Lepakot!

Keskustelua yurista ja shoujo-aista.

Valvoja: Yuri / aktiivit

Jade-san

Re: Lepakot!

ViestiKirjoittaja Jade-san » To Joulu 09, 2010 21:35

(Plöö, en aio ottaa kantaa yllä olevaan väittelyyn. Näytän kieltä ja irvistän.)

Täällä liehuu myös yksi lepakko. Tai pikemminkin puolilepakko. Eli sekasikiö?! What?! No niin, johan päästiin tähän huonoon huumoriin - eikä vienyt kuin muutaman lauseen, taitaa olla uusi nopeusennätys. Mutta siis, mitä sitä sen enempiä selittämään: olen bi ja aika helkutin ylpeä siitä, en häpeä. En tosin huutelekaan sitä tai kuuluttele sitä maailmalle (huom: olkoon tämä ketju poikkeus, joka vahvistaa säännön), mutta jos jotakuta epäilyttää ja asiaa kysyy, en valehtele. On ne tytöt vaan niin kauniita, kukapa niistä ei tykkäisi? Ja shoujo-ain ystävä olen myöskin, jostakin merkillisestä syystä (lue: asiaan ei yhtään liittyne seksuaalinen suuntautumiseni?).
I am not a whore. I'm just really, really, REALLY friendly.

misner

ViestiKirjoittaja misner » Pe Joulu 10, 2010 00:10

poistettu
Viimeksi muokannut misner, To Heinä 19, 2012 16:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Rinka_nee
Viesti:

ViestiKirjoittaja Rinka_nee » To Joulu 30, 2010 01:58

Itse en vielä tiedä, mikä olen, mutta mielestäni lesbot /(ja homot kans), on ihan tavallisia ihmisiä. Kun on mangaa tullu luetua ja animea katottua, niin asia on selkeytyny entisestään. Rakastan shonen-aita ja shojo-aita. Se on ihan samanlaista kuin muukin manga.
Sellaisia ihmisiä on vaikea käsittää, jotka syrjivät edellämainittujen perusteella.
Kai se on vaan -kaikkien genrien rakastaja- otakun oma mielipide, vai onko näin?
Don't Ya Ever Give Up... There Is Always One Nyan-Up For You

Jalle
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jalle » To Joulu 15, 2011 12:55

Puolilepakko näillä nurkin ~ Täysiverinen en siis ole X3

Fazi
Viesti:

ViestiKirjoittaja Fazi » To Joulu 15, 2011 15:02

Kamalaa kun ihmiset saa tappouhkauksia seksuaalisen suuntautumisensa vuoksi :/ Jännä lukea muiden kokemuksia kun itselle ei ole koskaan mitään pahaa sattunut, koulussa ei asiasta nälvitä eikä kukaan ole koskaan tullut vinoilemaan.

Bisse löytyy täältäkin. Yksi seurustelusuhde nuoren naisen kanssa on takana, kesti noin kaksi vuotta ja erottiin siksi, että tuli selväksi, että etsimme suhteelta ihan erilaisia asioita. Nykyään olemme hyviä ystäviä, emmekä muistele menneitä pahalla.
Olen tottunut ajatukseen, että sekä tytöt että pojat kiinnostavat ja voin kuvitella olevani minkä sukupuolen kanssa tahansa (transuja unohtamatta). Vaikka hyväksyn itseni näin, en taaskaan halua levitellä asiaa kuuluvalla äänellä kansalle, saavat jotakin kautta selville jos saavat. Koululaukussani on sateenkaaripinssi kera tekstin "And so what if I am?" ja vain pari lähintä kaveriani on siitä minulle huomauttanut, toinenkin jopa kysynyt että mistä ihmeestä löysin sen kun ei noita ihan joka paikasta nykyään löydä. Jos joku haluaa tulla ryttyilemään asiasta niin tulkoon, etsii pian etuhampaitaan turhaan lattialta.

Olenko se vain minä, vai onko anime/manga-ihmisten keskuudessa tavallista enemmän lesboja/homoja/bissejä? O_o Vai onko vähemmistö oikeasti kasvanut muissakin ihmisryhmissä huimasti?
Tracon 8: Team Fortress 2 - Pyro // Ruttotohtori

Vannoutunut Gurren Lagann -elitisti.
Haters make me famous~

~ MyAnimeList deviantART Tumblr Blogi

bottlemiku
Viesti:

ViestiKirjoittaja bottlemiku » Ti Tammi 03, 2012 21:24

Itsekin olen muuten huomannut tämän, että anime-/manga-ihmisistä löytyy enemmän homoja/lesboja/biseksuaaleja. Aika jännä..

Tässä on yksi bi. Ennen olin hetero, mutta pojat alkoivat kyllästyttää. ^^ Enemmän olen kuitenkin naisiin päin.. Heh~ Harmi vain, ettei koulussa ole ketään, jolle voisin tämmöisiä asioita jakaa, koska he vain alkaisivat haukkumaan. ;___; Kaikki aina haukkuvat : "V*tun homo!" Itse siinä sitä kuunnellessani ajattelen, että eihän homoissa ole mitään pahaa. Ei lesboissakaan ole mitään pahaa. Kaikki saa rakastaa, keitä ne haluaa. Miksi ihmisten pitää nykyään olla niin typeriä?

nakkisankari

ViestiKirjoittaja nakkisankari » Su Tammi 15, 2012 22:25

Olenko se vain minä, vai onko anime/manga-ihmisten keskuudessa tavallista enemmän lesboja/homoja/bissejä? O_o Vai onko vähemmistö oikeasti kasvanut muissakin ihmisryhmissä huimasti?

Luulenpa että kaikissa "erikoisemmissa" alakulttuurien piireissä on näin, tai itse mokomissa pyörineenä on tullut huomattua. Kai se johtuu siitä kun muiden "friikkien" parissa uskaltaa paremmin tulla kaapista ulos, harvempi valmiiksi outona pidetty moisen pikkujutun takia tuomitsee.

Joo ja, itse olen lesbo tosiaan. Kuolauslistalta löytyy enempi miesnäyttelijöitä/-animuhahmoja/-jne, kuin niitä naispuolisia, mutta mua ällöttää ajatus seksistä miehen kanssa, ja vähän jo kädestäpitäminenkin, en tiiä miksi. Oon seurustellut kerran pojan kanssa, mutta se oli silloin kun en oikein ollut määrittänyt itseäni. Kyllä mä ihastunut olin, että kai mä voisin nykyäänkin ihastua poikiin ja miehiin, mutta oon sen verran läheisyydenkipeä etten pystyis olemaan ilman sitä fyysistä kontaktia, eikä siitä varmaan saa mitään nautintoa jos se inhottaa.

Mika-setä

ViestiKirjoittaja Mika-setä » Ke Helmi 22, 2012 21:49

Jälleen yksi bi täällä! Minäkin kyllä kallistun enemmän tyttöjen puoleen... En vaihtaisi tyttöystävääni kehenkään mistään hinnasta<3
Sitten mielipidettä: Minusta on tyhmää pilkata jotakuta suuntautumisen vuoksi. Toiset ihmiset eivät sitten myöskään välttämättä tajua, että joku saattaa loukkaantua siitä, kun kysellään kaikkea. Kokemusta tästä löytyy. Eikä sekään ole kivaa jos koulun käytävillä raikaa omat yksityis asiat. Onneksi tämä vaihe ei tosin kestänyt pitkään!

//Anteeksi jos viesti oli jotenkin huono. Tuntuu vaan omituiselta kun ensimmäinen viesti tällä foorumilla tulee juuri tähän kessaan ^^;

Enkelisielu

ViestiKirjoittaja Enkelisielu » Ke Kesä 06, 2012 14:15

Uus foorumilla \o/
Oon panseksuaali mutta enemmän tyttöihin päin koska ihminen merkkaa vaan, tytöissä kuitenkin fyysinen puoli on enemmän viehättävä.

Sria
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sria » Pe Heinä 12, 2013 00:34

Batwoman and Proud of it!

Shoujo-ai on usein hyvin epäuskottavaa, mutta laarista löytyy toki helmiäkin. Tarjonta on vain Länsimaissa kovin suppeaa Dx Yaoia löytyy reippaasti enemmän! Ihan epistä.
The Unexpected Journey has begun.

Palaa sivulle “Yuri-keskustelu”