Erepublik

Keskustelua japanilaisista peleistä, kattaen esimerkiksi konsoli-, tietokone-, kortti- ja lautapelit.

Valvoja: Pelit-aktiivit

Cendorr

Erepublik

ViestiKirjoittaja Cendorr » To Heinä 25, 2013 07:50

Kuva

Hei! Kerron vähän selainpelistä, jota itse pelaan ja suosittelen muillekin. Erepublik on eRepublik Labsin 21. syyskuuta 2008 julkaisema ilmainen selainpeli, joka painottaa pelaajien välistä kanssakäymistä ja verkostoitumista yhteiskuntasimulaatiossa. Peli sijoittuu vaihtoehtomaailmaan - Uuteen Maailmaan - jossa kansalaiset osallistuvat politiikkaan, pyörittävät taloutta ja liiketoimintaa sekä sotivat muiden valtioiden kanssa. Kyseessä on siis yhteiskuntapeli, jonne teet oman kansalaisesi ja osallistut sillä kaikenlaiseen toimintaan, vain mielikuvitus on rajana.

Yhteisöllisyys on pelissä tärkeintä, ja voitkin tehdä yhteiskunnassa suunnilleen mitä vain. (liittyä puolueeseen, pyrkiä sen puheenjohtajaksi, pyrkiä puolueesta kansanedustajaksi ja osallistua päätöksentekoon tai jopa presidentiksi ja johtaa kokonaista yhteiskuntaa), liittyä sotilasyksikköön ja armeijaan (eSuomen puolustusvoimien lisäksi maassa toimii useita itsenäisiä sotilasyksikköjä) ja vaikka mitä muuta (oikeastaan vain mielikuvitus - ja pelimekaniikka - ovat rajana). Voit perustaa lehden ja ryhtyä journalistiksi, omia yrityksiä jne.
Itse peliin voi käyttää vain pari minuuttia päivässä, mutta myös enemmän jos haluaa (riippuu ihan siitä miten haluaa peliä pelata). Kutsunkin teidät mukaan testaamaan tätä peliä, jota itse olen pelannut sen jo reilun vuoden verran.

eRepublikia pelaa sadattuhannet pelaajat ympäri maailmaa kymmenistä maista, myös eSuomi on mukana tässä eMaailmassa, tule sinäkin mukaan!

Nyt kun jaksoit lukea tänne asti... Rekisteröityminen on helppoa ja se käy parissa minuutissa. :) Tervetuloa eSuomen kansalaiseksi! Suosittelen liittymään tämän linkin kautta, jotta voin auttaa sinut hyvään alkuun:

http://www.erepublik.com/en/referrer/Cendorr

Kiitos mielenkiinnosta!

8n7

Re: Erepublik

ViestiKirjoittaja 8n7 » To Heinä 25, 2013 13:25

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Taidanpa kokeilla^_^

9axel5

Re: Erepublik

ViestiKirjoittaja 9axel5 » Su Syys 22, 2013 20:44

Hahaha :D hienoa Cendorr! saadaan lisää animehomoja tännekin. Ja toki voitte kirjautua etusivulta tai toveri animehomon (minun) refulinkistä Minulta ja muilta pelaajilta voi saada apua aloittamiseen. Nimi pelissä 9axel5, IRC:ssä pyörin nickillä _9axel5 quakenetissa, missä pelin kannuna toimii #erepublik.fi

Tämä topic taitaa olla kuitenkin hieman väärässä paikassa, en tiedä. Toki pelistä myös eJapani löytyy.

Palaa sivulle “Pelit”