Lepakot!

Keskustelua yurista ja shoujo-aista.

Valvoja: Yuri / aktiivit

Pinyanas

Re: Lepakot!

ViestiKirjoittaja Pinyanas » Su Marras 21, 2010 21:08

Biseksuaali täältäkin, tosin tytöt kiinnostaa enemmän.
Pojista oikeastaan pelkkiä huonoja muistoja...
Ensimäinen seurusteli kahen muun kaa samaan aikaan,
toinen jätti kahen viikon jälkeen ilman syytä,
kolmas jätti kaukosuhteen takia,
toinen alko haikailla perään syyslomalla vaikka oon varattu...
Brr... Kylmiä väreitä!

mijummi

ViestiKirjoittaja mijummi » Su Marras 21, 2010 22:16

Vaikka nyt olenkin poika minun on aivan pakko saada mielipidettä esille.

Minua jotenkin ottaa päähän ihmiset, jotka ei voi seurustella jonkun sukupuolen kanssa sen takia että ne sattuvat olemaan miehiä tai naisia. Itse koitan kaikessa tilanteissa olla luokittelematta ihmistä sukupuolen perusteella, niin rakkaudessa, opiskeluelämässä, ystäväpiirissä tai missä muussakaan tilanteessa. Ja juuri henkilöt jotka tunnustaa etteivät voi seurustella ihmisen kanssa jolla on pippeli tuolla jalkovälissä jotenkin pännii, eihän sitä suhteessa sitä pippeliä tarvitse katsella. Kyse on henkilöistä, ei työvälineistä.
Jotkut leikkaavat kinkkua, jotkut päitä

misner

ViestiKirjoittaja misner » Ma Marras 22, 2010 01:06

poistettu
Viimeksi muokannut misner, To Heinä 19, 2012 16:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

mijummi

ViestiKirjoittaja mijummi » Ma Marras 22, 2010 15:45

Ja parisuhteessa sitä jalkopäätä katsellaan kyllä aika säännöllisin väliajoin ellei jossain selibaatissa eletä. :D

On aivan yhtä normaalia seurustella ilman seksiä oli sitten hetero lesbo bi tai homo. Minulla on useampikin ystävä joita koko ajatus vain ällöttää, ja haluaa elimiään käyttää pelkkään kusen eritykseen.

Miehet ovat muutenkin liian "kovia" minun makuuni. Vaikka olen tavannutkin monta aivan upeaa miestä, niin tiedän että suhteesta ei tulisi mitään koska he ovat miehiä.

Ihmiset on erilaisia. On niissä naisissakin niitä koviksia.

Olisihan se todella mahtavaa että pystyisin seurustelemaan miehen kanssa, olisi elämä niin paljon helpompaa. Ei ainakaan joutuisi kuuntelemaan tappouhkauksia ja väkivallalla yleensäkin uhkailua vain siksi, että minä nyt vaan satun tykkäämään tytöistä enemmän. Kyllä lesbona olo ottaa minuakin välillä päähän.

Jos tosiaan saat tappouhkauksia kannattaa jo kertoa jollekkin O,o Seksuaalisen suutnautumisen ei pitäisi vaikuttaa mihinkään muuhun kuin siihen keiden kanssa haluaa seurustella.

madu
Viesti:

ViestiKirjoittaja madu » Ma Marras 22, 2010 17:58

mijummi kirjoitti:Jos tosiaan saat tappouhkauksia kannattaa jo kertoa jollekkin O,o Seksuaalisen suutnautumisen ei pitäisi vaikuttaa mihinkään muuhun kuin siihen keiden kanssa haluaa seurustella.

Kiva jos sun maailmassasi "kertomalla jollekin" saa murrettua tuhansia vuosia vanhat perinteet siitä, mitä valtaosa paikallisista pitää oikeana ja mitä vääränä. Valitettavasti oikeassa elämässä ei taida olla ihan noin helppoa vaan monien elämä ihan oikeasti on aika vaikeaa poikkeavan seksuaalisuuden vuoksi (mikä sekään ei käsittääkseni ole kiinni ihan siitä, miten itse koittaa luokitella tai olla luokittelematta ihmiset kuten tuossa aiemmin mainitsit)... Onneksi ollaan kuitenkin menty ja koko ajan menossa selvästi parempaan päin seksuaalivähemmistöjen kohtelun kanssa.

mijummi

ViestiKirjoittaja mijummi » Ma Marras 22, 2010 22:27

madu kirjoitti:
mijummi kirjoitti:Jos tosiaan saat tappouhkauksia kannattaa jo kertoa jollekkin O,o Seksuaalisen suutnautumisen ei pitäisi vaikuttaa mihinkään muuhun kuin siihen keiden kanssa haluaa seurustella.

Kiva jos sun maailmassasi "kertomalla jollekin" saa murrettua tuhansia vuosia vanhat perinteet siitä, mitä valtaosa paikallisista pitää oikeana ja mitä vääränä. Valitettavasti oikeassa elämässä ei taida olla ihan noin helppoa vaan monien elämä ihan oikeasti on aika vaikeaa poikkeavan seksuaalisuuden vuoksi (mikä sekään ei käsittääkseni ole kiinni ihan siitä, miten itse koittaa luokitella tai olla luokittelematta ihmiset kuten tuossa aiemmin mainitsit)... Onneksi ollaan kuitenkin menty ja koko ajan menossa selvästi parempaan päin seksuaalivähemmistöjen kohtelun kanssa.

No kyllä tappouhkaukset jo on sen verran vakavaa kamaa että ne on saatava loppumaan. Selän takana puhumiset ei toki sillä lopu mutta kyllä vankeustuomio saa ihmiset ainakin uhkailun lopettamaan.

misner

ViestiKirjoittaja misner » Ma Marras 22, 2010 22:45

poistettu
Viimeksi muokannut misner, To Heinä 19, 2012 16:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

mijummi

ViestiKirjoittaja mijummi » Ti Marras 23, 2010 08:26

Valitettavasti minun ei ole järkeä kertoa asiasta kellekään, koska en voi todistaa asiaa. Poliisille meno on yhtä tyhjän kanssa, koska minulla ei ole todisteita. Luulisivat vain että huudan sutta. Ja huutelijat ovat yleensä keski-ikäisiä tai keski-iän ohittaneita miehiä jotka koittavat kosiskella minua prinssinnakillaan ja kun en lämpene ehdotuksille tulee sitten juuri tuota "Tapan sut h***a! P*keleen lesbo!" jne. jne.

Ihanteellisessa maailmassa minun ei tarvitsisi pelätä sitä että joku uhkailee minua koska olen lepakko, mutta näin asia ei ole. Ihanteellisessa maailmassa minun ei tarvitsisi selitellä ihmisille foorumilla miksi en kykene seurustelemaan miesten kanssa, mutta näin asia ei ole.

Ensinnäkin olen hyvin pahoillani jos olet saanut käsityksen, että sinun pitäisi selittää suuntautumistasi. Se on jokaisen oma valinta, toin vain tuossa ylempänä silloin oman kantani esille, ehkä liian kovin sanoin.

Ja ei niitä keski ikäisiä miehiä tarvitse pelätä. Ei niille lämpene kukaan muukaan. Samaahan ne huutelee jokaiselle. Mutta on totta että nykyään mailma on vielä paska paikka elää meille jotka eivät satu olemaan täysin yhteiskunnan normien mukaisia. Se asia kaipaa muutosta.

madu
Viesti:

ViestiKirjoittaja madu » Ti Marras 23, 2010 11:18

mijummi kirjoitti:Se on jokaisen oma valinta, toin vain tuossa ylempänä silloin oman kantani esille, ehkä liian kovin sanoin.

Paitsi että seksuaalinen suuntautuminen ei ole valinta, se vaan on. Varhaisteinitytöt ehkä valitsee olevansa tällä viikolla lesboja, ensi viikolla bi ja sitten taas heteroita mutta oikeasti se ei mene ihan noin.

misner

ViestiKirjoittaja misner » Ti Marras 23, 2010 12:05

poistettu
Viimeksi muokannut misner, To Heinä 19, 2012 16:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Mataneko
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mataneko » Ti Marras 23, 2010 16:11

No itsehän olen lesbo, mutta myönnän että joskus luulin olevani heterokin. Tosin heteroilun kokeilut menivät senverran huonosti ettei se enää kiinnosta varsinkaan kun sattuu olemaan toimiva parisuhdekin, jossa ajattelin loppuelämäni viettää. Heteroluuloni tuli varmaan pitkälti naisellisuudestani kun ajattelin että lesbon pitäisi olla miehisempi. Myönnänkin olevani enemmän butcheihin kuin femmeihin päin. Itsessäni taas on luonteenpiirteitä kummastakin tosin enemmän femmestä.

Siihen en ota kantaa onko lesbous valinta vai ei, minullehan se tavallaan oli, mutta tavallaan sen voi nähdä heräämisenäkin. Tunnen aikalailla kummankinlaisia lesboja, sekä heitä jotka sanovat sen olleen valinta että heitä jotka syntyivät lesboiksi. Siksi en pidäkään tätä kovin tärkeänä kysymyksenä, enkä usko että sisäsyntyisyyden korostaminen parantaa yhtään GBLT-ihmisten asemaa. Se voidaan joidenkin toimesta nähdä jopa uhriksi ja marttyyriksi heittäytymisenä. Tärkeintä olisi nimittäin ymmärtää että oli kyseessä sitten valinta tai ei, niin jokaisella kuitenkin pitäisi olla oikeus olla oma itsensä.

Seksologisia näkökulmia taas pidän yleensäottaen aika vaarallisena pseudotieteenä, koska niihin liittyy niin paljon ihmisen seksuaalisuuden perätöntä patologisointia ja aivan liikaa mutua. Enää ei toki lesbous tai homous ole sairasluokiteltu, mutta moni muu itseänikin koskettava seksuaalisuuden muoto edelleenkin on. Toki on järkevämpää seksologiaa (esim. Kinseyn ja vaikkapa Suomessa Sexpon jutut), mutta valitettavan usein tuolla alalla on niitä jotka vain pönkittävät milloin minkäkin seksuaalisuuden muodon sairaudeksi leimaavilla nollatutkimuksilla omaa (usein pitkälti Freudiin nojaavaa) arvopohjaansa.

Seksin kannalta sukupuolella ei ole minulla juurikaan väliä, koska olen senverran kieroutunut etten minä en edes välttämättä tarvitse alapäätäni enkä kenenkään toisenkaan sellaista harrastaakseni sen tyylistä meininkiä mistä itse tykkään. En vain tulisi seurustelun suhteen toimeen miehen kanssa, koska koen miehet enemmänkin vaan kavereina, en osaisi siis rakastaa seksuaalisesti miestä henkisellä tasolla. :roll:

Kännisiä ja öykkäröiviä "junttimiehiä" on syytäkin varoa. Voivat olla arvaamattomia ja ahdasmielisiä; edellämainitut yhdistettynä heikkoitsetuntoisuuteen saattaa olla juurikin se motiivi joka saa heidät suhtautumaan aggressiivisesti erilaisuuteen. Miehenhän perinteisesti pitää hakea paikkansa maailmassa "miehisellä kilvoittelulla", vaikka nyrkein ja muiden kustannnuksella jos ei muuten pysty -- ainakin liian moni mies tuntuu vielä uskovan tällaiseen "kivikautiseen" arvomaailmaan. Ei että vanhakantainen arvomaailma olisi vain miesten juttu; moni nainenkin tuntuu sitä kannattavan.

Kännisten huutelu kannatta päästää toisesta korvasta ulos... Ja yrittää kiertää tollaset porukat kaukaa. Valitettavasti maailmassa on paljon ahdasmielisiä, ja jopa väkivaltaisia, ihmisiä.

Pahan asiasta tekee, että Suomessa poliisi ei usein suostu ottamaan vakavasti GBLT-ihmisiin kohdistuvaa uhkailua tai väkivaltaa; tunnen ihmisiä joille on käynyt ikävyyksiä, mutta poliisi on vaan naureskellut. :|

Minä tosin olen saanut enemmän oudoksuntaa nuorilta naisilta, kuten jo aikaisemmin sanoin, arvokonservatiivisuus ei ole pelkästään miesten ongelma. Kukaan ei ole kyllä huudellut tai ilmaissut sitä millään konkreettisella tavalla, mutta kyllä pääasiassa heteroista koostuvissa porukoissa lesboparia tunnutaan kummasti vieroksuvan ja nimenomaan pissiksen oloisten heteronaisten toimesta. Voihan se tosin johtua räväkkäästä pukeutumistyylistäkin ehkä, mutta epäilen, koska tätä on tapahtanut sellaisissakin alakulttuuri-yhteyksissä jossa kaikilla on erikoisempaa päällä. Jotenkin tuntuu että sukupuolesta riippumatta lesboja jotenkin väheksytään usein.

Hyvin mahdollista että olen kokenut vähemmän syrjintää ja uhkailua vain siksi että pyörin täysin erilaisissa piireissä, nimittäin harvemmin sekaannun "tavisten" maailmaan. Yleensä pyörin lähinnä erilaisissa alakulttuuri-meiningeissä, jossa lesbouskin on enemmän tai vähemmän täysin normaali juttu. Tosin silloin kuin sekaannun tavismenoon niin yleensä miehet yrittävät pokata ja perustelevat sen oikein korneilla heitoilla kuten "et oo vaan saanu tarpeeks munaa", mutta väkivaltaa (edes sanallista) en ole koskaan kokenut, vaikka kieltäydynkin noista yrityksistä.

Kaikki heteromiehet tai heteronaisetkaan eivät kuitenkaan ole näitä väheksyviä tai huutelevia "juntteja"; kaveripiiristäni löytyy kyllä paljon heteronaisia ja -miehiä joille seksuaalisuuteni ei ole mikään ongelma. Miehiä ehkä jopa enemmän. Parhaiten tulenkin toimeen nörttien kanssa sukupuolesta riippumatta. :lol:
そして、少女達
その街にふりそそぐ白いアカシアの
花のように、汚れない少女達
麗しの少女達

Inami-sama
Viesti:

ViestiKirjoittaja Inami-sama » Ke Marras 24, 2010 14:38

mijummi kirjoitti:Vaikka nyt olenkin poika minun on aivan pakko saada mielipidettä esille.

Minua jotenkin ottaa päähän ihmiset, jotka ei voi seurustella jonkun sukupuolen kanssa sen takia että ne sattuvat olemaan miehiä tai naisia. Itse koitan kaikessa tilanteissa olla luokittelematta ihmistä sukupuolen perusteella, niin rakkaudessa, opiskeluelämässä, ystäväpiirissä tai missä muussakaan tilanteessa. Ja juuri henkilöt jotka tunnustaa etteivät voi seurustella ihmisen kanssa jolla on pippeli tuolla jalkovälissä jotenkin pännii, eihän sitä suhteessa sitä pippeliä tarvitse katsella. Kyse on henkilöistä, ei työvälineistä.

Tämä voi kuullostaa oudolta, mutta olen vahvasti samaa mieltä kanssasi.
Kunnioittakaa neiti Presidenttiä! :mrgreen:
Of course not. Not... not at all. I was just admiring your , uh , appearence is all....not n-n-not any particular PART of your appearence , much- arrgh uhh....Leg cramp!
-Laguna

escape_rope

ViestiKirjoittaja escape_rope » Ti Marras 30, 2010 01:17

Inami-sama kirjoitti:
mijummi kirjoitti:Vaikka nyt olenkin poika minun on aivan pakko saada mielipidettä esille.

Koska olette tyyliin samanikäisiä, en ihmettele että ajattelette samalla tavoin :roll:

Yritin kovasti pinnistellä etten kommentoisi tähän mutta ei näköjään onnistunut. Mielenkiinnolla kyllä luen keskustelujanne, jatkakaa samaa rataa.

Inami-sama
Viesti:

ViestiKirjoittaja Inami-sama » Ti Marras 30, 2010 15:38

Hibine kirjoitti:
Inami-sama kirjoitti:

Koska olette tyyliin samanikäisiä, en ihmettele että ajattelette samalla tavoin :roll:

Yritin kovasti pinnistellä etten kommentoisi tähän mutta ei näköjään onnistunut. Mielenkiinnolla kyllä luen keskustelujanne, jatkakaa samaa rataa.

Sama minulla. Loppujen lopuksi ei onnistunut. Mutta, jatkakaa.
Kunnioittakaa neiti Presidenttiä! :mrgreen:
Of course not. Not... not at all. I was just admiring your , uh , appearence is all....not n-n-not any particular PART of your appearence , much- arrgh uhh....Leg cramp!
-Laguna

Tolkkiz
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tolkkiz » Ma Joulu 06, 2010 22:17

Tästä viestistä sai jotenkin käsityksen, että kaikki heterot/lesbot/homot on rasisteja, koska valitsevat kumppaninsa sukupuolen perusteella. Itse heterona en näe itseäni rasistina, vaikka syntymästäni asti olleiden ominaisuuksien johdosta en kykene miesten kanssa seurustelemaan. Eihän kyse ole pelkästään sukuelimistä, vaan luonteesta ja muistakin ominaisuuksista, jotka miehellä ja naisella poikkeavat kuitenkin varsin paljon toisistaan. Itseäni ei sukuelimet pänni, mutta kun asia nyt vaan sattuu niin olemaan, että sillä naisella ei penistä voi ikinä olla, niin se on se näkyvin ero.

Palaa sivulle “Yuri-keskustelu”