Armored Core, mecha tappelua supernopeudella!

Keskustelua japanilaisista peleistä, kattaen esimerkiksi konsoli-, tietokone-, kortti- ja lautapelit.

Valvoja: Pelit-aktiivit

EgoLogical

Armored Core, mecha tappelua supernopeudella!

ViestiKirjoittaja EgoLogical » Ti Elo 03, 2010 21:43

Yksi aika harvojen ihmisten tuntema peli, Armored Core on ollut minulla jo aika pitkään suosikki. Pelin tarinana sijoittuu aavikoitunut maapallo, jossa ihmiset asuvat miljoonina yhteiskuntina otsonikerroksen megalentokoneissa. Ajat Next/Armored Corea, joka on kustomoitava mecha. Tehtävänäsi on joko avustaa ne miljoonat otsonissa, tai tuhota ne...
Olen vain pelannut Armored Core for Answeria, mutta siitä jo voi päätellä pelisarjan eeppisyyttä.

Ihan semmoseks awesomeness factoriks, tässä olisi yksi kuva Armored Core for Answerin pomoista, legendaarinen Answerer:
DOOM
PINEAPPLE SURPRISE!

-Dist

Re: Armored Core, mecha tappelua supernopeudella!

ViestiKirjoittaja -Dist » Ke Elo 18, 2010 16:17

Muutama viesti alaspäin ja löytyy ketju .. viewtopic.php?f=61&t=10607

Ja kas vain, olet itse vielä luonut tuon ketjun .. :roll:

Edit : No tämäkin oli kaks viikkoa vanha, ois voinu katsoa pvämäärää .. noh olkoot.. silti.
The joys of a universe made and unmade, friends across time, shall be your ray of light.

EgoLogical

Re: Armored Core, mecha tappelua supernopeudella!

ViestiKirjoittaja EgoLogical » Pe Elo 27, 2010 23:06

-Dist kirjoitti:Muutama viesti alaspäin ja löytyy ketju .. viewtopic.php?f=61&t=10607

Ja kas vain, olet itse vielä luonut tuon ketjun .. :roll:

Edit : No tämäkin oli kaks viikkoa vanha, ois voinu katsoa pvämäärää .. noh olkoot.. silti.

BAGH!
Sori, olen ihan amnesiassa kahden viikon jälkeen xD
Mutjoo, tää keskittynee nytten enimmäkseen muihin AC peleihin kuin 4 Answeriin, niin ehkä tän ketjun voisi hyväksyä...?
PINEAPPLE SURPRISE!

Palaa sivulle “Pelit”