Tales of -ryhmä - Tracon 2016

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Kuratosu

Tales of -ryhmä - Tracon 2016

ViestiKirjoittaja Kuratosu » Ti Marras 03, 2015 20:18

Heippa!

Löytyisikö täältä innokkaita Tales of -pelien faneja, jotka haluaisivat osallistua ryhmäcossiin? Tarkoitus olisi suunnata ensi kesänä Animeconiin, mutta toki muitakin coneja voi yhdessä pohtia. Jos joku tietää jonkin muunkin paikan, mistä etsiä cossiporukkaa kuin tämä foorumi, saa vinkata! Olisi mahtavaa päästä isolla porukalla pitämään hauskaa, olisi kiva tutustua mahdollisimman moneen uuteen ihmiseen :)
Viimeksi muokannut Kuratosu, To Touko 12, 2016 23:34. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

hirnuperna

Re: Tales of ryhmäcossi Animecon 2016

ViestiKirjoittaja hirnuperna » To Tammi 21, 2016 11:30

Olen mukana! 'v'/ Pelannut oon tosin vasta Xilliat, Zestirian ja Abyssin (Symphonia odottelee hyllyssä vielä). Animeconiin ois muutenkin suunnitelmissa kasata Tear-cossi, mut oisin innoissani lähdössä tekemään oikeastaan mitä vaan pukua minne vaan !

Kuratosu

Re: Tales of ryhmäcossi Animecon 2016

ViestiKirjoittaja Kuratosu » To Tammi 21, 2016 16:05

Aa, voi kun kiva! Joskus haluaisin tehdä ite Luke-cossin (tiedä uskallanko vielä tänä kesänä olla maha paljaana...), niin oisi hauska, jos ois Tear sitten myös mukana :) Toinen kesän coni ois sitten Desucon, että sekin sopisi minulle. Onhan tässä vielä aikaa kerätä jengiä ja inspiraatiota!

P.S. Hyökkää sen Symphonian kimppuun heti, et tule katumaan :D !

hirnuperna

Re: Tales of ryhmäcossi - Desucon tai Animecon 2016

ViestiKirjoittaja hirnuperna » To Tammi 21, 2016 16:26

Desucon tulee jäämään multa tänä kesänä välistä ;v; Mut animecon ja tracon kävis mulle molemmat. Ja miksei vaikka ensi vuonnaki vois jotaki... Niin ja Yukiin oon tekemässä Sorey-cossia !

Kuratosu

Re: Tales of ryhmäcossi - Animecon 2016

ViestiKirjoittaja Kuratosu » Pe Tammi 22, 2016 12:02

Okei, pitäydytään sitten tossa Animeconissa :D ! Oi, hitsi kun pääsis Yukiin, liput meni vaan hetkessä niin ei myöhäsherännäisenä ollu mitään mahdollisuuksia :(

Jos tiedät jonkun muun paikan, missä nykyään ryhmäcosseja etsitään, niin tätä saa toki mainostaa myös siellä :) Itse en esim. ole Facebookissa, missä kuulemma on aktiivisempaa cosplay-porukkaa kuin tällä foorumilla.

hirnuperna

Re: Tales of ryhmäcossi - Animecon 2016

ViestiKirjoittaja hirnuperna » Pe Tammi 22, 2016 12:53

Twitter vois olla ihan hyvä paikka tiedustella lisää porukkaa (minä voin hoitaa 'v'/)! Itsekään en Facebookia mitenkään aktiivisesti käytä..

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”