Pokemon Black/White

Keskustelua japanilaisista peleistä, kattaen esimerkiksi konsoli-, tietokone-, kortti- ja lautapelit.

Valvoja: Pelit-aktiivit

-Dist

Re: Pokemon Black/White

ViestiKirjoittaja -Dist » Ti Heinä 26, 2011 21:26

Kun kyseessä on kuitenkin peli missä poket taistelevat toisiansa vastaan, eikö ole realistisempaa se että poket ovat oikeasti '' pelottavan '' näköisiä kuin se että kaksi söpöä karvapalloa taistelee toisiansa vastaan?

Onhan nuo poket tosi eri näköisiä mutta ei se mua ainakaan ole haitannut, koska itse peli on kyllä suht. hyvä. Kesken se silti jäi koska kuten kaikki poket, loppujen lopuksi peli on sitä itseänsä toistavaa schaissea. Liigasta toiseen ja välillä vähän grindataan.. zzz
The joys of a universe made and unmade, friends across time, shall be your ray of light.

Fazi
Viesti:

Re: Pokemon Black/White

ViestiKirjoittaja Fazi » Ke Heinä 27, 2011 00:27

Kamalan moni kyllä morkkaa näitä uusimpia moneja ja sanovat, etteivät näytä pokéilta. Miltä ne sitten näyttää, ihmiset? D': Digimoneiltako? Mielestäni ovat hienoja ja "peruskamaa," hyvällä sanottuna.
Jos nämä ovat pelottavia, niin älkää vaan koskaan Digimonin katseluun sortuko.

Omistan itse Whiten ja mielestäni on tosi jees. Vaikka tosiaan kyllä se on sitä samaa vanhaa, mennään salilta toiselle ja kehitetään hirviöt satalevusiksi ja randomisti kierretään ympäri paikkoja ja joskus sitten napataan vaikka ne legendaarisetkin pokémonit, mutta kyllä se vaan yhä onnistuu pitämään gripissään. Itsellä mennyt kyllä jo vähän tylsäksi tuo eikä pokét ole edes lvl100, mutta en sen pelaamista silti ole lopettanut.
Tracon 8: Team Fortress 2 - Pyro // Ruttotohtori

Vannoutunut Gurren Lagann -elitisti.
Haters make me famous~

~ MyAnimeList deviantART Tumblr Blogi

Palaa sivulle “Pelit”