011 12:01

Kerran tätä pelasin kaverin luona Ps2:lla. Ihan hyvän ensivaikutelman siitä sai, vaikka paljon aikaa ei ollutkaan pelaamiseen sillä hetkellä. Voisihan tuon joskus ostaakin, jos sattuisi löytymään juuri tuo Ps2 -versio, mutta se tuntuu olevan vähän kiven alla.
He takes on the world all in a stride, and your wounds will be his scars
So won't you remember when the night comes
He will need your open arms
For to be invincible, he needs your love

Shiro Samurai
Viesti:

ViestiKirjoittaja Shiro Samurai » Pe Helmi 04, 2011 13:22

Kissansilmä kirjoitti:Kerran tätä pelasin kaverin luona Ps2:lla. Ihan hyvän ensivaikutelman siitä sai, vaikka paljon aikaa ei ollutkaan pelaamiseen sillä hetkellä. Voisihan tuon joskus ostaakin, jos sattuisi löytymään juuri tuo Ps2 -versio, mutta se tuntuu olevan vähän kiven alla.

Täällä missä minä asun on olemassa PS2 versio yhessä kaupassa. :)
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

chiyoko0

ViestiKirjoittaja chiyoko0 » Ma Marras 07, 2011 00:49

Ihan mukava peli... jos pitää stradegia peleistä...

Hankin pelin koska sitä suositeltiin paljon kaikkialla ja sillä on korkeat arvostelut. Peli on aivan mielenkiintoinen ja omalaatuisensa ulkonäön ansiosta, kaunista katseltavaa. Tämä onkin sitten oikeastaan ainut syy miksi sitä jaksaisi edes pelata, japanin mytologian lisäksi. Monta tuntia odotin pelatessani että milloin tämän pelin "oikea juoni/tarina alkaa", joten petyin suuresti huomatessani että sellaista ei tulekaan... odotukseni pelin suhteen kuitenkin olivat korkeat.

Ymmärsin tämän pelin jälkeen että olen pääasiassa RPG pelien fani ja tämä stradegia-peli ei paljoa kiinnostaa... juoni varsinkin on Okamissa melko laimea. Ehkä siksi kun on tottunut RPG peleihin...

Fazi
Viesti:

ViestiKirjoittaja Fazi » Ma Marras 07, 2011 16:32

Okami! Luin siitä ekan kerran Pelit-lehdestä, muistaakseni, ja kiinnostuin niin paljon, että tilattiin se ennakkoon. Tulikin sitten postiluukusta pari viikkoa ennen kö peli tuli kauppoihin <3

Okami on ehdottomasti yksi omista lempipeleistä. Olen vannoutunut fani, vaikka omistankin ainoastaan yhden oheistuotteen (Official Complete Works, joka silloin vuosia sitten piti tilata Amazonista asti kun ei ollut Suomeen vielä tullut), mutta voihan peliä rakastaa ilman niitäkin : D Peruspelin lisäksi omistan myös jatko-osan eli Okamidenin DSi'lle, jonka sain vasta parin kuukauden sisään.
Peli on kaunista katseltavaa ja juoni kaikkine eriävine säikeineen toimii tarpeeksi hyvin. Susi pelihahmona ei ehkä ole maailman originaalein idea (LoZ, anyone?), mutta kukapa ei sellaisella tykkäisi vaihteeksi pelata.

Tosiaan, olen pelannut Okamin läpi kuusi tai seitsemän kertaa, mutta vieläkään _en ole saanut syötettyä kaikkia elukoita_ >:/ Stray Beadsit on kaikki, mutta eläimien prosentteja ja kalalajeja uupuu. Saa nähdä jaksanko koskaan yrittää löytää kaikki.

Oki<3
Tracon 8: Team Fortress 2 - Pyro // Ruttotohtori

Vannoutunut Gurren Lagann -elitisti.
Haters make me famous~

~ MyAnimeList deviantART Tumblr Blogi

SAPULI-DONO
Internetin supersankari
Viesti:

ViestiKirjoittaja SAPULI-DONO » Pe Marras 18, 2011 20:05

okami on yks mun ikuisuusprojekteista, alotan sen tyyliin joka vuosi alusta ja pelaan tunnin tai pari ja jostain syystä jätän sikseen loppuvuodeks. :mrgreen: ehkä liikaa dialogii ja liian vähän äxxxxxxönii ainaki pelin alus mun makuun ja se piipitys jota kaikki pitää ääninäyttelyn sijaan on aika ärsyttävää. god hand on parempi cloverin peli. :mrgreen: graafisesti öökämi kyl on tosi hieno ja soundtrack on semiuskomaton, aaaaaaaahhhhhhh (ilmeisesti last boss theme ja toka komsu spoilaa vähän kantsii varoo jos välittää tollasista)

Fazis kirjoitti:Susi pelihahmona ei ehkä ole maailman originaalein idea (LoZ, anyone?), mutta kukapa ei sellaisella tykkäisi vaihteeksi pelata.
okami on vanhempi ku twilight princess. ja ainakaan mä en erityisemmin pidä susil pomppimisesta. pistäisivät kirahvin tai jotain joskus :mrgreen:

Kissansilmä

ViestiKirjoittaja Kissansilmä » Pe Marras 18, 2011 20:55

Hii, viimeinkin sain Okamin hankittua itselleni kun halvalla sain :D Noin puolitoista tuntia olen pelannut sitä ja onhan se vieläkin tosi hyvä peli (se alun suunnilleen 15 minuuttia kestävä prologihommeli vaan alkoi kyllästyttämään, kun sitähän ei voi skipata :| )
He takes on the world all in a stride, and your wounds will be his scars
So won't you remember when the night comes
He will need your open arms
For to be invincible, he needs your love

narakunohana

ViestiKirjoittaja narakunohana » Su Helmi 10, 2013 20:11

Taitaa kyllä olla paras peli ikinä ♥ Kolme vaiko neljä kertaa oon vetäny läpi, ärsyttää vaan kun multa puuttuu niistä kerättävistä kivistä (en oikeesti ees muista mitä ne on) tasan yks, ja se on joku ihan helvatan vaikee tehtävä jota en pääse millään.

Sun

ViestiKirjoittaja Sun » Ti Heinä 07, 2015 22:55

Tuli pelattua tällainenkin vähän aikaa sitten läpi Wiillä. Voisi sanoa että aika zeldamainen, joskin lyhyemmät ja tylsemmät luolatasot ja pääjuoni ei niin paljon jasanut kiinnostaa. Hieno maailma ja musiikit ja kivoja hahmoja ja yllätävän pitkä peli. Meni yli 70 tuntia pelata läpi, sillä tutkimista riitti ja pari kertaa jumitinkin joissain paikoissa. En silti löytänyt kaikkia stray beadseja tai ruokkinut kaikkia eläimiä ja nyt ei pääse enää takaisin päin, sillä
Spoiler:
viimeisen kerran tallensin Ark of Yamaton sisällä ja sieltä ei pääse enää palaamaan maailmaan. :(

Ei ole kyllä muuta japanilaiseen mytologiaan liittyvää tullut pelattua, joten itselle aika uniikki peli. Project Zero 2 on pelattu pariin kertaan läpi, mutta se liittyy henkimaailman hommiin ja kirouksiin ollen lajityypiltään kauhua/jännitystä sekä on mittasuhteiltaan selkeästi pienempi.

Palaa sivulle “Pelit”