Team Shanghai Alice - Touhou Project

Keskustelua japanilaisista peleistä, kattaen esimerkiksi konsoli-, tietokone-, kortti- ja lautapelit.

Valvoja: Pelit-aktiivit

Smobey
Viesti:

Re: Team Shanghai Alice - Touhou Project

ViestiKirjoittaja Smobey » Su Maalis 14, 2010 23:15

Tuplaspoileri tuli, uuden hahmon kera.

Paljon parempi kuin Shoot the Bullet, imo
Hail Eris!

Maraxor

ViestiKirjoittaja Maraxor » Ti Maalis 16, 2010 21:31

Ite oon nyt pelannu tuplaspoileria abouttiarallaa 6 tuntia yhteensä, ja fiilinki on käsittämätön. Ekat kuus maata on täysin vedetty ja pääsen kokeilee jopa tason 12 mättöjä.
Shoot the Bullettiin verrattuna sanoisin, että helpot on tosi helppoja, mutta vaikeat (eli ne sielää loppupäässä) on TODELLA vaikeat.
Olo on kumminkin euforinen, "miten mä näin hyvä oon tässä?". Shoot the bulletissa pääsin kovalla työllä ex-leveleihin, noin 5 kuukauden peluun jälkeen. Mutta double spoilerissa sama saattaa onnistua viikossa! Tuntuu, kuin osan spellcardeista olis vetäny täysin munkilla ja transsilla, mutta en minä valita. Yleisestikin ottaen Touhou-taidot on parantunu huomattavasti viime kuukausina.
Mutta sen vielä sanon, että Double Spoiler päivässä kannattaa. Sopii tosi hyvin pieninä annoksina. Että tämmöstä tänään, nyt spoilerin pariin! :D

Dodgeball

ViestiKirjoittaja Dodgeball » Pe Maalis 19, 2010 00:40

16 tuntia on jo pelattu double spoileria... no pari tuntia olin afk.

Spoiler taso oli aika hauska :D

79/108 tällä hetkellä, vielä menee useampi tunti!

Kuva

Jagdpanther
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jagdpanther » La Maalis 20, 2010 11:41

Ehkä pieni offtopic, mutta pakko kysyä, että miten olette saaneet Double Spoilerin toimimaan? Itsellä herjaa vain, että d3dx9_42.dll ei löydy?

Edit: Perunkin nuo puheet, sainkin sen nyt toimimaan.
Nähdyt sarjat

フィンランド人 悪魔

Jagdpanther
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jagdpanther » La Elo 14, 2010 12:59

Onkos muut huomanneet, että 12.8 on ilmestynyt?
Nähdyt sarjat

フィンランド人 悪魔

Andriani

ViestiKirjoittaja Andriani » La Elo 14, 2010 23:47

Itseasiassa kerkesin jo hankkiakkin 12.8, eli The Great Fairy Warsin. Ihan jännä peli, ja tuon Sirkun jäädytys-ammuksen avulla, pelaaminen olikin ihan kivaa (:
Touhou onkin aiemmin jo tuttu, tosin itse olen pelannut IN:ää ja suht. uutta UFO:a.
Ihan kiva peli, jää koukkuun, mut tosin se myös turhauttaa aika usein :D Musiikit / Doujinshit / videot on kans kivoja ^^

Tounis

ViestiKirjoittaja Tounis » Pe Syys 24, 2010 14:00

mal | blog | band || [23:17] <+Tutka> Aniki - paikka jossa Touniskin näyttää fiksulta

madu
Viesti:

ViestiKirjoittaja madu » Pe Syys 24, 2010 14:19

Haha, ekaks hirvee liuta kalliita limited-figuja ja nyt sit lisenssianime. ZUN on tainnu päästä rahan makuun ;>

CalmTirius

ViestiKirjoittaja CalmTirius » Ma Syys 27, 2010 13:49

muoks.

Tajusin vasta nytten et kyseessä onkin Project Touhou ja Anime Tenchou (Se eeppinen myyjä Lucky Starista) CROSSOVER, nytte kyl alko pelottamaan...

Raektis
Viesti:

ViestiKirjoittaja Raektis » Ti Marras 02, 2010 16:32

Halp. Työn alla tällä hetkellä projekti "TH 11, Stage 5 normal no death no bomb" (stage 4 projekti meni mukavasti). Orinin Cat Walk tuntuu olevan se isoin este. Mittee työ teette tuon spellcardin kanssa? Pari kertaa olen sen läpi saanut, mutta tuntuu aika tuuripohjaiselta, joten vinkkejä ihmisiltä jotka sen saavat helposti läpi kaipaillaan. Hahmonani toimii Reimu A.
Love like you’ve never been hurt And dance till dawn like you’ve just been born
A perfect toy made by perfect tools Playing Ring 'round Rosie with a crowd of fools

EwiTewi

ViestiKirjoittaja EwiTewi » Ma Joulu 13, 2010 21:40

Okei, olen tiennyt touhoun ihan tosi pitkään, se kuuluu lempisarjoihini, ja olen suuri fani, mutta EN OLE PELANNUT YHTÄÄN. Elikkä suoraan sanoen NOOB.

Pelaisin, mutta ristiriitaisuus estää ja haluaisin olla varma asiasta ennen kuin teen jotain tyhmää. Puolet porukasta väittää että ne voi saada ihan ilmaiseksi netistä kun toinen puoli sanoo että ne pitää ostaa tapahtumista. @_o

Joten te jotka omistatte jonkun touhoun, auttakaa. -_- '
Yuugi only playing around woth you, her sake NOT EVEN DROP

EpikFeil

ViestiKirjoittaja EpikFeil » Ma Joulu 13, 2010 23:30

En ole varma, mutta ehkä eBayssa tms. joku voisi olla halukas myymään pelinsä. Itse tosin latasin netistä, mutta koska Aniki ei tue piratismia, en voi heittää linkkiä (valitan).

Tänään aloitin pelaamaan SAta ja voi jumankekka se oli outoa. Kun on tottunut EoSDiin, PCBhen ja INään, menin ihan sekaisin. Olen kyllä MoFin saanut läpi, mutta silti. Mutta Parsee oli ihana ihana ihana, sulin ää.

EwiTewi

ViestiKirjoittaja EwiTewi » Ti Joulu 14, 2010 19:04

EpikFeil kirjoitti:En ole varma, mutta ehkä eBayssa tms. joku voisi olla halukas myymään pelinsä. Itse tosin latasin netistä, mutta koska Aniki ei tue piratismia, en voi heittää linkkiä (valitan).

Jep, kiitos.
Yuugi only playing around woth you, her sake NOT EVEN DROP

punakone

ViestiKirjoittaja punakone » Su Tammi 30, 2011 18:22

Morjesta, tässä keräillään taustatietoja Desuconissa pidettävään Touhoufandom Suomessa luentoa varten, olisi kiva jos kävisitte täyttämässä kyselyn osoitteessa http://bit.ly/touhoufi

Palaa sivulle “Pelit”