Internetin ilmaiset pelit

Keskustelua japanilaisista peleistä, kattaen esimerkiksi konsoli-, tietokone-, kortti- ja lautapelit.

Valvoja: Pelit-aktiivit

Parhain nettipeli?

Runescape.
4
16%
Habbo.
1
4%
Gladiatus.
0
Ei ääniä
Travian.
2
8%
Ikariam.
1
4%
Jokin muu.
17
68%

Ääniä yhteensä: 25

Roza

Internetin ilmaiset pelit

ViestiKirjoittaja Roza » Su Helmi 08, 2009 00:23

http://s4.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=50316 Tämä on hyvä peli, kokeilkaa ja kommentoikaa.
Tässä taistellaan vihollisia vastaan, siitä saa rahaa ja joskus tavaraakin.
Täällä voi saada tehtäviä tavernasta, ja kun ne on tehty, saa siitä taas rahaa ja joskus tavaraakin. Tehtävissä yleensä pyydetään
hakemaan jokin esine, esim. suden hammas, riepu.. näitä saa kaikista taistelupaikoista, kutkin tavarat kustakin paikasta.
Paikkoja on jopa 8, mukaanottaen areenan, jossa voi haastaa toisia pelaajia, siitä voi voittaa vain rahaa, enimmiltään jtn. 800 kai. Huutokaupasta voi ostaa kilpiä, miekkoja, kypäriä jne. Hyviä pelihetkiä, kysykää ihmeessä lisää apua tästä pelistä. :D

haplo
Viesti:

Re: Internetin ilmaiset pelit

ViestiKirjoittaja haplo » Su Helmi 08, 2009 10:33

Aiheita, täsmälleen samanlaisia, oli kaksi, joten poistin toisen suoralta kädeltä enkä vain laittanut lukkoon. Toisekseen muutin aiheen otsikkoa mainitsemaan äänestyksen aiheen eikä pelkästään Gladiatus-peliä. Jos joku viisaampi keksii aiheelle paremman otsikon, saa ilmaista kantansa, minähän kun en tällaisia pelaa ja tunnenkin noista maineelta vain Runen.

Aihehan ei sinällään käsittele japanilaisia pelejä, kuten tällä alueella on tarkoitus ollut, mutta jätän tämän vielä siitäkin huolimatta tähän, koska olen pohtinut tässä asiassa mahdollista sääntöjen rukkailua.

-Dist

ViestiKirjoittaja -Dist » Su Helmi 08, 2009 23:05

haplo kirjoitti:Aiheita, täsmälleen samanlaisia, oli kaksi, joten poistin toisen suoralta kädeltä enkä vain laittanut lukkoon. Toisekseen muutin aiheen otsikkoa mainitsemaan äänestyksen aiheen eikä pelkästään Gladiatus-peliä. Jos joku viisaampi keksii aiheelle paremman otsikon, saa ilmaista kantansa, minähän kun en tällaisia pelaa ja tunnenkin noista maineelta vain Runen.

Aihehan ei sinällään käsittele japanilaisia pelejä, kuten tällä alueella on tarkoitus ollut, mutta jätän tämän vielä siitäkin huolimatta tähän, koska olen pohtinut tässä asiassa mahdollista sääntöjen rukkailua.

Ketju jossa voisi jutella yleisesti ottaen peleistä, ei vain japanilaisista, olisi itse asiassa ihan kiva. Sen voisi vaikka Kakkubuffetin puolelle heittää tms.

Ja mitä tähän topikkiin tulee, tiedustellaanko tässä nyt sellaisia pelejä joita pelataan selaimella ? Koska yhtään hyvää en itse ikinä ole löytänyt, ja tuskin tulen löytämään.
The joys of a universe made and unmade, friends across time, shall be your ray of light.

SAPULI-DONO
Internetin supersankari
Viesti:

ViestiKirjoittaja SAPULI-DONO » Su Helmi 08, 2009 23:13

nanaca crash on hyvä ja varmaa kaikkien tuntema fläshipeli :3
sit odotellaan cross channelin eli sen pelin josta noi hahmot on kääntämistä ^_^;

haplo
Viesti:

ViestiKirjoittaja haplo » Ma Helmi 09, 2009 00:45

-Dist kirjoitti:Ketju jossa voisi jutella yleisesti ottaen peleistä, ei vain japanilaisista, olisi itse asiassa ihan kiva. Sen voisi vaikka Kakkubuffetin puolelle heittää tms.

Ja mitä tähän topikkiin tulee, tiedustellaanko tässä nyt sellaisia pelejä joita pelataan selaimella ? Koska yhtään hyvää en itse ikinä ole löytänyt, ja tuskin tulen löytämään.

Kakkubuffetti olisi mahdollinen, mutta toisaalta ei se yksi ketju täälläkään varmasti ketään haittaisi. Poikkeushan tunnetusti vahvistaa säännön. :)

Ja ilmeisesti selainpeleistä on kyse, mitä noista peleistä sain nopealla googlettamisella tietää.

__

ViestiKirjoittaja __ » Ma Helmi 09, 2009 13:24

Traviania joskus pelasin aktiivisesti, nykyään vain Glory of Fellowlandia (muutamalla palvelimella, Kunnian Lakeuksilla suomipalvelimista eniten Lolikääpiöt-heimolla).
Kyseessä siis travianintyyppinen selainpeli paitsi täysin suomessa tehty, toteutus muistuttaa hieman enemmän Civilizationia kun Traviania mielestäni.

Tiituli83

ViestiKirjoittaja Tiituli83 » Ma Helmi 09, 2009 22:14

Travian rulez :D pelailen kaikkia suomen servuja jotka vaan on käynnissä xD eli 1, 2, 3, 4, 7 :D :D sain yhen manga anime ja cosplay kaverinkin sieltä xD :shock:

E: mä muuten koitin joskus tota Glory of Fellowlandia, mut en tajunnu siitä mitään =(

-Dist

ViestiKirjoittaja -Dist » Ma Helmi 09, 2009 22:27

haplo kirjoitti:
Kakkubuffetti olisi mahdollinen, mutta toisaalta ei se yksi ketju täälläkään varmasti ketään haittaisi. Poikkeushan tunnetusti vahvistaa säännön. :)

Ja ilmeisesti selainpeleistä on kyse, mitä noista peleistä sain nopealla googlettamisella tietää.

Ei tietenkään haittaa, mutta tämä on kuitenkin '' Japanin taivaan alla '' ketjun yhteydessä.. Sekoittaa vähän. Vai pitäisikö ihan oma '' Pelit yleisesti '' ketju luoda jossa sitten alaketjuina eri pelejä josta ihmiset voisi sitten jutella. Vaikka tämä nyt animeforumi onkin että en tiedä sopiiko ihan oma ketju tälle aiheelle sitten..

Noh miten kuten, kunhan joku tekee aloitteen ja luo jonkinmoisen pelikeskusteluketjun.. Tämä kun oli vain selainpeleille.
The joys of a universe made and unmade, friends across time, shall be your ray of light.

Roleplay

ViestiKirjoittaja Roleplay » Ma Helmi 09, 2009 23:04

-Dist kirjoitti:
haplo kirjoitti:

Ei tietenkään haittaa, mutta tämä on kuitenkin '' Japanin taivaan alla '' ketjun yhteydessä.. Sekoittaa vähän. Vai pitäisikö ihan oma '' Pelit yleisesti '' ketju luoda jossa sitten alaketjuina eri pelejä josta ihmiset voisi sitten jutella. Vaikka tämä nyt animeforumi onkin että en tiedä sopiiko ihan oma ketju tälle aiheelle sitten..

Noh miten kuten, kunhan joku tekee aloitteen ja luo jonkinmoisen pelikeskusteluketjun.. Tämä kun oli vain selainpeleille.

Ei tämäkään täysin irrotettu Japanista ole, onhan ainakin minun tietojeni mukaan Habbossa ja Travianissakin japanilaisia servereitä. Tässä alkoikin mietityttää, että löytyykö Japanista sitten ihan japanilaisia selainpelejä?

Itse en vielä äänestänyt mitään, en oikeen osannut valita.

haplo
Viesti:

ViestiKirjoittaja haplo » Ti Helmi 10, 2009 09:46

Roleplay kirjoitti:
-Dist kirjoitti:
haplo kirjoitti:

Ei tämäkään täysin irrotettu Japanista ole, onhan ainakin minun tietojeni mukaan Habbossa ja Travianissakin japanilaisia servereitä. Tässä alkoikin mietityttää, että löytyykö Japanista sitten ihan japanilaisia selainpelejä?

Itse en vielä äänestänyt mitään, en oikeen osannut valita.

Pelit yleisesti-ketju nyt ei niin paha asia olisi tällä alueella, mutta toisaalta sellainen voisi olla hyvinkin sekava, varsinkin jos sinne tupattaisiin tämä miljoonien selainpelien käsittelyyn tähtäävä ketju. Mutta asia on pohdinnassa, kahtotaas.

Tuo maantieteellinen jaottelu on kyllä peleissä aikas vaikeaa. Kuten Roleplay totesi, monille näistäkin peleistä taitaa olla japanilaisia servereitä. Mutta toisaalta, eikös maantieteellinen jaottelu ole vaikeaa ihan jo mangankin kohdalla? Koulukuntia riittää vaikka muille jakaa... Eli periaatteessa jatkaminen tyrannisesti vain japanilaisista peleistäkin olisi mahdollista.

FreakyM

ViestiKirjoittaja FreakyM » Ti Helmi 10, 2009 21:02

Mainitsenpa kuitenkin tähän väliin Urban Deadin, joka pitkään piti minutkin koukussa. Ehkäpä kyseisen zombieapokalyptisen hilpeän pelin pahin puute on täydellisen endgame contentin puuttuminen =P
When I gaze the man who is gazing at me
when I stare into the looking-glass
when I ask what he sees
Then I'm asking for more, and the more that I want to know, I'll know what I'll never know
http://urborg.wordpress.com/

Tiituli83

ViestiKirjoittaja Tiituli83 » Su Huhti 12, 2009 13:46

FreakyM kirjoitti:Mainitsenpa kuitenkin tähän väliin Urban Deadin, joka pitkään piti minutkin koukussa. Ehkäpä kyseisen zombieapokalyptisen hilpeän pelin pahin puute on täydellisen endgame contentin puuttuminen =P

Mä kokeilin rekisteröityy tonne ja yritin tajuta sitä mut en tajunnu xD

Kyubi
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kyubi » La Loka 24, 2009 21:01

Omasta mielestäni paras Gaia online Hyvä ilmainen online peli,tässä pelissä voit esim:Pelata rpg peliä sun muita minipelejä tehdä hahmostasi melkein minkälaisen haluat (kunhan on goldia) Ja kalustaa oman talon ja jutella foorumeilla ja jos joku kiinnostui niin tässä vinkkejä goldin saamiseen:Postaa foorumeille hyvin paljon,jokaisesta postista saa 30-70 goldia per postaus,tämä on mielestäni nopein tapa.
Ja linkki pelin sivulle: www.gaiaonline.com
Minulla on purkki likaa,minulla on purkki likaa,minulla on purkki likaa,Ja arvaa mitä on sisällä.

Kyubi alias Kaguya Houraisan

Sleepy Dancer
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sleepy Dancer » La Huhti 23, 2016 16:34

Kyubi kirjoitti:Omasta mielestäni paras Gaia online Hyvä ilmainen online peli,tässä pelissä voit esim:Pelata rpg peliä sun muita minipelejä tehdä hahmostasi melkein minkälaisen haluat (kunhan on goldia) Ja kalustaa oman talon ja jutella foorumeilla ja jos joku kiinnostui niin tässä vinkkejä goldin saamiseen:Postaa foorumeille hyvin paljon,jokaisesta postista saa 30-70 goldia per postaus,tämä on mielestäni nopein tapa.
Ja linkki pelin sivulle: www.gaiaonline.com

Gaia on muuttunut tosi paljon vuosien aikana. ZOMGia ei voi enää pelata, mutta sen tilalle on tavallaan tullut peli nimeltä Lake Kindred. Jos ei halua käyttää oikeaa rahaa niin, tämän pelaaminen on tällä hetkellä paras tapa hankkia kultaa (ja itemeitä). LK muistuttaa hyvin paljon Pokemonia, mutta on paljon yksinkertaisempi (ja bugisempi). Peli kuitenkin laajenee kaiken aikaa ja uusia lemmikkejä/hirviöitä eli Kinejä luodaan lisää joka kuukausi.
Jonkin aikaa sitten päätin kirjautua Gaiaan nostalgian vuoksi ja siitä se pelaaminen taas alkoi... :roll:
"Jättäkää minun Slaine rauhaan!
t: ruma läski akka"

Palaa sivulle “Pelit”